ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر ماشین لباسشویی وست پوینت (WESTPOINT)

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی وست پوینت، می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید. هماهنگی جهت ارائه خدمات مورد نظرتان در کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت.

نمایندگی تعمیر لباسشویی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیر  لباسشویی وست‌پوینت

ماشین لباسشویی وست پوینت یکی از بهترین‌ها در بازارهای جهان و همینطور در کشور ماست. این دستگاه از کیفیت بسیار بالا و فناوری به روز برخوردار است. از این رو توصیه می‌شود خدمات مربوط به لباسشویی وست پوینت را از نصب و سرویس تا تعمیرات، تنها به افراد آموزش دیده که شناخت کافی روی سیستم پیچیده آن دارند، بسپارید. مجموعه تخصصی کاراباما بیش از یک دهه است که خدمات نصب و تعمیر ماشین لباسشویی وست پوینت را به دارندگان این دستگاه ارائه می‌دهد. تکنسین‌های کاراباما از دانش فنی قابل قبول و تجربه زیادی در زمینه تعمیر لباسشویی برخوردارند و می‌توانند دستگاه شما را به دقت عیب یابی و تعمیر کنند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ماشین لباسشویی وست پوینت، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4 آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج ماشین لباسشویی وست پوینت

1. لرزش شدید لباسشویی وست پوینت

رایج‌ترین دلیل تکان خوردن و لرزش زیاد، تراز نبودن آن روی سطح زمین است. با این حال، اگر تنها گاهی شاهد لرزش لباسشویی خود هستید، این احتمال وجود دارد که لباس‌ها را به صورت به هم ریخته و نامتعادل وارد لگن شستشو کرده‌اید.

2. کار نکردن مرحله خشک کن لباسشویی وست پوینت

در بسیاری موارد کار نکردن دور خشک کن به دلیل بیش از حد لباس ریختن داخل دیگ شستشو رخ می‌دهد. همچنین ممکن است یک برنامه شستشوی نامناسب را انتخاب کرده باشید.

3. بوی دود و سوختگی از لباسشویی وست پوینت

پارگی و همین طور ساییدگی تسمه یکی از مهم‌ترین دلایل به مشام رسیدن بوی سوختگی است. هرچند، این احتمال نیز وجود دارد که موتور سوخته باشد یا سیم‌پیچی‌های داخل دستگاه اتصالی کرده باشند.

4. برق داشتن بدنه لباسشویی

برق داشتن بدنه به طور کلی در اثر بروز اتصالی در سیم پیچی داخل دستگاه رخ می‌دهد. اتصال نامناسب سیم ارت نیز می‌تواند علت دیگر برق داشتن بدنه باشد. توصیه می‌شود دستگاه را از برق بکشید و از یک تکنسین کمک بگیرید.

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی وست پوینت خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. باقی ماندن مواد شوینده روی لباس‌ها

باقی ماندن پودر و مواد شوینده روی لباس‌ها غالبا زمانی رخ می‌دهد که شیر آب ورودی دچار انسداد شده باشد. به این ترتیب آب کافی وارد دستگاه نشده و مواد شوینده آن طوری که باید حل نمی‌شوند.

6. ایجاد لک روی لباس‌ها

در صورتی که پس از اتمام شستشو متوجه وجود لک روی لباس‌ها شدید، این احتمال وجود دارد که موتور دستگاه دچار نشت روغن شده باشد. توصیه می‌شود از یک تکنسین برای رفع این مشکل کمک بگیرید.

7. عدم تخلیه آب لباسشویی وست پوینت

عدم تخلیه آب در غالب موارد به دلیل بروز ایراد در تسمه این دستگاه یا خرابی پمپ تخلیه رخ می‌دهد. حتی این احتمال وجود دارد که شیلنگ تخلیه دچار انسداد شده باشد.

8. نچرخیدن دیگ لباسشویی وست پوینت

نچرخیدن دیگ شستشو یا درست نچرخیدن آن معمولا به دلیل خرابی سوئیچ درب یا ضامن درب است. وجود ایراد در سیم‌های رابط، پاره شدن تسمه و … برخی دیگر از دلایل نچرخیدن دیگ یا درام هستند.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدخطا یا ارورهای ماشین لباسشویی وست پوینت

ماشین لباسشویی
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سرویس و تعمیر لباسشویی وست پوینت (همراه با جدول هزینه‌ها)

ماشین لباسشویی نیز همانند سایر دستگاه های الکتریکی نیازمند مراقبت است و بنابر دلایلی چون نگهداری نامناسب یا خطای کاربر می‌تواند دچار ایراد شود و حتی از کار بیفتد. اشتباه دوم بعد از نگهدای نامناسب از دستگاه، تعلل جهت رسیدگی به آن و برطرف کردن مشکل پیش آمده است.

زمان بروز خرابی برای لوازم الکترونیکی‌تان به ویژه در شرایطی که نمایندگی وست پوینت و بسیاری از دیگر برندهای مطرح جهان در کشور ما وجود ندارد، منطقی‌ترین تصمیم مراجعه به مراکزی است که تکنسین‌های متخصص دارند، خدمات خود را گارانتی می‌کنند و سرعت بالایی در ارائه خدمات دارند.

کاراباما به عنوان یک مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی بیش از 11 سال است که در این زمینه فعالیت می‌کند و خدماتی باکیفیت را همراه با گارانتی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. برای استفاده از خدمات این مرکز می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید یا با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید.

خدمات لباسشویی وست پوینت در کاراباما

اگر به تازگی جا به جا شده اید، متخصصین وست پوینت در کاراباما با نصب دستگاه شما بر طبق اصول استاندارد آن می‌توانند در راه اندازی دستگاه به کمک شما بیایند. سرویس لباسشویی وست پوینت با عیب یابی دقیق توسط تکنسین ما، مشکلات و ایرادات جزئی دشتگاه شما را رفع و به عمر مفید آن می افزاید.

همچنین در صورت که دستگاه‌تان دچار مشکل شده و لباس‌ها را به خوبی نمی‌شوید، خدمات تعمیر لباسشویی وست پوینت مختص شماست.

بیش از صدها خدمات تعمیر، سرویس و نصب توسط متخصصین مجرب کاراباما به انجام رسیده و تجربه و دانش فنی متخصصین ما صلاحیت آنها برای رسیدگی به دستگاه شماست. بدون نگرانی بابت دستگاه‌تان را به ما بسپارید و کیفیت خدمات انجام شده را با گارانتی معتبر حتی پس از ارائه خدمات تجربه کنید.

مرکز مجاز و مرکزی تعمیر لباسشویی وست پوینت

تعمیرات لباسشویی وست پوینت امری حساس بوده و لازم است توسط تکنسین‌های ماهر و آموزش دیده در زمینه تعمیرات انجام شود تا به سایر قطعات دستگاه‌تان آسیبی وارد نشود. اگر دیگ شستشوی دستگاه‌تان نمی‌چرخد، لرزش و صدای زیادی دارد، نشت آب دارد یا به صورت ناگهانی متوقف می‌شود، فورا برای عیب یابی و تعمیر آن اقدام کنید.

مجموعه تعمیر لوازم خانگی کاراباما با دارا بودن تکنسین های متخصص و میانگین 11 سال تجربه در زمینه تعمیر انواع برندهای ماشین لباسشویی از جمله وست پوینت، امکان تعمیر دستگاه شما را با کیفیتی بالا و در سریع ترین زمان ممکن فراهم خواهند کرد.

ارائه خدمات فوری تعمیر در منزل و محل شما

به منظور جلوگیری از آسیب به دستگاه شما در حین جابجایی و همچنین کاهش هزینه‌های حمل و نقل و جابجایی، کلیه خدمات مربوط به تعمیر و تعویض قطعات لباسشویی وست پوینت در محل و منزل شما و بدون انتقال دستگاه به تعمیرگاه انجام می شود.

پس از ثبت درخواست اینترنتی یا تماس با شماره تلفن شرکت، تعمیرکار لباسشویی وست پوینت با تجهیزات کامل به منزل شما اعزام شده و دستگاه‌تان را تعمیر خواهد کرد. از زمان ثبت درخواست شما تا زمانی که دستگاه‌تان تعمیر و مجددا راه اندازی شود همه چیز بسیار حرفه‌ای و در زمانی کوتاه صورت خواهد گرفت.

از نمایندگی وست پوینت (در صورتی که در کشور ما وجود داشت) چه انتظاری دارید؟ فراتز از آن را با کاراباما تجربه کنید.

مشکلاتی که تعمیرکاران کاراباما به تکرار برطرف کرده‌اند

ممکن است مشکلات مختلفی برای ماشین لباسشویی وست پوینت به وجود بیاید. هرگونه مشکل به وجود آمده برای دستگاه شما توسط تعمیرکاران اختصاصی وست پوینت در کاراباما قابل تعمیر است. هر ظرفیت و مدلی از این دستگاه که دارید به دقت تمام و با کیفیت مطلوب شما در این مرکز تعمیر خواهد شد.

در صورت مشاهده هریک از موارد زیر توصیه می‌شود سریعا برای تعمیر ماشین لباسشویی وست پوینت خود اقدام کنید:

  • عدم تخلیه آب
  • سر و صدای زیاد و لرزش دستگاه در مرحله خشک کن
  • شروع نشدن مرحله آبگیری
  • کار نکردن دکمه‌ها
  • خراب شدن لاستیک دور درب
  • به مشام رسیدن بوی بد

اولویت کاراباما، تعمیر قطعات

اولویت متخصصین کاراباما تعمیر قطعات دستگاه است تا هزینه‌های تعمیرات تا حدی که امکان دارد کاهش یافته، فشار مالی روی خانواده‌ها وارد نشود. با این وجود، گاهی پس از بررسی دستگاه توسط تعمیرکار لباسشویی وست پوینت معلوم می‌شود که تعمیر قطعه راه حل مناسبی محسوب نمی‌شود و تعویض قطعی امری ضروی است.

در صورت نیاز به تعویض قطعه تمام مراحل تهیه، تست و نصب قطعه بر طبق استانداردهای موجود و بر عهده تکنسین تعمیرات لباسشویی بوده و تنها قطعات اورجینال توسط او مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی از قطعات لباسشویی وست پوینت که توسط کاراباما تعمیر/ تعویض می شوند:

  • تسمه
  • لاستیک دور درب
  • دمپر
  • سوئیچ فشاری
  • پمپ تخلیه
  • شناور و سوئیچ آن
  • قفل درب و مجموعه آن
  • تایمر
  • برد الکترونیکی

هزینه تعمیرات در کاراباما بر چه اساسی تعیین می‌شوند؟

هزینه تعمیر لباسشویی وست پوینت و اساسا تمامی اقلام دیگر به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و پس از بررسی دستگاه توسط تکنسین به صورت دقیق اعلام می‌شود. بنابراین نمی‌توان مبلغ مشخصی را پیش از بررسی دستگاه اعلام کرد. لازم به ذکر است، تمامی هزینه‌های دریافتی توسط کاراباما بر اساس نرخ تعیین شده توسط اتحادیه بوده و کاملا توسط مجموعه مورد نظارت قرار دارد.

نرخ خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب ذهاب65000 / 75000
2تشخیص عیب در محل100.000 / 120.000
3اجرت تعویض شلنگ و ورودی آب60.000 / 75.000
4اجرت تعویض لاستیک دور درب320.000 / 400.000
5اجرت تعویض شیلنگ خروجی100.000 / 120.000
6اجرت تعویض تایمر الکترونیکی420.000 / 520.000
7اجرت تعویض میکروسوئیچ150.000 / 180.000
8اجرت تعویض موتور لباسشویی200.000 / 250.000
9اجرت تعویض المنت180.000 / 220.000
10اجرت تعویض شیر برقی لباسشویی150.000 / 180.000
11اجرت نصب و آموزش لباسشویی220.000 / 300.000
12اجرت تعویض تسمه100.000 / 120.000
13اجرت تعویض بلبرینگ موتور هر دو عدد بدون بلبرینگ400.000 / 480.000
14اجرت و تعویض و بلبرینگ سه نظام و کاسه نمد بدون تراشکاری بدون دیگ (در منزل)1.200.000 / 1.500.000
15اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در منزل)900.000 / 1.100.000
16اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در کارگاه)820.000 / 1.000.000
17اجرت تعویض برد لباسشویی350.000 / 450.000
18اجرت تعویض پمپ لباسشویی200.000 / 250.000

خدمات تعمیر لباسشویی WESTPOINT در کدام شهرها ارائه می شود؟

تکنسین‌های متخصص کاراباما با میانگین یازده سال تجربه نصب، سرویس و تعمیرات در استان‌ها قم، مرکزی، خراسان رضوی، مازندران، فارس، تهران،  البرز، اصفهان و گیلان و همین طور جزیره کیش آماده ارائه خدمات به شما هستند.

نکته حائز اهمیت اینکه تعمیرکاران لباسشویی وست پوینت و به طور  کلی تمامی تکنسین‌های مجموعه کاراباما در تمامی نقاط شهرها و استان‌های تحت پوشش حضور دارند. به همین دلیل امکان ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم است.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی وست پوینت

خدمات پس از فروش لباسشویی وست پوینت در کاراباما به شکل یگ گارانتی 6 ماهه ارائه می‌شود. در واقع تمامی خدمات ارائه شده توسط کاراباما با 180 روز گارانتی همراه هستند. بدین صورت که اگر تا 6 ماه مجدد دستگاه شما دچار مشکل شد، کاراباما بار دیگر به طور کاملا رایگان دستگاه شما را تعمیر خواهد کرد. ما تا اطمینان کامل از کارکرد درست دستگاه‌تان با شما همراهیم.

تعمیر لباسشویی وست پوینت در تهران

ساکنین تمامی نقاط تهران از شرق و غرب گرفته تا شمال و جنوب و همینطور حومه می‌توانند از خدمات مرکز تخصصی کاراباما برای ماشین لباسشویی وست پوینت به راحای بهره مند شوند. تکنسین‌های این مرکز تبحر فراوان در زمینه تعمیر این دستگاه دارند و ظرافت‌های آن را به خوبی می‌شناسند. از این پروسه پیدا کردن علت خرابی دستگاه و پس از آن برطرف کردن ایراد و انجام تعمیر زمان زیادی طول نخواهد کشید.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

آیا نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وست پوینت نشونه خاصی داره؟ یعنی علامتی چیزی؟ چطور باید اعتماد کرد؟

مهدی پورمحمد
14 اسفند 1401

مارک پمپ تخلیه لباسشویی وست پوینت چیه..؟؟ممنون میشم پاسخ بدین.

محمد شکوری
4 بهمن 1400

با سلام خدمت شما و کارشناسان عزیز
ما یه لباسشویی وست پوینت مدل wmc_580 داریم که وقتی روشن میکنیم بعد از ۳ دقیه آبگیری قطعه هیدروستاتش یه تیک صدا میده و ارور Err6 رو نمایش میده،چند نفر اومدن و هیدروستاتش رو عوض کردن و بازم مشکل برطرف نشد و توی شهر ما کسی نمتونه عیب دستگاه رو پیدا کنه.
ممنون میشم اگر راهنمایی کنید که این ارور ۶ برای کدوم قسمت دستگاه میشه.
من از استان گلستان پیام میدم و اگر اینجا نمایندگی دارین ممنون میشم که این مشکل منو. برطرف کنید.
باتشکر از سایت خوبتون

مهدی ت
12 دی 1399

باعرض سلام
لباسشوییم روشن میشه ولی هی میزنه در باز است ارور میزنه
نمایندگی پیدا نکردم اهواز چیکار کنم ؟

محبوبه كياني
22 آبان 1399

    با سلام. دوست عزیز با توجه به آنچه گفتید احتمالا مشکل از قفل درب یا سوئیچ آن است. باید مجموعه قفل رب به طور کامل بررسی شود و قطعات معیوب تعویض گردند. متاسفانا کاراباما در اهواز فعلا خدماتی ندارد. توصیه می کنیم از یک متخصص ماهر برای رفع مشکل کمک بگیرید تا به طور صحیح و اصولی مشکل رفع شود.

    کارشناس5: شعبانی
    24 آبان 1399

سلام لباسشویی وست پوینت دارم . بعد از اتمام شستشو و خشک کردن ارورe5 میدهد. در ضمن آب را هم گرم نمیکنه . مثلا میزنیم روی ۴۵ درجه ، چند دقیقه ای طول میکشه تا شروع به شستشو کنه و دما رو هم الکی نشون میده بعد شستشو انجام میده و در آخر سر ارور e5
به نظر شما مشکل از کجاست؟

علی عباسی
18 مهر 1399

۲ ماه از خرید لباس شویی وست پونت مگذرد که موقع پرس صدای زوزه از خودش در می اورد

غلامرضا ریاحی
27 شهریور 1399

ماشین لباسشویی وست پوینت دارم که مرتبا اب ورودی را تخلیه میکنه و مراحل بعدی شسته شو انجام نمیشه حدود 7یا 8 علامت زیر را نشان میدهد error1

محمدرضا مولوی
20 مرداد 1399

سلام ایاکسی میدونه چرا لباس شویی ویس پوینت بعدشستشودوسه باررودرابکشی خشک کن میره براشماهم همین مدله یا برامن اینجوریه

ایدارحمانی
17 تیر 1399

سلام باعرض تبریک سال نو بنده ساکن قم هستم کلید روشن خاموش لباس شویی مدل WMC-560Sخراب شده است نیاز به قطعه دارم راهنمایی فرمایید

یوسف ولی خانی
11 فروردین 1399

سلام جسارتا نمایندگی تو شیراز هم دارین؟؟

محمد هادي مروجي
16 خرداد 1398

    سلام
    خیر، در حال حاضر خدمات ما به استان های تهران، البرز و گیلان محدود می باشد. در صورت نوسعه استان های تحت پوشش حتما اطلاع رسانی خواهیم کرد.

    کارشناس 4: جعفری
    18 خرداد 1398

سلام صفحه کلیدای لباسشویی بهم ریخته مثلا میخوای پلی کنی خاموش میشه یا میخوای تنظیم نوع لباس انتخاب کنی درجه آب گرم بالا پاین میشه اشکال کجاست ممنونم

ابوذر تنها
18 فروردین 1397

با سلام
لطفا نامیندگی جهت تعمیر لباسشویی وست پوینت در شهرری معرفی نمایید
ضمنا مشکل پایه لباسشویی است که موقع خشک کردن باعث لرزش میشه و دیگر اینکه گاهی اوقات از لوله تخلیه آب چکه میکنه
لطفا راهنمایی نمایید

امید میری
13 اسفند 1396

باسلام.لباسشویی ما مدل WMI-5810.HRSهست!چند وقتیه چراغ قرمزاستاپ بعداز چرخوندن پروگرم روشن میشه اما دکمه های دیگش کار نمیکنه.بایدچیکار کنیم؟

بهنازصفاپور
21 مهر 1396

سلام من ماشین لباسشویی وست پوینت دارم یه مدته فقط کلید پاورش روشن میشه ودیگه هیچ کار نمیکنه حتی دیگه خاموشم نمیشه هر تعمیرگاهیم بردم قبول نکرده نمایندگی هم دو ماهه داره میاد ببینه هر روز بهش میزنگم ولی نمیاد چیکار کنم من یزد هستم لطفا راهنماییم کنید
09131512695

مجید خانی
14 تیر 1396

سلام ماشین لباسشویی ماارورE12میده مشکل از کجاست

حسین کچوئی
9 اردیبهشت 1396

سلام مجدد. همانطور که گفتم ماشین ما در حین کار کردن آب کثیف از زیرش میاد فقط در حال خشک کردن. وقتی ماشین رو در حالت بدون خشک کن میذاریم کار می کنه نشتی نداره…ما در شهرستان جم در استان بوشهر هستیم و نمایندگی نداریم. به نظرتون علت چیست؟

علی فلاحیان
23 فروردین 1396

ماشین وست پوینت ما اخیرا آب کثیف از زیرش میاد بیرون . چیکارش کنبم..

علی فلاحیان
22 فروردین 1396

    سلام
    احتمال پارگی یا ترک خوردن شیلینگ یا یکی از متعلقات دز زیر ماشین ظرفشویی شما وجود دارد که باید برسی و تعمیر شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    22 فروردین 1396

سلام لباسشویی ما وقتی روی 54دقیقه تنظیمش میکنم از اون ساعت خیلی بیشتر ادامه داره

مطهری
22 فروردین 1396

    سلام
    این مشکل تازگی به وجو امده است و اینکه روی یک برنامه خاص این اتفاق می افتد ؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    22 فروردین 1396

سلام
خسته نباشید
لباس شویی بعد از چند ثانیه آبگیری کلا متوقف میشه و چراغ ایست و برنامه چشمک میزنه فیلترها و شیر برقی سالم هستن علت رو لطفا بگین
لطفا محل فیوز ها رو هم بگین

سعید رادتبار
18 فروردین 1396

    سلام
    دوست گرامی این مشکلی نیست که با همین اطلاعات کم بتوان عیب دقیق را عنوان کرد یا اینکه اطلاعات دقیق عنوان کنید یا اینکه از یک تعمیرکار متخصص بخواهید که ماشین لباسشویی شما را بازدید کرده و عیب یابی نمایند

    کارشناس 1: پیرنیا
    18 فروردین 1396

سللم وقت بخیر سال نو مبارک.مدل لباسشویی ما wmc_560s هست.
مناسفانه یکی از پایه های دربش شکست و من لباس داخلش بود دربشو بستم و روشنش کردم.وقتی که کارش تموم شد دیگه دربش باز نمیشه.به اون پایه کوچیک مربوط میشه؟چه زمانی تعمیرکارهاتون هستن بیان تعویض کنن پایشو؟البته یه لاستیک دور درب هم میخاد.

محمدرضا محمدی نیا
2 فروردین 1396

    سلام
    دوست گرامی برای ثبت درخواست تعمیرات با تعمیرگاه تماس بگیریذ و درباره لاستیک دور درب هم با ایشان هماهنگی کنید

    meAfshin76
    4 فروردین 1396

سلام لباسشویی من مدل wmc_560s.x،هست و خشک کن خیلی تکون میخوره وصدای وحشتناکی میده،بخاطر خشک کن که خیلی تکون میخوره کلید پاور انگار تکون خورده و کلید و که فشار میدم روشن میشه ولی انگشتمو که بر میدارم خاموش میشه،چکار باید بکنم لطفا راهنمایی کنید

Khatere
23 اسفند 1395

    سلام
    این تکان های شدید متاسفانه به احتمال خیلی زیاد به دیگر قطعات ماشین لباسشویی اسیب رسانده که حتما باید توسط تعمیرکار برسی شود و قابل ذکر است هر چه زودتر قبل از استفاده مجدد اقدام به تعمیر و سرویس کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    23 اسفند 1395

سلام نمایندگی تو تبریز ندارین؟؟؟من خریدم ولی نماینده ای پیدا نمیکنم چیکار کنم؟؟

عبداله زاده
21 اسفند 1395

    سلام
    شما باید به دفترچه راهنمای محصول خریداری شده رجوع کنید و با شماره خدمات پس از فروش محصولتان تماس برقرار کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    23 اسفند 1395

سلام لباسشویی ما نمیدونم چرا درست کار نمیکنه یک عالمه آب و برق مصرف میکنه و مدت شستشوی طولانی داره کلافه شدم خودش به صورت اتوماتیک نمیره مرحله بعد چه کنم؟

ف اسماعیلی
12 بهمن 1395

    سلام
    دلیل اینکه شما میفرمایید که ماشین لباسشویی شما اب و برف زیادی مصرف میکند چیه و اینکه لباسشویی شما چه مدلی است البته باید توضیحات کامل تری برای حل این مشکل ارایه بفرمایید

    کارشناس 1: پیرنیا
    12 بهمن 1395

سلام قفل در ماشین لباسشویی شکسته

علی کسمایی
25 دی 1395

    سلام
    خوب چه کاری از دست ما بر میاید …؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    26 دی 1395

      باسلام وخسته نباشید؛بنده ازلباسشویی ویست پوینت مدل Wmc583استفاده میکنم ولی درحال کارکردن Err8میده تعمیرکارم آوردم نتونستن درستش کن بنده ساکن بوکان هستم استان آذربایجان غربی لطفاراهنمایی کنید

      هادی عزیزیان
      7 اسفند 1398

    سلام ببخشید ماشین لباسشویی ما وست پوینت مدل 5کیلویی دارم مال 8سال قبل وقتی درجه ماشین تنظیم میکنم ودکمه روشن را میزنم بعد ازحدود یک دقیقه دکمه روشن شروع به چشمک زدن میکند مشکل چیست و چقدر هزینه دارد

    سعید رحیم زاده
    18 اردیبهشت 1399

با سلام خدمت شما
لباسشویی ما هنگام چرخش صدایی عجیب میده میخواستم بدونم علتش چیه

ابراهیم
7 آذر 1395

    سلام
    منظور از چرخش کار کردن در هنگام خشک کردن لباس است یا در زمان شستشو ؟
    دلایل زیادی از جمله خراب شدن بلبرینگ ، شفت ، و دیگ لباسشویی برای این اتفاق وجود دارد که با اطلاعات دقیق تر امکان راهنمایی بهتری وجود دارد

    کارشناس 1: پیرنیا
    8 آذر 1395

    سلام واحترام
    اقدام به خرید یک دستگاه لباسشویی وست پوینت نمودم نیازمند نصب آن هستم.
    آبادان کوی ذوالفقاری خ ۴۰ متری شهدای۵ فرعی۳

    طاها صالحی زاده
    12 اسفند 1398

    سلام مایک لباس شویی وست پوینت مدل ملاثانی.5کیلویی مال ده سال پیشه. وقتی تایمرش میچرخونم وسط شستشو شستن وسط شستشویهوگیرمیکنه متوقف میشه کلا. تابازمیرم یک شماره میچرخونم تاباز شروع شستن میکنه.چکارش هست؟هزینه قطعه اش چنده؟

    سعیدجمعه زاده
    13 اسفند 1398
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس