ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر ساید بای ساید ال جی (LG)

برای دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید ال جی، کافیست درخواست آنلاین خود را ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی برای اعزام تکنسین، در مدت کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد شد.

تعمیر ساید بای ساید ال جی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات ساید بای ساید ال جی

ساید بای ساید ال جی یکی از محصولات منحصر به فرد این برند است که به دلیل کیفیت بالا، تنوع محصولات و طراحی مدرن شهرت بسیار دارد. با توجه به حساسیت قطعات و تکنولوژی پیشرفته ساید این برند، می‌بایست کلیه خدمات مربوط به نصب، سرویس و تعمیر این دستگاه را صرفا از مراکز معتبر و دارای تکنسین‌های متخصص دریافت کنید. خوشبختانه تکنسین‌های مجموعه کاراباما از دانش و اطلاعات کافی در زمینه تعمیر ساید ال جی برخوردارند و می‌توانند دستگاه شما را به صورت تخصصی عیب یابی و تعمیر کنند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ساید بای ساید ال جی، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج ساید بای ساید ال جی

1. محفظه ساید ال جی داغ است

شایع‌ترین دلایل داغ بودن محفظه این دستگاه عبارتند از: انسداد خروجی‌های هوا (راه حل: جابجایی موادغذایی داخل یخچال)، قراردادن موادغذایی بسیار داغ در یخچال (راه حل: جهت خنک شدن موادغذایی آن را چند دقیقه در دمای اتاق قرار دهید و سپس درون یخچال بگذارید.)، نصب دستگاه در محلی بسیار گرم (راه حل: فریزر نباید در دمایی بیشتر از 43 درجه سانتی گراد نصب شود.)

2. رطوبت داخلی ساید ال جی بالا می‌رود

اگر درب دستگاه به طور مکرر باز و بسته شود، سیکل برفک‌زدایی کامل شده باشد، موادغذایی به درستی بسته‌بندی نشده باشند یا درب یخچال به درستی بسته نشده باشد، رطوبت داخلی دستگاه بالا می‌رود.

3. یخساز ساید ال جی یخ تولید نمی‌کند

فرسودگی فیلتر آب، فشار پایین آب، خمیدگی لوله پلاستیکی متصل به شیر آب یا استفاده از یخ بیشتر از ظرفیت یخ سازی، می‌تواند از دلایل این مشکل باشد. اگر یخساز اصلا یخ تولید نمی‌کند، ابتدا از اتصال یخچال به یک منبع آب سرد مطمئن شوید.

4. درب ساید ال جی به سختی باز می‌شود

سخت باز شدن درب غالبا به دو دلیل رخ می‌دهد: اول اینکه ممکن است به دلیل کثیفی و تمیز نکردن طولانی مدت، لاستیک دور درب چسبناک شده باشد. دوم ممکن است درب یخچال به تازگی باز شده باشد. در این حالت برای یکنواخت شدن فشار هوا حدود یک دقیقه صبر کنید و سپس درب را باز کنید.

تعمیر تخصصی ساید بای ساید ال جی خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 2 بعد از نیمه شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

متن بیشتر بخوانید

5. یخچال ساید ال جی بوی بدی می‌دهد

شایع‌ترین دلیل بوی بد ساید، باقی ماندن مایعات و موادغذایی روی قفسه‌ها و تمیز نشدن طولانی مدت دستگاه است. با تمیز کردن قفسه‌ها، خارج کردن موادغذایی فاسد، تمیز کردن لاستیک دور درب و استفاده از ظروف در بسته برای نگهداری موادغذایی می‌توانید از انتشار بوی بد در یخچال جلوگیری کنید.

6. آب به سختی از آبریز ساید ال جی خارج می‌شود

در صورتی که آب به سختی از قسمت آبریز خارج می‌شود، ممکن است فیلتر آب فرسوده شده باشد. برای جلوگیری از ایجاد این مشکل توصیه می‌شود هر شش ماه یک بار فیلتر آب را تعویض کنید.

7. موتور ساید ال جی برای مدت طولانی کار می‌کند

اگر هوای اتاق خیلی گرم باشد، درب‌ها مکررا باز و بسته شود، نوار دور درب پوسیده باشد یا مقدار زیادی غذای داغ در یخچال قرار داده شده باشد، موتور به مدت طولانی کار می‌کند.

8. ساید ال جی صدای قلپ قلپ می‌دهد

به طور کلی صدای قلپ قلپ از ساید طبیعی است و معمولا به دلیل انقباض و انبساط دیواره‌های درونی در اثر تغییر دما رخ می‌دهد.

مشاهده سایر مشکلات رایج

کدهای خطا یا ارورهای ساید بای ساید ال جی

ساید بای ساید ال جی
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سرویس و تعمیرات ساید بای ساید ال جی (همراه با جدول هزینه‌ها)

تعمیرات یخچال ساید ال جی تخصص و مهارت زیادی می‌خواهد. در واقع این نوع یخچال هم پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و اساسا سپردن آن به افرادی که تخصص و دانش فنی کافی ندارند، عاقلانه به نظر نمی‌رسد. به ویژه که برند LG در میان برترین‌های بازار است و بروز خرابی بیشتر توسط افراد نابلد، خرج زیادی را روی دست‌تان خواهد گذاشت.
مرکز تخصصی کاراباما، به کمک گروهی از تکنسین‌های ماهر که در زمینه تعمیر ساید بای ساید ال جی آموزش کافی دیده‌اند و دانش فنی فراوانی دارند، بالاترین سطح کیفیت از خدمات را ارائه می‌دهد.کافیست درخواست خود را ثبت کنید و منتظر دریافت خدماتی هم سطح با یا حتی برتر از نمایندگی ال جی باشید.

نکته قابل توجه اینکه، تکنسینی که به منزل یا محل شما اعزام می‌شود، می‌تواند در زمانی کوتاه دستگاه‌تان را عیب یابی کند. بعد از مشخص شدن علت خرابی یخچال، مهارت و تجربه تکنسین کمک می‌کند که نتیجه نهایی بهترین باشد و تا مدت‌ها دستگاه‌تان به خوبی کار کند.

سرویس دوره‌ای ساید بای ساید ال جی (LG)

در میان اقدامات متفاوتی که برای نگهداری از یخچال ساید بای ساید و به طور کلی تمامی دستگاه‌های الکترونیکی‌تان انجام می‌دهید، سرویس دوره‌ای یکی از مهم‌ترین‌هاست. تکنسین اعزامی به منزل شما، طی انجام سرویس یخچال ساید ال جی، تمامی قسمت‌های آن را به دقت بررسی و ایرادات جزئی را (در صرت وجود) بعد از هماهنگی با شما برطرف می‌کند.

به این ترتیب تا مدت‌ها از کارکرد صحیح یخچال‌تان اطمینان خواهید داشت و خیال‌تان راحت است که دستگاه‌تان به طور ناگهانی دچار خرابی‌های دردسرساز نخواهد شد. در کاراباما، سرویس ساید بای ساید ال جی توسط تکنسین‌هایی صورت می‌گیرد که شناخت بسیار خوبی روی سیستم این دستگاه دارند.

ناگفته نماند، ثبت درخواست سرویس ساید نیز مانند ثبت درخواست تعمیر است. به راحتی می‌توانید از طریق پر کردن فرم آنلاین یا تماس تلفنی درخواست خود را ثبت کنید و منتظر انجام هماهنگی‌ها بمانید.

تعمیر مشکلات رایج ساید توسط متخصصین آموزش دیده

یخچال ساید بای ساید ال جی یکی از بهترین‌های بازارهای لوازم خانگی است و کیفیت بی نظیری دارد. با این حال با گذشت زمان و استفاده زیاد از دستگاه یا به هر دلیل دیگری احتمال خرابی در این دستگاه نیز وجود دارد. برخی از رایج‌ترین مشکلات را در زیر می‌بینید:

  • فریزر ساید برفک می‌زند
  • یخچال یکسره کار می‌کند
  • فن کندانسور یخچال کار نمی‌کند
  • یخچال روشن نمی‌شود
  • یخچال ساید ال جی صدای غیر طبیعی دارد

در صورتی که هر یک از این مشکلات برای دستگاه شما رخ داد، از یک مرکز مجاز تعمیرات یخچال ساید کمک بگیرید. دست به آچار شدن در شرایطی که دانش فنی ندارید تنها باعث آسیب دیدن یخچال‌تان خواهد شد.

گارانتی تعمیرات، خدمتی ارزنده از کاراباما

تمامی خدمات تعمیرات که از مرکز تخصصی کاراباما دریافت می‌کنید، با 6 ماه یا 180 روز گارانتی همراه هستند. به این صورت، تا 6 ماه بعد از ارائه خدمت مورد نظرتان همراه‌تان خواهیم بود تا نگرانی بابت تکرار مشکلی که برطرف شده است نداشته باشید.

هرچند، همه تکنسین‌ها و تعمیرکاران یخچال ساید LG از فیلترهای مشخصی عبور می‌کنند، اما با در نظر گرفتن احتمال بروز کوچک‌ترین خطا همراه‎تان هستیم و دستگاه شما را به صورت کاملا رایگان تعمیر می‌کنیم. ضمانت تعمیر یخچال ساید ال جی با هدف آرامش خاطر مشترین ارائه می‌شود.

تعمیر قطعات یخچال ساید ال جی

تعمیر قطعات همیشه اولین اقدامی است که تکنسین اعزامی به منزل شما روی دست خواهد گرفت. قطعات یخچال ساید بای ساید قیمت بالایی دارند و تلاش کاراباما این است که از تحمیل هزینه اضافی به خانواده‌ها جلوگیری کند. هرچند این احتمال نیز وجود دارد که تعمیر قطعه تنها یک راه حل موقت باشد و بعد از مدتی مجددا مشکل برگردد.

در این صورت معمولا تکنسین نظر به تعویض قطعه می‌دهد. به این ترتیب هزینه‌ای بابت تعمیراتی که دوام چندانی ندارد، پرداخت نخواهید کرد. برخی از قطعات ساید ال جی که توسط تکنسین‌های این مرکز تعویض می‌شوند، عبارتند از:

  • فیلتر
  • لامپ
  • ترموستات
  • لاستیک دور درب
  • سیستم یخ‌زدا

کاراباما در کدام مناطق کشور ارائه خدمات دارد؟

دسترسی به خدمات باکیفیت نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی حق هر خانواده‌ای در جای جای ایران است. مرکز تخصصی کاراباما خدمات خود را با قدم‌هایی بسیار کوچک شروع کرده است اما به طور مداوم در پی پیشرفت و افزایش گستره جغرافیایی خود بوده است تا افراد بیشتری بتوانند از خدمات باکیفیت آن سود ببرند.

در حال حاضر خدمات تعمیرات ساید بای ساید ال جی در استان‌های زیر ارائه می‌شود:

  • البرز
  • تهران
  • گیلان
  • اصفهان
  • قم
  • مرکزی
  • خراسان رضوی
  • مازندران
  • فارس

ساکنین هر یک از این استان‌ها و همینطور جزیره کیش می‌توانند با ثبت درخواست خود از خدمات کاراباما بهره‌مند شوند. لازم به ذکر است به زودی استان‌های دیگری نیز تحت پوشش خدمات کاراباما قرار خواهند گرفت.

تعمیر ساید بای ساید ال جی در تهران

کاراباما فعالیت‌های خود را از استان تهران شروع کرده و خیلی زود به یکی از خوشنام‌ترین مراکز تعمیرات لوازم خانگی بدل شد. این مرکز خدمات نصب، سرویس و تعمیرات یخچال ساید ال جی در محل و منزل را با کیفیتی کم نظیر و سرعتی بالا به تمام نقاط تهران و حومه ارائه می‌دهد. به علاوه، خدمات تعمیر این مرکز با 6 ماه یا 180 روز گارانتی همراه هستند.

به این ترتیب می‌توانید با خاطری آسوده در هر نقطه‌ای از تهران که هستید سفارش خود را ثبت کنید. در صورتی که طی مدت 6 ماه مشکل دستگاه‌تان تکرار شد، به صورت کاملا رایگان آن را تعمیر خواهیم کرد. هرچند خرابی مجدد دستگاه با توجه به دانش فنی بالا و تجربه تکنسین‌ها امری بسیار نادر است و کاراباما تنها برای همراهی با مشتری و آسودگی خاطر او خدمات ضمانت تعمیر ساید بای ال جی و سایر دستگاه‌ها را ارائه می‌دهد.

هزینه تعمیر یخچال ساید ال جی (LG) چطور محاسبه می‌شود؟

هزینه‌ای که بابت تعمیر دستگاه‌تان به تعمیرکار یخچال ساید ال جی می‌پردازید، تماما تحت نظارت مجموعه است. به علاوه، نرخ تعمیرات در کاراباما مطابق با نرخ اتحادیه است و هیچ تکنسینی نمی‌تواند مبلغی مازاد بر آنچه تعیین شده بگیرد.
از سویی اعلام هزینه تعمیرات به صورت قطعی امکان پذیر نیست. این احتمال وجود دارد که دستگاه‌تان اصلا خرابی و ایراد نداشته باشد و صرفا در اثر یک خطا کارکرد آن دچار مشکل شده است. همچنین ممکن است دستگاه شما نیاز به تعویض یا تعمیر قطعه داشته باشد.

در هر صورت بسته به شرایط دستگاه قیمت قطعی مشخص می‌شود. با این حال، تکنسین زمان هماهنگی با شما برای مراجعه به منزل‌تان، با توجه به توضیحاتی که می‌دهید ممکن است قیمتی حدودی را به شما اعلام کند.

نرخ خدمات تعمیر ساید بای ساید ال جی سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب و ذهاب65000 / 75000
2تشخیص عیب در محل100.000 / 120.000
3اجرت تعمیر یا تعویض سوئیچ لامپ – سرپیچ لامپ60.000 / 75.000
4تعویض رله استارت – اورلد – ترموستات170.000 / 210.000
5قطعی مدار سیم کشی و پانل – سنسور160.000 /200.000
6تعویض اوپراتور – باز و بسته نمودن جهت جوشکاری (اجرت جوشکاری جداگانه است) در صورت سوراخ بودن یا توافق طرفین250.000 / 350.000
7تعویض انواع کندانسور170.000 / 210.000
8تعویض فن اوپراتور – اجرت تعویض کندانسور (هرفن)180.000 / 220.000
9تعویض لوله موئی – ساکشن (در صورت دولول نبودن توافقی)140.000 / 170.000
10شستشوی مدار تبرید با مواد بجز (تعویض روغن)120.000 / 150.000
11شارژ گاز و نشت‌یابی700.000 / 950.000

خدماتی فراتر از نمایندگی، در مرکز تخصصی کاراباما

در سال‌های اخیر برندهای مطرح جهانی دارای نمایندگی در کشور ما نیستند. این موضوع که ناشی از تحریم‌هاست، می‌تواند برای افرادی که برندهای مطرح را در منزل خود دارند، استرس زا باشد. از این رو کاراباما در تمام سال‌های فعالت خود تلاش کرده است خدماتی حتی فراتر از نمایندگی برندهای متفاوت از جمله نمایندگی تعمیر ال جی ارائه دهد.

در این راستا، اولین گام کاراباما استخدام تکنسین‌هایی است که دانش فنی بسیار بالایی دارند. تکنسین‌های این مرکز پیش از شروع همکاری خود، از فیلترهای فنی خاصی عبور می‌کنند. به این ترتیب و بر اساس همین روند استخدام و اطمینان به مهارت تکنسین‌هاست که کاراباما خدمات تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی در محل و به طور کلی تمامی خدمات تعمیر خود را به مدت 6 ماه گارانتی می‌کند.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس