ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر ماکروفر کنوود (KENWOOD)

جهت دریافت خدمات تعمیر انواع مایکروفر کنوود، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید. هماهنگی جهت ارائه خدمات مورد نظرتان در مدت کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت.

تعمیر ماکروفر کنوود
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر کنوود

کاراباما با دارا بودن سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر مایکروفر، دستگاه شما را به صورت تخصصی عیب یابی می‌کند. با توجه به ظرافت قطعات به کار رفته در ساخت مایکروفر کنوود، توصیه می‌شود کلیه خدمات مربوط به تعمیرات آن را صرفا از مراکز معتبر و دارای تکنسین‌های متخصص دریافت کنید. تکنسین‌های مجموعه کاراباما از سال‌ها تجربه برخوردارند و به دلیل حضور در سراسر شهر، امکان تعمیر دستگاه شما را در همان روز ثبت درخواست، فراهم خواهند کرد. هدف مجموعه کاراباما ارائه خدمات باکیفیت و فوری به مشتریان است.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر مایکروفر کنوود، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج مایکروفر کنوود

1. روشن نشدن مایکروفر کنوود

روشن نشدن مایکروفر می‌تواند در اثر نبود جریان برق رخ بدهد، بنابراین قبل از ثبت درخواست تعمیر خود، حتما پریز، سیم و دوشاخه را بررسی کنید. در صورتی که جریان برق وجود داشت، ممکن است برد الکترونیکی دستگاه خراب شده باشد.

2. گرم نشدن غذا در مایکروفر کنوود

خرابی مگنترون، بروز ایراد در خازن، خرابی ترانس یا فیوزهای ولتاژ برخی از دلایل گرم نشدن غذا هستند. برای تشخیص علت دقیق بروز این مشکل باید یک تکنسین متخصص، دستگاه شما را عیب یابی کند.

3. صدای غیرعادی مایکروفر کنوود

تولید صدای غیرطبیعی ممکن استبه این دلیل باشد که موتور گرداننده سینی دچار ایراد شده است. خرابی ترانس، مگنترون، دیود و فن، برخی دیگر از دلایل صدای عجیب از این دستگاه هستند.

4. جرقه زدن داخل مایکروفر کنوود

جرقه زدن عموما به دلیل استفاده از ظروف فلزی در این دستگاه است. با این حال در صورتی که از ظروف فلزی استفاده نمی‌کنید، خرابی عایق میکا یا مگنترون نیز می‌تواند عامل جرقه زدن این دستگاه باشد.

تعمیر تخصصی مایکروفر کنوود خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. نچرخیدن سینی کف مایکروفر کنوود

خرابی موتور گرداننده سینی عامل اصلی نچرخیدن سینی کف دستگاه است. با این حال چنین مشکلی می‌تواند دلیل ساده‌ای مثل کثیف بودن ریل زیر سینی داشته باشد.

6. بسته نشدن درب مایکروفر کنوود

بسته نشدن درب عمدتا به دلیل خراب شدن دستگیره متحرک و ایجاد مشکل در قفل درب رخ می دهد. در صورت خراب شدن اهرم قفل یا معیوب شدن فنر درب، باید این قطعات توسط تکنسین تعویض شود.

7. صدای زیاد مایکروفر کنوود

در صورت خراب شدن مگنترون، غلطک های زیر سینی، سوختن خازن و خرابی برد اصلی مایکروویو، شاهد صدای زیاد دستگاه خواهید بود.

8. باز نشدن درب مایکروفر کنوود

باز نشدن درب می‌تواند به دلیل خراب شدن دکمه‌ها، معیوب شدن میکروسوئیچ، خرابی دستگیره و ضامن درب یا تجمع مواد غذایی در لولاها رخ بدهد. در صورت خرابی میکروسوئیچ باید این قطعه تعویض شود.

مشاهده سایر پرسش های متداول
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

تعمیرات مایکروفر کنوود

یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام خرابی لوازم خانگی باید به آن توجه داشته باشید، دریافت خدمات تعمیرات از مراکز معتبر و مجاز است. تعمیر غیراصولی مایکروفر نه تنها موجب افزایش هزینه تعمیرات خواهد شد بلکه ممکن است به سایر قطعات دستگاه نیز آسیب جدی وارد کند.

مرکز تخصصی کاراباما دارای سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی است و با اعزام تکنسین متخصص هر برند امکان تعمیر دستگاه شما را باکیفیتی مطلوب ارائه می‌دهد. اگر به نمایندگی مایکروفر کنوود (KENWOOD) دسترسی ندارید و می خواهید دستگاه خود را در زمانی کوتاه تعمیر کنید، می توانید درخواست خود را از طریق فرم اینترنتی یا تماس با شماره تلفن شرکت ثبت کنید.

مرکز کاراباما خدمات تعمیرات مایکروفر را با کیفیتی مطلوب مشتریان ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است، در صورت نیاز به تعویض قطعه نیز کلیه اقدامات توسط تکنسین‌های ماهر انجام می‌شود.

مرکز مجاز تعمیر مایکروفر کنوود

اگر نیاز به دریافت خدمات فوری و باکیفیت برای تعمیر انواع مدل‌های مایکروفر کنوود دارید، می‌توانید از کاراباما کمک بگیرید. این مجموعه دارای 11 سال تجربه در زمینه تعمیرات است. تکنسین‌های کاراباما آموزش‌های لازم را در زمینه تعمیرات دیده اند و آشنایی کاملی با قطعات داخلی دستگاه دارند.

مراحل ثبت درخواست تعمیرات در کاراباما به صورت زیر است:

  • درخواست خود را از طریق تماس با کارشناسان یا پر کردن فرم اینترنتی ثبت کنید
  • پس از ثبت درخواست، کارشناس مربوطه با مشتری تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهد
  • تکنسین کاراباما با مشتری تماس گرفته و زمان مراجعه هماهنگ خواهد شد
  • اقدامات لازم برای تعمیرات یا تعویض قطعات صورت خواهد گرفت

ارائه خدمات تعمیر به همراه گارانتی 6 ماهه

تمامی تکنسین های کاراباما آموزش های لازم را در زمینه تعمیرات دیده اند و مهارت لازم را برای رفع ایرادات مایکروفر دارند. اما به منظور اطمینان خاطر مشتریان، این مجموعه تمامی خدمات مربوط به تعمیر مایکروفر کنوود را با گارانتی 6 ماه به عنوان خدمات پس از فروش خود ارائه می دهد.

در صورتی که تا 180 روز پس از دریافت خدمات مجدد ایراد دسنگاه تکرار شد، می توانید با کاراباما تماس بگیرید تا به طور رایگان مشکل دستگاه‌تان برطرف شود.

تعمیر مایکروفر کنوود در تهران

کاراباما سال‌هاست که خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را به ساکنین تهران ارائه می‌دهد در واقع تهران نقطه شروع خدمات کاراباما بوده است. اگر به خدمات پس از فروش مایکروفر کنوود دسترسی ندارید و ساکن شرق تهران، شمال تهران، غرب تهران و جنوب تهران هستید، کاراباما آماده ارائه خدمات فوری و باکیفیت به شماست.

هزینه تعمیرات بر اساس نرخ مصوب اتحادیه

هزینه تعمیر مایکروفر کنوود پس از بررسی دقیق دستگاه توسط تکنسین متخصص به شما اعلام می‌شود. از مهم ترین مواردی که در تعیین هزینه موثر است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت قطعه جایگزین شده
  • هزینه ایاب و ذهاب
  • مدل دستگاه
  • نوع قطعه آسیب دیده (موتور، برد، المنت، دیود، خازن)
  • شدت خرابی

نکته شایان ذکر اینکه فهرست قیمت خدمات کاراباما بر اساس نرخی است که اتحادیه تعیین کرده است. به علاوه تمامی هزینه‌های دریافتی از سوی تعمیرکار مایکروفر کنوود و به طور کلی تمامی تکنسین‌های دیگر تحت نظارت کاراباما قرار دارد.

کاراباما تعمیر قطعات را اولویت می‌داند

باتوجه به اینکه هزینه تعمیر قطعات کمتر است هزینه تعویض قطعه است، تکنسین کاراباما با اولویت قراردادن تعمیر قطعات مایکروفر کنوود سعی در کاهش هزینه‌ها و رفاه حال مشتریان دارد. تنها در شرایطی که میزان آسیب دیدگی زیاد باشد و امکان تعمیر نباشد، قطعه تعویض خواهد شد (تمامی قطعات جایگزین شده باکیفیت و اورجینال خواهد بود).

برخی از قطعات که توسط کاراباما تعمیر یا تعوض می‌شوند را در زیر می‌بینید:

  • سینی چرخان
  • حلقه زیر سینی
  • برد اصلی
  • میکروسوئیچ درب
  • لامپ روشنایی
  • کوبل زیر سینی
  • فن ماکروفر

نگران تعمیر مایکروفر کنوود (KENWOOD) نباشید!

دستگاه شما هر ایرادی که داشته باشد، توسط تعمیرکار مایکروفر کنوود برطرف خواهد شد. در واقع هر خدمتی که از کاراباما دریافت کنید کیفیتی همسان با کیفیت خدمات نمایندگی کنوود خواهد داشت. همچنین برای کاهش خطر برق گرفتگی و صدمه دیدن افراد هرگز شخصا اقدام به باز کردن دستگاه و تعمیر آن نکنید. در صورت بروز هریک از مشکلات زیر می‌توانید تعمیر مایکروفر را به کاراباما بسپارید:

  • گرم نکردن مواد غذایی
  • کار نکردن دکمه ها
  • نچرخیدن سینی
  • برق داشتن بدنه
  • خاموش شدن ناگهانی
  • روشن نشدن دستگاه
  • بوی سوختگی
  • کار نکردن قفل کودک

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

طرز کار با مایکروفر و سولاردام رو توی دفترچه‌ای که بعد از خرید از نمایندگی مایکروفر کنوود فرستادن باید یاد بگیرم؟

بهنام رحمتی
14 اسفند 1401

سلام، من ماکروفرو روشن میکم از قسمتی که اشعه صاطع میکنه جرقه میزنه

فرهود امینی
10 مرداد 1400

    سلام فرهود عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر ماکروفر رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    12 مرداد 1400
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس