ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی میدیا (MIDEA)

جهت برخورداری از خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی میدیا، کافیست درخواست آنلاین خود را ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی جهت ارائه خدمات مورد نظرتان در کمتر از ۱۵ دقیقه انجام خواهد شد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی میدیا

ماشین لباسشویی میدیا در میان سایر لوازم خانگی این برند چینی، سال‌هاست که جای خود را در کشور ما باز کرده است. از این رو نیاز به خدمات این دستگاه از نصب گرفته تا سرویس و تعمیرات در سال‌های گذشته وجود داشته است. کاراباما با هدف خدمت رسانی به کاربران تمامی برندهای ماشین لباسشویی، در سال‌های گذشته خدمات مربوط به این برند را نیز به مشتریان خود ارائه داده است. تکنسین‌های این مرکز توانایی عیب یابی ماشین لباسشویی مدیا و تعمیر و راه اندازی آن را به طور بهینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن دارند. این مرکز کیفیت بالا، قیمت منصفانه و سرعت عمل را در تمامی خدمات خود از جمله خدمات مربوط به لباسشویی میدیا اولویت قرار داده و رضایت مشتریان را کسب کرده‌است.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ماشین لباسشویی میدیا، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج ماشین لباسشویی میدیا

۱. روشن نشدن ماشین لباسشویی میدیا

روشن نشدن دستگاه در غالب موارد به نقص سیم برق یا عدم وجود جریان برق مربوط می‌شود. بنابراین پیش از ثبت درخواست تعمیر خود حتما با چک کردن کنتور، پریز و دوشاخه نسبت به وجود برق اطمینان حاصل کنید. در صورتی که با وجود جریان برق باز هم دستگاه روشن نشد، از یک تکنسین کمک بگیرید.

۲. تخلیه نشدن آب لباسشویی میدیا

تخلیه نشدن آب از مشکلاتی است که برای تمامی برندها اتفاق می‌افتد. مهم‌ترین علت بروز این مشکل مسدود شدن شیلنگ تخلیه یا لوله تخلیه است. بد نیست بدانید در صورتی که صدای مرحله تخلیه به گوش می‌رسد اما آب خارج نمی‌شود مشکل از انسداد شیلنگ یا پمپ تخلیه است.

۳. لرزش زیاد لباسشویی میدیا

لرزش زیاد در غالب موارد به دلیل تراز نبودن دستگاه است. بکوشید دستگاه را تراز کنید. در صورتی که از تراز بودن دستگاه مطمئن شدید اما همچنان شاهد لرزش زیاد دستگاه بودید، ممکن است شکستگی شفت یا بلبرینگ و خرابی کمک‌فنرها عامل اصلی بروز این مشکل باشد.

۴. نشت آب از لباسشویی میدیا

نشت آب می‌تواند به دلیل گرفتگی فیلتر پمپ رخ بدهد. توصیه می‌شود که این فلیتر را هر سه ماه یک بار تمیز کنید تا دستگاه دچار نشتی آب نشود. تراز نبودن لباسشویی نیز دیگر دلیل نشتی آب از این دستگاه است. پیچ خوردن، دررفتگی و پوسیدگی شیلنگ تخلیه،خرابی پمپ تخلیه و خرابی لاستیک دور درب، از دیگر دلایل نشتی آب هستند.

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی میدیا خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

۵. ماندن لکه‌های سفید روی لباس‌ها

ماندن لکه سفید روی لباس‌ها پس از اتمام پروسه شستشو می‌تواند به دلیل استفاده از مواد شوینده نامرغوب باشد. همچنین ممکن است حجم پودر مصرفی‌تان بیش از اندازه باشد. گاهی نیز خرابی موتور می‌تواند منجر به بروز این مشکل شود.

۶. نچرخیدن دیگ لباسشویی

نچرخیدن دیگ می‌تواند در اثر خرابی سیستم قفل درب، تسمه محرک، وجود ایراد در موتور و قسمت‌هایی مثل کوپلر یا کلاچ رخ بدهد. پیدا کردن علت اصلی بروز این مشکل از عهده یک تکنسین ماهر و آموزش دیده برمی‌آید.

۷. صدای زیاد ماشین لباسشویی میدیا

صدای زیاد به دلیل خرابی بلبرینگ‌ها، مشکلات تسمه، خارج شدن هیتر از جای خود یا خارج شدن لاستیک دور درب از جای خود رخ می‌‌دهد. برای برطرف کردن این مشکل باید از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید.

۸. برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی

برق داشتن بدنه دستگاه غالبا به این دلیل رخ می‌دهد که یکی از قطعات الکتریکی اتصال بدنه دارد. همچنین ممکن است سیم‌های رابط معیوب شده باشند. این مشکل حتما باید توسط یک تکنسین ماهر برطرف شود.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدخطا یا ارورهای ماشین لباسشویی میدیا

ماشین لباسشویی
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

نصب، سرویس و تعمیرات لباسشویی مدیا (همراه با جدول هزینه ها)

ماشین لباسشویی برند میدیا (MIDEA) از جمله دستگاه‌هایی است که تحت پوشش خدمات کاراباما قرار دارد. دارندگان تمامی مدل‌های ماشین لباسشویی این برند می‌توانند با ثبت درخواست خود در وبسایت تعمیر لوازم خانگی کاراباما یا از طریق تماس با شماره تلفن مرکز ثبت کنند. هماهنگی‌ها جهت ارائه خدماتی فراتر از خدمات نمایندگی، در کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت.

مشکلات متداول لباسشویی میدیا (MIDEA)

لباسشویی میدیا نیز مانند سایر برندها دچار برخی مشکلات متداول می‌شود که در زیر مواردی از این مشکلات را می‌بینید. اگر شما نیز متوجه وجود ایراد یا مشکلی در دستگاه خود شده اید، بهتر است از متخصصین کاراباما برای عیب یابی، سرویس و تعمیر لباسشویی میدیا کمک بگیرید. برخی از پرتکرارترین مشکلات HDK NSJ’HI عبارتند از:

  • نشت آب از شDلنگ‌ها، درب یا دیگر قطعات
  • وجود برق در بدنه دستگاه
  • کار نکردن بعضی کلیدها یا اجرا نشدن دستورات
  • اختلال در کارکرد تایمر و عدم توقف دستگاه
  • عدم تخلیه یا پر نشدن آب

سرویس دوره‌ای ماشین لباسشویی میدیا در مرکز تخصصی کاراباما

سرویس لباسشویی مدیا در فواصل زمانی ۶ یا ۱۲ ماه به افزایش طول عمر دستگاه، پیشگیری از مشکلات اساسی و صرفه جویی در هزینه‌ها منجر می‌شود. اگرچه توصیه می‌شود برای انجام سرویس از تکنسین‌های ماهر و باتجربه‌ای کمک بگیرید.

هنگام سرویس لباسشویی مدیا تمامی جزئیات اهمیت دارند و نادیده گرفتن ایرادها (به دلیل دانش فنی کم یا بی‌توجهی) باعث هدر رفتن وقت و زحمات می‌شود. ما در کاراباما برای پیشگیری از این مشکلات، تنها تکنسین‌هایی آموزش دیده و دارای دانش فنی مناسب را استخدام کرده‌ایم و تمامی مسئولیت‌های خدمات ارائه شده توسط آنها را برعهده می‌گیریم.

نصب ماشین لباسشویی، از خدمات کاراباما

در صورتی که به تازگی نقل مکان کرده‌اید می‌توانید جهت نصب لباسشویی مدیا حتما از متخصصین واجد شرایط کمک بگیرید. راه اندازی اولیه دستگاه‌های مدرن به دانش فنی و تجربه نیاز دارد. چراکه حتی کوچک‌ترین اشتباه می‌تواند به دستگاه آسیب برساند و منجر به مشکلات بزرگ در آینده شود.

علاوه‌ بر این، کارشناسان مدیا هنگام نصب، دستگاه را به دقت بررسی می‌کنند تا از عدم وجود مشکل مطمئن شوند. اگر در این مرحله ایرادی در دستگاه وجود داشته باشد تعمیر لباسشویی به راحتی انجام می‌شود؛ اما در صورتی که متوجه وجود ایراد نشوید و از دستگاه استفاده کنید، مشکلاتی جدی ایجاد می‌شوند.

تعمیر قطعات لباسشویی، اولویت کاراباماست

تعمیر قطعه مزایای بسیاری نسبت به تعویض آن دارد. در واقع با تعمیر قطعات باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها، استفاده کمتر از منابع طبیعی و کاهش آلودگی خواهیم شد. به همین دلیل در کاراباما نیز تعمیر قطعات لباسشویی میدیا و تمامی برندها اولویت اصلی تکنسین‌ها است. اگرچه در شرایطی مانند تمام شدن طول عمر مفید قطعه یا پرهزینه بودن روند تعمیر، تعویض قطعات توصیه می‌شود.

اگر تعمیر قطعات لباسشویی مدیا امکان پذیر نباشد، کاراباما می‌تواند قطعات اصلی و باکیفیت را در زمانی کوتاه تهیه کرده و در اختیار کارشناسان قرار دهد. آنها نیز قطعه مورد نظر را تعویض و دستگاه‌تان را راه اندازی می‌کنند.

تعمیر لباسشویی مدیا در منزل و محل

جهت انتقال دستگاه به تعمیرگاه، زمان و هزینه‌ زیادی صرف می‌شود و به علاوه متقاضیان تعمیر دستگاه نیز دچار زحماتی خواهند شد. از این رو متخصصین کاراباما به تعمیر لباسشویی مدیا در محل می‌پردازند و تلاش دارند تمامی مشکلات را در همان اولین مراجعه به منزل شما برطرف کنند. اگرچه برخی مواقع ممکن است تعمیر قطعه‌ای به تجهیزات و زمان طولانی نیاز داشته باشد که در آن صورت قطعه مورد نظر به تعمیرگاه منتقل می‌گردد.

به هر روی، کاراباما تمام قوا تا زمان راه اندازی مجدد دستگاه‌تان کنارتان است. تنها کافی‌ست درخواست خود را با استفاده از فرم آنلاین یا تماس با شماره تلفن شرکت ثبت کنید. سپس می‌توانید زمان مناسبی برای مراجعه تکنسین‌ها تعیین نمایید و خدماتی برتر از آنچه نمایندگی مدیا ممکن است ارائه دهد، دریافت کنید.

تکنسین‌های متخصص تعمیر لباسشویی میدیا (MIDEA)

در مجموعه کاراباما، مجرب‌ترین تعمیرکارهای لباسشویی مدیا در خدمت شما هستند! تکنسین‌های ما بیش از 11 سال تجربه کار داشته و از فیلترهای دشوار پیش از استخدام عبور کرده اند. همچنین بد نیست بدانید که کارشناسان این مجموعه، همواره دانش فنی خود را به روز می‌کنند که با تغییرات روز تکنولوژی همگام باشند. به همین دلیل توانایی تعمیر تمامی لوازم خانگی از دستگاه‌های قدیمی گرفته تا مدرن را دارند.

در شرایطی که دسترسی به نمایندگی و خدمات پس از فروش لباسشویی میدیا یا دستگاه‌ها و برندهای دیگر عملا غیر ممکن است، حضور کاراباما مزیتی غیر قابل کتمان است. ما با علم به این موضوع همواره تلاش می‌کنیم کیفیت خدمات را بهبود دهیم.

هزینه تعمیرات لباسشویی در کاراباما به چه صورت محاسبه می‌شود؟

از آنجایی که خراب شدن هر دستگاهی تنها با یک یا چند دلیل محدود صورت نمی‌گیرد، نمی‌توان نرخ ثابتی به عنوان هزینه تعمیر لباسشویی مدیا مطرح کرد. اگر بتوانید اطلاعات دقیقی از وضعیت دستگاه ارائه دهید، کارشناسان ما می‌توانند قیمت حدودی را پیش از مراجعه تکنسین به منزل شما اعلام کنند. در غیر این صورت باید برای اعزام تکنسین و عیب یابی دستگاه اقدام کنید.

پس از عیب یابی نرخ حدودی بیان می‌شود و هزینه تعمیر لباسشویی مدیا تنها پس از اتمام کار مشخص و از شما دریافت می‌شود. لازم به ذکر است هزینه‌ای که بابت تعمیرات به تکنسین یا تعمیرکار لباسشویی مدیا خواهید پرداخت، مطابق با نرخ مصوب اتحادیه است و به طور کامل تحت نظارت مجموعه قرار دارد.

نرخ خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب ذهاب65000 / 75000
2تشخیص عیب در محل100.000 / 120.000
3اجرت تعویض شلنگ و ورودی آب60.000 / 75.000
4اجرت تعویض لاستیک دور درب320.000 / 400.000
5اجرت تعویض شیلنگ خروجی100.000 / 120.000
6اجرت تعویض تایمر الکترونیکی420.000 / 520.000
7اجرت تعویض میکروسوئیچ150.000 / 180.000
8اجرت تعویض موتور لباسشویی200.000 / 250.000
9اجرت تعویض المنت180.000 / 220.000
10اجرت تعویض شیر برقی لباسشویی150.000 / 180.000
11اجرت نصب و آموزش لباسشویی220.000 / 300.000
12اجرت تعویض تسمه100.000 / 120.000
13اجرت تعویض بلبرینگ موتور هر دو عدد بدون بلبرینگ400.000 / 480.000
14اجرت و تعویض و بلبرینگ سه نظام و کاسه نمد بدون تراشکاری بدون دیگ (در منزل)1.200.000 / 1.500.000
15اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در منزل)900.000 / 1.100.000
16اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در کارگاه)820.000 / 1.000.000
17اجرت تعویض برد لباسشویی350.000 / 450.000
18اجرت تعویض پمپ لباسشویی200.000 / 250.000

تعمیر لباسشویی مدیا در تهران

کاراباما سابقه‌‌ای درخشان در حوزه تعمیر لباسشویی مدیا دارد و با شبکه‌ای گسترده از متخصصین در تهران، تمام مناطق و شهرهای تهران را تحت پوشش خود قرار داده است. جهت اعزام کارشناس نصب، سرویس و تعمیر لباسشویی مدیا در تهران می‌توانید فرم درخواست آنلاین را پر کنید یا با شماره‌های ذکر شده تماس بگیرید. تلاش کاراباما همواره این بوده است که در زمانی کوتاه خدمات مورد نظرتان را در اختیار شما قرار دهد.

خدمات کاراباما در کدام مناطق کشور ارائه می‌شود؟

کاراباما، مرکز تخصصی تعمیرات، با این هدف آغاز به کار کرد که تمامی خانواده‌های ایرانی، حتی در دورترین نقاط کشور بتوانند دسترسی راحت به خدمات لوازم خانگی اعم از نصب، سرویس و تعمیرات داشته باشند. این مرکز تا کنون موفق شده است خدمات خود را به استان‌های قم، تهران، البرز، گیلان، اصفهان، شهرهای اراک و مشهد و همینطور جزیره کیش گسترش دهد.
با این حال، فهرست مناطق تحت پوشش به همین جا ختم نخواهد شد و گسترش خدمات به سایر نقاط کشور در برنامه توسعه کاراباما قرار دارد و به طور مداوم تلاش‌هایی برای تحقق این هدف صورت می‌گیرد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

کلید استارت راکه فشار می‌دهیم ماشین شروع به کار نمیکند

مصطفی سلیمیان
23 مهر 1402

    از وصل بودن برق ماشین لباسشویی و انتخاب برنامه درست برای شستشوی لباس‌ها مطمئن شوید. همچنین بررسی کنید که بار لباسشویی متعادل باشد و دیگ لباسشویی بیش از حد پر نشده باشد.

    فائزه کریمی
    23 مهر 1402

سلاموقت بخیر. من خواستم فقط بگم چقدر عالی که مثل خیلی سایت ها الکی اعلام نمیکنید که نمایندگی لباسشویی میدیا هستید، چون ممکنه خیلیا ندونن که نمایندگی رسمی لوازم خانگی با برند غیر ایرانی دیگ توی ایران وجود نداره…

همایون امینی
13 اسفند 1401

سلام ماشین لباسشویی ما روی قفل کودک گیرکرده و باز نمیشود و شستشو هم نمیکند

عباس خسروی
27 اسفند 1400

سلام وقت بخیر
ماشین لباسشویی ما تا حالا سالم بوده مشکلی نداشته الان یه مدته وقتی روشن میکنیم از زیر موتور جرقه میزنه.. علتش چیه؟

اسدی
4 بهمن 1400

سلام
من یه برد ماشین لباسشویی مدیا میخواستم لطفا راهنمای کنید

محسن سلطانی
4 آذر 1400

سلام.من یه لباسشویی مدیا دارم 4ماه پیش بردم برا تعمیر الان که رفتم بیارمش کرایه ارسال قطعه از چین برام زده که بیشتر از خود قطعه است

ناصر لطفی
31 اردیبهشت 1399

سلام – ماشین لباسشویی ما در زمان استارت صدای خرخر میده و راه نمیافته -ممنون میشم راهنمایی کنید.

علیرضا ملایی
1 دی 1398

سلام .شاید لباسشویی تا پایان گارانتی خوب باشه .خدا نکنه قطعه ای ازش خراب بشه .ماشاالله هیچ کس جوابگو نیست .آخی مگه میشه یه برد گیر نیاد از تهرانش گرفته تا….بفرمایید چکار باید بکنیم؟شما بفرمایید برد از کجا خریداری کنیم؟

محمد بیاتی
28 آذر 1398

سلام من لباسشوییم نه عمل خشک کردن و انجام میده نه آبکشی میکنه نه هم تخلیه باید چیکار کنم

بشیر حبیبی
20 شهریور 1398

سلام دوماه یه ماشین لباسشویی مدیا 7کیلو گرفتم،ولی این ماشین اب گرم اصلا نمیگیره فقط با اب سرد میشوره و لباسا رو تمیز نمیکنه،ورودی اب گرمش هم وصله،مشکل کجاس؟

امین سلم
14 اردیبهشت 1397

با سلام و عرض ارادت
بنده ساکن کیش میباشم و برد تغذیه لباسشویی میدیا با مدل MG70-B12701
سه عدد از،مقاومتهای SMD سوخته اند
اگر امکان دارد عکس برد دستگاه را برای اینجانب ارسال فرموده تا با تشخیص ظرفیت‌های مقاومتهای سوخته شده آنها را تعویض نمایم
با تشکر
توکلی

رضا توکلی
29 دی 1396

سلام ماشین لباسوشویی مدیا ما به شدت صدا میده .کاملا تراز هس.بعد وقتی داره میشوره یا خشک کردن زمان برا چند دقیقه ثابت میمونه.وقتی خیلی زمان ثابت میشه ماشین به شدت بو سوختگیری میده.وقتی میخواد شروع به کار کردن یا پایان کار میشه لگن شست و شوش یه صدا بدی میده .لطفا رهنمایی کنید

ariya
29 آذر 1396

    سلام
    منظور شما از بوی سوختگیری یو سوختن سیم است ؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    8 دی 1396

سلام ماشین لباسشویی من درب وسطش شکسته قطعه یدکی ازکجا باید بخرم

محمدریاحی
20 شهریور 1396

سلام من لباسشویی مدیا دارم جدیدا وسط کار کردن یهو گیر میکنه و وایمیسته و باید خاموش کنیم از اول دوباره بره. مشکلش چیه؟

زینب
28 تیر 1396

    سلام
    امکان مشکل در برد فرمان یا تایمر ماشین لباسشویی شما بالاست که باید کاملا برسی و عیب یابی شود البته قبل از هر کار تست کنید که در تمام برنامه ها این مشکل را دارید ؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    30 تیر 1396

سلام
ابسردکن مدیا خریدم ولی اب گرمش خرابه باید چیکار کنم ؟

زینب موسوی
24 تیر 1396

ماشین لباسشویی ما وقتی کار میکنه شیشه جلو بینهایت داغ میشه ماشین و کلا ۵ ماه خریدیم میشه راهنماییم کنید مچکرم

محمد شمس
3 اردیبهشت 1396

    سلام
    داغ شدن شیشه جلو ارتباط مستقیم با دمای اب ماشین لباسشویی شما دارد حتما دمای آب را در حالت متعادلتری قرار دهید تا به لباس های شما اسیبی وارد نشود پیشنهاد میشود از برنامه های پیش فرض ماشین لباسشویی استفاده کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    3 اردیبهشت 1396

سلام
ما ماشین لباسشویی داریم که پس از ششتشو دوباره ابگیری می کند می خواستم بذونم علتش چیه

نایبی
14 فروردین 1396

    سلام
    ایا این مشکل در یک برنامه خاص تکرار میشود یا در تمام برنامه ها و اینکه چند بار عمل آبگیری ماشین لباسشویی تکرار میشود ؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    15 فروردین 1396

سلام
من تعمیر کار لباسشویی هستم . یه لباسشویی مدیا اوردن که بعد از شستشو و تخلیه کامل اب مدت زیادی پمپ تخلیه کار میکنه و زما ن مثلا روی 8و7 تکرار میشه. هیدروستات هم تعویض کردم و برد هم شستشودادم بازم مشکل رفع نشده. لطفا راهنمایی کنید.

a. imanifard
7 فروردین 1396

    سلام
    از تمیز وسالم بودن شیلنگ هیدروستات مطمن هستید ؟ اگر از این موارد مطمن هستید برد را برای برسی به یک تعمیرکار بردهای الکترونیکی ارجاع بدید

    meAfshin76
    8 فروردین 1396

    سلام
    امروز جا پوردی لباسشویی رو درآوردم شستم وقتی تو جاش قرار دادم حالا دیگه بیشتر از یک سانت بیرون نماید
    یعنی دیگه نمیشه توش پودر یا نرم کننده ریخت
    لطفاً راهنمایی کنید

    پريسا
    9 خرداد 1399

سلام ماشین لباسشویی ما مدله wmf1277-Wاست مشکل ما اینه که وقتی شسته شو تموم میشه اب داخل دستگاه تخلیه نمیشه لطفا راهنمایی کنید

حسین ملکی
3 فروردین 1396

    سلام
    این مشکل دلایل زیادی دارد که شایع ترین آن خرابی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی یا خرابی برد فرمان یا تایمری دستگاه است که باید برسی شود برای این کار با نزدیک ترین نمایندگی رسمی تعمیرات لباسوییی میدیا تماس بگیرید

    meAfshin76
    4 فروردین 1396

سلام
لباسشویی ما در زمان انجام تخلیه اب برای خشک کردن لباسها زمان رو نگه میداره و چند دقیقه روی مثلا زمان ۱۶ دقیقه میمونه.لطفا راهنمایی کنید.

a .imani
19 اسفند 1395

    سلام
    یعنی آب ماشین لباسشویی شما کاملا تخلیه نمیشود ؟ یا اینکه عمل خشک کن انجام نمیشود؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    24 اسفند 1395

سلام.من لباسشویی میدیا دارم.مثل لباسشوییهای دیگه قسمت پاینش در تخلیه نداره . من باید چکار کنم؟

سحر
10 اسفند 1395

    سلام
    اجتمالا روی پیچ تخلیه شما یک قاب سفید رنگ سراسری وجود دارد که شما باید اول این قاب را بار کنید و بعد از ان پیج یا در پوش تخلیه دیده خواهد شد

    کارشناس 1: پیرنیا
    11 اسفند 1395

      سلام ماشین لباسشویی را که روشن میکنیم اصلا کار نمیکند و بعد چند ثانیه چراغ خشک کن شروع به چشمک زدن میکند و ماشین بوق میزند

      زهره ث
      24 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      25 خرداد 1400

    سلام وقت بخیر،ماشین لباسشویی من مدیامدلwu_14826-8kgهست،اون صدایی که قبل موقع خاموش وروشن کردن،وتعویض برنامه هاش داشت کامل قطع شده،خواستم بپرسم برنامه دست کاری شده یاخراب شده؟

    سمیراسیفی
    5 شهریور 1399

    سلام اباسشویی مدیا دارم جای لولا
    درش شکسته میخام عوض کنم ممنون میشم راهنمایی کنید ضمنا از شیراز هستم

    مهدی دادفر
    6 بهمن 1400

سلام من تعمیرکارم یه لباسشویی میدیا آوردند تعمیرگاه مثل لباسشویی توعکس خودتون درش قفل کرده بود ازطریق سوئیچ بازش کردم بعده روشنش کردم ارور 11درلباسشویی میدان توی دفترچه هم آورند چکارش کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

عباس بوالحسنی
6 اسفند 1395

    سلام
    لطفا مدل ماشین لباسشویی مدیا خودتان را بفرمایید

    کارشناس 1: پیرنیا
    7 اسفند 1395

      قفل شده وباز نمیشه

      سیدحمیدموسوی
      29 تیر 1400
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس