ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک
ماشین لباسشویی جیبی؛ دیگر نگران لکه های ناگهانی نباشید!

ماشین لباسشویی جیبی؛ دیگر نگران لکه های ناگهانی نباشید!

احتمالا برای شما هم پیش آمده که در میهمانی تکه‌ای غذا یا چند قطره نوشیدنی روی لباس‌تان بریزد و لکه ناخوشایندی روی آن به جا بگذارد. غالب ما در این شرایط منتظر می‌مانیم تا به خانه برگشته و لکه را تمیز کنیم. با این حال، ماندن لکه روی لباس به مدت طولانی، احتمال حذف کامل آن را به شدت کاهش می‌دهد.

خوشبختانه پیشرفت فناوری برای این مشکل هم راه حل بسیار خوبی ارائه داده و ماشین لباسشویی جیبی را برای چنین مواقعی اختراع کرده است. این وسیله به این منظور طراحی شده است که در هر شرایطی همراه افراد باشد و برای از بین بردن فوری لکه از روی لباس مورد علاقه‌تان استفاده شود. اگر تا به حال نام لباسشویی جیبی به گوش‌تان نرسیده، با ما در این مقاله همراه باشید تا با کاربردها و نحوه استفاده از آن آشنا شوید.

تأیید‌‌‌‌‌‌‌شده توسط تیم تخصصی کاراباما

اطلاعات این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام اساسی، با متخصصین مشورت نمایید.

ماشین لباسشویی جیبی چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

همانطور که از نام آن مشخص است، ماشین لباسشویی جیبی در ابعاد و اندازه‌ای طراحی و تولید شده است که می‌تواند به راحتی داخل جیب یا کیف دستی قرار بگیرد.

به همین دلیل می‌توان این دستگاه کوچک را بدون محدودیت در هر زمان و مکان و به ویژه هنگام مسافرت به همراه داشت.

این ماشین لباسشویی کوچک اما کاربردی می‌تواند در حین سفر یا حضور در یک مهمانی، به راحتی لکه‌های روی لباس‌تان را پاک کند. لباسشویی جیبی در دو نوع طراحی و ساخته شده است که در ادامه با آن آشنا می‌شویم.

اگر ماشین لباسشویی شما نشتی آب دارد، در حین کار خاموش می‌شود، دستگاه بیش از حد لرزش دارد یا به درستی نمی‌چرخد، حتما از یک تکنسین تعمیر لباسشویی کمک بگیرید تا به قطعات آن آسیب جدی وارد نشود.

نحوه کار لباسشویی جیبی چگونه است؟

ماشین لباسشویی جیبی در دو نوع ساخته شده است که نحوه کار و عملکرد متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. یک نوع از این دستگاه‌ها برای از بین بردن لکه‌‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مدل که به صورت شارژی کار می‌کند مجهز به یک محفظه آب کوچک است که داخل دستگاه قرار دارد.

برای شستن و پاک کردن لکه‌ها با این دستگاه ابتدا باید مقداری مایع لباسشویی روی لکه بریزید، سپس دستگاه را به وسیله دستمال جاذب روی ناحیه مورد نظر قرار دهید. در آخر دستگاه را روشن کرده تا عملیات شستشوی لکه انجام شود و بعد از مدت زمان کوتاهی از بین برود.

نوع دیگری از ماشین لباسشویی جیبی نیز طراحی و به بازار عرضه شده است که مکانیسم عمل متفاوتی با نوع اول دارد. در این نمونه برای انجام عملیات شستشو، از امواج فراصوت استفاده می‌شود.

تمیز کردن لباس‌ها با این نوع از لباسشویی جیبی، به صورت زیر انجام می‌شود:

لباس ها را به همراه لباسشویی جیبی درون یک تشت آب قرار دهید.

  • زمانی که دستگاه شروع به کار می‌کند، از طریق تولید امواج فراصوت حباب‌هایی در آب ایجاد می‌کند که می‌توانند پس از برخورد به سطح لباس، لکه‌ها را از بین ببرد.
  • این نوع از ماشین‌ لباسشویی‌های جیبی به وسیله برق کار می‌کنند و می‌توان آنها را از طریق برنامه‌ کاربردی روی گوشی هوشمند نیز کنترل کرد که با استفاده از آن می‌توانید زمان شستشو را تنظیم کنید.
  • این نوع لباسشویی جیبی برای تمیز کردن لباس‌های ظریف و نازک، وسایل کودک و … بسیار مناسب است.
ماشین لباسشویی پدالی؛ (راهنمای استفاده + کاربردها)
ماشین لباسشویی پدالی؛ راهنمای استفاده + کاربردها

ماشین لباسشویی پدالی چیست؟ پس از ساخت ماشین‌های لباسشویی و ورود آنها به منازل، دغدغه […]

بدین ترتیب ماشین لباسشویی جیبی وسیله‌ای کاربردی و مهم به شمار می‌آید که می‌تواند در سفر و مهمانی به راحتی از آن استفاده کرد و هرگونه لکه و کثیفی را از بین برد.

یکی از مزیت‌های از بین بردن سریع لکه‌ها این است که تا زمان دسترسی به ماشین لباسشویی و شستن لباس، لکه کهنه نمی‌شود، زیرا از بین بردن لکه‌های کهنه شده از روی البسه بسیار دشوار خواهد بود.

در صورت خرابی و وجود مشکل در لباسشویی، برای جلوگیری از آسیب به دستگاه باتوجه به برند لباسشویی خود، از یک تکنسین تعمیر لباسشویی سامسونگ، بوش و … کمک بگیرید.

در مواقعی که موفق به عیب یابی آن نشدید پیشنهاد ما: خدمات فوری و تخصصی کاراباما پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته
10+

سال سابقه

+1100

تکنسین ماهر

180

روز گارانتی

کلام پایانی
برخی مواقع ممکن است اتفاقاتی رخ دهد که با ریختن غذا، نوشیدنی و سایر مواد، روی لباس، لکه و کثیفی ایجاد شود. در این شرایط دسترسی به یک ماشین لباسشویی کوچک که بتواند به سرعت لکه‌ها را پاک کند، بسیار کارآمد خواهد بود. پیشرفت فناوری به خوبی توانسته این مشکل را برطرف کند.

با استفاده از ماشین لباسشویی جیبی، می‌توانید بدون محدودیت و در هر زمان و مکان لکه و کثیفی لباس‌ها را از بین ببرید.

گاهی ممکن است لباسشویی شما خراب شده باشد و نیاز به تعمیرات داشته باشد. در این حالت نیز می‌توانید برای از بین بردن لکه‌های سطحی از روی لباس‌ها از لباسشویی جیبی استفاده کنید.

سوالات متداول
1ماشین لباسشویی جیبی چیست؟
2لباسشویی جیبی شارژی چگونه کار می‌کند؟
3لباسشویی جیبی فراصوت چگونه کار می‌کند؟

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس