ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر مایکروفر پاناسونیک (PANASONIC)

جهت دریافت خدمات تعمیر مایکروفر پاناسونیک می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی دریافت نمایید. هماهنگی جهت اعزام تکنسین، در کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت.

 

خدمات تعمیر ماکروفر
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر پاناسونیک

طی سال‌های گذشته، تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در میان خدمات متنوع مجموعه کاراباما قرار داشته است. این مجموعه با برخورداری از تکنسین‌هایی که در زمینه تعمیر انواع مایکروفر آموزش دیده‌اند و تجربه زیادی دارند، همواره تلاش کرده است خدمات خود را به بهترین شکل ممکن و در سریع‌ترین زمان به دارندگان این برند ارائه دهد. تکنسین‌های این مجموعه شناخت کافی نسبت به سیستم و کارکرد مایکروفر دارند و بنابراین می‌توانند خدمات مورد نظرتان را در زمانی کوتاه و با کیفیتی مطلوب به انجام برسانند. با توجه به حضور تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست نیز فراهم است.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر مایکروفر پاناسونیک، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج مایکروفر پاناسونیک

1. مایکروفر بعد از چند ثانیه متوقف می‌شود

در صورتی که دکمه استارت را می‌فشارید و بعد از چند دستگاه متوقف می‌شود، احتمالا یکی از قسمت‌های مرتبط با گرمایش مثل مگنترون یا اینورتر دچار مشکل شده‌است. در بعضی موارد نیز این خرابی می‌تواند مربوط به بخش تغذیه یا پاور باشد.

2. پس از فشردن دکمه استارت مایکروفر، فیوز می‌پرد

در صورتی که پس از فشردن دکمه استارت دستگاه، فیوز می‌پرد، احتمالا مشکلی در اینورتر دستگاه وجود دارد. همچنین ممکن است کلیدهای کنترل پشت درب ایراد پیدا کرده و این مشکل را به وجود آورده باشند. دقت کنید که هنگام بروز این مشکل، دستگاه را روشن نکنید.

3. مایکروفر پاناسونیک صدای زیادی دارد

صدای زیاد در بسیاری موارد به دلیل خرابی موتور گرداننده سینی است که در زمان چرخش تولید صدا می‌کند. برای اینکه مانع بروز خرابی این بخش از دستگاه شوید، سعی کنید از ظروف سنگین در ماکروفر استفاده نکنید.

4. صدای اتصال یا جرقه از ماکروفر پاناسونیک به گوش می‌رسد

صدای جرقه خیلی شدید به دلیل خرابی مگنترون است. توصیه می‌شود در صورتی که این مشکل را تجربه کردید، به هیچ عنوان از دستگاه استفاده نکنید و از یک مرکز مجاز تعمیرات کمک بگیرید.

تعمیر تخصصی مایکروفر پاناسونیک خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. مایکروفر پاناسونیک روشن نمی‌شود

روشن نشدن دستگاه در اثر بروز ایراد در برد تغذیه یا پاور دستگاه رخ می‌دهد. علت این ایراد می‌تواند نوسانات برق یا دائم به پریز متصل بودن دستگاه باشد. برای عیب یابی و تعمیر دستگاه‌تان از یک تکنسین ماهر و آموزش دیده کمک بگیرید.

6. غذا در مایکروفر پاناسونیک گرم نمی‌شود

گرم نشدن غذا می‌تواند در اثر خرابی لامپ، دیود، خازن، ترانس‌های ولتاژ و برد باشد. برای یافتن علت دقیق این مشکل تکنسین باید دستگاه شما را مورد بررسی قرار بدهد.

7. ظرف داخل مایکروفر پاناسونیک نمی‌چرخد

نچرخیدن ظرف داخل ماکروفر عموما به دلیل خرابی موتور گرداننده سینی دستگاه رخ می‌دهد. تکنسین بعد از بررسی این قطعه احتمالا اقدام به تعویض آن خواهد کرد.

8. گریل ماکروفر پاناسونیک کار نمی‌کند

در صورتی که گریل دستگاه نمی‌چرخد، احتمالا المنت، ترموستات یا برد الکترونیکی دستگاه دچار مشکل شده است.

مشاهده سایر مشکلات رایج

کدخطا یا ارورهای مایکروفر پاناسونیک

مایکروفر
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

تعمیرات تخصصی انواع ماکروفر پاناسونیک

بله! ماکروفر پاناسونیک (PANASONIC) و اساسا بسیاری از لوازم خانگی این برند در میان بهترین‌ها قرار دارند. برند پاناسونیک در تولید محصولات خود همواره کیفیت بسیار بالا و فناری روز را به کار گرفته است. در واقع در مورد مرغوبیت ماکروفر این برند حرفی نیست. اما حتی کیفیت هم تضمین نمی‌کند که این دستگاه هرگز دچار مشکل نشود.

هر وسیله‌ای به دلیل خطاهای انسانی، عدم مراقبت صحیح و حتی گذشت زمان زیادی از عمر آن دچار مشکل می‌شود و ماکروفر پاناسونیک هم از این قاعده مستثنی نیست. آنچه در زمان بروز خرابی اهمیت زیادی دارد این است که به موقع دست به کار شوید و از یک مرکز مجاز تعمیر لوازم خانگی کمک بگیرید.

کاراباما با برخورداری از تعمیرکارانی که در زمینه تعمیر ماکروفر آموزش دیده‌اند و تجربه زیادی دارند، طی بیش از یک دهه گذشته تلاش کرده است بهترین خدمات سرویس و تعمیر این دستگاه را ارائه دهد. کیفیت بالای خدمات، سرعت عمل، گارانتی تعمیرات و قیمت منصافه، مواردی هستند که با دریافت خدمات از کاراباما تجربه خواهید کرد.

برای ثبت درخواست تعمیر یا خدمات دیگر، می‌توانید در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته فرم آنلاین را پر کنید. همچنین تا ساعت 2 صبح می‌توانید با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید.

کاراباما کدام خرابی‌های ماکروفر پاناسونیک را برطرف می‌کند؟

دارندگان تمامی برندهای ماکروفر ممکن است با گذشت زمان برخی مشکلات و ایرادات را در این دستگاه تجربه کنند. چند مورد از مشکلات متداولی که باید توسط تعمیرکار ماکروفر پاناسونیک برطرف شوند، به قرار زیر هستند:

  • به گوش رسیدن صدای جرقه از دستگاه
  • نچرخیدن سینی
  • گرم نشدن غذا
  • خاموش شدن دستگاه بعد از چند ثانیه
  • پریدن فیوز بعد از فشردن دکمه استارت

در صورتی که با هر یک از این مشکلات مواجه شدید، در اسرع وقت از یک مرکز مجاز تعمیر ماکروفر پاناسونیک کمک بگیرید. تعلل برای برطرف کردن این مشکل، نه تنها باعث بدتر شدن خرابی موجود می‌شود بلکه هزینه‌های زیادی را هم به دوش خانواده می‌اندازد.

تعمیر قطعات، اولویت کاراباما

با وجود شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، کاراباما اولویت را بر تعمیر قطعه گذاشته است. به علاوه، ممانعت از مصرف گرایی سیاست مرکز تخصصی کاراباماست و در صورتی که قطعه معیوب قابل تعمیر باشد، تکنسین ابدا دست به تعویض آن نخواهد زد.

با این حال گاهی تعمیرکار ماکروفر پاناسونیک بعد از بررسی دستگاه به این نتیجه می‌رسد که تعمیر قطعه راهکاری کوتاه مدت است و بعد از گذشت زمانی اندک باز هم دستگاه دچار مشکل می‌شود. در این صورت تعویض قطعه بهترین راه حال است و مانع صرف هزینه‌های اضافی به خانواده خواهد شد.

هزینه تعمیرات ماکروفر پاناسونیک (Panasonic)

تمامی هزینه‌هایی که تکنسین‌های مرکز تخصصی کاراباما دریافت می‌کنند، بر اساس نرخ اتحادیه است و هیچ تعمیرکاری رقم بالاتر از آنچه تعیین شده دریافت نخواهد کرد. به علاوه، هزینه‌های دریافتی تحت نظارت مجموعه هستند.

در صورتی که به دنبال اطلاع از قیمت قطعی تعمیر ماکروفر پاناسونیک هستید، بد نیست بدانید که موارد زیر بر هزینه اعلامی توسط تکنسین تاثیرگذارند:

  • شدت خرابی ماکروفر
  • نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعه
  • قیمت قطعه‌ای که باید تعویض شود

با این حال تکنسین ممکن است بر اساس توضیحاتی که زمان هماهنگی برای مراجعه به او می‌دهید، قیمتی حدودی را به شما اعلام کند. این قیمت ممکن است بعد از بررسی و عیب یابی دستگاه شما تغییر کند یا ثابت بماند.

 ضمانت تعمیرات ماکروفر با هدف آرامش خاطر خانواده‌ها

تعمیرات ماکروفر پاناسونیک در محل توسط تکنسین‌هایی صورت می‌گیرد که در زمینه همین دستگاه- برند تخصص دارند و می‌توانند به خوبی‌ دستگاه شما را عیب یابی و تعمیر کنند. از این رو کاراباما بابت کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهد، اطمینان دارد.

از سویی نمی‌توان احتمال بروز خطا در پروسه تعمیر یا اتفاقات ناخواسته دیگر را نادیده گرفت. اینجاست که کاراباما با ضمانت خدمات خود، آسودگی خاطر را به مشتریان ارائه می‌دهد. شما از 6 ماه ضمانت تعمیر ماکروفر پاناسونیک، بعد از اتمام کار روی دستگاه و تست آن برخوردار خواهید بود.

در صورتی که طی این مدت مشکلی که توسط تکنسین کاراباما برطرف شده، تکرار شود، بار دیگر دستگاه شما را به رایگان تعمیر خواهیم کرد.

خدمات کاراباما شامل کدام مناطق کشور می‌شود؟

رسالت کاراباما بر این اساس است که تمامی خانواده‌های ایرانی از اقصی نقاط کشور بتوانند به خدمات باکیفیت تعمیرات دسترسی راحت داشته باشند. از این روست که از همان ابتدا، گسترش خدمات به استان‎های دیگر در برنامه توسعه کاراباما قرار داشته است.

این مرکز تمام تلاش خود را به کار بسته تا ساکنین تمامی استان‌های کشور بتوانند از خدمات باکیفیت نصب، سرویس و تعمیرات همسان با نمایندگی ماکروفر پاناسونیک برخوردار شوند.

در حال حاضر خدمات تعمیر مایکروفر پاناسونیک در جزیره کیش و استان‎های قم، تهران، البرز، اصفهان، گیلان و … ارائه می‌شود. لازم به ذکر است که به زودی مناطق دیگری از کشور نیز تحت پوشش این مرکز قرار خواهند گرفت.

تعمیر ماکروفر پاناسونیک در تهران

نقطه آغاز کاراباما استان تهران بود. این مرکز تخصصی با ارائه خدمات در شرق، شمال، غرب و جنوب تهران و همین طور حومه آغاز به کار کرد و در حال حاضر به ساکنین تمام نقاط این استان خدمات فوری خود را ارائه می‌دهد.

در هر نقطه‌ای از این استان که ساکن هستید می‌توانید از خدمات تعمیر مایکروفر پاناسونیک بهره‌مند شوید. کاراباما با علم به فوریت برخی خرابی‌ها، می‌کوشد خدمات مورد نظرتان را در زمانی بسیار کوتاه ارائه دهد.

در صورتی که به هر دلیلی به خدمات پس از فروش ماکروفر پاناسونیک دسترسی نداشتید، کاراباما گزینه‌ای منطقی برای شما خواهد بود.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس