ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر یخچال فریزر ویرپول (WHIRLPOOL)

برای دریافت خدمات نصب و تعمیر یخچال و ساید بای ساید ویرپول، کافیست درخواست آنلاین خود را ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی برای اعزام تکنسین در مدت کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد شد.

نمایندگی تعمیر یخچال
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات یخچال ویرپول

باتوجه به حساسیت قطعات و پیچیدگی فناوری یخچال ویرپول (WHIRLPOOL)، توصیه می‌شود نصب و تعمیرات آن را هرگز به افراد غیرحرفه‌ای نسپارید. مرکز تخصصی کاراباما، با دارا بودن بیش از یک دهه تجربه در زمینه تعمیر انواع مدل‌های یخچال، گزینه مناسبی برای تعمیر دستگاه شماست. تکنسین‌های متخصص این مرکز می‌توانند دستگاه شما را باکیفیتی بالا و در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیر کنند. به منظور کاهش هزینه‌های تعمیرات و همچنین رفاه حال مشتریان، اولویت کاراباما در ابتدا تعمیر اصولی و بدون نقص قطعه است. تنها در شرایطی که قطعه سوخته باشد یا امکان تعمیر آن نباشد، اقدامات لازم برای تعویض و استفاده از قطعات باکیفیت انجام خواهد شد.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر یخچال فریزر ویرپول، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4 آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج یخچال فریزر ویرپول

خاموش شدن ناگهانی یخچال ویرپول

اگر دستگاه شما به صورت ناگهانی خاموش می‌شود، قبل از ثبت درخواست از اتصال سیم برق به پریز و وصل بودن جریان برق مطمئن شوید. برخی مواقع، خرابی برد، ترموستات یا کمپرسور باعث بروز این مشکل می‌شود که باید قطعات دستگاه توسط یک تکنسین متخصص مورد بررسی قرار بگیرد.

روشن نشدن یخچال ویرپول

در صورت روشن نشدن یخچال ابتدا بررسی کنید برق آن وصل باشد. گاهی ممکن است علت روشن نشدن دستگاه، خرابی ترموستات، برد الکترونیکی و کمپرسور باشد. در اینصورت می‌بایست دستگاه توسط یک تکنسین متخصص بررسی شود.

نشت آب از یخچال ویرپول

از رایج‌ترین دلایل نشت آب می‌توان به بسته نشدن درب دستگاه، گرفتگی مسیر خروجی آب، فرسودگی لاستیک دور درب، تراز نبودن دستگاه و … اشاره کرد. برای رفع این مشکل سریعا از یک مرکز معتبر تعمیرات کمک بگیرید تا به قطعات آن آسیب جدی وارد نشود.

سر و صدای زیاد یخچال ویرپول

اصلی‌ترین دلیل سر و صدای زیاد، تراز نبودن دستگاه است. گاهی هم ممکن است وجود خرابی در فن و کمپرسور و تمام شدن گاز یخچال باعث بروز این مشکل شود. در این حالت لازم است دستگاه توسط یک تکنسین متخصص عیب یابی شود.

تعمیر تخصصی یخچال فریزر ویرپول خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

بوی بد یخچال ویرپول

برای جلوگیری از ایجاد بوی بد، این موارد را رعایت کنید: تمیز کردن منظم قفسه‌ها و کشوی یخچال، قراردادن موادغذایی در ظروف در دار، تمیز کردن لاستیک دور درب و دور ریختن موادغذایی فاسد.

بسته نشدن درب یخچال ویرپول

اگر درب دستگاه بسته نمی‌شود، ابتدا بررسی کنید مانعی میان درب و یخچال وجود نداشته باشد. همچنین بررسی کنید درب دستگاه بیش از حد سنگین نباشد. برخی مواقع فرسودگی لاستیک دور درب و خرابی لولای درب موجب بروز این مشکل می‌شود.

برفک زدن یخچال ویرپول

اگر لاستیک دور درب خراب شده باشد، دستگاه در مکان مناسبی قرار نگرفته باشد، درب آن برای مدت طولانی باز مانده باشد یا تنظیمات دما درست نباشد، شاهد برفک زدن یخچال ویرپول خواهیم بود. برخی مواقع وجود مشکل در ترموستات می‌تواند علت برفک زدن باشد. در این شرایط باید از یک تکنسین کمک بگیرید.

یخ زدن موادغذایی در یخچال ویرپول

مهم‌ترین دلایل یخ زدن موادغذایی عبارتند از: تنظیمات نادرست دما، خرابی ترموستات و سنسور، معیوب شدن برد الکترونیکی و وجود مشکل در دریچه دمپر. برای رفع مشکل ابتدا از تنظیم بودن دمای دستگاه مطمئن شوید. اگر همچنان مشکل پابرجا بود، از یک تکنسین مجرب کمک بگیرید.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدخطا یا ارورهای یخچال فریزر ویرپول

یخچال فریزر
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

نصب، سرویس و تعمیرات یخچال ویرپول

برند آمریکایی ویرپول (WHIRLPOOL)، یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی در دنیاست. طبیعی است که در ابتدا توقع ما از یک برند مطرح و پرفروش، کیفیت بالای لوازم خانگی است. وجود نمایندگی و خدمات پس از فروش مثل نصب، تعمیر و سرویس، خواسته‌ی بعدی مشتریان از یک برند خوب است و چنانچه می‌دانید، به دلیل تحریم‌ها گزینه دوم برای مردم عزیز فراهم نیست.

مشتریانی که یخچال ویرپول دارند، به دلیل کیفیت بالای ساخت و قطعات آن، معمولا دغدغه مهمی دارند. اینکه اگر یخچال آن‌ها نیاز به سرویس یا تعمیر داشت، به کدام مرکز تعمیرات لوازم خانگی می‌توانند مراجعه کنند که متخصصین حرفه‌ای و قابل اعتماد داشته باشد؟

خوشبختانه تعمیرکاران کاراباما با سال‌ها تجربه‌ی تعمیر تخصصی یخچال ویرپول، می‌توانند خیال شما مشتریان گرامی را بابت کیفیت تعمیر و سرویس راحت کنند. بنابراین جای هیچ گونه نگرانی وجود نداشته و در صورت نیاز می‌توانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کرده یا با شماره تلفن مرکز تخصصی کاراباما تماس بگیرید.

اولویت کاراباما تعمیر قطعات، نه تعویض آن

معمولا افراد وقتی می‌خواهند یخچال فریزر خود را برای تعمیر به مرکز کاراباما بسپارند، بیشتر ترجیح می‌دهند قطعات تعویض نشوند و تا جای ممکن با تعمیر، مشکل حل شود. این کار دو مزیت دارد. اول اینکه هزینه تعمیر قطعه از هزینه تعویض کمتر است. دوم اینکه نسبت به اصل بودن قطعه جای شکی وجود ندارد.

متخصصین کاراباما نسبت به این دو موضوع حساسیت و مسئولیت‌پذیری لازم را دارند. بنابراین اولویت تعمیرکاران کاراباما ابتدا تعمیر قطعه است. تنها در صورتی اقدام به تعویض قطعه خواهند کرد که قطعه مذکور، به هیچ وجه قابل تعمیر نباشد.

شایان ذکر است که در صورت نیاز به تعویض قطعه، متخصصین فقط از قطعات اورجینال استفاده کرده و تمام مشخصات قطعه از جمله نوع و مدل و قیمت آن، قبل از تعویض در اختیار شما مشتریان عزیز قرار خواهد گرفت.

هزینه تعمیر یخچال فریزر ویرپول

معمولا هزینه تعمیر یخچال و اساسا تمامی اقلام لوازم خانگی، برای مشتریان مهم است و دریافت خدمات با هزینه معقول، حق هرکسی است. هزینه تعمیر یخچال ویرپول بر اساس نرخ مصوب اتحادیه و به دقت تحت نظارت کاراباما است.

با این حال، باید به این نکته توجه داشته باشید که هزینه تعمیر، قبل از دیدن دستگاه فقط به صورت حدودی توسط تکنسین قابل اعلام است زیرا هزینه تعمیر یخچال فریزر، به نوع خرابی، مدل دستگاه شما و قطعات معیوب آن بستگی دارد.

به همین دلیل تعمیرکار پس از بررسی و عیب‌یابی یخچال ویرپول شما، می‌تواند قیمت دقیق را تعیین کرده و به شما اعلام کند. در صورت تایید شما، روند تعمیرات یخچال فریزر ادامه خواهد یافت و عیوب دستگاه‌تان برطرف خواهد شد.

نرخ خدمات تعمیر یخچال فریزر سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب ذهاب65.000 / 75.000
2تشخیص عیب در محل50.000 / 65.000
3بازدید دستگاه و عیب یابی در کارگاه120.000 / 150.000
4اجرت تعمیر یا تعویض سوئیچ لامپ – سرپیچ لامپ55.000 / 65.000
5تعویض رله استارت – اورلد – ترموستات95.000 / 115.000
6قطعی مدار سیم کشی و پانل – سنسور100.000 / 120.000
7تعویض اوپراتور – باز و بسته نمودن جهت جوشکاری (اجرت جوشکاری جداگانه است) در صورت سوراخ بودن یا توافق طرفین130.000 / 160.000
8تعویض کمپرسور – باز و بسته نموندن کمپرسور و نصب مجدد با جوشکاری و لوازم برقی و نصب120.000 / 150.000
9تعویض انواع کندانسور120.000 / 150.000
10تعویض فن اوپراتور – اجرت تعویض فن کندانسور (هرفن)95.000 / 115.000
11تعویض لوله موئی – ساکشن (در صورت دولول نبودن توافقی)95.000 / 115.000
13تعویض مخزن آبسرد کن – اجرت تعویض لاستیک پیچی دور درب یخچال معمولی75.000 / 85.000
14شستشوی مدار تبرید با مواد بجز (تعویض روغن)95.000 / 115.000
15شارژ گاز و نشت‌یابی350.000 / 500.000
16اجرت نصب به همراه ایاب ذهاب315.000 / 215.000

ضمانت تعمیر یخچال ویرپول، جهت آسودگی خاطر شما

کاراباما برای ایجاد اطمینان از کیفیت خدمات سرویس، نصب و تعمیر یخچال ویرپول، پس از تعمیر به مشتریان گرامی، ضمانت کیفیت تعمیرات ارائه می‌دهد. این ضمانت که در قالب گارانتی 6 ماهه‌ی تعمیرات در اختیارتان قرار می‌گیرد، در واقع ادعای کاراباما مبنی بر کیفیت بالای تعمیرات را تایید می‌کند.

طبق این گارانتی، در صورتی که تا 6 ماه پس از تعمیر، همان مشکل مجددا برای دستگاه پیش آمد، کاراباما مسئولیت تعمیر را پذیرفته و به صورت رایگان یخچال شما را مجددا تعمیر خواهد کرد. از کاراباما کیفیتی فراتر از کیفیت نمایندگی یخچال ویرپول (در صورتی که در کشور ما وجود داشت) بخواهید.

تعمیر یخچال ویرپول در تهران

خدمات کاراباما از جمله تعمیر یخچال ویرپول، تمامی نقاط شهر تهران و شهرهای اطراف از جمله شهریار، شهر قدس، اسلامشهر، ملارد، بهارستان و … را شامل می‌شود. همچنین در شهر تهران، از غرب تا شرق و از جنوب تا شمال، در هر یک از مناطق 22گانه که هستید، در صورتی که نیاز به نصب، سرویس یا تعمیر یخچال ویرپول داشتید، کافی است با کاراباما تماس گرفته یا فرم ثبت سفارش وبسایت را تکمیل کنید.

نزدیک‌ترین تعمیرکار یخچال ویرپول، در سریع‌ترین زمان ممکن و البته با هماهنگی خود شما، در منزل یا محل مورد نظرتان حاضر خواهد شد. کافیست با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید و خیلی ساده درخواست تان را ثبت کنید. همچنین می‌توانید در 24 ساعت شبانه روز با تکمیل کردن فرم آنلاین نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایید.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام.. شما نمایندگی تعمیرات یخچال ویرپول هستید؟

فرهاد کریمی
13 اسفند 1401

    با سلام و احترام. متاسفانه نمایندگی‌‌های رسمی برندهای غیر ایرانی از جمله نمایندگی یخچال فریزر ویرپول چندین ساله که داخل ایران هیچ فعالیتی ندارند. اما در کاراباما برای اطمینان خاطر مشتریان عزیز کلیه خدمات تعمیر شامل ۶ ماه گارانتی است.

    یاسمن یگانه
    13 اسفند 1401

فریزر من امروز نمیر شده میخواستم بپرسم بعد از چند ساعت باید باید اتومات نماید. ممنون

علی شاه علی
25 مرداد 1401

موتور یخچال فریزر از کار افتاده رله میکند ولی موتور بکار نمیفته

مسعود صفری
11 آبان 1400

    سلام مسعود عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    16 آبان 1400

گرم بودن بخش یخچال در حالیکه بخش فریزر درست کار می کند

غلام حسین شاهپوری
8 تیر 1400

سلام
ما یک دستگاه یخچال ویرپولWhirlpool با مشخصات مدل GI5f VAXVQ01- TYPE-BMA25F داریم که اخیرا به دلیل قطع و وصل برق صفحه نمایش آن قطع شده البته وقتی یکی از کلید ها رو فشار میدیم روشن میشه و وقتی که برمیداریم خاموش میشه همچنین وقتی که به برق وصل میکنیم هر چند لحظه یک بار یک رله قطع و وصل میکند برای همین ما یخچال رو خاموش کردیم لطفا راهنمایی بفرمایید . در ضمن در سایت شما برای تعمیرات ثبت نام کرده ایم

احمد حاتمی
3 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر فرم ثبت درخواست تعمیرات رو ثبت کرده باشید به رودی با شما تماس خواهند گرفت.
    در کنارتون خواهیم بود

    علوی
    4 خرداد 1400

با سلام یخچال فریزر ویرپول دارم حدود یک سال است که پول برق زیادی برام امده دیروز امتحان کردم ممکن است از یخچال باشد ترانس روی یخچال خیلی داغ و 24 ساعت گویا کار میکند وسر وصدا داره دوم فیلتر اب هم غیر قابل استفاه شده ویخ ساز هم کار نمیکند البته درخواستم را ثبت کردم ممنون میشم زود تر تماس بگیرید

ناصر کریمی
19 دی 1399

ضمن عرض سلام و خدا قوت لاستیک درب یخچال ساید ویرپول 37 فوت من خراب شده و باید تعویض سه میخواستم ببینم هزینش چقدره؟

مهدی
23 آذر 1399

با سلام،‌یخچال فریزر ویرپول گلد داریم که حدودا ده سال هست که داره کار میکنه. جدیداً در طول شبانه روز هر از گاه چندی (حدود 5 بار در شبانه روز) صدای تق تق میده. علت چیست؟ آیا مشکلی برای یخچال ایجاد نمیشه؟ تشکر

مقدادي
26 مرداد 1399

سلام صفحه دیجیتال یخچال رو میشه تعویض کرد؟

مریم کیانی
17 تیر 1399

من یخچال وفریز ویرپول دارم مدتی است فریز که بدون برفک است هر روز یا یک روز در میان آب میده و یخچال دارم با برفک هر زمان که آن را آف (خاموش)میکنیم آب آن جاری میشه یک پلاستیکی روی موتور هست ولی شکسته و آب آن جاری میشه که خیلی باعث اذیت و آزار من شده با توجه به رضایت از کار آنها میخواهم عیب این دو را برطرف کنم چاره ای است لطفا راهنمایی فرمائید پلاستیکی روی موتور یخچال شکسته به مورر زمان موجود است گیر میاد ۰۹۱۶۳۰۹۰۹۵۴رستگار
با تشکر فراوان

محمد رستگار
2 تیر 1399

سلام
هزینه تعویض اپراتور ساید بای ساید ویرپول چقدر است؟

رحیمی
23 فروردین 1399

سلام و خسته نباشید قیمت فن یخچال ویرپول با تعویض در مرکز تعمیر یخچال ویرپول شما چقدر می شود؟ ممنون

عباس بشکنی
16 اسفند 1398

سلام به تازگی یخچال ساید ویرپول خریدم البته قبلا ۴ سالی بوده که کار کرده و چون تجربه اش رو ندارم نمی دونم این یخچال هر ۴۵ دقیقه الی ۵۰ دقیقه یکبار یک تیکه کار میکنه بعد حدود ۵ دقیقه خاموش میشه و دوباره شروع به کار میکنه خواستم ببینم این طبیعیه ؟

……
9 دی 1398

سلام ساید ویرپول مدل 27RW مواد فریزر یخ نمیزند و منجمد نمیکتد فقط سرد است مشکل چیه؟

دهقانی
11 آذر 1398

سلام
ببخشید داخل کف بدنه یخچال مون ترک برداشته میخواستم بدونم میشه تعویضش یا تعمیرش کرد .

شجاعی
12 مهر 1398

سلام فریزر ما مدلwvg301 امروز متوجه شدم قسمت بالای فریزر سرد نیست و در قسمت پاین اواپراتور یخ زده و مانع گردش هوا توسط فن میشه خواستم بپرسم دلیل یخ زدن اواپراتور با وجود داشتن دیفراست چی میتونه باشه.

علی شریفی مهر
4 خرداد 1397

سلام وقت بخیر .فریزر ویرپول خرید سال حدود ۸۰ داریم .اتومات نمی کرد داخلش برفک زده بود و مواد داخل حالت نیمه جامد بود تعمیر کار برای تعمیر یخچال ویرپول مون اومد بازش کرد تمیز کرد یه قطعه رو عوض کرد گفت مربوط به سیستم سرمایش هست یکی دوروز خوب بود الان سرمای داخل خوبه برفک جمع نشده ولی اتومات نکرده امکانش هست دلیلش و بفرمایید؟

مرسده . کریمی
2 خرداد 1397

سلام. فریزر ویرپول دارم که صداهایی مثل جاروبرقی از موتورش شنیده می‌شد که تعمیرکار علت رو خرابی رله تشخیص داد و آن را تعویض کرد. متاسفانه حالا صداهای عجیب تری مثل زوزه کشیدن موتور شنیده میشه.

مجید مغتنم
14 دی 1396

سلام، شب بخیر
در ساید ویرپول ما (که سال ۸۷ خریدیم) یکدفعه صدای تق تق آرام و منظمی از قسمت نمایشگر درجه یخچال ایجاد شده.
درصورت امکان راهنمائی فرمائید.
باتشکر
عزتی

حمیدرضا عزتی
5 دی 1396

    سلام
    با این اطلاعات کم امکان راهمایی نیست لطفا بیشتر راهمایی بفرمایید

    کارشناس 1: پیرنیا
    8 دی 1396

سلام فریزر ویرپول مدل 301 که ترموستات آن خراب شده است . می خواستم ببینم آ یا ترموستات اون رو موجود دارید ؟ اگر دارید قیمتش چنده ؟

mohamad
26 آذر 1396

با سلام
فن داخل یخچال ویرپول ما درست کار نمیکنه! فقط زمانیکه یخچال در سردترین دما تنظیم شده روشن میشه و بیشتر اوقات خاموشه. بهمین خاطر گردش هوا انجام نمیشه و درحالیکه دیواره یخچال یخ زده، محتویاتش خیلی سرد نمیشن و میوه ها زود خراب میشن! ما نزدیک عسلویه هستیم و نمایندگی و یا تعمیرکار ماهر برای تعمیر یخچال ویرپول در دسترسمون نیست. لطفاً راهنماییمون کنید.

محمود ساده
11 آذر 1396

سلام خسته نباشید در شهر مشهد هم نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول دارید؟

نفیس غفاری
21 آبان 1396

سلام من 6سال پیش یخچال و فریزر ویرپول خردیم خیلی ازش رازی هستم اما یه دو سالی میشه که در فریزر از داخل شروع کرده به ترک های ریز ریز وهمین طور در یخچال بعد کفی یخچال درست زیر آ خرین کشاب دراز به میشکنه وری ریز ازش می ریزه هر چند روز یک بار هم پر آب میشه نمیدونم این آب از کجا میاد اینجا وبرای چی وگر نا هم یخچال هم فریزر کار کرد م تورش تا حالا که عالی بودن مشکل اصلی ما بدنه سفید رنگ داخلش ون هست لطفا کنید یه تعمیر کار خوب برای تعمیر یخچال ویرپول معرفی کنید

اردلان
17 آبان 1396

    سلام
    شما میتوانید با مراکز تعمیرات در شهر یا شهرستان خودتان تماس گرفته و درخواست تعمیرکار کنید تا اقدام به تعمیر یخچال فریزر ویرپول شما کنند

    کارشناس 1: پیرنیا
    19 آبان 1396

با سلام و احترام ؛
ساید ما ویرپول مدل GI6 است که سال 92 خریدم، چند وقته از زیر فریزر آب جاری میشه . از انتهای فریزر قسمت بالای آن قطرات آب میریزه و این آبها پشت فریزر و زیر آن یخ و برفک میزنه!! لطفاً راهنمایی کنید چه اقدامی باید انجام دهیم.

محمد حسن زاده
13 آبان 1396

    سلام
    حتما خروجی آب رو چک کنید تا از باز بودن آن مطمن شوید

    کارشناس 2 : علوی
    19 آبان 1396

سلام من فریزرویرپول دارم که ازسال ۸۸ خریده واستفاده میکنم بسیارراضی بودم تااینکه یک ماه پیش یک روز مادرمنزل نبودیم دربش کامل بسته نشده بود ه وموادبه حالت نیمه منجمدرسیده بود وچراغ چشمک زنش مدام میزد الان بعدازیک ماه عملکردفریزر پایین اومده یخ نمیکنه ومدام چشمک میزنه

نجمه شهبازی
28 مهر 1396

    سلام
    باید برد فرمان و کمپرسور یخچال فریزر شما کاملا تست و برسی شود احتمال اسیب دیدن هر یک از این قطعات وجود دارد

    کارشناس 1: پیرنیا
    29 مهر 1396

سلام فریزر ویرپول من مدتیه فن داخلش خیلی صدا میده . مدلشو بفرستم ارسال دارین برا شهرستان؟ ممنونم

علیرضا کیائی
21 مهر 1396

    سلام نخیر امکان انجام این کار نیست

    کارشناس 2 : علوی
    20 آبان 1396

سلام عرض ادب.دوسته عزیز یخچال من ویرپول هست و بعضی اوقات زیر قسمت یخدان ریزش اب داره و در یخچال خیس میشه لطفا راهنمایی میفرمایید مشکل چی هست.با تشکر

یاسر کرد
27 شهریور 1396

    سلام
    حتما محل خروجی اب یخچال فریزر رو چک کنید تا از باز بودن آن مطمن شوید در صورتی که مشکل برطرف نشد حتما با نمایندگی یخچال ویرپول در شهر یا شهرستان خودتان تماس برقرار کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    1 مهر 1396

باسیلام. یخچال ساید بای ساید ویرپول که مشکل سرمایش دارد و چندین بار هم به تعمیرکاران مختلف گفته ایم و موقتی درست شده است. سرمای داخل یخچال واقعا کم است به طوریکه بعد از یکی دو روز مواد غذایی داخل ان خراب می شوند و کپک می زنند. این مشکل ایا قابل حل است و دلیل آن چیست؟ آیا بهتر نیست کلا یخچال را عوض کنیم واقعا این مشکل چندین بار است موقتی حل شده.

فرخی
16 شهریور 1396

با سلام و خسته نباشید
مدتیست که یخچال فریزر whirpool که تقریبا یک سال از خریدش میگذرد از پایین یخچال اب میدهد (فریزر در پایین قرار دارد)
ولی هر چه جستجو میکنم راهى براى تخلیه اب پیدا نمیکنم لطفا مرا راهنمایی کنىد
سپاسگزارم

نرگس مياحي
4 شهریور 1396

سلام. روی صفحه دیجیتال ساید ویرپول ما (27 فوت 2 پدالی) دو نمایشگر فیلتر وجود داره که هر چند وقت یکبار قرمز میشن. فیلتر بیرونی آب روی عوض میکنم ولی دومی نمیدونم چی هست. میتونید کمک کنید؟ شما قطعات لازم برای تعویض فیلتر ها رو دارید؟

صابر
16 تیر 1396

    سلام
    این نمایشگر برای تعویض فیلتر طراحی شده است که باید بعد از چند مدت فیلتر تعویض و فیلتر جدید نصب شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    18 تیر 1396

سلام از زیر یخچال فریزر ویرپول ما اب جاری می شود . مال چیست؟ تعمیر یخچال ویرپول چقدر هزینه می برد؟

صوفی
11 تیر 1396

ساید مدل گلد دارم بعد از جابجایی تاچ دستگاه از کار افتاده و نمیتوانم دستگاه را ریست کنم و به همین دلیل عملا یخساز و آبسرد کن آن کار نمیکند و هر 3 دقیقه یکبار یک هشدار میدهد .چگونه میتوانم بدون تاچ دستگاه را ریست کنم
ممنون از لطفتان

حسین ایزدیار
28 خرداد 1396

یه مشکل دیگه ،ساید ما یخ میسازه اما آب نمیده!!!!

فرشاد
26 خرداد 1396

سلام.چراغh2oروشن شده باید کدام فیلتر تعویض کردد؟

فرشاد
26 خرداد 1396

گاهی و نه همیشه با باز کردن در یخچال همراه با بوق چراغ داخل یخچال خاموش و روشن شده و فن نیز روشن و خاموش میشود

جواد از نيشابور
3 خرداد 1396

    سلام
    امکان خرابی یا اتصالی در کلید درب وجود دارد که باید برسی و تعمیر یا تعویض شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    4 خرداد 1396

سلام یخچال فریزر ما دو روزه فنش خیلی صدامیده
چکار بایدبکنیم؟

سارا جمشیدی
31 اردیبهشت 1396

    سلام
    امکان برخودر فن یا یک جسم مانند سیم یا یخ زیاد است شما باید کاور فن را باز کرده و کاملا ان را از لحاظ سالم بودن برسی کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    1 خرداد 1396

باسلام و احترام
یخچال فریزر سایدبای ساید که حدودا ١٠ سال است خریده ام مدتی پیش بدلیل ضعف در سرمای یخچال تعمیرکار فن ان که درفریزر قراردارد تعویض کرد و مجددا پس از ٣ روز یخچال سرمای مناسبی ندارد
لطفا راهنمایی کنید
ممنون
امیری

وحيد اميري
15 اردیبهشت 1396

    سلام
    دوست گرامی اگر مشکل دوباره از فن تعویض شده باشد که باید دوباره تعویض شود در غیر این صورت امکان مشکل در برد فرمان دستگاه بوده فرمان درستی برای عملکرد فن صادر نمیکند به هرحال سیستم باید برسی و نسبت به تعمیر آن اقدام شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    16 اردیبهشت 1396

سلام.عرض کردم خدمتتون قبلش تعمیرکار آووردم.معیار داغ شدن؟؟؟بله طوری داغ میشه که دستتون از برخورد با بدنش میسوزه.معیار داغی کاسه پلاستیکی روی کمپروسوره که ذوب شده..معیار اینه که اگه با فن خنکش نکنیم سرما نداره و ترموستات عمل نمیکنه چون سرماش هم کم شده …

حسن صالحی آستانی
7 اردیبهشت 1396

سلام.فریزر ویرپول دارم.اخیرا موتورش بیش از حد داغ میکنه.تعمیرکار میگه موتورش اصطلاحا تاب برداشته و باید تعویضش کنی.میخواستم بدونم کمپروسور خوبی که بخوام که روش سوار کنم چی رو پیشنهاد میدین؟

حسن صالحی آستانی
6 اردیبهشت 1396

    سلام
    دوست گرامی منظور شما از بیش از حد داغ شدن چیه ؟ ایا شما معیار دقیقی برای دمای کمپرسور یخچال فریزر دارید ؟ایا در سرمای تولید شده از یخچال فریزر شما اختلالی به وجود امده ؟ لطفا توضیحات کامل تری ارایه بفرمایید

    کارشناس 1: پیرنیا
    7 اردیبهشت 1396

سلام ماشین ظرفشویی میر پول داریم که الان بعد از اسباب کشی که به برق زدم ولوله اب و فاضلابشو وصل کردم اب داخل لگن میاد ولی لگن نکی چرخه و حرکت نمیکنه علتش چیه ؟ با تشکر

مهداد
2 اردیبهشت 1396

    سلام
    به احتمال زیاد در حین جابجایی ماشین لباسشویی یا تسمه ماشین لباسشویی از فولی جدا شده است یا اینکه یکی از سیم ها متصل به موتور ماشین لباسشویی جدا شده است دقت کنید زمانی که ماشین لباسشویی روشن میشود صدای موتور به گوش میرسد ؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    3 اردیبهشت 1396

با سلام و عرض ادب احترام یخچال فریزری قدیمی ویرپول تک موتور چند وقت پیش موتورش سوخت تعویض کردم در حال حاضر روشن که میشه حاقد دو سه ساعت روشن می مونه بعد خاموش می شه مق دار کار کردنش زیاد ایا مشکلی نیست

رضا جعفری
28 فروردین 1396

    سلام
    ایا از سرمای یخچال فریزر رضایت کافی دارید و بع غیر از این مشکل مشکل خاصه دیگری هست ؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    3 اردیبهشت 1396

با سلام.
من یک ماهه یه ساید ویرپول از نمایندگی یخچال ویرپول خریدم و آب سردکنش تقریبا آب گرم بیرون میده و یخچال صدای زیادی داره. میوه هم خیلی زود داخلش خراب میشه میخواستم ببینم همشون این موردو دارن یا یخچال من خرابه . ممنون

علی جمالی
24 فروردین 1396

    سلام
    دوست گرامی این یک مشکل برای یخچال فریزر ویرپول شماست که حتما باید برسی و قابل تعمیر است توصیه میشود که با شماره ای که در دفترچه گارانتی محصول وجود دارد یا شماره نمایندگی تعمیرات یخچال ویرپول تماس برقرار کنید تا به صورت رایگان نسبت به حل این مشکل اقدام کنند

    کارشناس 1: پیرنیا
    24 فروردین 1396

باسلام مجدد محمد هستم مدل یخچال فریزر ویرپول WBM412/1 که بردش سوخته می خواستم ببینم موجود هستش

محمد
19 فروردین 1396

    سلام
    نخیر متاسفانه برد این مدل یخچال فریزر موجود نیست

    کارشناس 1: پیرنیا
    21 فروردین 1396

سلام .یخچال فریزر ساید ویرپول مدلS27DGRWW3DF سال86خریدم چند روزه که صدای اضافه وخفیف شنیده میشد. از دیروز هم یخ نمیزند ومواد منجمد شده درحال آب شدن هستند .نظرتون رو لطفا ب
بگید وبفرمایید چبکار باید بکنم

زهره کریمی
19 فروردین 1396

    سلام
    این مشکل باید توسط یک تعمیرکار متخصص برسی و عیب یابی شود توجه داشته باشید که با ارائه این اطلاعات کم امکان راهنمایی وجود ندارد

    کارشناس 1: پیرنیا
    21 فروردین 1396

باسلام محمد هستم مدل یخچال فریزر ویرپولرا به شماره WBM412/1را خدمتان ارسال کردم می خواستم بدونم برد موجود هست

محمد
19 فروردین 1396

باسلام خدمت آقای پیرنیا مدل :WBM412/1 یخچال فریزر ویرپول

محمد
18 فروردین 1396

باسلام خدمت آقای پیرنیا یخچال فریزر ویرپول سال 84 خریدم .که بردش سوخته میخواستم ببنیم برد وجود دارد

محمد
17 فروردین 1396

    سلام
    باید مدل کامل یخچال فریزر ویرپول خودتان را عنوان کنید در صورت موجود بودن اطلاع داده خواهد شد

    کارشناس 1: پیرنیا
    18 فروردین 1396

سلام یخچال فریزر ویرپول . بالاش(جا یخی ) سالمه. ولی قسمت پایینش سرما نداره . از سقف قسمت پایین(یخچال) هم اب میریزه. دلیلش چی میتونه باشه به نظرتون؟

حسین معبودی
15 فروردین 1396

    سلام
    فریزر شما اگر کاملا یخ زده حتما آن را یخ زدایی کنید و بعد از آن تست کنید که مشکل حل شده است یا خیر

    کارشناس 1: پیرنیا
    15 فروردین 1396

باسلام:
1- لطفا مشخصات فنی بخچال ساید بای ساید ویرپول مدل 25RWD4PT ،اعلم مشخصات برقی وابعادی را اعلام فرمائید درضمن درصورتیکه کاتالوک ترجمه شده فارسی دارد نحوی تهیه آن را اعلام فرمائید
2-لامپ روشنائی داخل یخچال مذکور چند ولت بوده و دراصفهان از کجا باید تهیه نمائیم ودر صوریتکه بصورت انترنتی می توان ازنهران خرید سایت آن را اعلام فرمائید

ابوالفضل خان محمدیان
20 اسفند 1395

سلام
یخچال ویرپول ما یه مدتی هست که قسمت پایین یخچال آب جمع میشه و سرریز میکنه بیرون.
چند بار هم از برق کشیدیم جواب نداد‌
دوستان اگر اطلاعاتی در این مورد دارند ممنون میشم راهنمایی کنید.

hamed5257@yahoo.con
19 اسفند 1395

    سلام
    یک خروجی در قسمت پایینی یخچال فریزر وجود دارد که احتمال مصدود شدن آن بالاست لطفا برسی شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    24 اسفند 1395

با سلام
قسمت یخساز یخچال ما مدتی است یخ نمی سازد
مشکل از کجاست؟ چه قسمتی نیاز به تعمیر دارد ؟
با سپاس

شکری
13 اسفند 1395

    سلام
    دلایل زیادی برای انجام نشدن این کار وجود دارد که باید برسی و نظر دقیق داده شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    15 اسفند 1395

سلام
مدل یخچال: ساید با روکش اینه
مشکل: داغ شدم (غیر معمول)محل اتصال لاستیک با بدنه، آخرین بار هم بستنی ها داخل یخچال با توجه به تنظیم درجه حرارات منفی ١٨ درجه کاملا آب شده بودند.
خواهشمندم در صورت امکان راهنمایی بفرمایید.

رضا عزيزي
13 اسفند 1395

    سلام
    دوست گرامی این مشکل باید کاملا برسی و اعلام نظر شود یا این که اطلاعات فنی دقیق تری از مشکل عنوان بفرمایید

    کارشناس 1: پیرنیا
    15 اسفند 1395

سلام علامت H2o ی ابی روی ال ای دیش هست نشانه ی چیه!؟

Sima
12 اسفند 1395

    سلام
    این علامت در چه زمان هایی نشان داده میشود و اینکه آیا اختلالی در کارکرد یخچال فریزر به وجود امده است ؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    13 اسفند 1395

سلام درجه یخچال 1تا 3است به کدام طرف سردتر می شود وزیاد کارمی کندوکمتر آف می کند

حسین دانشور
7 اسفند 1395

    سلام
    در این مدل ها با افزایش عدد در فریزر و کاهش عدد در یخچال سرما افزایش پیدا میکند

    کارشناس 1: پیرنیا
    8 اسفند 1395

سلام یه علامت 6tn sence روشن شده میخوام بدونم دلیلش جی هست مرسی

محمد غفاري
30 بهمن 1395

    سلام
    این ارور چه زمان روشن میشود و ایا از سرمای درون یخچال فریزر ویرپول شما کاسته شده است ؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    7 اسفند 1395

باسلام و ممنون از توجه شما توضیحات بیشتر در مورد فریزر مدل1880
از حدود یکماه قبل فریزر آف میکنه و زمان زیادی طول میکشه تا دوباره استارت کنه در حدی که مواد غذایی داخل فریزر حالت نیمه منجمد پیدا میکنن و حتی گاهی استارت نمیکنه که مجبور میشیم کلا یخچال رو آف کنیم و با روشن شدن مجدد فریزر شروع بکار میکنه البته در مواردی این کار هم موثر نیست

آرش بابا ئیان
20 بهمن 1395

    سلام
    این مشکل دلایل زیادی دارد که از جمله خرابی سنسور یخچال فریزر یا خرابی برد فرمان یا … که باید توسط تعمیرکار مجاز یخچال ویرپول مشاهده و تعمیر گردد

    کارشناس 1: پیرنیا
    22 بهمن 1395

با سلام فریزر مدل1880 دارم استارت نمیکنه خاموش که میشه دیگه روشن نمیشه اذیتم کرده لطفا راهنمایی بفرمایید.ممنونم

آرش بابا ئیان
18 بهمن 1395

    سلام
    علت های زیادی برای ابن اتفاق ممکن وجود داشته باشه از جمله خرابی سنسور یخچال فریزر خرابی برد فرمان و…. اگر تعمیرکار نیستید حتما با تعمیرگاه مجاز یخچال ویرپول تماس بگیرید تا به شما کمک کنند یا اینکه اطلاعات کامل تری بفرمایید تا راهنمایی کنیم

    کارشناس 1: پیرنیا
    19 بهمن 1395

سلام – می خواستم بپرسم گذاشتن ترانس مشکی محافظ برق فریزر ساید بای ساید در داخل کابینت و سپس اتصال به فریزر مشکل ایجاد می کند ؟ قبلا این ترانس در فضای باز بود و الان به لحاظ خریدن یک وسیله دیگر مجبوریم آن را در داخل یک کابینت ام در اف قرار دهیم البته اگر مشکلی از نظر فنی نداشته باشد

علی شهیدیان
13 بهمن 1395

    سلام
    از لحاظ فنی مشکلی ایجاد نخواهد کرد ولی از لحاظ ایمنی باید اطمینان کامل از دستگاه خود داشته باشید

    کارشناس 1: پیرنیا
    14 بهمن 1395

      با سلام محل ذخیره یخ یخچال (ساید بای ساید )ویرپول بنده شکسته میخواستم ببینم امکان تهیه وجود داره.ممنونم

      پیام آهنی
      12 آبان 1399

    سلام یخچال مون خیلی تق تق میکنه صداش آزار دهنده هست الان یکسالی هست صدا میده

    قاسم رحیمی
    19 مهر 1399
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس