ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر مایکروفر

به منظور دریافت خدمات تعمیر انواع ماکروفر در تهران و سایر شهرها، می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید. در مدت کمتر از 15 دقیقه، هماهنگی جهت ارائه خدمات مورد نظرتان صورت خواهد گرفت.

خدمات تعمیر ماکروفر
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر

خرابی مایکروفر به عنوان وسیله مهمی در خانه‌های امروز، با دردسرهایی برای تمامی اعضای خانواده همراه است. از سویی تعمیر مایکروفر کاری بسیار حساس است و نباید به افرادی که دارای تخصص و دانش فنی نیستند سپرده شود. به همین دلیل توصیه می‌شود خدمات تعمیر مایکروفر را از مراکز مجاز دارای تکنسین‌های آموزش دیده دریافت نمایید. کاراباما با بیش از یک دهه تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی از جمله مایکروفر و برخورداری از تکنسین‌های آموزش دیده، تلاش می‌کند خدمات با کیفیتی را در اختیار کاربران این محصول قرار دهد.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما از نگاه شما
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های تعمیرات مایکروفر کاراباما در چه سطحی است؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

خدمات تعمیرات ماکروفر در تهران و سایر شهرها

ماکروفر را می‌توان پرمصرف‌ترین وسیله در خانه دانست زیرا برای مقاصد مختلفی مانند پخت انواع غذا، گرم کردن غذا و یخ‌زدایی مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همین امر باعث می‌شود که این وسیله نسبت به سایر وسایل و لوازم از احتمال خرابی و نقص فنی بیشتری برخوردار باشد.

آنچه در زمان خرابی مایکروفر اهمیت زیادی دارد این است که تعمیر آن را به مراکز تخصصی و تکنسین‌های ماهر بسپارید. کاراباما سال‌هاست که به کمک تکنسین‌های متخصص برندهای متفاوت خدمات مایکروفر را ارائه می‌دهد.

به منظور برخورداری از خدمات تخصصی این مرکز می‌توانید در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته درخواست خود را در وبسایت کاراباما ثبت نمایید. همچنین می‌توانید تا 2 بامداد با شماره تلفن مرکز جهت ثبت درخواست‌تان تماس بگیرید.

مرکز تخصصی کاراباما یکی از مراکز معتبر ارائه دهنده کلیه خدمات مربوط به نصب، سرویس و تعمیر مایکروفر در کشور است که کلیه این خدمات را در سریع‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به متقاضیان ارائه می‌دهد.

این مرکز تا حد امکان تلاش می‌کند با تکیه بر توان فنی و دانش تکنسین‌های خود کلیه خدمات مربوط به تعمیرات لوازم خانگی را منزل انجام دهد تا نیازی به جابجایی دستگاه و حمل آن به مراکز تعمیر وجود نداشته باشد.

از طرفی کاربران به دلیل عدم اعتماد به برخی از افراد سودجو، ترجیح می‌دهند که در صورت نیاز به تعمیر ماکروفر، تمام کارهای مربوط به آن در محل انجام شود. به همین دلیل باید مراکز و تکنسین‌هایی را به منظور دریافت خدمات تعمیر انتخاب کرد که کلیه این خدمات را در محل به مشتریان ارائه نمایند.

تعمیر برد مایکروفر

وظیفه برد در مایکروفر کنترل عملکرد بخش‌های مختلف این دستگاه است. از این رو خرابی آن می‌تواند کارکرد دستگاه را با مشکل بزرگی مواجه کند. نوسانات شدید برق، وجود رطوبت در برد، عدم استفاده بهینه از مایکروفر و سوختن خازن یا فیوزهای برد مایکروفر برخی از دلایل آسیب دیدن و خرابی برد هستند. موارد زیر برخی از علائم خرابی برد مایکروفر هستند:

  • مایکروفر روشن نمی‌شود
  • برخی از دکمه‌ها کار نمی‌کنند
  • قطعاتی مثل فن یا سینی گردان کار نمی‌کنند
  • غذاها خوب گرم نمی‌شوند
  • مایکروفر سر و صدا دارد
  • ارورهای متفاوت روی نمایشگر نشان داده می‌شود
  • تاچ پد به درستی کار نمی‌کند
  • بدنه مایکروفر برق دارد

برای تعمیر برد مایکروفر پیش از هر چیزی باید معلوم شود که چه مشکلی باعث خرابی این قطعه شده است. البته که برای عیب یابی لازم است یک تکنسین ماهر آموزش دیده حضور داشته باشد. تکنسین بعد از عیب یابی تشخیص می‌دهد که آیا با تعمیر برد، مشکل حل می‌شود یا لازم است که دستگاه دیگری خریداری کنید. گاهی اوقات تعمیر برد مایکروفر صرفه اقتصادی ندارد و بهتر است یک دستگاه نو بخرید.

تعمیر مایکروفر در تهران

خدمات تعمیر مایکروفر در تهران یکی از اصلی‌ترین خدمات کاراباما طی سال‌های گذشته بوده است. تکنسین‌های متخص تعمیر این دستگاه در نقاط مختلف تهران حضور فعال دارند. در مدت کوتاهی بعد از ثبت سفارش شما، اقدامات لازم جهت ارائه خدماتی که نیاز دارید صورت خواهد گرفت. کافیست برای تعمیر مایکروفر در تهران درخواست خود را با تماس تلفنی ثبت نمایید یا فرم آنلاین را پر کنید.

کاراباما چه برندهایی از ماکروفر را تعمیر می کند؟

برندهای مختلفی در سراسر دنیا در زمینه طراحی و تولید انواع مدل‌های ماکروفر فعالیت می‌کنند تا با تولید محصولات متنوع بتوانند سهم مهمی از بازار این محصول را به خود اختصاص دهند. بدون شک این برندها برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار، از فناوری‌های مختلفی در طراحی محصولات خود بهره می‌گیرند و تلاش می‌کنند تا مد‌ل‌های متنوع را با قابلیت‌های مختلف به بازار عرضه کنند.

به همین دلیل فناوری‌های استفاده شده در مدل‌های مختلف ماکروفر از برندهای گوناگون با یکدیگر متفاوت هستند.
از آنجایی که فناوری‌های متفاوتی در تولید این دستگاه توسط برندهای مختلف به مار رفته است، ضرورت دارد که پروسه تعمیر توسط افرادی انجام شود که به صورت تخصصی از سیستم و طراحی یک محصول آگاهی داشته باشند.

مرکز تخصصی کاراباما کلیه خدمات مربوط به نصب، سرویس و تعمیر ماکروفر از برندهای بوش، سامسونگ، ال‌جی، پاناسونیک، میدیا و ویرپول و تمامی برندهای مطرح این دستگاه را در سریع‌ترین زمان و بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه می‌کند.

تکنسین‌های مجموعه کاراباما جدیدترین روش‌های تعمیر محصولات هر یک از این برندها را به صورت عملی آموزش دیده و می‌توانند با کیفیت‌ترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند.

چه زمانی به تعمیرات مایکروفر نیاز داریم؟

گارانتی تعمیرات در مرکز تخصصی کاراباما

یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران لوازم خانگی کیفیت خدمات تعمیرات ماکروفر است. با توجه به اینکه مرکز تخصصی کاراباما برای ارائه کلیه خدمات تعمیر لوازم خانگی از تکنسین‌های با تجربه و ماهر بهره می‌برد، اطمینان دارد که خدمات خود را با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می‌دهد.

این مرکز به منظور تضمین کیفیت خدمات خود در زمینه نصب، سرویس و تعمیر ماکروفر و سایر لوازم خانگی دارد، کلیه خدماتی که توسط تکنسین‌های مجموعه انجام می‌شود را به مدت 180 روز (6 ماه) گارانتی می‌کند.

به این ترتیب اگر طی این بازه زمانی، دستگاه مجدد به همان دلیل قبلی دچار نقص فنی و خرابی شود، بار دیگر کلیه خدمات تا راه‌ انداری مجدد دستگاه به صورت کاملا رایگان به مشتری ارائه می‌شود.

هزینه تعمیرات ماکروفر در کاراباما چطور محاسبه می‌شود؟

یکی از دلایلی که باعث می‌شود افراد کمتر به مراکز ارائه دهنده خدمات تعمیر لوازم خانگی اعتماد کنند، دریافت مقادیر هنگفت بابت ارائه خدمات است. بسیاری از افراد و مراکز با توجه به بی اطلاعی مشتری از وضعیت موجود سوء استفاده کرده و برای ارائه خدمات تعمیرات، مبالغ هنگفتی را از کاربران طلب می‌نمایند.

اخذ مبالغ خارج از عرف و عدم ارائه خدمات با کیفیت مطلوب باعث شده است که اعتماد کردن به برخی مراکز سخت و دشوار باشد.

مرکز تخصصی کاراباما که کلیه خدمات تخصصی مربوط به نصب، سرویس و تعمیر ماکروفر و سایر لوازم خانگی را توسط تکنسین‌های مجرب، با تجربه و آموزش دیده ارائه می‌کند، کلیه هزینه‌های مربوط به تعمیرات را منصفانه محاسبه کرده و اخذ می‌کند.

لازم به ذکر است تمامی هزینه‌هایی که توسط این مرکز بابت تعمیرات دریافت می‌شود مطابق با نرخ‌های مصوب اتحادیه است. به علاوه، واحد نظارت کاراباما بر کلیه مبالغ دریافتی تکنسین و هزینه تعمیرات کنترل قابل قبولی دارد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام مایکروفر گرم نمی کند یعنی چراغش روشن میشه سینی هم میچرخه ولی گرم نمی کنه

باران
11 آذر 1402

    ممکن است مشکل از خرابی مگنترون یا قطعات داخلی باشد. بررسی کنید که سیستم برق به درستی کار کند و اگر مشکل پابرجا بود، بهتر است به یک تعمیرکار متخصص مراجعه کنید.

    فائزه کریمی
    18 آذر 1402

عرض سلام و خسته نباشید
سینی ماکروفر نمیچرخه علت چیه؟؟؟

زهرا رضایی
16 خرداد 1402

سلام من شیراز زندگی میکنم مایکروفر سولاردام الجی دارم که شیشه درب کاملا شکسته میخواستم ببینم این نوع شیشه موجود هست؟ وامکان داره برای من بفرستید ممنون میشم

فرخنده محمدی
20 بهمن 1399

    شیشه اون تستر درب بزرگ و شیشه قسمت که ولم نصب شده دارین

    علیرضا رخ تابناک
    19 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      19 خرداد 1400
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس