ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر مایکروفر بوتان (BUTANE)

جهت دریافت خدمات مایکروفر بوتان، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید. هماهنگی‌ها برای ارائه خدمات مورد نظرتان، در کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر بوتان

خدمات تعمیر مایکروفر بوتان، به عنوان یکی از محصولات باکیفیت داخلی، سال‌هاست که توسط مجموعه تخصصی کاراباما ارائه می‌شود. این مجموعه با دارا بودن تکنسین‌های آموزش دیده‌ای که به طور میانگین از 11 سال تجربه تعمیر لوازم خانگی برخوردارند، همواره تلاش کرده است خدمات تعمیر مایکروفر بوتان را با کیفیت مطلوبِ دارندگان این برند ارائه دهد. به علاوه، ارائه خدمات مورد نظر مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، یکی از اولویت‌های این مجموعه است. از زمان ثبت درخواست شما تا راه اندازی مجدد دستگاه‌تان، همه چیز حرفه‌ای و با سرعت بسیار بالا پیش خواهد رفت.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر مایکروفر بوتان، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج مایکروفر بوتان

1. نچرخیدن سینی مایکروفر بوتان

زمان بروز این مشکل بهتر است قبل از ثبت درخواست تعمیر، چرخ زیر سینی و ریل آن را به خوبی تمیز کنید. در صورتی که از تمیز بودن این قسمت مطمئن هستید، احتمالا شفت دستگاه ایراد پیدا کرده و باید تعویض شود.

2. کار نکردن صفحه نمایش مایکروفر بوتان

در صورتی که این اتفاق گاه گاهی رخ می‌دهد، به احتمال زیاد برد نمایشگر دچار اشکال شده است. اما اگر صفحه به طور کلی کار نمی‌کند برد کنترل خراب شده است.

3. روشن نشدن مایکروفر بوتان

پیش از هر اقدامی با بررسی سیم، پریز و دوشاخه از وجود جریان برق مطمئن شوید. اگر جریان برق وجود داشت، مشکلی در قطعات داخلی این دستگاه وجود دارد و حضور تکنسین برای عیب یابی اصولی آن ضروری است.

4. دود کردن مایکروفر بوتان

در غالب موارد دود کردن ماکروفر از هر برندی که باشد، به دلیل سوختن باقی مانده مواد غذایی و چربی رخ می‌دهد. با این حال، در صورتی که از تمیزی کامل دستگاه و عدم وجود مواد غذایی مطمئن هستید، بهتر است از یک تکنسین کمک بگیرید.

تعمیر تخصصی مایکروفر بوتان خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. گرم نشدن غذا در مایکروفر

این مشکل احتمالا به دلیل وجود مشکل در قطعه‌ای به نام مگنترون است. در صورتی که مگنترون سوخته باشد، قابل تعمیر نیست و فقط باید تعویض شود. خرابی سوئیچ درب نیز عامل دیگر گرم نشدن غذاست.

6. صدای زیاد مایکروفر بوتان

خرابی موتور گرداننده سینی عامل اصلی صدای زیاد این دستگاه است. در صورتی که این قطعه خراب شود، در زمان چرخش صدا تولید می‌کند. برطرف کردن این مشکل تنها از عهده یک تکنسین ماهر برمی‌آید. کثیف بودن ریل زیر سینی نیز می‌تواند عامل ایجاد صدا باشد.

7. بسته نشدن درب مایکروفر بوتان

در صورتی که درب دستگاه را می‌بندید و خود به خود باز می‌شود، احتمالا چفت یا قفل درب دچار ایراد شده است. برای تعمیر درب از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید.

8. بوی بد مایکروفر

ماکروفر بوی غذاهای مختلف، سوختگی یا بوی گوشت را به خود جذب می‌کند. بنابراین این دستگاه با گذشت زمان بو می‌گیرد. این مشکل با چند ترفند ساده نظافتی به راحتی قابل برطرف شدن است.

مشاهده سایر پرسش های متداول
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

خرابی و از کار افتادن ماکروفر و بهترین راه حل شما

شاید بتوان گفت کمتر دستگاهی به اندازه مایکروفر همسو و مطابق با زندگی پرسرعت امروز است. در واقع این دستگاه بسیاری از کارهای مربوط به پخت و پز را سریع کرده و برای افرادی که مشغله زیادی دارند نقش مهمی دارد. به همین دلیل است که خرابی آن با چالش‌هایی همراه است. واضح‌ترین چالش تاثیر بر روند پخت و پز است و دومی پیدا کردن مرکزی که بتواند دستگاه‌تان را بدون نقص تعمیر کند.

در صورتی که دسترسی به نمایندگی بوتان یا خدمات پس از فروش این برند برای‌تان مقدور نیست، مراجعه به مراکزی که تکنسین‌های آموزش دیده دارند و در عین حال خدمات خود را تضمین می‌کنند درست‌ترین کار ممکن است.

خوشبختانه مرکز تعمیر لوازم خانگی کاراباما در برخی از استان‌های کشور از جمله تهران، البرز، گیلان، اصفهان، قم و همینطور جزیره کیش ارائه خدمات دارد. این مرکز تخصصی نه تنها از تکنسین‌های آموزش دیده و تعمیرکاران متخصص بوتان برخوردار است بلکه خدمات خود را به مدت 6 ماه گارانتی می‌کند. برای دسترسی به خدمات تعمیر مایکروفر بوتان در کاراباما دو راه دارید:

  • تماس با شماره تلفن شرکت
  • تکمیل فرم آنلاین موجود در وبسایت

رایج‌ترین مشکلات مایکروفر بوتان

بوتان (BUTANE) یکی از برندهای باکیفیت لوازم خانگیست که مایکروفر آن نیز مانند محصولات دیگرش کیفیت بالایی دارد. خرابی و بروز مشکل در ماکروفرهای بوتان ممکن است در اثر اختلالات الکتریکی و نوسان برق، استفاده نادرست کاربر، کارکرد طولانی، ضربه و فشار به پنل دستگاه، سقوط و غیره به وجود بیاید.

برخی از مشکلات رایج این دستگاه به قرار زیر هستند:

  • به مشام رسیدن بوی بد
  • بسته نشدن درب
  • به مشام رسیدن بوی سوختگی
  • نچرخیدن سینی
  • روشن نشدن
  • خاموش شدن در حین کار
  • گرم نشدن غذا

ممکن است با تجربه هر یک از این خرابی‌ها نگران شوید اما فراموش نکنید آنچه شما یک بار تجربه کرده‌اید تعمیرکار مایکروفر بوتان بارها و بارها تعمیر کرده است. بنابراین بدون نگرانی درخواست تعمیر ماکروفر بوتان را ثبت کنید و منتظر تجربه کیفیتی فراتر از نمایندگی بوتان بمانید.

ارائه خدمات به همراه گارانتی 6 ماهه

تکنسین‌های آموزش دیده و متخصص کاراباما دل گرمی این مرکز برای گارانتی خدمات هستند. در واقع کاراباما با اطمینان از تخصص و مهارت تکنسین‌های خود در انجام تعمیرات مایکروفر بوتان به راحتی تضمین می‌کند که بعد از انجام تعمیر، دستگاه‌تان کارکرد درستی خواهد داشت.

با این حال احتمال بروز خطا در هر فرایندی وجود دارد و این مرکز با در نظر گرفتن همین احتمال اندک و با این هدف که مشتریان در زمان دریافت خدمات آرامش خاطر داشته باشند، خدمات خود را تضمین می‌کند. مطابق با گارانتی تعمیر مایکروفر بوتان (که به عنوان خدمات پس از فروش کاراباما ارائه می‌شود) اگر طی مدت 6 ماه از زمان تعمیر دستگاه‌تان مشکل آن برگردد، بار دیگر بدون دریافت هزینه تعمیر خواهد شد.

تعمیر قطعات مایکروفر بوتان توسط تکنسین‌های متخصص

تعمیر قطعات تمامی اقلام لوازم خانگی در کاراباما مقدم بر تعویض قطعه است. تعمیرکار ماکیروفر بوتان ابتدا تلاش می‌کند قطعه معیوب را تعمیر کند. تعویض قطعه تنها در شرایطی که تعمیر به هیچ وجه ممکن نباشد صورت خواهد گرفت.

در واقع گاهی تکنسین بعد از بررسی قطعه به این نتیجه می‌رسد که تعمیر قطعه یک راهکار موقتی است و بعد از مدتی باز هم خراب خواهد شد. در چنین شرایطی در واقع تعویض قطعه راه حل مقرون به صرفه‌ تری در مقایسه با تعمیر است.

برخی از قطعاتی که در کاراباما در صورت امکان تعمیر می‌شوند را در زیر می‌بینید:

  • مگنترون
  • فن کانوکشن
  • خازن ها
  • دیودها
  • المنت حرارتی
  • برد الکترونیکی

تعمیر مایکروفر بوتان در تهران

تمامی مناطق محلات تهران، شمال جنوب، شرق و غرب تهران، حومه این شهر و تمامی شهرستان‌های این استان تحت پوشش خدمات کاراباما از جمله تعمیرات مایکروفر بوتان قرار دارند. از طریق تماس با شماره تلفن این مرکز یا تکمیل فرم موجود در وبسایت می‌توانید خدمات مورد نظرتان را دریافت کنید.

زمان زیادی پس از ثبت درخواست طول نمی‌کشد تا هماهنگی‌ها انجام شود و دستگاه‌تان به تعمیرگاه منتقل شده و توسط تعمیرکار مایکروفر بوتان مورد بررسی و تعمیر قرار بگیرد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

من هم از نمایندگی مایکروفر بوتان خدمات گرفتم هم از کاراباما. هر دو متخصصین با تجربه ای دارند.. میتونید روی کارابما حساب کنید.. گفتم تجربه شخصیمو در اختیارتون بذارم

متین مهدیان
14 اسفند 1401

ماکروفر بوتان قدیمی داریم که صفحش لمسی هست و نوشته نداره و من دفترچش رو گم کردم برای پخت کیک و پیتزا و …بلد نیستم باهاش کار کنم لطفا راهنماییم کنید ممنونم

زهرا موسی زاده
11 فروردین 1399
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس