ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر ساید بای ساید بوش (BOSCH)

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید بوش، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید. در کمتر از 15 دقیقه، هماهنگی‌های لازم جهت ارائه خدمات مورد نظرتان صورت خواهد گرفت.

تعمیر یخچال ساید بای ساید بوش
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات ساید بای ساید بوش

ساید بای ساید برند بوش به دلیل زیبایی و کیفیت بسیار بالایی که دارد، سال‌هاست در میان پرطرفداترین‌های برندهای ایرانی قرار گرفته است. به دلیل سیستم پیشرفته‌ای که این دستگاه دارد، توصیه می‌شود تمامی خدمات آن را از یک مرکز مجاز تعمیرات لوازم خانگی دریافت کنید. خوشبختانه مرکز تخصصی کاراباما با برخورداری از تکنسین‌هایی که آموزش دیده هستند و نسبت به سیستم این دستگاه شناخت کاملی دارند، خدمات مرتبط با ساید بای ساید را با کیفیتی مطلوبِ دارندگان این برند ارائه می‌دهد.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ساید بای ساید بوش، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج ساید بای ساید بوش

1.سر و صدای زیاد ساید بوش

سر صدای زیاد ساید بای ساید در بسیاری موارد به دلیل بروز ایراد در فن است. با تعمیر یا تعویض فن مشکل برطرف خواهد شد. با این حال، صدای زیاد می‌تواند ناشی از کمپرسور یا بروز ایراد در لرزه گیرهای موتور ساید نیز باشد.

2.عدم خروج آب از آبریز ساید بوش

در صورتی که هیچ آبی از آبریز ساید بای ساید خارج نمی‌شود، ممکن است شیر برقی سوخته باشد و به همین دلیل اصلا آبی وارد محفظه نمی‌شود. خرابی پدال آب سردکن و پارگی شیلنگ داخل ساید، دیگر دلایل خارج نشدن آب از آب سرد کن هستند.

3.سرما نداشتن ساید بوش

بروز ایراد در ترموستات یا سنسور، کاهش حجم گاز ساید، خرابی کمپرسور، خرابی فن داخل فریزر و بروز اشکال در سنسور دیفراست برخی از دلایل کم شدن سرمایش ساید بای ساید هستند.

4. یکسره کار کردن موتور ساید بوش

در صورتی که موتور ساید شما یکسره کار می‌کند یا اتومات نمی‌کند، باید سنسور، برد الکترونیکی، حجم گاز و لاستیک دور درب مورد بررسی قرار بگیرند.

تعمیر تخصصی ساید بای ساید بوش خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 2 بعد از نیمه شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5.خرابی یخساز ساید بای ساید بوش

خرابی یخ ساز ساید، یکی از شایع‌ترین مشکلات این دستگاه است. بروز ایراد در موتور یخساز یکی از اصلی‌ترین دلایل عدم تولید یخ در یخساز است. همچنین ممکن است شیر برقی خراب شده باشد و آب وارد یخساز نشود.

6.برفک زدن ساید بای ساید بوش

در صورتی که یخچال ساید شما برفک می‌زند، احتمالا مشکلی در قسمت دیفراست یخچال رخ داده است و به دلیل انجام نشدن فرایند یخ زدایی برفک تولید می‌شود.

7.بوی بد ساید بای ساید بوش

بوی بد یخچال ساید بای ساید می‌تواند به دلیل ترکیب بوی چند غذا یا فاسد شدن مواد غذایی باشد. توصیه می‌شود در فواصل منظم یخچال را تمیز کرده، مواد غذایی مانده یا خراب را دور بریزید.

8.عدم یخ زدایی اتوماتیک ساید بوش

در صورتی که یخ زدایی اتوماتیک فریزر انجام نمی‌شود، احتمالا ایرادی در تایمر یخ زدایی رخ داده است. همچنین ممکن است ترموستات بخش یخ زدایی دچار مشکل شده باشد.

مشاهده سایر مشکلات رایج

کدخطا یا ارورهای ساید بای ساید بوش

ساید بای ساید
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

نصب، سرویس و تعمیرات ساید بای ساید بوش

یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید لوازم خانگی، بوش (BOSCH) است. محصولات این برند تنوع زیادی دارند و از کیفیت بالایی برخوردارند. ساید بای ساید یکی از محصولات پرطرفدار این برند است که امکانات و قابلیت‌های متنوعی دارد. این دستگاه با وجود کیفیت بالایی که دارد، ممکن است پس از مدتی دچار نقص فنی و خرابی شود و نیاز به تعمیرات داشته باشد. نکته مهم اینکه، برای تعمیر ساید بای ساید بوش حتما از مراکز معتبر تعمیرات کمک بگیرد و شخصا اقدام به تعمیر دستگاه نکنید.

تکنسین‌های متخصص کاراباما آموزش‌های لازم را در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات ساید بای ساید بوش دیده اند و می توانند دستگاه‌تان را در سریع ترین زمان ممکن تعمیر کنند. برای برخورداری از خدمات کافیست درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نصب ساید بای ساید را به تکنسین کاراباما بسپارید

برخی افراد تصور می‌کنند نصب و راه اندازی لوازم خانگی از جمله ساید بای ساید امری ساده بوده و می توان شخصا اقدام به نصب یخچال کرد. در صورتی که اگر نصب دستگاه به درستی انجام نشود می توانیم شاهد عملکرد نادرست دستگاه، سر و صدای زیاد آن یا نشت آب باشیم. در این صورت به قطعات دستگاه آسیب وارد شده و می تواند شما را متحمل صرف هزینه‌های هنگفت برای تعمیرات ساید بای ساید بوش کند.

نکاتی که هنگام نصب ساید بای ساید باید به آنها توجه شود عبارت اند از:

  • مکانی را برای نصب یخچال در نظر بگیرید که حداقل 10 سانتی متر فاصله با فضای اطراف داشته باشد.
  • از نصب یخچال در مقابل نور مستقیم خورشید و وسایل گرمازا خودداری کنید.
  • برای اینکه دستگاه بهترین عملکرد و بازدهی را داشته باشد، از تراز بودن آن اطمینان حاصل کنید.
  • اتصالات برق و سیم کشی یخچال را بررسی کنید.

سرویس دوره‌ای ساید بای ساید ضرورت دارد

سرویس دوره ای و منظم لوازم خانگی از جمله ساید بای ساید از آن جهت اهمیت دارد که مشکلات دستگاه سریعا شناسایی شده و در زمان مناسب برطرف خواهد شد. از این رو به سایر قطعات آسیب جدی وارد نمی‌شود و هزینه تعمیر ساید بای ساید بوش نیز به میزان قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.

برخی از خدماتی که هنگام سرویس ساید بای ساید توسط کاراباما انجام می‌شود عبارتند از:

  • بررسی گاز یخچال و شارژ گاز در صورت نیاز
  • بررسی و تمیز کردن کندانسور ساید بای ساید
  • بررسی فیلتر آب و تعویض آن در صورت نیاز
  • چک کردن سنسورهای دستگاه
  • بررسی کویل‌ها
  • بررسی آبسردکن و یخساز

تعمیر ساید بای ساید بوش توسط تکنسین متخصص کاراباما

اگر ساید بای ساید شما سر و صدای زیاد دارد، مواد غذایی را به خوبی خنک نمی‌کند، یکسره کار می‌کند، آبسردکن یا یخساز آن به درستی کار نمی‌کند و … می‌بایست سریعا برای تعمیرات ساید بای ساید خود اقدام کنید. همچنین به دلیل حساسیت قطعات یخچال، تعمیر آن را به افراد غیرحرفه ای نسپارید و حتما از مراکز معتبری چون مرکز تعمیرات لوازم خانگی بوش کمک بگیرید.

تکنسین‌های کاراباما آموزش‌های لازم را در زمینه تعمیرات انواع مدل‌های ساید بای ساید دیده‌اند و امکان تعمیر دستگاه شما را باکیفیتی بالا و در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم خواهند کرد.

برخی از مشکلات متداول که توسط تعمیرکار ساید بای ساید بوش برطرف می‌شود:

  • خنک نکردن یخچال
  • منجمد شدن موادغذایی داخل یخچال
  • خنک نکردن ساید بای ساید
  • سر و صدای زیاد یخچال
  • یکسره کار کردن ساید بای ساید
  • معیوب شدن کمپرسور

تعمیر بدون نقص قطعات، اولویت کاراباماست

اولویت کاراباما در گام نخست تعمیر اصولی و بدون نقص قطعات است. تنها در شرایطی که امکان تعمیر نباشد یا قطعه سوخته باشد، اقدامات لازم برای تعویض قطعه انجام می‌شود. در ضمن، تمامی قطعات جایگزین شده باکیفیت و اورجینال خواهد بود.

برخی از قطعات ساید بای ساید بوش که توسط تکنسین‌های کاراباما تعمیر یا تعویض می‌شوند به صورت زیر است:

  • کمپرسور
  • کندانسور
  • فیلتر آب
  • لوله مویی
  • اواپراتور
  • فن اواپرتور
  • دمپر
  • برد اصلی یخچال
  • موتور
  • ترموستات
  • لامپ یخچال

هزینه تعمیرات ساید بای ساید

هزینه دقیق تعمیرات لوازم خانگی از جمله ساید بای ساید به موارد گوناگونی بستگی دارد و تا قبل از بررسی دستگاه توسط تکنسین نمی‌توان مبلغ دقیقی را اعلام کرد. از مهم‌ترین مواردی که در تعیین قیمت نهایی تعمیرات موثر است می توان به مدل دستگاه، شدت خرابی، قیمت قطعات جایگزین شده و … اشاره کرد.

 

نرخ خدمات تعمیر ساید بای ساید سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب و ذهاب65000 / 75000
2تشخیص عیب در محل100.000 / 120.000
3اجرت تعمیر یا تعویض سوئیچ لامپ – سرپیچ لامپ60.000 / 75.000
4تعویض رله استارت – اورلد – ترموستات170.000 / 210.000
5قطعی مدار سیم کشی و پانل – سنسور160.000 /200.000
6تعویض اوپراتور – باز و بسته نمودن جهت جوشکاری (اجرت جوشکاری جداگانه است) در صورت سوراخ بودن یا توافق طرفین250.000 / 350.000
7تعویض انواع کندانسور170.000 / 210.000
8تعویض فن اوپراتور – اجرت تعویض کندانسور (هرفن)180.000 / 220.000
9تعویض لوله موئی – ساکشن (در صورت دولول نبودن توافقی)140.000 / 170.000
10شستشوی مدار تبرید با مواد بجز (تعویض روغن)120.000 / 150.000
11شارژ گاز و نشت‌یابی700.000 / 950.000

کاراباما، ارائه خدماتی فراتر از نمایندگی ساید بای ساید بوش (BOSCH)

باتوجه به شرایط فعلی موجود، امکان دسترسی به نمایندگی تعمیر ساید بای ساید بوش اندکی دشوار و تا حدی غیرممکن به نظر می‌رسد. پس اگر دستگاه نیاز به تعمیرات داشت راه حل چیست؟ در این شرایط توصیه می‌شود از مراکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی کمک بگیرید.

مرکز تخصصی کاراباما کلیه خدمات، نصب، تعمیر و سرویس ساید بای ساید را با کیفیتی فوق العاده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه می‌دهد.

چرا مرکز تعمیرات لوازم خانگی کاراباما

تمامی تکنسین‌های کاراباما آموزش‌های لازم را در زمینه تعمیر انواع مدل‌های ساید بای ساید از جمله برند بوش دیده‌اند و می‌توانند دستگاه‌تان را به درستی تعمیر کنند. سایر مزایای مرکز تخصصی کاراباما عبارت است از:

  • هزینه‌های منصفانه
  • تکنسین‌های متخصص و آموزش دیده
  • ارائه خدمات در سریع ترین زمان ممکن
  • گارانتی 180 روزه
  • استفاده از قطعات اورجینال و باکیفیت

تعمیر ساید بای ساید بوش در محل

کلیه خدمات مربوط به تعمیرات و تعویض قطعات ساید بای ساید در محل و منزل شما انجام می‌شود و تا حد امکان دستگاه تان به تعمیرگاه منتقل نخواهد شد. از مهم‌ترین مزایای تعمیرات ساید بای ساید (Bosch) در محل می‌توان به کاهش هزینه تعمیرات، تعمیر دستگاه در سریع‌ترین زمان و جلوگیری از آسیب احتمالی در صورت جابجایی اشاره کرد.

خدمات تعمیرات در کاراباما گارانتی 6 ماهه دارد

تمامی خدمات مربوط به تعمیرات ساید بای ساید با گارانتی 180 روزه به مشتریان ارائه می‌شود. بدین صورت که اگر تا 6 ماه دستگاه شما مجدد دچار همان مشکل شد، کاراباما بدون دریافت هزینه اضافی دستگاه‌تان را تعمیر خواهد کرد.

تعمیرات ساید بای ساید بوش در تهران

به دلیل ضرورت تعمیر یخچال در زمانی کوتاه، تمامی خدمات مربوطه در همان روز ثبت درخواست به شما ارائه می‌شود. اگر ساکن تهران و حومه هستید و به خدمات پس از فروش ساید بوش نیاز دارید، می‌توانید درخواست خود را از طریق تکمیل فرم اینترنتی یا تماس با شماره تلفن شرکت ثبت کنید.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس