ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر ساید بای ساید فریجیدر (FRIGIDAIRE)

به منظور دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید فریجیدر، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید. هماهنگی جهت ارائه خدمات مورد نظر شما در کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت.

تعمیرات ساید بای ساید فریجیدر
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیر ساید فریجیدر

ساید بای ساید فریجیدر به دلیل کیفیت بسیار بالا، در میان برترین‌های بازارهای جهانی قرار دارد. با این حال حتی بهترین برندهای جهان هم بنا به خطای مصرف کننده یا دلایل دیگر ممکن است دچار مشکل شوند. نکته مهم در این میان، مراجعه به مراکزی است که شناخت کافی نسبت به سیستم پیشرفته دستگاه شما داشته باشند. خوشبختانه مجموعه کاراباما سال‌هاست که تمامی خدمات مرتبط با ساید فریجیدر را ارائه می‌دهد. تکنسین‌های این مرکز از دانش فنی مناسبی برای عیب یابی ساید باید ساید این برند برخوردارند و می‌توانند دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن تعمیر کنند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ساید بای ساید فریجیدر، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج ساید بای ساید فریجیدر

1.صدای غیرطبیعی ساید فریجیدر

صدای غیر طبیعی می‌تواند به دلیل ساده‌ای چون تراز نبودن دستگاه باشد. در صورتی که مشکل همین باشد با تنظیم پایه‌ها مشکل برطرف خواهد شد. اما اگر دستگاه کاملا تراز بود ممکن است صدای غیرطبیعی آن، حاصلِ خرابی فن یا کمپرسور باشد.

2.نداشتن سرمایش کافی ساید بای ساید فریجیدر

سرد نبودن ساید بای ساید ممکن است به دلیل تنظیم نادرست دمای آن باشد. نبود فضای کافی پیرامون ساید بای ساید، و خرابی لاستیک دور درب و ورود هوای گرم به درون دستگاه نیز برخی دیگر از دلایل سرد نبودن یخچال ساید هستند.

3.کار کردن بدون وقفه ساید فریجیدر

کار کردن بدون وقفه یا یکسره کار کردن ساید بای ساید در غالب موارد به دلیل وجود مشکل در سیم‌پیچی‌های کندانسور یا چفت نشدن درب است.

4.خاموش و روشن شدن مکرر ساید بای ساید فریجیدر

خاموش و روشن شدن ساید در فواصل زمانی کوتاه عموما به دلیل کثیف بودن سیم‌پیچی‌های پشت یخچال، ایراد فن کندانسور یا خرابی موتور کمپرسور رخ می‌دهد.

تعمیر تخصصی ساید بای ساید فریجیدر خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 2 بعد از نیمه شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5.روشن نشدن ساید بای ساید فریجیدر

روشن نشدن ساید می‌تواند به دلیل نبود جریان برق باشد. از این رو، توصیه می‌شود قبل از ثبت درخواست تعمیر، با چک کردن دوشاخه، پریز و کابل‌ها از وجود جریان برق مطمئن شوید. در صورتی که برق وجود داشت، ممکن است کمپرسور دچار مشکل شده باشد.

6.بسته نشدن درب ساید بای ساید فریجیدر

بسته نشدن درب ساید ممکن است به دلیل چیدمان نامناسب مواد غذایی یا حتی گیر کردن چیزی بین درب و لاستیک باشد. با این حال ممکن است لاستیک دور درب هم دچار ایراد شده باشد. در هر صورت توصیه می‌شود هر چه سریع‌تر این مشکل را برطرف کنید چرا که بسته نشدن درب مشکلات دیگری را نیز به همراه خواهد داشت.

7.برق داشتن بدنه ساید بای ساید فریجیدر

سوختن کمپرسور، ایراد در عایق سیم کشی، خرابی برد الکترونیکی و وصل نبودن سیم ارت برخی از دلایل برق داشتن بدنه ساید بای ساید و یخچال هستند.

8.بوی بد ساید بای ساید فریجیدر

بوی بد ساید بای ساید در غالب موارد به دلیل عدم نظافت مناسب است. همچنین ممکن است غذاها را بدون درب داخل دستگاه گذاشته باشید و بوی آنها با هم ترکیب بدی ایجاد کرده باشند. تمیز کردن داخل ساید با ترکیب آب گرم و جوش شیرین به طور منظم، مانع ایجاد بوی بد خواهد شد.

مشاهده سایر مشکلات رایج
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

تعمیر و سرویس ساید فریجیدر (همراه با جدول هزینه‌ها)

برای کسانی که سراغ ساید بای ساید برندهایی چون فریجیدر (FRIGIDAIRE) می‌روند، موضوع کیفیت در کنار زیبایی، یکی از مهم‌ترین دلایل خرید است. واقعیت این است که محصولات این برند کیفیت بسیار بالا و طبیعتا طول عمر زیادی دارند. با این حال حتی آنها هم ممکن است در مقطعی از زمان دچار ایراد و خرابی شوند. در این میان، مهم است که تعمیر ساید فریجیدر را به مراکز معتبر تعمیر لوازم خانگی بسپارید که تکنسین‌های ماهر و آموزش دیده دارند.

خوشبختانه، خدمات تعمیر ساید بای ساید فریجیدر در میان خدمات گسترده مرکز تخصصی کاراباما ارائه می‌شود. دارندگان این یخچال که مدت گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه‌شان به پایان رسیده، می‌توانند از خدمات تخصصی کاراباما استفاده کنند. لازم است بدانید تکنسینی که به منزل شما اعزام می‌شود، در زمینه تعمیر این برند از ساید آموزش دیده است و تجربه و مهارت بسیار بالایی دارد. از این رو پروسه عیب یابی و تعمیر دستگاه‌تان چندان طول نخواهد کشید.

مشکلات متداول ساید بای ساید فریجیدر

برخی از رایج‌ترین مشکلات یخچال ساید عبارتند از:

  • خنک نشدن فضای داخل دستگاه
  • یکسره کار کردن ساید فریجیدر
  • خرابی آبسرد کن و یخساز
  • نشت آب از دستگاه
  • روشن نشدن ساید

توصیه می‌شود که برای برطرف کردن هر یک از مشکلات بالا از یک تکنسین ماهر و آموزش دیده در زمینه تعمیرات ساید فریجیدر کمک بگیرید. مراجعه به افرادی که تخصص کافی در زمینه تعمیرات این دستگاه دارد ممکن است تنها باعث بدتر شدن مشکل و تحمیل هزینه‌های بیهوده به خانواده شود.

هزینه تعمیرات ساید بای ساید در کاراباما چطور محاسبه می‌شود؟

هزینه‌ تمامی خدماتی که توسط تکنسین‌های این مرکز ارائه می‌شود، از جمله نصب، سرویس و تعمیرات ساید بای ساید، بر اساس نرخ مصوب اتحادیه است. به علاوه، خود مجموعه نیز بر هزینه‌های دریافتی توسط تکنسین نظارت کامل دارد. از این رو می‌توانید اطمینان داشته باشید که رقمی بالاتر از آنچه برای خدمت مورد نظرتان تعیین شده، دریافت نخواهید کرد.

با این حال اگر می‌خواهید هزینه تعمیر ساید بای ساید فریجیدر را بدانید، باید بگوییم که اعلام هزینه قطعی پیش از بررسی و عیب یابی دستگاه شما عملا شدنی نیست. شاید یخچال ساید شما خرابی جدی نداشته باشد و مشکلی که شاهد آن هستید، تنها بر اثر یک خطای ساده رخ داده و نیازی به تعمیر دستگاه شما وجود ندارد.

از سوی دیگر، ممکن است دستگاه‌تان نیاز به تعویض قطعه داشته باشد. به هر روی تا زمانی که دستگاه به دقت بررسی نشود نمی‌توان قیمت قطعی تعمیرات را اعلام کرد. هرچند با توضیحاتی که هنگام هماهنگی زمان مراجعه به تعمیرکار ساید فریجیدر می‌دهید، او ممکن است قیمتی را به صورت حدودی اعلام کند.

نرخ خدمات تعمیر ساید بای ساید سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب و ذهاب65000 / 75000
2تشخیص عیب در محل100.000 / 120.000
3اجرت تعمیر یا تعویض سوئیچ لامپ – سرپیچ لامپ60.000 / 75.000
4تعویض رله استارت – اورلد – ترموستات170.000 / 210.000
5قطعی مدار سیم کشی و پانل – سنسور160.000 /200.000
6تعویض اوپراتور – باز و بسته نمودن جهت جوشکاری (اجرت جوشکاری جداگانه است) در صورت سوراخ بودن یا توافق طرفین250.000 / 350.000
7تعویض انواع کندانسور170.000 / 210.000
8تعویض فن اوپراتور – اجرت تعویض کندانسور (هرفن)180.000 / 220.000
9تعویض لوله موئی – ساکشن (در صورت دولول نبودن توافقی)140.000 / 170.000
10شستشوی مدار تبرید با مواد بجز (تعویض روغن)120.000 / 150.000
11شارژ گاز و نشت‌یابی700.000 / 950.000

تعمیر یا تعویض قطعه؛ کدام یک به صرفه‌تر است؟

تعمیر قطعه اولویت کاراباماست. این مرکز با درک مشکلات اقتصادی موجود در جامعه و با استخدام تکنسین‌هایی که از دانش فنی مناسبی برخوردارند، بنا را بر تعمیر قطعات معیوب تمامی دستگاه‌ها قرار داده است. با این حال، ممکن است شرایط قطعه معیوب دستگاه شما طوری باشد که تعمیر از نظر تعمیرکار ساید فریجیدر یک راه حال موقتی تلقی شود.

در این شرایط بعد از مدتی باز هم مجبور به تعمیر دستگاه شده و هزینه‌ دیگری خواهید پرداخت. همچنین ممکن است تعمیر قطعه معیوب اصلا ممکن نباشد. در این شرایط تکنسین تعمیر قطعات ساید فریجیدر را توصیه نمی‌کند و بهتر است نسبت به تعویض قطعه اقدام کنید.

تعمیرات ساید بای ساید فریجیدر در تهران

در شرایطی که هیچ برند مطرحی در کشور نمایندگی ندارد، دسترسی به مراکزی که خدمات خود را به صورت تخصصی در زمینه برند و دستگاه ارائه می‌دهند، نعمتی قابل تقدیر است. کاراباما بیش از یک دهه گذشته تلاش کرده است خدمات خود را به تخصصی‌ترین صورت ممکن ارائه دهد، به این ترتیب که تکنسین‌های این مرکز در زمینه دستگاه و برندهای متفاوت تخصص دارند.

بعد از ثبت درخواست تعمیر ساید فریجیدر در تهران، تکنسینی به منزل شما اعزام خواهد شد که به طور اختصاصی تعمیرکار ساید همین برند است. از این رو می‌توانیم با قطعیت اعلام کنیم خدماتی که کاراباما برای ساید این برند ارائه می‌دهد به لحاظ کیفیت با نمایندگی فریجیدر (اگر وجود داشت) برابر است.

دیگر نکته حائز اهمیت اینکه اولویت کاراباما، تعمیر ساید فریجیدر در منزل و محل است و یخچال شما به تعمیرگاه منتقل نخواهد شد. ساکنین شرق، شمال، غرب، جنوب و حومه تهران می‌توانند درخواست تعمیر خود را با پر کردن فرم آنلاین یا از طریق تماس با شماره تلفن شرکت ثبت نمایند. حدود 15 دقیقه بعد هماهنگی لازم جهت زمان مراجعه تکنسین با شما صورت خواهد گرفت.

ضمانت تعمیرات ساید فریجیدر (FRIGIDAIRE)

ضمانت تعمیرات ساید فریجیدر خدمتی از کاراباماست که جهت جلب رضایت کامل مشتریان ارائه می‌شود. هر چند کاراباما از همان ابتدا با سخت‌گیری در پروسه جذب تکنسین‌ها، تلاش می‌کند از دانش فنی آنها اطمینان یافته و بالاترین کیفیت ممکن را ارئه دهد، احتمال خطا در هر کاری وجود دارد.

مرکز تخصصی کاراباما با در نظر گرفتن این احتمال، خدمات تعمیر را به مدت 6 ماه گارانتی می‌کند. اگر در طول این 6 ماه، مشکل دستگاه شما تکرار شد، آن را به صورت کاملا رایگان بار دیگر تعمیر خواهیم کرد.

خدمات کاراباما در کدام مناطق کشور ارائه می‌شود؟

در حال حاضر خدمات تخصصی نصب، سرویس و تعمیرات یخچال ساید فریجیدر در مناطق زیر ارائه می‌شود:

  • استان قم
  • استان مرکزی (شهرستان اراک)
  • خراسان رضوی (مشهد)
  • استان فارس (شیراز)
  • استان مازندران
  • استان تهران
  • استان البرز
  • استان اصفهان
  • استان گیلان
  • جزیره کیش

از آنجایی که افزایش گستره جغرافیایی کاراباما در برنامه توسعه این مرکز وجود داشته است، از همان ابتدا در کنار بهبود کیفیت، تلاش زیادی برای تحت پوشش قرار دادن استان‌های دیگر کشور انجام شده است. ما در کاراباما اعتقاد داریم که دسترسی به خدمات دست اول لوازم خانگی حق هر خانواده‌ای حتی در دورترین نقاط کشور است.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس