ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر تلویزیون توشیبا (TOSHIBA)

جهت دریافت خدمات تعمیر انواع تلویزیون توشیبا، می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت کنید. در کمتر از 15 دقیقه، هماهنگی جهت ارائه خدمات مورد نظرتان انجام خواهد شد. در این مرکز نصب تلویزیون و تعمیرات دستگاه‌های شکسته یا ضربه خورده انجام نمی‌شود.

خدمات تعمیر تلویزیون
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون توشیبا

انواع تلویزیون توشیبا در میان باکیفیت‌ترین‌ها در بازارهای جهان و ایران قرار دارند. این برند به تولید محصولات صوتی و تصویری باکیفیت و به کارگیری به روزترین فناوری شهرت دارد. با در نظر گرفتن فناوری به کار رفته در این دستگاه، منطقی به نظر می‌رسد که برای دریافت خدمات تعمیر آن تنها به افراد دارای تخصص مراجعه نمایید. مجموعه کاراباما، در بیش از 11 سال گذشته تمامی خدمات مرتبط با تلویزیون توشیبا را در اختیار دارندگان این برند قرار داده است. ارائه خدمات فوری و کسب رضایت مشتریان، همواره پایه و اساس خدمات این مجموعه بوده است.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر تلویزیون توشیبا، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج تلویزیون توشیبا

1. پرش تصویر تلویزیون توشیبا

پرش تصویر ممکن است به این دلیل رخ بدهد که به اشتباه از motion interpolation استفاده کنید. بنابراین پیش از ثبت درخواست تعمیر حتما بررسی کنید که این گزینه فعال نباشد. اما در صورتی که این گزینه فعال نبود و همچنان پرش تصویر داشتید، بهتر است از یک تکنسین کمک بگیرید. ضعیف شدن پنل، خرابی مین برد و ایراد در پاور دستگاه برخی از دلایل بروز این مشکل هستند.

2. تاریک و روشن شدن صفحه تلویزیون

این مشکل که در همه دستگرخ می‌دهد معمولا در اثر خرابی پنل است. تاریک و روشن شدن معمولا از قسمت بالای صفحه شروع می‌شود. توصیه می‌شود در اسرع وقت از یک تکنسین ماهر جهت رفع این مشکل کمک بگیرید.

3. روشن نشدن تلویزیون توشیبا

روشن نشدن دستگاه می‌تواند در اثر یک خطای کوچک مثل عدم وجود جریان برق رخ بدهد. بنابراین قبل از آنکه درخواست تعمیر خود را ثبت کنید، حتما کابل، دوشاخه و پریز را بررسی کنید تا از وجود جریان برق مطمئن شوید. در صورتی که جریان برق وجود داشت، این احتمال وجود دارد که برد پاور و مین برد دچار مشکل شده باشد.

4. کم نور شدن صفحه تلویزیون توشیبا

کم نور شدن صفحه غالبا به دلیل بیش از اندازه روشن ماندن این دستگاه رخ می‌دهد. بهتر است قبل از آنکه درخواست تعمیر خود را ثبت نمایید، تنظیمات قسمت نور را بررسی کنید. در صورتی که همه چیز نرمال بود، کم نور شدن صفحه می‌تواند به دلیل بی‌کیفیتی فسفر دستگاه باشد. توصیه می‌شود از یک تکنسین برای عیب یابی دستگاه خود کمک بگیرید.

تعمیر تخصصی تلویزیون توشیبا خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. قطع و وصل مداوم تصویر تلویزیون

قطع و وصل شدن تصویر غالبا به دلیل خرابی قطعات داخلی این دستگاه رخ می‌دهد. وجود ایراد و خرابی در بک لایت، پاور، پنل و مین برد دستگاه باعث قطع شدن تصویر می‌شود. برای یافتن علت اصلی این مشکل، تکنسین باید دستگاه شما را عیب یابی کند.

6. دیر روشن شدن تلویزیون توشیبا

دیر روشن شدن دستگاه شما معمولا در اثر خرابی برد پاور رخ می‌دهد. این مشکل بیشتر برای تلویزیون‌های LCD رخ می‌دهد. خرابی مین برد می‌تواند عامل بروز این مشکل باشد.

7. چشمک زدن پاور تلویزیون توشیبا

علت چشمک زدن پاور بسته به مدل دستگاه شما متفاوت است. بروز ایراد در بک لایت و خرابی برد پاور از جمله دلایل چشمک زدن پاور هستند. توصیه می‌شود در صورت بروز این مشکل دستگاه را خاموش کنید و از یک تکنسین کمک بگیرید.

8. خاموش شدن تلویزیون توشیبا

خاموش شدن تلویزیون توشیبا، به برد پاور این دستگاه مرتبط است. خوشبختانه برد پاور را می‌توان تعمیر کرد. در صورتی که دستگاه شما از نوع LED است، خرابی مین برد نیز می‌تواند علت خاموش شدن آن باشد. تعمیر این قطعه مستلزم حضور یک تکنسین ماهر است.

مشاهده سایر مشکلات رایج
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

تعمیرات تخصصی تلویزیون توشیبا

کمپانی توشیبا (TOSHIBA) همواره یکی از برندهای خلاق و دارای نوآوری‌های بسیار بوده و با انواع تلویزیون‌های تولیدی خود، بخش عمده‌ای از بازار را در دست داشته است. امروز نیز یکی از برندهای پیشرو در این زمینه است و طرفداران زیادی دارد. اما هر وسیله از هر برندی، در طول عمر خود ممکن است دچار مشکلاتی و ایراداتی شود که برای رفع آن‌ها نیاز به تماس با مرکز تعمیرات معتبر باشد.

در این راستا، مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کاراباما با تیمی از حرفه‌ای‌ترین تکنسین‌های تعمیر لوازم خانگی، تعمیر تلویزیون توشیبا را به انجام می‌رساند. شما می‌توانید در خواست تعمیرات خود را با پر کردن فرم موجود در سایت یا تماس با شماره تلفن این مرکز ثبت کنید.

کارشناسان ما می‌توانند حتی در همان روز ثبت درخواست، خدمات مورد نظر را به شما ارائه دهند. آنچه با کاراباما تجربه می‌کنید، چیزی فراتر از انتظاری است که از نمایندگی توشیبا (در صورت وجوددر کشور ما) دارید

هزینه تعمیرات بر اساس نرخ مصوب اتحادیه

تعیین هزینه‌ تعمیر تلویزیون توشیبا به موارد بسیاری بستگی دارد. برای مثال:

  • میزان خرابی
  • هزینه قطعات جایگزین شده
  • نوع خرابی

به دلیل وجود چنین متغیرهایی است که نمی‌توان قیمت قطعی تعمیر را پیش از بررسی دستگاه‌تان اعلام کرد. با این حال نکته شایان توجه این است که تمامی مبالغ اعلامی از سوی تکنسین کاراباما بر اساس نرخ اتحادیه تعیین شده است. همچنین هزینه‌های دریافتی از شما به طور کاما توسط مجموعه مورد نظارت قرار دارد.

اولویت کاراباما، تعمیر قطعات

معمولا هزینه تعمیر قطعه از تعویض آن کمتر است. همچنین با توجه به اینکه کاراباما تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا هزینه‌های تعمیر تلویزیون را برای مشتریان گرامی به حداقل برساند، همواره تکنسین‌های این مرکز تعمیر قطعات را اولین راه حل برای راه اندازی مجدد دستگاه می‌دانند.

لازم به ذکر است که تنها در صورتی اقدام به تعویض قطعه می‌کنند که هیچ راهی برای تعویض آن وجود نداشته باشد. مشتریان گرامی کافیست برای تعمیر تلویزیون توشیبا درخواست خود را به صورت تلفنی یا با پر کردن فرم، در وبسایت کاراباما ثبت کنند.

تعمیر کنترل تلویزیون توشیبا

هنگامی که ریموت کنترل کار نمی‌کند یا اختلال‌هایی در عملکرد آن وجود دارد، استفاده از تلویزیون تا حد زیادی دشوار می‌شود. خراب شدن کنترل می‌تواند به دلایل مختلفی صورت بگیرد. ریختن آب روی آن، قرارگرفتن در معرض فشار یا ضربه، نفوذ گرد و غبار به داخل کنترل، جمع شدن روغن یا آلودگی روی برد و… برخی از علت‌های خرابی ریموت کنترل هستند.

باتوجه به هزینه‌ بالای کنترل‌های اصل، افراد بسیاری تعمیر آن را ترجیح می‌دهند. در چنین شرایطی، می‌توانید از متخصصین کاراباما کمک بگیرید. تکنسین‌های ما سال‌های بسیاری به فعالیت در حوزه‌ الکترونیک و تعمیر مدارها مشغول بوده‌اند و می‌توانند تعمیرات تلویزیون توشیبا یا لوازم جانبی آن را انجام دهند.

علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیون توشیبا

یکی از نشانه‌های خرابی تلویزیون، خاموش شدن غیرمنتظره آن است. این مشکل با یک علت واضح و مشخص رخ نمی‌دهد، بلکه دلایل بسیاری برای خاموش شدن ناگهانی وجود دارند. که برخی از رایج‌ترین آنها عبارتند از:

  • خراب شدن برد اصلی
  • فرسودگی قطعات
  • بروز مشکلات در پاور
  • نوسانات برق یا مشکل در کابل‌ها
  • مشکلات نرم افزاری

اگر با خاموش شدن تلویزیون توشیبا روبرو شده‌اید، می‌توانید نرم افزار و تایمر را بررسی کنید، کابل های برق را تست کنید و کارهایی مشابه انجام دهید. اما اگر مشکل دستگاه‌تان با این اقدامات رفع نشد، حتما از متخصصین باتجربه و مراکز تخصصی کمک بگیرید. کارشناسان مجموعه‌ کاراباما با میانگین ۱۱ سال تجربه و سابقه‌ای درخشان، آماده‌ عیب یابی و تعمیر تلویزیون توشیبا هستند.

تعمیر مشکلات صدا

مشکلات تلویزیون تنها به تصویر و پنل محدود نمی‌شوند. بلکه ممکن است در مواقعی خروجی‌های صدا با اختلال مواجه شوند. بنابراین اگر در تنظیم صدای دستگاه‌تان مشکل دارید، احتمالا قطعه‌ای از آن معیوب شده است. مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا، افزایش یا کاهش صدا بدون دخالت، کم شدن توان اسپیکرها و… می‌توانند نشانه‌ای از خرابی برد، اختلال در اتصالات یا آسیب دیدن اسپیکرها باشند. که در صورت بی‌توجهی، هزینه‌ها و دردسرهای بیشتری در پی خواهند داشت.

تعمیر ال ای دی

در تلویزیون‌های QLED، OLED و LED از پنل‌های ال ای دی برای نمایش تصویر استفاده شده است امکان خرابی پنل به علت وارد شدن ضربه، آب خوردگی و … وجود دارد. برخی از نشانه‌های خرابی LED عبارتند از:

  • قطع و وصل شدن تصویر
  • اضافه شدن یک رنگ خاص به صفحه
  • نقاط سفید روی صفحه
  • تیره شدن قسمتی از نمایشگر
  • نمایش خطوط عمودی روی نمایشگر

در صورت بروز هر یک از این مشکلات، متأسفانه امکان تعمیر تلویزیون وجود نداشته و به دلیل یک تکه بودن پنل، پنل باید به طور کامل تعویض شود.

آیا تعمیرات تلویزیون توشیبا در کاراباما شامل گارانتی می‌شود؟

بله؛ تمامی خدمات تعمیر در کاراباما به همراه گارانتی 6 ماهه به عنوان خدمات پس از فروش ارائه می‌شوند. ناگفته نماند مجموعه‌ کاراباما هنگام استخدام کارشناسان تعمیرات لوازم خانگی حساسیت زیادی به خرج داده است. به همین دلیل با اطمینان کامل مسئولیت اقدامات آنها را برعهده می‌گیرد.

تمامی خدمات کاراباما مانند تعویض قطعات یا تعمیر تلویزیون توشیبا، با گارانتی 6 ماهه انجام می‌شوند. یعنی در صورت تکرار مشکل یا عدم رضایت‌مندی مشتریان گرامی، کاراباما بدون هیچ هزینه‌ای تعمیر مجدد دستگاه‌تان را بر عهده خواهد گرفت.

ارائه خدمات تعمیر باکیفیتی فراتر از نمایندگی

مجموعه‌ کاراباما با داشتن تعمیرکاران حرفه‌ای تعمیرات لوازم خانگی در ایران، خدمات تعمیر تلویزیون توشیبا را با کیفیتی قابل قبول ارائه می‌دهد. تکنسین‌های ما پیش از استخدام از فیلترهای سختگیرانه‌ای عبور می‌کنند و به لحاظ دانش فنی، مهارت‌های عملی، صلاحیت‌های شخصیتی و… بررسی می‌شوند. از این رو می‌توانند خدمات مورد نظر متقاضیان را در زمانی کوتاه و با کیفیتی مطلوب ارائه دهند.

تعمیر تلویزیون توشیا در تهران

ساکنین شرق، غرب، جنوب و شمال تهران و همینطور حومه این شهر می‌توانند از خدمات کاراباما به راحتی و در زمانی کوتاه بهره مند شوند. نیازی نیست در ترافیک و شلوغی شهر تهران به دنبال تعمیرکار حرفه ای و مجرب تلویزیون توشیبا باشید.

کاراباما با داشتن تکنسین‌های با سابقه و متخصص، مشکل شما را در سریع‌ترین زمان ممکن حل خواهد کرد. کافیست با شماره تلفن مرکز تعمیرات لوازم خانگی کاراباما تماس بگیرید. خدمات تعمیرات ما در تمامی نقاط استان تهران و همچنین سایر شهرستان های استان به شما مشتریان گرامی ارائه می‌شود.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

پیشنهاد من به شما عزیزان اینه که اگه دسترسی به نمایندگی تعمیرات تلویزیون توشیبا ندارید از خدمات یک مرکز حرفه‌ای مثل کاراباما استفاده کنید.

حسین کاکاوند
14 اسفند 1401

تصویر نمیاورد اما صدا دارد. چند روز که از برق درش میاریم ودباره میزنیم تو برق میبینیم درست شده.بعد از مدتی دباره خراب میشه

محمد رضا نوری
12 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان در زمینه تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    12 خرداد 1400

سلام خسته نباشین
ما رمز تلویزیون رو فراموش کردیم و هیچ کاری نمی‌تونیم بکنیم بدون رمز.چجوری رمز رو رسیت کنیم یا رسیت فکتوری بکنیم که رمز بره؟اگه میشه راهنمایی کنین ممنون

Fa
12 آذر 1399

سلام وقت بخیر نیاز به دو بلندگو برای تلویزیون دارم مدلش 58u7880 هست
قطعه فروش و ارسال دارین؟

ابوالفضل وفائی
24 آبان 1399

    با سلام. دوست عزیز فروش قطعه به صورت مجزا در کاراباما انجام نمی گیرد. در صورت نیاز می توانید سفارش تعمیر تلویزیون خود را ثبت نموده و پس از مراجعه متخصص از وی برای تامین قطعه کمک بخواهید. در این صورت متخصص قطعه مورد نیاز را در صورت وجود تهیه و در غیر این صورت با تعمیر آن مشکل شما را برطرف می نماید.

    کارشناس5: شعبانی
    24 آبان 1399

با سلام
بنده یک تلویزیون lcd توشیبا دارم روی صفحه نقاط سیاه رنگی بوجود آمد و هر روز بزرگتر میشود آیا تعمیر میشود؟اگر نه صفحه تعویض میشود؟

یوسف مصلحی
7 خرداد 1399

صفحه ال ای دی توشیبا۴۶اینچ دارم ازیک قسمت ضربه خورده چقدر هزینه دارد پنلشو عوض کنم
ازآذربایجانغربی شهرستان سردشت

طه مهرانفر
24 دی 1398

    سلام ببخشید پایین سمت چپ تلویزیون صربه خورده و خطوط عمودی سیاه رو صفحه بوجود اومده چقدر هزینه تعمییر داره

    ناهید سرسنگی
    28 فروردین 1399

      سلام دوست گرامی، ابتدا باید تلویزیون شما توسط کارشناس بررسی و عیب یابی شود و بعد هزینه توسط تکنسین متخصص تعمیرات تلویزیون توشیبا تخمین زده شود.

      کارشناس 4: جعفری
      30 فروردین 1399
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس