ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت (INDESIT)

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع مدل‌های ماشین لباسشویی ایندزیت، کافیست درخواست آنلاین خود را ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. در مدت کمتر از 15 دقیقه، هماهنگی جهت اعزام تکنسین به منزل شما انجام خواهد شد.

تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی ایندزیت

برند ایندزیت به دلیل طراحی نوآورانه محصولاتی بسیار کارآمد و قابل اعتماد شهرت دارد. ماشین لباسشویی از جمله محصولات پرطرفدار این برند در کشور ماست. به دلیل ظرافت‌ و پیچیدگی تکنولوژی این دستگاه، توصیه می‌شود که تمامی خدمات مرتبط با آن را از مراکز مجاز دارای تکنسین آموزش دیده دریافت نمایید. مجموعه کاراباما، به عنوان یک شرکت مستقل، خدمات لوازم خانگی را در بیش از 7 کشور ارائه می‌دهد و سال‌هاست که نصب، سرویس و تعمیرات لباسشویی ایندزیت را در فعالیت‌های گسترده خود داشته است. تکنسین‌های این مجموعه، با داشتن تخصص بالا و تجربه کافی می‌توانند خدمات مورد نظرتان را با کیفیتی مطلوب ارائه دهند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج ماشین لباسشویی ایندزیت

1. روشن نشدن ماشین لباسشویی ایندزیت

روشن نشدن ماشین لباسشویی غالبا به دلیل خرابی برد اصلی یا تایمر الکترونیکی رخ می‌دهد. با این حال، توصیه می‌شود پیش از ثبت درخواست لباس‌ها را به صورت یکنواخت در دیگ شستشو پخش کرده، دستگاه را روشن کنید. در صورتی که روشن نشد، لازم است که لباسشویی شما عیب یابی شود.

2. نشتی آب از لباسشویی ایندزیت

نشتی آب یا چکه کردن آب از دستگاه می‌تواند به دلیل شل شدن شیلنگ آب، سوراخ شدن یا انسداد شیلنگ، خراب شدن پمپ لباسشویی و در نهایت ترک دیگ شستشو رخ بدهد. برای برطرف کردن این مشکل لازم است یک تکنسین دستگاه شما را عیب یابی کند.

3. ماندن لکه روی لباس پس از شستشو

یکی از مشکلات رایجی که افراد زیادی بعد از شستن لباس‌ها در ماشین لباسشویی تجربه می‌کنند ماندن لکه روی لباس است. این مشکل احتمالا به دلیل خرابی موتور لباسشویی ایندزیت و نشتی روغن در اثر این خرابی رخ می‌دهد و باید توسط یک تکنسین مورد بررسی قرار بگیرد.

4. باقی ماندن پودر روی لباس‌ها

باقی ماندن پودر روی لباس‌ها عموما به دو علت رخ می‌دهد: اول اینکه ممکن است شیر آب سرد دچار رسوب و گرفتگی شده باشد؛ دوم ممکن است قطعات داخلی لباسشویی خراب شده یا تنظیمات داخلی دستگاه به هم ریخته باشد.

تعمیر تخصصی لباسشویی ایندزیت خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 2 بعد از نیمه شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی ایندزیت

مشکل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی غالبا با تمیز کردن فیلتر این دستگاه برطرف می‌شود. در صورتی که فیلتر را تمیز کردید و مشکل هنوز پابرجا بود، لازم است درخواست تعمیر خود را ثبت کنید تا تکنسین کاراباما پروسه عیب یابی را صورت بدهد.

6. صدای زیاد لباسشویی ایندزیت در مرحله خشک کردن

صدای زیاد لباسشویی در غالب موارد به دلیل تراز نبودن دستگاه یا بیش از اندازه کم یا زیاد لباس ریختن داخل دیگ شستشو رخ می‌دهد. در صورتی که از رعایت این موارد مطمئن هستید، بهتر است یک تکنسین متخصص تعمیر لباسشویی دستگاه شما را عیب یابی کند.

7. عدم ورود آب به دیگ شستشوی لباسشویی ایندزیت

عدم ورود آب به دیگ شستشوی لباسشویی از مشکلات رایج این دستگاه است. بهتر است قبل از ثبت درخواست تعمیر، شیلنگ ورودی و شیر آب را بررسی کنید و از باز بودن مسیر جریان آب مطمئن شوید. در صورتی که مشکلی در این قسمت‌ها وجود نداشت، یک تکنسین باید دستگاه شما را عیب یابی کند.

8. نچرخیدن دیگ شستشوی لباسشویی ایندزیت

در صورتی که حجم لباسی که وارد دستگاه کرده اید بیش از اندازه زیاد باشد، دیگ شستشو شروع به چرخش نمی‌کند. در این شرایط بهتر است بار اضافی دستگاه را خارج کنید و بعد آن را راه اندازی کنید. در صورتی که مشکل برطرف نشد، لازم است یک تکنسین، لباسشویی شما را بررسی کند.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدخطا یا ارورهای ماشین لباسشویی ایندزیت

ماشین لباسشویی
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سرویس و تعمیر لباسشویی ایندزیت (همراه با جدول هزینه‌ها)

از جمله خدمات ماشین لباسشویی ایندزیت (INDESIT) که در مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کاراباما ارائه می‌شود می‌توان به نصب، سرویس، تعمیر لباسشویی ایندزیت و همچنین مشاوره و آموزش استفاده صحیح و نگهداری لوازم خانگی اشاره کرد.

با توجه به اینکه این خدمات توسط متخصصانی با میانگین ۱۱ سال تجربه ارائه می‌شود و دارای ۱۸۰روز گارانتی است، می‌توانید با خیالی آسوده تعمیر ماشین لباسشویی خود را به ما بسپارید و در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات مورد نظرتان را با کیفیتی هم سطح و قابل رقابت با نمایندگی ایندزیت دریافت کنید.

سرویس لباسشویی از خدمات ارزشمند کاراباما

با اقدام به سرویس لباسشویی ایندزیت در فواصل زمانی ۶ یا ۱۲ ماهه می‌توانید از وضعیت دستگاه آگاه شده و آن را در شرایطی مناسب‌تر نگهداری کنید. بدین ترتیب طول عمر لباسشویی افزایش می‌یابد و صرفه جویی قابل توجهی در هزینه‌های بلندمدت شما صورت می‌گیرد.

البته توجه نمایید که سرویس لباسشویی فرایندی حساس و پر از جزئیات است. از این رو برای تعمیر و سرویس لباسشویی این برند از مراکز معتبر کمک بگیرید.

متخصصین کاراباما می‌توانند در زمان کوتاهی پس از ثبت درخواست به منزل شما مراجعه کنند و به بررسی دستگاه شما بپردازند. در صورتی که تکنسین‌ها با مشکلاتی در دستگاه مواجه شوند، تعمیرات در همان لحظه صورت می‌گیرد تا از ایجاد عیب‌های اساسی در آینده پیشگیری شود.

خدمات نصب لباسشویی توسط ماهرترین تکنسین‌ها

نصب لباسشویی ایندزیت و راه اندازی اولیه آن به دانش فنی و تجربه احتیاج دارد. متخصصین کاراباما هنگام انجام پروسه نصب، تمامی ‌اصول را رعایت کرده، دستگاه را بازبینی می‌کنند و اگر ایرادی مشاهده کردند آن را برطرف می‌سازند.

اما اگر فردی که مهارت کافی نداشته باشد، با اقدامات اشتباه یا غفلت نسبت به ایراداتِ احتمالی سبب می‌شود که در آینده مشکلات اساسی و حتی پر هزینه‌ای برای دستگاه شما رخ بدهد. هر چند دسترسی به نمایندگی ایندزیت در حال حاضر میسر نیست، کاراباما تمامی تمهیدات لازم را برای تعمیر دستگاه شما به بهترین شکل ممکن فراهم کرده است.

مشکلات متداول که تکنسین‌های کاراباما برطرف می‌کنند

برند ایندزیت (INDESIT) کیفیت بسیار بالایی دارد اما این برند هم مانند سایر برندهای لباسشویی در اثر اشتباه یا با گذشت زمان زیادی از عمر دستگاه، دچار مشکلاتی می‌شود که برخی از آنها متداول‌تر از بقیه هستند. با رسیدگی به موقع به این مشکلات، هم هزینه کمتری خواهید پرداخت و هم عمر مفید دستگاه‌تان افزایش می‌یابد. تعدادی از مشکلات متداولی که تعمیر لباسشویی ایندزیت را ایجاب می‌کنند، عبارتند از:

  • نشت آب از قطعات یا شیلنگ‌ها
  •  اجرا نشدن دستورات
  • اختلال در زمانبندی یا خاموش شدن غیرمنتظره
  • عدم آب‌گیری یا تخلیه نشدن آب
  •  از کار افتادن بعضی قابلیت‌ها
  • ایجاد صداهای نامعمول هنگام کار

تعمیر قطعات، اولویت تکنسین‌هاست

تعمیر قطعات لباسشویی ایندزیت به دلیل صرفه‌جویی در هزینه‌ها اولین گزینه کاراباماست. تکنسین‌های کاراباما همواره تلاش می‌کنند قطعات معیوب لباسشویی شما را تعمیر کنند. اگرچه گاهی اوقات ممکن است مشکلات پیچیده هزینه تعمیر را افزایش داده یا قطعه مورد نظر طول عمر مفیدش را تمام کرده باشد. در چنین شرایطی تعویض قطعه توصیه می‌شود.

البته از آنجایی که ایندزیت یک برند اروپایی است، باید به اصالت و کیفیت قطعات توجه ویژه‌ای داشته باشید. برای اطمینان بیشتر می‌توانید تهیه قطعات را به کاراباما بسپارید تا تمامی‌ قطعات مورد نیاز برای دستگاه شما را با ضمانت اصالت کالا فراهم گردند.

تعمیر لباسشویی ایندزیت در منزل و محل

جابه‌جا کردن لباسشویی و انتقال آن به تعمیرگاه اقدامی‌ دشوار است و هزینه‌های اضافه در پی دارد. به همین دلیل کارشناسان کاراباما، تعمیر ماشین لباسشویی در محل را اولویت خود قرار داده و تاکنون هزاران دستگاه را بدون نیاز به انتقال لباسشویی تعمیر کرده‌اند.
لازم به ذکر است که تنها در شرایطی دستگاه شما به کارگاه منتقل می‌شود که امکان تعمیر آن در منزل وجود نداشته باشد. به هر حال، برای دریافت خدمات تعمیر لباسشویی ایندزیت در منزل می‌توانید درخواست خود را از طریق فرم آنلاین ثبت کنید یا با شماره تلفن مرکز تماس حاصل فرمایید. تکنسین با حضور در منزل شما و بررسی دستگاه‌تان، در رابطه با شیوه تعمیر آن تصمیم خواهد گرفت.

تعمیر لباسشویی ایندزیت توسط متخصصین کاراباما

زمان بروز ایراد در لباسشویی، یافتن تکنسین‌های متخصص برند دستگاه‌تان از اهمیت خاصی برخوردار است به ویژه که نمایندگی لباسشویی ایندزیت در کشور ما وجود ندارد. خوشبختانه، یافتن ماهرترین تعمیرکار لباسشویی ایندزیت با استفاده از پلتفرم کاراباما به سرعت و آسانی انجام می‌شود. چراکه ما پیش از استخدام تکنسین‌ها مهارت آنها را به دقت سنجیده‌ایم.

کارشناسان ما با میانگین ۱۱ سال سابقه، جزء باتجربه‌ترین تعمیرکارهای ایران هستند و در عین حال، هر سال نیز دانش و مهارت خود را گسترش می‌دهند.

پس از ثبت درخواست در کاراباما، تعمیرکار لباسشویی ایندزیت در سریع‌ترین زمان ممکن به منزل شما اعزام خواهد شد. کاراباما نیز تمامی ‌مسئولیت خدمات ارائه شده را با 6 ماه ضمانت برعهده می‌گیرد. از این رو می‌توانید بدون نگرانی درخواست خود را جهت دریافت خدمات مورد نظرتان ثبت کنید.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت چطور محاسبه می‌شود؟

هزینه تعمیر همواره یکی از دغدغه‌های اصلی افراد هنگام خرابی دستگاه است. اما به دو دلیل امکان تعیین نرخ ثابتی برای تعمیر لباسشویی ایندزیت و سایر برندها وجود ندارد:

  • هزینه تعمیر قطعات باتوجه به مشکل پیش آمده و پیچیدگی آن متفاوت است
  • نوسان‌های بازار بر قیمت لوازم جانبی و قطعات مورد نیاز تاثیر می‌گذارند

در نتیجه کارشناسان کاراباما تنها پس از عیب یابی لباسشویی می‌توانند هزینه حدودی را اعلام کنند. قیمت نهایی پس از اتمام تعمیرات و زیر نظر مجموعه کاراباما تعیین می‌گردد. لازم به ذکر است که هزینه تعمیر در پایان کار تکنسین دریافت خواهد شد.

نرخ خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب ذهاب65000 / 75000
2تشخیص عیب در محل100.000 / 120.000
3اجرت تعویض شلنگ و ورودی آب60.000 / 75.000
4اجرت تعویض لاستیک دور درب320.000 / 400.000
5اجرت تعویض شیلنگ خروجی100.000 / 120.000
6اجرت تعویض تایمر الکترونیکی420.000 / 520.000
7اجرت تعویض میکروسوئیچ150.000 / 180.000
8اجرت تعویض موتور لباسشویی200.000 / 250.000
9اجرت تعویض المنت180.000 / 220.000
10اجرت تعویض شیر برقی لباسشویی150.000 / 180.000
11اجرت نصب و آموزش لباسشویی220.000 / 300.000
12اجرت تعویض تسمه100.000 / 120.000
13اجرت تعویض بلبرینگ موتور هر دو عدد بدون بلبرینگ400.000 / 480.000
14اجرت و تعویض و بلبرینگ سه نظام و کاسه نمد بدون تراشکاری بدون دیگ (در منزل)1.200.000 / 1.500.000
15اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در منزل)900.000 / 1.100.000
16اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در کارگاه)820.000 / 1.000.000
17اجرت تعویض برد لباسشویی350.000 / 450.000
18اجرت تعویض پمپ لباسشویی200.000 / 250.000

خدمات برند ایندزیت (Indesit) در کدام شهرها ارائه می‌شود؟

به دنبال نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت هستید؟ کارشناسان کاراباما با میانگین یازده سال تجربه نصب، سرویس و تعمیر لباسشویی در استان‌های مازندران، فارس، خراسان رضوی، مرکزی، قم، تهران،  البرز، اصفهان و گیلان آماده ارائه خدمات به شما هستند. نکته حائز اهمیت اینکه تعمیرکاران لباسشویی بو به طور  کلی تمامی تکنسین‌های مجموعه تخصصی کاراباما در تمامی نقاط شهرها و استان‌های تحت پوشش حضور دارند. به همین دلیل امکان ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم است.

در واقع خدمات سرویس و تعمیر لوازم خانگی در هر منطقه‌ از شهرهای تحت پوشش کاراباما توسط گروهی از تکنسین‌های ماهر و آموزش دیده ارائه می‌شود. گستره خدمات کاراباما در حال حاضر به بسیاری از شهرهای کشور رسیده است و در آینده‌ای نزدیک برخی دیگر از استان‌ها نیز تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

ساکنین شهرهای لاهیجان، رشت، قم، فردیس، تمامی مناطق تهران، شهریار، کرج، مناطق مختلف استان اصفهان و بسیاری دیگر می‌توانند از خدمات کاراباما بهره‌مند شود.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ایندزیت

در کاراباما خدمات تعمیر لباسشویی ایندزیت توسط تکنسین‌های ماهر و آموزش دیده در زمینه همین دستگاه و برند ارائه می‌شود. تمامی تعمیرکاران ایندزیت از مهارت بالایی برخوردارند و برای به روز نگه داشتن دانش خود هر ساله آموزش می‌بینند.
با این حال، مرکز کاراباما با در نظر گرفتن احتمال رخ دادن خطا و همین طور تضمین آرامش خانواده‌ها، تمامی خدمات تعمیر خود را به مدت 6 ماه گارانتی می‌کند. به این ترتیب اگر طی مدت 180 روز پس از دریافت خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت، مشکل دستگاه‌تان برگشت، مجموعه بدون دریافت هزینه آن را تعمیر خواهد کرد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

از کجا مطمئن باشیم که خدماتتون کیفیتی مثل نمایندگی تعمیرات ایندزیت داره؟

نرگس احمدی
2 اسفند 1401

    با سلام و احترام. در کاراباما برای اطمینان خاطر مشتریان عزیز کلیه خدمات تعمیر شامل 6 ماه گارانتی است.

    یاسمن یگانه
    2 اسفند 1401

زه درب لباسشویی شکسته ودرب بسته نمیشه
ومدل لباسشویی مدل wixl85
میتونید تعویض کنید

محمد نجاتی
2 بهمن 1401

آب ماشین تخلیه نمیشود

طاهره قلعه نویی
24 فروردین 1401

با سلام.لباسشویی ۹کیلویی ایندزیت دارم که دو روزه وقتی روشن میکنم صدای قیژقیژ میدهد.بلافاصله خاموشش کردم.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

منیر کریمی
27 دی 1400

ماشین لباسشویی چراغ روی برد چشمک میزند
روشن نمشود وماشین شهرستان قمصر کاشان میباشد آیا نمایندگی در کاشان دارید

احسان شادنیا
3 دی 1400

    سلام احسان عزیز
    بله، ما در استان اصفهان هم در خدمت شما هستیم.
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر ماشین لباسشویی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    6 دی 1400

سلام بزرگوار نیکی خواه هستم ازقروه کردستان بنده دیگ کامل لباسشوی ایندزیت می خواستم چون اینجا باز کردیم ولی به صورت پرسی بود وقابل تعمیرنیست البته سه نظام داخلیش شکسته است وقابل تعمیر نیست خواهشن منو راهنمایی کنید از چه طریقی میتونم خریداری کنم چون ماشینم ۱۵سال کارکرده یکلحظه اذیت نکرده حیفه که بخاطر دیگ کامل پرتش کنم وبرم یکی دیگه بخرم اونم توی این روزگار

محمدرضا نیکی خواه
14 آذر 1400

لاستیک درب لباسشوی خراب است

مهدی جهانگیرتاج
13 آذر 1400

سلام.ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک ایندزیت 10سال استفاده شده. حالا موقع شستن موقعیکه که میخواد بچرخه صدا میده اولش.موقع تخلیه اب هم صداداره

شاد
16 مهر 1400

ماشین لباسشویی ایندزیت مدل w125tx در هین کاربه تازگی صدای تلق تلق میدهد

بهزاد یادگار
12 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان در زمینه تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    12 خرداد 1400

درخواست تعمیر لباسشویی ایندزیت رو دارم، محل سکونت اصفهان

فریبرز رئیسی
20 بهمن 1399

لباسشویی ما جدیدا خیلی خیلی صدا میده مخصوصا موقع خشک کن البته ۷ سال پیش نصب شده و تا الان هیچ مشکلی نداشته الان هم خوب کارمیکنه و تمیز میشوره ولی صدای خیلی خیلی زیاد میده.احتمال داره زغال های موتور تمام شده باشه؟؟

عالیه شفیعی
19 بهمن 1399

با سلام و عرض خسته نباشید
من یه لباسشویی ایندزیت مدل WINE127 دارم
متاسفانه چند سری اخر برنامه ش انگاری که قاطی کرده اب زیادی جمع میکنه توی مخزن لباسا جوری که به سختی میچرخه..بعد یهو تخلیه میکنه کامل حالا بدون اب هی پیچ میخوره..تایمش معمولا خیلی زیاد میشه از اون چیزی ک نشون میده…اخر سر هم خشک نمیکنه ..نمیدونم چشه بعضی وقتا برنامه شو عوض میکنم میبینی درست کار میکنه
باز سری بعد اینطوری میشه
راه تخلیه ش هم بازه چون بعدش تخلیه میکنه
ولی نمیدونم چرا اب زیادی جمع میکنه بار اول ک استارت میشه

بعضی مواقع هم error H20 به صورت چشمک زن میاد رو ماینتورش بعد 10-15 دقیقه میره
لطفا راهنمایی کنید

داریوش عزتی
15 مهر 1399

سلام و خسته نباشید از خراسان شمال شهر بحنورد مزاحم شدم لباسشویی ایندزیت WA135 من بعد از تعویض بلبرینگ روی هر برنامه که گذاشته شود تا 3،4و.. ساعت به شستشو ادامه می دهد باید آن راخاموش و به صورت دسیتی بر روی حال ابکشی قرار داد دامه کار را تا خوشکن خودش انجام میدهد متاسفانه تعمیر کار هم علت را نفهمید لطفا راهنمایی بفرمایید در بجنورد نمایندگی ایندوزیت نیست ممنون

موسی الرضا فرخ زاد
11 مهر 1399

سلام. من یک سوالی که از خدمتتون دارم این است که روی اکثر ماشیتهای لباسشویی دریچه کوچکی نصب شده که با بازکردن آن آبهای لجن از آن خارج میشود اما روی ماشین لباسشویی ایندزیت این امکان وجود نداردآیا مشکلی برای ماشین بوجود نمیآید ممنون میشوم پاسخ دهبد.

کیمیا منش
14 اردیبهشت 1399

ماشین لباسشویی روشن نمیشه

زیبا جهازی
11 اردیبهشت 1399

با سلام لباسشویی مورد نظر بیش از ده سال داره کار میکنه الان هم در شستشو مشکل نداره فقط هنگام خشک کردن صدای زیاد از برخورد به بدنه ایجاد میکنه آیا ایراد از کمک آن میباشد چون کمک هم بسیار چرب و روغنی شده

هاشم حقیقت
5 فروردین 1399

سلام لباسشوئی ایندوزیت داریم حدود 15سال کاکرد داره الان اب گیری میکند ولی چرخش نداره تعمیر کار اوردم میگن پرسسور برد باید عوض بشه این قطعه موجود هست ممنون ومتشکر

امین اسفندیاری
13 اسفند 1398

سلام. لاستیک دور درب ماشین لباسشویی ایندزیت مدل w642 اینجانب پاره شده و قابا استفاده نیست اگر امکان دارد ادرس بدهید حضوری بیام خدمتتان خرید نمایم یا پست کنید چون در همدان ساکن هستم ممنون

احمد بختیاری
10 اسفند 1398

سلام ،
ایندزیت ۶ کیلویی دارم دیروز دور بالاش صدای قیژ قیژ غیر معمولی داشت خاموشش کردم
میشه بفرمائید چه اتفاقی براش افتاده

سلطانیان
21 دی 1398

سلام
دکمه پاور خشک کن خراب شده موجود هست قطعش؟؟؟

مهراد اسدی
11 دی 1398

سلام
لباسشویی ایندزیت ما هنگام ابکشی لباسها به مقدار خیلی کمی آب می دهد. مشکل از کجا هست؟

پورمهدی
13 آبان 1398

سلام . یه ظرفشویی قدیمی ایندزیت دارم . ظاهرا” جت پمپش سوخته باید تعویض بشه .اصفهان تلفنی از یه تعمیرگاه پیدا کردم میگه 800 تومن . واقعا” قیمت اینه ؟ ممنون

محسن جندقیان
13 آبان 1398

سلام من ساکن کشور مجارستان هستم و اصلا زبان اینها رو بلد نیستم ماشین لباسشویی ایندزیت ۷ کیاویی دادم که روسن نمیسه و مدام چراغ START و PAUSE روشن و خاموش میشود.
لطفا راهنمایی بفرمایید .
ضمنا ماشین روشن میشود اما دیگ نمیچرخد

مجید پاپری
26 مهر 1398

سلام خسته نباشید لباسشویی ایندزیت مدل W107 FR دارم محل اتصال قفل درب روی قاب بیرونی فرسوده و شکسته شده ، آیا قاب روی درب را موجود دارین ؟ یا اگر ندارین قیمت درب کامل اگر دارین چقدر است . سپاسگزارم

کهندانی
21 شهریور 1398

همان فیش که برق اش یکسره شده یک فیشش میکشیم

علی دوستی
24 اردیبهشت 1398

سلام خسته لباسشویی ایندوزیت دارم یک شیر ورودی ابش یکسره شده نمیدانم مشکلش چی درب بالای لباسشویی موقع شستشو بر می داریم شیر اب با دستمان قطع وصل میکنیم راهنمای کنید ممنون میشم

علی دوستی
24 اردیبهشت 1398

سلام
می خواستم سوال کنم جهت مشخص کردن شکستگی سه نظام اگر ارتباط بین شفت فولی ودیگ شستشو قطع شده باشد بانگهداشتن فولی محرک وچرخاندن دیگ .بایستی دیگ حرکت نماید.
ایا این مورد درست است؟ در غیراینصورت چگونه میتوان خرابی سه نظام راتشخیص داد.با تشکر

عطا فروغی
28 مهر 1397

سلام بعد از شش سال استفاده از لباسشویی بدرستی کار نمیکنه کفشویی میکنه ابکشی هم میکنه بعد روو دور خشک کن بمدت طولانی همچنان میچرخه که بناچار برنامه رو کنسل میکنم و برای ادامه شستشو برنامه رو از اول شروع میکنم و متاسفانه دوباره در قسمت خشک کن با همون مشکل مواجه میشه.. بدون اینکه چراغی چشمک بزنه. با این وجود چند هفته س که به همین صورت استفاده میکنم ینی با چند بار کنسل و شروع برای یک برنامه … ! خاستم بپرسم اگه بهمین صورت استفاده کنم مشکلی پیش نمیاد..؟؟ ممنون

آرامه
19 مهر 1397

سلام .دوسال ماشین لباسشویی ایندزیت خریدم وخیلی خیلی ناراضی هستم ازش..دوساله هیچ لباس تمیزی نداشتم .هرچی لباس میشورم همه را چرک مرده میکنه .واقعا موندم چکار کنم.
ممنون میشم راهنماییم کتید.یا من بلد نیستم باهاش کارکنم یا کلا ماشین اینجوریه.

سعادتی
17 فروردین 1397

سلام
من یک ماشین لباسشویی چهار سال پیش از گناوه خرید . این ماشین اصل ایتالیایی اسن . فعلآ میکروسویچ درب آن خراب شده .وقتی کار شستوشو تمام میشود بطور اتماتیک درب باز نمی شود و با ید از پایین ذامن سبز رنگ آنرا بکشیم تا درب باز شود . کجا میتوانم این میکرو سویچ را بخرم
با تشکر

علی میناییان
9 بهمن 1396

ماشین لباسشویی ،صفحه ال سی دی یا همان صفحه نمایش اعداد آن مستمر شروع به خاموش و روشن شدن می نماید

مهدي وحيد
25 آذر 1396

ی سوال داشتم این لباسشویی مادوچراغ بنام prelavageوarretcuve pleinروشن خاموش میشودمیشه یکی منوراهنمایی کنه داشتم پتومیشستم اینطوری شد

فاطمه زواره
27 آبان 1396

سلام اگر تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی ایندزیت در یزد دارید لطفا شماره تماس آن را برایم ارسال کنید

مهدي زارع
14 آبان 1396

    سلام
    از 118 یزد میتوانید این شماره ها را دریافت کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    19 آبان 1396

سلام لباسشویی rubino دارم روشن نمیشه فکر میکنم مال بردشه انوقت اینجا نمایندگی نداره شما میتونید چکش کنید بردشو بیارم

nasiri.abdollah
22 مهر 1396

سلام. ایاشما سه شاخه پشت دیگ لباسشوىى مدل wia60 رو دارید؟؟و ایا ارسال به شهرستان هم دارید؟

شهرام ترابى
21 مهر 1396

    سلام نخیر امکان انجام این کار نیست

    کارشناس 2 : علوی
    20 آبان 1396

سلام خسته نباشید.
بعداز ده سال لباسشویى هیچ مشکلى نداشته. اما الان سه شاخه پشت دیگ شکسته. ایا شما این قطعه رو ارسال میکنید به شهرستان ؟؟؟؟؟؟

شهرام ترابى
21 مهر 1396

سلامن ۱۰سال ماشین لباسشویی اینزیت استفاده میکردم مشکلی نداشته الان که لباس گذاشتم تا مرحله ابکشی میره بعد خود بخود وایمیسه میشه لطف کنید چکارش کنم

کریم گوهری
25 شهریور 1396

سلام لباسشویی ما پودر داخل را حل نمیکنه ولباسها سفیدک میزنه و لباسها رو تمیز نمی شوره تعمیر کار شرکت اومد گفت عیبی نداره نمیدونم مشکل چی هست لطفا اگر تجربه ای دارید راهنمایی بفرمایید
ممنون

مهدی معصومی
19 شهریور 1396

سلام لباسشویی ایندزیت wil1055 مدتی است به محض اتصال سیم برق تمام چراغها تا چند دقیقه
چشمک میزنند و تا زمان رفع این حالت کلیدها کار نمی کنند. اگر از بردش باشه میتوتم بردش رو باز کنم براتون بفرستم ؟ در این حالت هزینه اش چقدر میشه ؟ من مشهد هستم

انبیائی
16 شهریور 1396

سلام ما6سال است لباسشویی ایندوزیت داریم امسال شستشویی خوبی ندارد وروی لباسها لکه های سفید که اختمالا مال پودر است میگذارد تعمیر کار مجاز اوردیم گفت عیبی ندارد نمدانم مشکل از چیست گاهی برنامه هم قاطی میکند

مهدی معصومی
15 شهریور 1396

سلام دوباره
در مورد توضیحات بیشتر نسبت به خرابی ماشین لباسشویی.
وقتی ماشین لباسشویی را روشن میکردم و درجه را تنظیم میکردم. عدد نمایشگر ثابت نمیشد و شروع به چشمک زدن میکرد. ولی ماشین لباسشویی کار میکرد. اما بعد از مدتی به صورت میانگین، برخی مواقع نمایشگر با حالت چشمک زن، روشن میشد و یا اصلا نمایشگر روشن نمیشد و دستگاه کر نمیکرد حتا زمانیکه عدد نمایشگر آن شروع به چشمک زدن میکرد.

م.جعفری
25 مرداد 1396

    سلام ، برد اصلی ماشین لباسشویی شما ایراد داره ، که اگه تعمیرکار درست و منصفی باشه هزینه اش حدود پنجاه تا هفتاد تومن میشه ، چون چند تا خازن و مقاومت باید عوض بشه و همین

    حسینی
    9 خرداد 1398

سلام.
من ماشین لباسشویی ایندزیت دارم
مدتی بود نمایشگر آن چشمک میزد ولی کار میکرد. بعد از مدتی نمایشگر با وجود جشمک زدن دیگر کار نمیکند.

م. جعفری
21 مرداد 1396

    سلام
    این عیب بسیار کلی است حتما باید با تعمیرکار متخصص برای برسی حضوری هماهنگ کنید یا اگر امکان دارید اطلاعات کامل تری ارایه دهید

    کارشناس 1: پیرنیا
    22 مرداد 1396

      سلام ماشین ایندزیت ۶کیلوی ۱۲۰۰سوپر سایلنت چند وقته هنگام کار صدای لق لق میکنه میشه علت را بفرمایید
      ضمنا شهرستان خراسان رضوی تربت حیدریه هستیم آیا در اینجا هم تعمیر کار دارید

      محمد قاسمي
      16 شهریور 1399

سلام خسته نباشید. لباسشویی ما مدل iwb50651 هستش اما موقع شستشو چه با پودر چه با مایع کف نمیکنه. به جز برنامه پشمی. این طبیعیه؟؟؟

فرشته
9 مرداد 1396

نه ۶سال هست خریدیم.خودمون میتونیم بازش کنیم دیگه؟نیاز نیس تعمیرکار بیاد؟بعدش درست میشه؟

شمیم
2 خرداد 1396

سلام من ماشین لباسشویی رو راه انداختم اولاش خوب بود بعد ارور F05رو داد تخلیه آب اضطراری هم زدم ولی آب هم خالی نکرد حالا باید چیکار کنم؟

شمیم
2 خرداد 1396

    سلام
    لباسشویی را تازه خریداری کرده اید ؟
    برای خالی کردن آب دستگاه شما باید فیلتر ماشین لباسشویی را که در قسمت پایین و سمت راست ماشین لباسشویی قرار دارد باز کرده و اب را تخلیه نمایید

    کارشناس 1: پیرنیا
    2 خرداد 1396

سلام ؛ آب پاش ماشین ظرفشویی ما خراب شده و ظرف ها تمیز شسته نمی شوند . چطور می توانیم قطعه نو تهیه و خریدکنیم ( شهر قم)

رحیم
25 اردیبهشت 1396

    سلام
    مدل و نوع ظرفشویی ایندزیت خود را اعلام کنید لطفا

    کارشناس 1: پیرنیا
    26 اردیبهشت 1396

سلام لباسشویی ایندزیت داریم یکم پودر بیشتر بود تو ماشین پر کف شد و آب از درش بیرون زد بعد از اون چراغ شروع ب کار و یک گزینه پایینترشک علامت کف داره باهم روشن و خاموش میشن میشه بگید علت چیه؟خرابه یا نه؟

شمیم
25 اردیبهشت 1396

    سلام
    ماشین لباسشویی را از کاملا خالی کرده و اجازه دهید که لباسشویی خشک شود بعد تست کنید اگر درست نشده بود حتما اطلاع دهید

    کارشناس 1: پیرنیا
    26 اردیبهشت 1396

سلام ،
ایندزیت 6 کیلویی دارم دیروز دور بالاش صدای قیژ قیژ غیر معمولی داشت خاموشش کردم
میشه بفرمائید چه اتفاقی براش افتاده
مدل ایندزیت نیاز به سرویس خانگی ( تخلیه کرک های مانده از شستشو ) داره؟

سلطانیان
23 اردیبهشت 1396

سلام ماشین اباسشویی ما بعد از آبگیری درجش شروع میکنه حرکت کردن و همینطور میچرخه تعمیرکار آوردم بعد تست همه چی تشخیص داد سوییچ خرابه باز کرد ببره تا یه نو بیاره وصل کنه الان یک هفتس ازش خبری نیست تلفن هم جواب نمیده جاش هم نمیدونم کجاست این سوییچش قیمتش چنده برم بخرم خودم بندازم

ابراهيم زينالپور
18 اردیبهشت 1396

    سلام
    امکان قیمت دهی به این صورت وجود ندارد ولی شما این امکان را دارید که از تعمیرکار متخصص واقعی کمک بگیرید یا یا اینکه یا مراجعه به مراکز فروش قطعات ولوازم یدکی ماشین لباسشویی این قطعه را تهیه کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    20 اردیبهشت 1396

    ماشین لباسشویی ایندزیت
    بعضی وقتا بدنه برق داره
    امروز هم در حین کار بود که فیوز رو پروند
    لطفا راهنمایی کنید

    درخشنده
    4 فروردین 1399

من ساکن شهرستان هستم کلید ب بی درب ماشین لباسشویی که در حدود 15سال پیش خریده ام خ آب شده و امکان تهیه أمر در شهرک نیست لطفا راهنمایی نمایید

امین غریب
17 اردیبهشت 1396

سلام لباسشویی ایندزیت داریم یکم پودر بیشتر بود تو ماشین پر کف شد و آب از درش بیرون زد بعد از اون چراغ on,off و یک گزینه پایینترش باهم روشن و خاموش میشن میشه بگید علت چیه؟

شمیم
16 اردیبهشت 1396

سلام لباسشویی ایندزیت من ده سال کار کرده مشکلی هم نداشته الان بعد از اتمام کار آب ماشین تخلیه نمیشه و خشک کن ماشین هم به همین دلیل احتمالا کار نمیکنه فیلتر پایین ماشین رو هم تمیز کردم شلنگ تخلیه رو هم چک کردم ولی مشکل برطرف نشد میخواستم بدونم مشکل از پمپ تخلیه هستش و قیمت پمپ تخلیه چقدر است؟ممنون

ساداتی
7 اردیبهشت 1396

    سلام
    امکان خرابی پمپ تخلیه و یا مشکل در تایمر دستگاه وجود دارد که فرمان تخلیه را به پمپ صادر نمیکند شما باید حتما تک تک این قطعات را چک کرده و نسبت به تعمیر و تعویض آن اقدام کنید

    کارشناس 2 : علوی
    8 اردیبهشت 1396

    سلام لباسشویی ایندزیتم 17 ساله کار میکنه و تا بحال هیچ مشکلی نداشت الان موقع تخلیه آب دگمه قفل و دگمه ساعت مرتب چشمک میزنه وکار جلو نمیبره

    زارعی
    13 مهر 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      17 مهر 1400

سلام. خسته نباشید
لباسشویی ایندوزیت تقریبا 10 سال کار کرده هیچ مشکلی نداشته الان مدتی است که شستشو انجام نمیده فقط خشک میکنه و آبکشی لطفا راهنمایی کنید. باتشکر

ابراهيمي
16 فروردین 1396

    سلام
    مشکل در تایمر ماشین لباسشویی اویندزیت شماست که باید توسط نمایندگی رسمی تعمیرات ایندزیت در شهر یا شهرستان تان مورد برسی و تعمیر قرار گیرد

    کارشناس 1: پیرنیا
    17 فروردین 1396

با سلام و خسته نباشید.
لباسشویی ایندوزیت تقریبا 15 سال پیش خریداری کردم.الان یه مشکل پیدا کرده این که از حالت شستشو به ابکشی نمیره یعنی 3 ساعت هم خاموش نکنم به شستن ادامه میده.حتی خودش off هم نمیکنه.لطفا راهنمایی کنید.

مهدی علیایی
15 فروردین 1396

    سلام
    امکان خرابی یا مشکل در تایمر ماشین لباسشویی ایندزیت شما بسیار بالاست ولی برای اطمینان باید یک تعمیرکار متخصص ماشین لباسشویی شما را برسی و عیب یابی دقیق انجام دهند

    کارشناس 1: پیرنیا
    16 فروردین 1396

      لباس شویی موقع چرخش صدای زیر زیر میکنه.و توقف کرد موقع ابکشی.

      الهام طالبی
      5 مهر 1399

باسلام
من یکدستگاه لباسشوئی ایندوزیت مدل ۱۲ wg دارم که الان مدتی هست کلید مدرج آن برروی اعداد ۲ و ۵ و دور تند از حالت اتومات بیرون میاید و می بایست دستی رد شود
ما در همدان زندگی میکنیم لطفا راهنمایی کنید چه کنیم و کجا برای تعمیر برویم
ممنون از راهنمایی شما

سلیمانی
5 فروردین 1396

    سلام
    تایمر ماشین لباسشویی شما مشکل دارد که حتما باید توسط یک تعمیرکار چک شده و در نهایت تایمر دستگا تعمیر شود

    meAfshin76
    6 فروردین 1396

      سلام لباسشوییم وقتی میزنم شستسو بعد از چند دقیقه ارور میده و چراغاش روشن خاموش میشه

      سکینه کاویانی
      21 تیر 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      22 تیر 1400

باسلام چندسال است لباسشویی ایندوزیت خریده ام خوب کار میکردولی الان بعدازاتمام عملیات موفق هنگام بازکردن درب متوجه کمی دودظعیف وبوی سوختگی لاستیک یاسیم به مشامم رسید.تقاضا میشودیک تعمیرکارتخصصی جهت رفع مشکل ویاسرویس مدنظروبه آدرس اعزام فرمایید سپاسگزارم

سیدنصب میرغفا ی
2 فروردین 1396

    سلام
    در صورت نیاز با تعمیرگاه تماس برقرار کنید یا ثبت سفارش انلاین را انجام دهید تا در کمترین زمان ممکن با شما تماس بگیرید

    meAfshin76
    4 فروردین 1396

      با سلام لباسشویی من ایندزیت میباشد موقعی که روشن میکنم دیگ لباسشویی نمیچرخه و تیک تیک میکنه لطفا راهنمایی کنید

      علی عزیززاده
      24 آبان 1399

چند ساله خریدم خوب بوده.ولی الان برقش یکسره شده و وقتی دکمه استارت رو میزنم همه چراغ ها با هم روشن میشن و مجبورم از پریز بکشم.چکار باید بکنم و

raha rahae
20 اسفند 1395

    سلام
    این مشکل فقط به صورتی قابل حل است که ماشین لباسشویی ایندزیت شما کاملا برسی و عیب یابی شود چون اطلاعاتی که شما فرمودید برای اعلام نظر بسیار کم و ناقص است

    کارشناس 1: پیرنیا
    24 اسفند 1395

    سلام وقت به خیر .ماشین لباس شویی ایندزیت مدلwixl105هست.وقی ماشین رو به برق متصل میکنم تمام چراغها خاموش و روشن میشوند وماشین کار نمیکنه.ممنون

    سعید لیلایی
    26 مهر 1400

      سلام سعید عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر ماشین لباسشویی رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      28 مهر 1400

سلام وقت بخیر خواستم بپرسم شما سه نظام لباسشویی مدل Indesit WG1030
رو دارید و اینکه قیمت ارسالش به خرمشهر چقدر واسه مونتمام میشه … ممنون و متشکر

رحمان مقرب
18 مهر 1395

    سلام
    با توجه به تخصصی بودن قطعات و مشکلاتی که در ارسال و دریافت قطعات ماشین لباسشویی به وجود امده ار ارسال قطعات معذوریم…

    کارشناس 1: پیرنیا
    18 مهر 1395

    به گفته تعمیر کار. ای سی برد سوخته . آیا برد ایندوزیت دارین یا تعمیر میکنید

    مهدی برغمدی
    21 تیر 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      22 تیر 1400
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس