ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر تلویزیون ال جی (LG)

جهت دریافت خدمات نصب و تعمیر تلویزیون ال جی، فقط کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده یا با ما تماس حاصل فرمایید تا در سریعترین زمان ممکن، تکنسین جهت ارائه خدمات به محل مورد نظر اعزام شود. در این مرکز نصب تلویزیون و تعمیرات دستگاه‌های شکسته یا ضربه خورده انجام نمی‌شود.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون ال جی

چند دهه است که انواع مدل‌های تلویزیون ال جی در میان پرطرفدارترین‌های خانه‌های ایرانی بوده اند. این برند هر ساله فناوری به کار رفته در محصولات خود را ارتقاء می‌دهد. از این رو توصیه می‌شود برای برطرف کردن مشکلات تلویزیون این برند حتما از تکنسین‌های آموزش دیده که شناخت کافی نسبت به فناوری پیشرفته این محصول دارند کمک بگیرید. مجموعه کاراباما با برخورداری از تکنسین‌های آموزش دیده و باتجربه، بیش از یک دهه است که تمامی خدمات مربوط به انواع تلویزیون را با بالاترین کیفیت ممکن ارائه می‌دهند. تکنسین‌های این مرکز می‌توانند در زمانی کوتاه دستگاه شما را عیب یابی و تعمیر کنند.

نصب و تعمیرات تلویزیون ال جی

خرابی و تعمیرات تلویزیون ال جی

امروزه در هر خانه‌ای می‌توان حداقل یک تلویزیون پیدا کرد. به طوری که تلویزیون را می‌توان جزئی جدایی ناپذیر از اوقات فراغت و سرگرمی تمام اعضای خانواده دانست. بنابراین از کار افتادن و خرابی آن می‌تواند بسیار کسالت آور و ناراحت کننده باشد. در حالی که یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین برندهای تلویزیون، ال جی است؛ این برند معتبر نیز امکان خراب شدن و بروز مشکلات مختلفی را دارد. اما با وجود متخصصین تلویزیون ال جی کاراباما، شروع به کار مجدد و بدون عیب تلویزیون ال جی‌تان بسیار سریع و مقرون به صرفه امکان‌پذیر است. کاراباما با هدف رسیدگی به کانون گرم خانواده شما دوباره شور و نشاط را به منزل‌تان باز خواهد گرداند.

نصب تلویزیون ال جی توسط مرکز تخصصی کاراباما

نصب تلویزیون ال جی یکی از خدماتی است که توسط تکنسین‌های مجرب مجموعه کاراباما به صورت اصولی و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. شاید عده‌ای تصور کنند نصب تلویزیون ساده است و می‌توان شخصا اقدام به نصب دستگاه کرد در صورتی که چنین نیست و برای جلوگیری از آسیب به دستگاه می‌بایست نصب آن را به افراد حرفه‌ای بسپارید.

انتخاب محل مناسب برای نصب، انتخاب بهترین ارتفاع و فاصله برای نصب تلویزیون ال جی، نصب اصولی پایه‌ها، اتصال آنتن، جابجایی صحیح دستگاه، فاصله مناسب تلویزیون با دیوار، نصب آن روی دیوار و … برخی از مواردی است که هنگام نصب تلویزیون ال جی توسط تکنسین‌های کاراباما رعایت خواهد شد.

خدمات تلویزیون ال جی در کاراباما

ال جی یکی از بهترین تولید کنندگان تلویزیون در دنیاست که در ساخت محصولات خود از تکنولوژی‌های پیشرفته و به روزی استفاده می‌کند. استانداردهای ال جی سبب شده تا تعمیرات آن تخصصی و تنها از دست تعمیرکاران باتجربه و حرفه‌ای بر بیاید که با جدیدترین تکنولوژی‌های به کار رفته در ساختار پیچیده مدل‌های جدید تلویزیون‌های ال جی آشنایی کامل دارند.

کاراباما با بیش از صدها متخصص تعمیرات تلویزیون ، به صورت حرفه‌ای و در زمان کوتاه خدمات نصب و تعمیرات تلویزیون ال جی را در محل ارائه می‌نماید. همچنین اگر نیاز به انتقال دستگاه به کارگاه تخصصی تعمیرات تلویزیون ما باشد، تمامی مراحل انتقال و بازگشت تلویزیون ال جی شما برعهده تکنسین و بدون هیچ هزینه‌ای خواهد بود. با بیش از صدها مورد موفق از تعمیرات مختلف مدل های تلویزیون ال جی، برطرف شدن مشکل تلویزیون شما اعم از خاموش شدن ناگهانی، قطع شدن یا سیاه شدن تصویر، قطعی صدا، بهم ریختن تصاویر و رنگ‌ها و غیره، به صورت استاندارد و اصولی تضمین می‌گردد.

ما ارزش تلویزیون شما را می‌دانیم. به همین جهت برای اطمینان خاطر بیشتر شما، تلویزیون ال جی تان در طول تعمیرات به طور کامل تحت پوشش بیمه بوده و به منظور تضمین کیفیت خدمات انجام شده، تا چند ماه بعد نیز از سوی شرکت گارانتی می‌گردد.

کاراباما کدام مدل های تلویزیون ال جی را تعمیر می کند؟

لازم به نگرانی نیست، ما تمامی مدل‌های ال جی در انواع تلویزیون‌های HD، LED، LCD، OLED، Plasma و غیره را در تمامی سایزهای مختلف پوشش داده و تعمیر می‌کنیم. معمولا بک لایت تلویزیون‌های ال جی، بخش پاور تلویزیون، صفحه نمایش و قسمت‌هایی همچون پورت‌های صدا، تصویر، HDMI، دکمه‌های دستگاه، ریموت کنترل و… در معرض مشکل و خرابی قرار می گیرند و مشکلات متفاوتی را سبب می شوند.

اولویت متخصصین تلویزیون ال جی ما تعمیر قطعات و نه تعویض آن است. با این حال تمامی قطعاتی که ممکن است نیازمند تعمیر یا تعویض باشند، بر طبق اصول استاندارد ال جی تعمیر شده و یا با قطعات اصلی دیگر تعویض می‌شوند.

کاراباما متخصص تعمیر لوازم خانگی در محل شما.

تعمیر صفحه LCD تلویزیون ال جی توسط تکنسین‌های آموزش دیده امکان پذیر است

تعمیر صفحه نمایش تلویزیون ال جی یکی از خدماتی است که توسط تکنسین‌های مجموعه کاراباما به صورت حرفه‌ای و کاملا بدون نقص انجام می‌شود. تعمیر صفحه LCD تلویزیون ال جی از حساس‌ترین خدمات تعمیر تلویزیون است که باید به صورت اصولی و بدون نقص انجام شود. توجه داشته باشید، اگر میزان آسیب دیدگی و ضربه خوردگی صفحه ال سی دی زیاد باشد، امکان تعمیر یا تعویض آن وجود نخواهد شد.

تعمیر صفحه LED تلویزیون ال جی در چه صورت قابل انجام است؟

صفحه ال ای دی مهم‌ترین بخش تلویزیون ال جی است که در صورت خرابی یا شکستگی موجب اختلال در عملکرد دستگاه شما می‌شود. از این رو می‌بایست سریع‌تر برای تعمیر یا تعویض آن اقدام کنید. تکنسین‌های کاراباما دارای دانش و تجربه کافی در زمینه تعمیر صفحه LED تلویزیون ال جی هستند و قادرند دستگاه شما را به صورت کاملا حرفه‌ای تعمیر کنند.

وجود مشکل در تصویر تلویزیون یا آب‌خوردگی پنل غالبا قابل تعمیر است. اما چنانچه ال ای دی تلویزیون ال جی در اثر افتادن یا ضربه شدید آسیب دیده باشد، امکان تعمیر آن وجود ندارد. همچنین به دلیل نبود قطعات و هزینه بالای تعویض پنل، هزینه کردن برای تعمیر تلویزیون ال جی، اصلا به صرفه نخواهد بود و بهتر است اقدام به خرید یک دستگاه جدید کنید.

تعمیر صفحه تلویزیون OLED ال جی در مرکز تخصصی کاراباما

به دلیل حساسیت صفحه تلویزیون اولِد (یا او ال ای دی) ال جی، توصیه می‌شود تعمیر صفحه تلویزیون OLED ال جی را صرفا به افراد آموزش دیده و دارای تجربه در زمینه تعمیرات تلویزیون ال جی بسپارید تا از وارد آمدن هرگونه خسارت به دستگاه جلوگیری شود. تعمیر صفحه تلویزیون اولد از خدمات مرکز کاراباماست که با کیفیتی بی نظیر و دقت بالا انجام خواهد شد.

اگر صفحه نمایش اولد ال جی شکسته باشد به دلیل آسیب به قطعات اصلی تلویزیون معمولا امکان تعمیر وجود ندارد و به دلیل هزینه بسیار بالای تعویض صفحه نمایش نیز تعویض آن از نظر اقتصادی اصلا به صرفه نخواهد بود. چنانچه صفحه تلویزیون OLED ال جی شما دچار شکستگی شده است، توصیه می‌شود به جای صرف هزینه برای تعمیرات، اقدام به خرید یک دستگاه جدید کنید.

تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی مستلزم تخصص و تجربه است

یکی از قطعات حساس و ظریف در تلویزیون، بک لایت است. بالا بودن نور زمینه و استفاده بی‌وقفه از تلویزیون از مهم‌ترین دلایل خرابی و کاهش عمر مفید بک لایت تلقی می‌شود. در اثر وجود مشکل در بک لایت، تلویزیون تصویر ندارد، قسمتی از تصویر آن تاریک است، تصویر قطع و وصل می‌شود یا نقاط تاریک و نورانی در تصویر مشاهده می‌شود. به منظور حساسیت این قطعه، می‌بایست تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی را منحصرا به افراد واجد شرایط و دارای تخصص در زمینه تعمیرات تلویزیون بسپارید.

تکنسین‌های مجموعه کاراباما از اطلاعات کاملی در زمینه قطعات تلویزیون ال جی برخوردارند و می‌توانند دستگاه شما را عیب یابی و در صورت وجود مشکل در هر قسمت آن را تعمیر کنند.

آیا برد پاور تلویزیون ال جی قابل تعمیر است؟

اگر تلویزیون ال جی دیر روشن می‌شود، به صورت ناگهانی پس از چند ساعت خاموش می شود، دستگاه به صورت ناگهانی خاموش می‌شود ممکن است برد پاور تلویزیون ال جی خراب شده باشد. با تعمیر برد پاور ال جی این مشکلات برطرف خواهد شد. در صورتی که امکان تعمیر برد پاور وجود نداشته باشد، لازم است این قطعه تعویض شود.

تعمیر برد پاور تلویزیون ال جی پس از بررسی دقیق توسط تکنسین‌های مجرب کاراباما، با کیفیتی بالا انجام خواهد شد. در صورت وجود ایراد جزئی در برد پاور، این قطعه توسط تکنسین تعمیر خواهد شد. اما اگر میزان آسیب به برد پاور تلویزیون ال جی زیاد باشد، اقدامات لازم برای تعویض آن انجام می‌شود.

تعمیر تلویزیون ال جی در محل

تعمیر تلویزیون ال جی در محل کار و منزل شما، از خدماتی است که سال‌ها توسط مرکز تخصصی کاراباما ارائه می‌شود. به دلیل کاهش هزینه حمل و نقل و تعمیرات، جلوگیری از آسیب و شکستگی تلویزیون و تعمیر دستگاه در سریع‌ترین زمان ممکن، تمامی خدمات مربوط به تعمیرات تلویزیون ال جی و تعویض قطعات آن، در محل انجام می‌شود و دستگاه شما برای تعمیرات به کارگاه منتقل نخواهد شد.

هزینه تعمیر تلویزیون ال جی چطور محاسبه می‌شود؟

هزینه تعمیر تلویزیون ال جی با توجه به عوامل گوناگونی از جمله مدل تلویزیون ال جی، میزان آسیب‌دیدگی، نوع خرابی، هزینه خرید قطعات برای تعویض و … تعیین می‌شود و هزینه نهایی پس از بررسی توسط تکنسین مشخص خواهد شد.

پیش از تعمیر تلویزیون ال جی، حدود قیمت تعمیرات توسط تکنسین به شما اعلام شده، کلیه هزینه‌ها پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

آیا کاراباما قطعات تلویزیون ال جی را تعمیر می کند؟

با توجه به هزینه پایین‌تر تعمیرات نسبت به تعویض قطعات تلویزیون ال جی، اولویت تکنسین‌های کاراباما ابتدا تعمیر دستگاه است. تنها در صورتی که امکان تعمیر وجود نداشته باشد، تکنسین اقدام به تعویض قطعه و استفاده از قطعات اورجینال خواهد کرد.

گاهی ممکن است تلویزیون ال جی شما شکسته باشد، قاب یا بدنه آن دچار آسیب شده باشد یا پنل تلویزیون دچار آب خوردگی شده باشد. برای رفع چنین مشکلاتی ابتدا قطعات اصلی و ماژول بررسی می‌شود و در صورتی که شدت آسیب دیدگی زیاد نبوده، تعمیر قطعه از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد، تکنسین اقدام به تعمیر دستگاه خواهد کرد.

برخی از خدماتی که توسط مجموعه کاراباما در زمینه تعمیرات تلویزیون ال جی انجام می‌شود عبارتند از:

• تلویزیون ال جی روشن نمی‌شود: اگر تلویزیون شما روشن نمی‌شود، ابتدا از اتصال جریان برق و سالم بودن کنترل مطمئن شوید. برخی مواقع خرابی مین برد و برد پاور علت روشن نشدن تلویزیون است. برای رفع مشکل باید قطعات اصلی دستگاه توسط یک تکنسین مورد بررسی قرار بگیرد.
• کانال‌های تلویزیون ال جی پاک می‌شود: اگر کانال‌های تلویزیون ال جی پاک می‌شود، باید آی‌سی حافظه و مین برد توسط تکنسین بررسی و در صورت خرابی تعویض شود.
 تلویزیون ال جی ریست می‌شود: اگر منبع تغذیه یا برد پاور آسیب دیده باشد، تلویزیون ال جی شما به صورت ناگهانی ریست می‌شود. برای رفع مشکل باید از یک تکنسین کمک بگیرید.
 تلویزیون ال جی خاموش و روشن می‌شود: خاموش و روشن شدن تلویزیون غالبا به وجود مشکل در بک لایت مربوط می‌شود. برای عیب یابی و رفع این مشکل باید از یک تکنسین مجرب کمک بگیرید.
• تصویر تلویزیون ال جی سیاه شده است: در صورت سیاه شدن تصویر تلویزیون ال جی، برای جلوگیری از آسیب جدی به دستگاه باید از یک تکنسین متخصص راهنمایی بگیرید.
• چراغ پاور تلویزیون ال جی چشمک می‌زند: برای حل این مشکل ابتدا پریز و محافظ برق را بررسی کنید که ایرادی نداشته باشد. اگر همچنان مشکل پابرجا بود، تلویزیون شما باید توسط تکنسین بررسی شود.
• تلویزیون ال جی خود به خود خاموش می‌شود: برای حل این مشکل باید از قسمت تنظیمات، ساعت تایمر خاموشی را لغو کنید.

اگر تلویزیون ال جی شما پرش تصویر دارد، دستگاه صدا دارد ولی تصویر ندارد، قسمت‌های تاریک در تلویزیون ال جی به صورت پیکسلی دیده می‌شود، صفحه تلویزیون ال جی شطرنجی می‌شود، ابعاد تصویر بهم ریخته است، تصویر به صورت ناگهانی قطع می‌شود و … می‌توانید تعمیر تلویزیون ال جی خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید.

آیا تعمیرات تلویزیون ال جی در کاراباما شامل گارانتی می شود؟

تمامی خدمات کاراباما با گارانتی 180 روزه به مشتریان ارائه می‌شود. بدین صورت که اگر تا 180 روز تلویزیون ال جی شما مجدد دچار همان مشکل شد، تکنسین دیگری به منزل یا محل کار شما فرستاده می‌شود و بدون دریافت هزینه اضافی اقدام به تعمیر آن می‌کند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر تلویزیون ال جی، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج تلویزیون ال جی

1. تعمیر مشکل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی

خاموش شدن ناگهانی در بسیاری مواقع به دلیل نوسانات برق رخ می‌دهد. برای پیشگیری از این مشکل باید از اتصال مستقیم دوشاخه به پریز پرهیز کنید. عامل دیگر خاموش شدن ناگهانی تلویزیون استفاده از فلش ویروسی است. اتصال فلش‌های ویروسی به دستگاه باعث از کار افتاده قطعات داخلی دستگاه می‌شوند.

2. تعمیر هنگ کردن و خاموش شدن تلویزیون ال جی

در صورتی که دستگاه شما ناگهان هنگ می‌کند و خاموش می‌شود احتمالا مین برد دستگاه خراب شده است. لازم به ذکر است که این قطعه را می‌توان تعمیر کرد و نیازی به تعویض آن نیست. توصیه می‌شود برای تعمیر این قطعه سریعا اقدام کنید.

3. تعمیر تصویر نداشتن تلویزیون ال جی در حالت HDMI

برای برطرف کردن این مشکل دستگاه را ریست نرم‌افزاری کنید. در مرحله بعد نسبت به اتصالات دستگاه اطمینان حاصل کنید. اگر با این اقدامات مشکل برطرف نشد، باید از یک تکنسین کمک بگیرید. استفاده از کابل‌های HDMI نامرغوب یکی از علل قطع تصویر یا حتی خاموشی ناگهانی دستگاه می‌شود.

4. عیب یابی پاک شدن کانال‌های تلویزیون ال جی

پاک شدن کانال‌ها به دلیل بروز مشکل در آی سی حافظه مین برد است که حتما باید تعویض شود. در صورتی که این قطعه را تعمیر نکنید ممکن است مشکلات دیگری برای تلویزیون‌تان پیش بیاید.

تعمیر تخصصی تلویزیون ال جی خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 2 بعد از نیمه شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

5. کم نور شدن صفحه تلویزیون ال جی

کم شدن نور صفحه یکی از مشکلات شایع تلویزیون است. زمانی که با این مشکل مواجه شدید، پیش از هر کاری بررسی کنید که تنظیمات اصلی دستگاه به هم نریخته باشد. زمانی که از این مورد مطمئن شدید، می‌توانید درخواست تعمیرات خود را ثبت کنید. توصیه می‌شود در این مورد خودتان دست به کار نشوید.

6. رفع ایراد ویروسی شدن تلویزیون‌های هوشمند ال جی

نکته مهم در مورد تلویزیون هوشمند ال جی این است که ممکن است ویروسی شود. برای برطرف کردن این مشکل پیش از هر کاری تمام تنظیمات دستگاه را ریست کنید. در صورتی که مشکل برطرف نشد، بهتر است از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید.

7. تعمیر مشکل ریست شدن ناگهانی تلویزیون‌های ال جی

ریست شدن ناگهانی به این معناست که منبع تغذیه یا برد پاور خراب شده است. برای برطرف شدن این مشکل باید از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید تا برد پاور را برای شما تعمیر کند.

8. خاموش و روشن شدن تلویزیون ال جی

این مشکل در همه برندهای تلویزیون رایج است، اما در سری LN تلویزیون ال جی بیشتر دیده می‌شود. در این حالت دستگاه تصویر ندارد اما صدا همچنان پخش می‌شود. ممکن است این مشکل در اثر مشکلات بک لایت است اما تشخیص علت اصلی بروز این مشکل کار آسانی نیست و نلازم است تکنسین دستگاه را بررسی کند.

مشاهده سایر مشکلات رایج

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

تلویزیون ما ناگهانی خاموش شده علتش چی میتونه باشه

عباس دهفولی
8 دی 1402

    تلویزیون ناگهانی خاموش شده؛ ممکن است به دلیل مشکلات برقی (برق قطع یا سوکت برق)، کنترل از راه دور (باتری یا دکمه پاور) یا مشکلات فنی در تلویزیون باشد. در صورت عدم حل مشکل، توصیه می‌شود به یک تکنسین متخصص مراجعه کنید.

    فائزه کریمی
    9 دی 1402

سلام . تلویزیون ۴۲ اینچ داریم که رنگ تصاویر همه آبی و بنفش می باشد .

پرهام کشاورزپور
27 آذر 1402

    بنفش شدن صفحه تلویزیون به دلیل تغییر رنگ لامپ های ال ای دی بک لایت است. اگر مشکلی در بک لایت پیش آید باعث‌ می‌شود که رنگ‌های تلویزیون به هم بریزد و بعضی رنگ‌ها شدت بیشتری در تصویر داشته باشند.

    فائزه کریمی
    28 آذر 1402

سلام.تلوزیون ۴۲ اینچ داریم که موقع روشن شدن تاچند دقیقه هیچ کانالی عوض نمیشه صدا هم کم وزیاد نمشود.تلوزیون هم به گوشی متصل نمشود.

مسعود کیا
24 آذر 1402

    ابتدا از صحت اتصال کابل‌ها و ورودی‌های تلویزیون به گوشی یا دستگاه‌های دیگر مطمئن شوید. ممکن است کابل‌ها دچار مشکل شده باشند یا اتصالات درستی نداشته باشند که باعث این مشکل شود. بررسی کنید که آیا تلویزیون به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید دارد یا نه.

    فائزه کریمی
    25 آذر 1402

تلوزیون ال جی ۴۷ اینچ داریم که حدود۸ سال پیش خریدیم موقع روشن کردن تصویر دیر میاد و هنگام تماشا تصویر چند لحظه سیاه میشه

سمیه کریمی
12 آذر 1402

    ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد، از تنظیمات تلویزیون تا مشکلات سخت‌افزاری. بررسی تنظیمات، اتصالات و امکان بروزرسانی نرم‌افزاری تلویزیون ممکن است به حل مشکل کمک کند. در صورت ادامه مشکل، نیاز به مراجعه به تعمیرکار یا پشتیبانی فنی است.

    فائزه کریمی
    18 آذر 1402

باسلام صفحه تلویزون موج داره

صدیقه صفری
4 آذر 1402

    مطمئن شوید که تمام کابل‌ها به درستی به تلویزیون و دستگاه‌های خارجی وصل شده باشند. اگر تلویزیون دارای تنظیمات تصویری مثل کنتراست، روشنایی و … است، ممکن است با تغییر این تنظیمات، مشکل حل شود. گاهی اوقات ریست تلویزیون می‌تواند مشکل را رفع کند.

    فائزه کریمی
    18 آذر 1402

سلام من ۷ ساله تلویزیون رو خریدم الان بعضی اوقات تلویزیون خو به خود خاموش میشه و الان تلویزیون با کنترل یا چیز دیگه ای خاموش روشن نمیشه و کانال عوض نمیکنه مشکلش چیه ؟

انوری
6 مهر 1402

    ابتدا مطمئن شوید که ریموت کنترل تلویزیون سالم است و به درستی کار می کند. همچنین تنظیمات تلویزیون را بررسی کرده و اطمینان حاصل کنید حالت خاموش شدن خودکار، غیرفعال باشد.

    فائزه کریمی
    12 مهر 1402

بر روی صفحه تلوزیون هنگامی که رنگ پس زمینه سفید یا روشن باشد مقدار زیادی لکه دیده میشود اگر امکان دارد علت رو مبخواستم بدونم

مهدی موسوی
20 مرداد 1402

    در برخی مواقع، تنظیمات تلویزیون ممکن است تاثیری روی نمایش رنگ‌ها داشته باشد. سعی کنید تنظیمات تصویر و رنگ تلویزیون را بررسی و به تنظیمات پیشفرض بازگردانید. اگر کابل‌های اتصال تلویزیون به منابع ورودی (مثل دستگاه‌های ویدئویی) دچار مشکل باشند یا اتصالات کثیف باشند، ممکن است به اختلال در تصویر و رنگ‌ها منجر شود.

    فائزه کریمی
    28 مرداد 1402

تلوزیون LG55 اینچ هوشمند مدلuj634v-TD حدود 7سال قبل خریدم بعضی مواقع برای فرکانس یابی یا تنظیمات شبکه و غیره… به مشکل میخورم خواستم ببینم این تلوزیون ها نیاز به بروزرسانی دارن؟؟

قاسم بهارلویی
28 تیر 1402

    بله، تلویزیون‌های هوشمند نیاز به بروزرسانی دارند. بروزرسانی‌ها به منظور بهبود عملکرد، افزایش پشتیبانی از اپلیکیشن‌ها و سرویس‌ها، رفع باگ‌ها و اضافه کردن ویژگی‌های جدید انجام می‌شوند.

    فائزه کریمی
    1 مرداد 1402

چطور میتونم با گوشی به تلویزیون نصب بشم

محمدرضا زیران زاده
2 خرداد 1402

شما نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی هستید؟

شهاب رمضانی
1 اسفند 1401

    با سلام، خیر. نمایندگی‌‌های رسمی برندهای غیر ایرانی از جمله نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی چندین ساله که داخل ایران هیچ فعالیتی ندارند.

    یاسمن یگانه
    1 اسفند 1401

سلام تلوزیون ال جی فورکه تمام فول داریم مدتی هست پایین صفحه تلوزیون مثل یک شعله پیدا شده ویکی از همونا به سمت بالا کشیده میشه که نگرانم کرده میشه راهنمایی کنید که چکار کنم

باقری
23 بهمن 1401

بازگشت به کارخانه زدم انگلیسی شده .فارسی نمیشه در ضمن تویه گزینه ها همه کشورها هست ولی فارسی نداره. گارانتی گلد ایران داشتم تموم شده .تولید۲۰۱۶

احمدرشید
21 بهمن 1401

بادورد ازشما راهنمایی میخواهم کنترول ما هشمنداست بایک‌ نقطه قرمز کانال عوض میشود آن نقطه پاک شده دیگر قابل عوض کردن نیست راهنمایی بفرمایید

احمدی
16 بهمن 1401

با سلام خدمت شما بنده یک تلویزیون ال جی مدل ال سی دی دارم که مشکلش بد روشن شدن است که بایددکمه خاموش روشن را چند بار بزنیم وبعد آرم ال جی چند بار قطع و وصل می شود وبعد روشن می شود

حسن علیپور قلعه جوق
6 بهمن 1401

سلام خسته نباشید تلق روی تلویزیون را پسرم با چاقو خط انداخته حالا تلق تلویزیون را دارید که تعویض شود

هادیزاده
4 بهمن 1401

سلام خدمت شما ببخشید تلویزیون ما مدتی هست که خراب آنتنشم عوض کردیم ولی دوباره خراب میشه میشه بگید مشکل کجاست ممنون میشم

رحیم مکی آبادی
3 بهمن 1401

تلویزیون ال جی دارم از صبح تصویر قطع و وصل میشه حالت چشمک زن اصلا تصویر کامل نمیشه

بهزاد حاجتزاده
2 بهمن 1401

صفحه تلوزیون باضربه تَرک ریز برداشه خاستم هزینشو بپرسم،۵۵ اینچ ال جی

آقای عباسی
2 بهمن 1401

ایا درسته که میگن از ماهواره خود تلوزیون استفاده کنیم با زدن رعدو برق به تلوزیون اسیب میرسونه.

سعید فلاحتداری
1 بهمن 1401

باسلام وخسته نباشید تلویزیون مافقط صدادار تصویرش نمیادصداکم وزیادمیشه کانال عوض میشه ولی صفحه سیاه میخواستم ببینم مشکلش چیه ال جی۴۲اینچه

عیسی نصرابادی
30 دی 1401

سلام
من تلیویزیونم نور صفحش کم زیاد میشه ال جی هم هستش حدود ۶ ساله که دارمش
میخواستم بدونم مشکلش چیه ممنون میشم پاسخ بدید
با تشکر

علی ربیعی
28 دی 1401

ببخشید ما تلوزیونمون داخل نرم افزار ها بعد از چند دیقه میره بیرون لطفا راهنمایی کنین چجوری درستش کنم

احمدی
28 دی 1401

روشن نشدن تلویزیون

ذبیح‌الله بهاری
27 دی 1401

موس کنترل نمیاد

ضیایی
27 دی 1401

باسلام تلویزیون ال ای دی 42LA66000 داریم که هنگام روشن شدن شروع به خاموش و روشن شدن پشت سرهم میکند ممنون میشم که بنده را راهنمایی فرمایید ..تشکر

میثم فلاحی
23 دی 1401

سلام یک تلویزیون ال جی۵۱اینچ اسمارت فورکی خریدسال۹۷دارم که به علت ضربه خوردن صفحه ان توسط عروسک بچه خاموش شدایا قابل تعمییراست واگرهست هزینه اش چقدراست

محمودکریمی
23 دی 1401

سلام یکتلویزیون ال جی اسمارت فورکی خریدسال۹۷دارم که به علت ضربه خوردن صفحه ان توسط عروسک بچه خاموش شدایا قابل تعمییراست واگرهست هزینه اش چقدراست

محمودکریمی
23 دی 1401

ضربه خوردن صفحه تلوزیون ی مدت باحالت شکسته کار کردن و یهو و تصویر نداشتن فق صدا داره

زکیه رضوی نژاد
20 دی 1401

تلویزیون صدا داره تصویر نداره شبکه تعویض میشود فقط تصویر نداره

مهدی ملک حسینی
17 دی 1401

سلام تلویزیون 55اینچ همه چیز سالم است فقط موقع روشن شدن دو ثانیه تصویر آرم ال جی میاره تصویر ندارم ولی هم کانال صدا همه سالم است

تیمور محمودی
15 دی 1401

تلویزیون الجی ۴۹ انج دارم سه روز میشه موقع فیلم یا برنامه هی قطع و وصل میشه در حد یک یا دو ثانیه قطع خورش وصل میشه لطفا راهنمایی کنید چی کار کنم ممنون

نصرلا اکبری
14 دی 1401

تلویزیون ما : LG 4 2 LA62100-TD میباشد که از دیروز تصویر صفحه سیاه است ، ولی صدا دارد و کانالها تعویض می‌شود .در ضمن در ابتدای روشن کردن و خاموش کردن برای لحظه‌ی تصویر دارد . لطفا راهنمای کنید . با تشکر

بهمن
11 دی 1401

با سلام خدمت شما میخواستم بدونم پنل ال ای دی شکسته ۴۹ می باشد از کجا باید تهیه کنم

حمید سرکانی
8 دی 1401

سلام وقت بخیر تلویزون وقتی روشن میکنیم میاد روی کانال یابی وبا کانال یابی روشن می‌شود چگونه باید مستقیم روشن بکنیم ممنون

صادق محمودی
2 دی 1401

سلام وقت بخیر تلوزیون من مدل هتلی هست بازنشانی تنظیمات کار نمیکنه..چیکار کنم

وحید عبدی
2 دی 1401

    با سلام وخسته نباشید تلویزیون ما مدلش هست43uj651v الان مدتی ه ست تصویرش ابی شده به نظرم مربوط به بک لایت باشه سه سال پیش باز اینطوری شده بود لطفا بک لایت ان موجود هست و اینکه ایا تعمیر میشود واگر نه لطفا هزینه اش را هم خواهش میکنم بفرمایید متشکرم

    افشین فیض اللهی
    12 دی 1401

سلام تلویزیون بصورت ناگهانی ریست شد و روی لوگو باقی ماند، لطفا در مورد هزینه نیز توضیح بفرمایید

نجفی
30 آذر 1401

ال جی ۳۲ اینچ ضربه خورده . پنل باید تعویض بشه

نسیم رضوانی
30 آذر 1401

ال ای دی الجی دارم صداداره اما تصویرش رفته و هیچ نوری نو صفحه ندارم

هادی شکوهی
28 آذر 1401

سلام تلویزیون الجی ۵۵ تازه خریدم هر چند دقیقه یک بار صدای جیر جیر می های صدا را حتی موقعی هم که خاموش هم هست میده علتش چیست

یاسر صفی نژاد
26 آذر 1401

با سلام عرض ادب کنترل تلویزیون ال جی مدل ۱۹۸ خود به خود از کار افتاد نه ضربه ای خورده ونه زیر پا مونده باطری هم تعویض شد ولی درست نشد

عباس صدری
24 آذر 1401

سلام خسته نباشید یک تلویزیون ۴۲ماهواردار پنل
پنلش شکسته

زیدالله حسنپور
23 آذر 1401

سلام وقت بخیر تلویزیون من بچه ام با توپ زد پایین صفحه آن خورد شده یه طرف آن تصویر دارد آیا قابل به تعمیر هست ؟

مجید آرپناهی
21 شهریور 1401

    روز بخیر کاربر گرامی
    متاسفانه شکستگی پنل تلویزیون قابل تعمیر نیست.

    فرهاد محمدی
    22 شهریور 1401

ال سی دی تلوزیون اسیب دیده

نازنين حسيني
19 شهریور 1401

با سلام عدم روشن شدن تلویزیون

حامد
13 شهریور 1401

کنترل تلویزیون مابصورت موس کامپیوتره وخراب شده آیاتعمیرمیشودیابایددوباره ازنمایندگی تهیه کنیم لطفا قیمتشو اعلام کنیدممنون

علی رستمی
4 شهریور 1401

    سلام آقای رستمی عزیز
    لطفا جهت استعلام هزینه و اطلاع از مشکل و ثبت درخواست خود، با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل فرمایید

    فرهاد محمدی
    5 شهریور 1401

نصب تلویزیون ال جی

فرشته احمدی پور
29 مرداد 1401

وسط صفه تلوزیون یک لامپ با نور ضعیف خاموش و روشن میگرد

رشیدی
5 مرداد 1401

    وقت بخیر کاربر عزیز
    جهت ثبت درخواست خود لطفا با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل فرمایید.

    فرهاد محمدی
    5 مرداد 1401

تعویض. بک لایت تلویزیون ال جی هزینه ش چند میشه

مسلم حیدری
28 تیر 1401

    وقت بخیر
    کاربر گرامی، جهت ثبت درخواست خود و دریافت اطلاعات، لطفا با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل فرمایید.

    فرهاد محمدی
    2 مرداد 1401

سلام خسته نباشید تلوزیون ال جی ۵۵ ما صحفش شکسته ایا درست میشه

ازادی
24 تیر 1401

سلام تلوزیون صدا داره ولی تصویر نداره

مرضيه پیرزاده
19 تیر 1401

خاموش روشن میشه

محمد میرزایی
19 تیر 1401

سلام وقت بخیر تلویزیون ما در حال روشن شدن بود که یکدفعه خاموش شد

کریمی
18 تیر 1401

سلام تعمیر تلوزیون 32 اینچ LG رسیور سر خود که صفحه اش شکسته چقدرمیشه ؟ و آیا شما تلوزیون صفحه شکسته می خرید؟

کتایون شش پری
13 تیر 1401

تلویزیون ال جی ۴۶ اینچ
به یک باره خاموش می‌شود و بعد از ۵ ثانیه دوباره روشن می‌گردد

احمد کارخواهی
7 تیر 1401

سلام وقتتون بخیر
من تلویزیون گرفتم کاملا سالمه ولی تصویرش سیاه سفید شده ، به ما گفتن فلش بزنید اگه درست شد پس مشکلی نداره زدیم تصویر فلش سیاه سفید نبود ولی همچنان خود تصاویر تلویزیون سیاه سفیده
ممکنه بگین چی کار کنیم به رنگ اصلی برگرده؟

مهدی رضایی
7 تیر 1401

قیمت لامپ ال ای دی چند هست

دامون حقیقتی
6 تیر 1401

سلام به تازگی تلویزیونمون رو روشن کردیم صداش میاد ولی تصویر نداره البته یه تصویر کم رنگی معلومه نمیدونیم مشکل لامپ تصویر یا سوکت فیشش ایراد کرد

محمود حسنی
30 خرداد 1401

سلام تلوزیون ال جی ۵۵اینچ
مشکل رنگ درتصاویردارد

محمدمحمدی
24 خرداد 1401

انتن تلویزیون کاملا درسته اما کانال یابی نمیشه مینویسه بدون داده های ورودی

زهرا سلطانی
20 خرداد 1401

تلویزیون‌ال‌جی‌تصویر نمیاره

حسین‌محرمی
17 خرداد 1401

تلویزیون من جوهر پخش کرد

صیاد صیادی
12 خرداد 1401

تلویزیون ۲۵ انیچ آر تی لامپ تصویر سوخته

دادرس
11 خرداد 1401

سلام تلویزیون ۴۲ ال ای دارم فقط تلویزیون خاموش و روشن میشه .دوسال پیش هم همین مشکل داشت درست شد ولی الان همون مشکل داره

علی مرادی
10 خرداد 1401

    وقت بخیر دوست عزیز
    این مشکل در اکثر مدل‌ها مربوط به مین برد یا پاور است. با فرض این که اینطور باشد، بهتر است قبل از سوختن و خرابی کامل قطعه مورد نظر، با کارشناسان تماس بگیرید تا برای عیب یابی به محل اعزام شوند. می‌توانید با شماره‌ی 02158406 تماس حاصل فرمایید.

    فرهاد محمدی
    11 خرداد 1401

قسمت سمت بالای تلویزیون کم نور شده،
از طرف تعمیر کار گلدیران تماس گرفت
هزینه تعمیر بسیار بالا بود. می خواستم
قیمت واقعی را بدانم.

اکبر محمدی
31 اردیبهشت 1401

    وقت بخیر کاربر گرامی
    درخواست خود را به صورت تلفنی و یا با تکمیل فرم در سایت ارسال کنید. کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

    فرهاد محمدی
    1 خرداد 1401

تلویزیون ال بی 43اینچی صفحه شکسته

سید مهدی
31 اردیبهشت 1401

    وقت بخیر
    کاربر گرامی، برای ثبت سفارش تعمیرات می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا تکمیل فرم در وبسایت اقدام کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت در محل حاضر خواهند شد.

    فرهاد محمدی
    31 اردیبهشت 1401

باسلام وخسته نباشید تلویزیون ما صداش قطع میشه لطفا بررسی کنیدکنید

اقبال عبدالملکی
26 اردیبهشت 1401

    سلام دوست عزیز
    برای ثبت درخواست می‌توانید از طریق تکمیل فرم در سایت و یا تماس تلفنی اقدام کنید.

    فرهاد محمدی
    1 خرداد 1401

سلام من دیروز یه لباسشویی ال جی گرفتم از کجا بفهمم اصل هست

علی کاظمی
23 اردیبهشت 1401

    سلام دوست گرامی
    شماره مدلی را که روی دستگاه نصب شده است به صورت انگلیسی در داخل سایت گوگل جستجو کنید. در صورتی که برند لباسشویی اصلی باشد، سایت اصلی مالک آن برند به عنوان اولین نتیجه جستجو ظاهر می‌شود. در غیر اینصورت به اصل بودن کالا شک کنید.

    فرهاد محمدی
    24 اردیبهشت 1401

خاموش شدن تلویزیون توسط رعدوبرق

محمدخندان
15 اردیبهشت 1401

    وقت بخیر
    به دو شیوه می توانید سفارش خود را جهت اعزام تکنسین به محل ثبت نمایید. به صورت تلفنی و آنلاین.

    فرهاد محمدی
    21 اردیبهشت 1401

باسلام ال جی رسیور سرخود دارم ‌وقتی جستجو کرده کانال ها میاد وقتی تلویزیون را خاموش ‌وروشن می کنیم دوباره باید کانال ها رو جستجو کرده (ذخیره نمی شوند) لطفا راهنمایی کنید

عباس غلامی
11 اردیبهشت 1401

درود دو خط عمودی باریک کنار صفحه سمت راست به رنگ قرمز افتاده

باطنی
7 اردیبهشت 1401

    وقت بخیر دوست عزیز
    برای اعزام کارشناس به محل، می‌توانید تماس بگیرید و یا فرم موجود در وبسایت را تکمیل نمایید.

    فرهاد محمدی
    1 خرداد 1401

یاعرض سلام وفبولی طاعات ،تلویزیون ال جی پلاسما میباشد مدت ۱۰ سال کار کرده یکدفعه تصویر قطع شد و وقتی کلید خاموش وروشن رو میزنیم فقط تیک تیک میاد

محسن حسین پور
6 اردیبهشت 1401

    وقت بخیر
    جهت رسیدگی به مشکل، لطفا با تکنسین متخصص تماس بگیرید. برای این منظور می‌توانید در وبسایت و یا به صورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

    فرهاد محمدی
    24 اردیبهشت 1401

با سلام
تلوزیون ال اى دى هست
سال ٩۶خریدم
مدلش 49UH65200GL
مدتى هست که قسمت بالاى تصویر تاریک هست
بعضى اوقات پس مدتى خوب میشه و بعضى وقتا خیر
مدت چند ماهى هست که این مشکل پیش اومده
ممنون میشم که کمک بفرمایید

على محمدى نيا
6 اردیبهشت 1401

کلس تلوزیون ۴۹ اینج

امین علیزادپشتکوه
3 اردیبهشت 1401

سلام تلوزیون مون یه دفعه خاموش شد چکار کنم؟

علیزاده
2 اردیبهشت 1401

    سلام
    لطفا جهت فهمیدن علت مشکل، مقاله‌ی علت‌های خاموش شدن تلویزیون را مطالعه بفرمایید. در صورتی که مشکل رفع نشد، به صورت تلفنی یا آنلاین سفارش خود را جهت اعزام تکنسین ثبت کنید.

    فرهاد محمدی
    21 اردیبهشت 1401

سلام وقتتون بخیر تلویزیون من دو لکه روشنایی در تصویر می بینم مشکل چیست؟

علی محمدی
30 فروردین 1401

صفحه نمایش سیاه میشود

سجاد حسن زاده
29 فروردین 1401

    وقت بخیر
    شما می‌توانید در گوگل عبارت ” علت سیاه شدن صفحه نمایش تلویزیون کاراباما” را جستجو کنید. در صورت نرسیدن به پاسخ، لطفا از متخصص بخواهید در محل حاضر شود.

    فرهاد محمدی
    24 اردیبهشت 1401

تی وی روشن نمیشود

حسین امین نژاد
29 فروردین 1401

    سلام کاربر گرامی
    برای یافتن علت، مقاله‌ی علت روشن نشدن تلویزیون را مطالعه فرمایید. در صورتی که مشکل شما حل نشد، با کارشناسان متخصص تماس بگیرید.

    فرهاد محمدی
    24 اردیبهشت 1401

صدا دارد تصویر ندارد

محمد قاسم نوروز پور
28 فروردین 1401

تلویزیون ال جی نانو ۴۹اینچ دارم یه ضربه کوچک با توپ پلاستیکی خوردپا یین صفحه تلویزیون حالا صدادارد اما تصویرسیاه دیده می شود راهنمایی بفرمائید

کاوس خدادادی
27 فروردین 1401

تلویزیون ما ضربه خورده از وسط ال سی دی الجی 43 اینچ آیا درست میشه

جواد سارانی
24 فروردین 1401

    دوست عزیز
    این موضوع باید توسط کارشناسان بررسی شود. در صورت نیاز درخواست خود را در وبسایت ثبت نمایید. و یا با ما تماس بگیرید.

    فرهاد محمدی
    1 خرداد 1401

صفحه تلوزیون ۴۲ در اثر ضربه اسیب دیده

محسن قربانی
22 فروردین 1401

    سلام کاربر عزیز
    لطفا جهت رسیدگی به درخواستتان و اعزام تکنسین به محل، از طریق فرم موجود در وبسایت، یا به صورت تماس تلفنی اقدام نمایید.

    فرهاد محمدی
    24 اردیبهشت 1401

با عرض سلام.مایه کنترل تلویزیون ال جی هوشمند (موسی)داریم که کلا یک سال کار نکرد.پیش یه مغازه تعمیراتی بردم تستش کردگفت بایدببری نمایندگی ال جی.حدود5سال پیش خریدیم.ازهمون زمان مونده.خواستم بدونم کجا بایدببرم جهت تعمیر؟باتشکراگه راهنمایی کنید ممنون میشم.

محمد حمزئی
19 فروردین 1401

    وقت بخیر دوست عزیز
    این موضوع باید توسط تکنسین متخصص از نزدیک بررسی شود. در صورت نیاز، با ما تماس بگیرید

    فرهاد محمدی
    1 خرداد 1401

ضربه به ال سی دی خورده میخوام تعویض شود ۵۵ اینج لطفا قیمت تعویض

کامران
18 فروردین 1401

پنل تلویزیون مدل49uf85000GIمیخواستم
پنل ضربه خورده لطفا کمک کنید

احمد امامی
16 فروردین 1401

    جهت ثبت درخواست خود لطفا به صورت تلفنی و یا با تکمیل فرم در وبسایت اقدام کنید.

    فرهاد محمدی
    24 اردیبهشت 1401

ال سی دی تلویزیون شکسته باید تعویض انجام گیرد

کارن مقدسی
10 فروردین 1401

    وقت بخیر
    جهت تعمیر و تعویض، به صورت تلفنی یا با تکمیل فرم در وبسایت، درخواست خود را ثبت نمایید.

    فرهاد محمدی
    24 اردیبهشت 1401

سلام ما یک تلویزیون ۴۹ ال جی داریم بر اثر ضربه ال سی دیش شکسته میخواستم بپرسم تعمیر میشه

دنیا
8 فروردین 1401

    صدا داره نصف تصویرش خراش داره ال ای دی ۴۹ اسمارت هست تعمیر نبردیمش لطفا راهنماییمون کنید

    دنیا
    8 فروردین 1401

    سلام
    برای رسیدگی به مشکل، لطفا به صورت تلفنی و یا آنلاین در خواست خود را ثبت نمایید.

    فرهاد محمدی
    24 اردیبهشت 1401

تلویزیون صدا دارد و کاتال عوض میشود ولی پیغام میدهد فقط تصویر

مجید هارونی
2 فروردین 1401

صفحه تلویزیون ماشکسته شده است ۵۵ اینچ LG می باشد چقدر هزینه می بره؟

بهزاد نصیری
24 اسفند 1400

سلام وقت بخیر تلویزیون را که میزنم به پیریز برقها اتصالی میکنه به پریز دیگر زدیم باز برقها چشمک زد وقطع و وصل شد چکار باید بکنیم

فرشته‌ فراز
24 اسفند 1400

    سلام
    لطفا تلویزیون را از برق بکشید و برای اعزام متخصص به محل، درخواست خود را از طریق تماس تلفنی و یا به صورت آنلاین ثبت کنید.

    فرهاد محمدی
    24 اردیبهشت 1401

سلام وخسته نباشید تلویزیون درحین کارکردن یه دفعه ای صفحش سیاه شده تصویر زیاد واضح نیست علتش چیه

رحمان اسماعیلی
17 اسفند 1400

    سلام کاربر گرامی
    این مشکل بستگی به نوع و مدل تلویزیون شما دارد. در صورت نیاز می توانید برای اعزام متخصص به محل، درخواست خود را از طریق فرم موجود در سایت و یا تماس تلفنی ثبت نمایید.

    فرهاد محمدی
    1 خرداد 1401

سلام کنترل موسی تلویزیون ال جی دکمهاش سفت شده سخت میشه باهاش کار کرد میشه درست کرد؟

محمود خانی
16 اسفند 1400

    روز بخیر کاربر عزیز
    این ایراد باید توسط کارشناسان بررسی شود. اما به طور کلی معمولا این مشکل قابل حل است.

    فرهاد محمدی
    1 خرداد 1401

تلوزیون ۴۳ ال ج خود به خود خاموش وروشن میشه از دیشب اینجور شده

حس عیمحمدی
15 اسفند 1400

    وقت بخیر دوست عزیز
    علت این ایراد بستگی به مدل تلویزیون شما دارد. اما به طور کلی:
    خاموش و روشن شدن تلویزیون های سری LN در اکثر مواقع مربوط به برد پاور تلویزیون است.
    برای سری lb مربوط به مین برد تلویزیون است.
    برای سری lw نیز در اکثر موارد مربوط به مین برد تلویزیون است.
    سری ly نیز مربوط به مین برد است در اکثر مواقع.

    فرهاد محمدی
    1 خرداد 1401

پسرم با دسته پین پونگ ضربه زده به شیشه تلویزیونمون الان یه قسمت کوچکی از صفحه تار شده و انگار رنگ قاطی کرده

پروین رحمانی
15 اسفند 1400

پایه تلویزیون ال سی دی شکسته

علیرضا کوتی
14 اسفند 1400

سلام وقت بخیر جهت نصب تلویزون جی پلاس تماس گرفتم

اکبر محمدی
14 اسفند 1400

ال سی دی پلاسما42اینچ هنگام تماشاکردن برنامه خاموش شد ودیگر روشن نمیشه وازپشت ال سی دی صدای تیک تیک میاد موقعی ک روشن میکنی

عباس اسماعیل پور
13 اسفند 1400

تلویزیون ما مدل 65ms8600 الجی می باشد. موقع روشن شدن صدا دارد و تصویر ندارد. وبا چند بار خاموش و روشن کردن بالاخره تصویر ظاهر میشود باید چکار کنیم؟

حسین مرزپور
12 اسفند 1400

با سلام تلویزیون من سایه وآرم شبکه روش افتاده .ممنون میشم مشکلمو حل کنید…

علی رضا فراهانی
11 اسفند 1400

سلام دوست عزیز تلویزیون ما ال جی اسمارت 43هست هزینه تعمیر بکلایت چقدر می‌شود

محسن عقیلی
10 اسفند 1400

سلام تلویزون ما پنل شکسته تعمیر میشه

لیلا مهریاری
9 اسفند 1400

    وقت بخیر
    بله. برای ثبت سفارش تعمیر، تماس بگیرید. یا فرم موجود در وبسایت را تکمیل نمایید. کارشناسان ما در مدت کوتاهی با شما تماس خواهند گرفت.

    فرهاد محمدی
    1 خرداد 1401

سلام تلویزیون شصت و پنج اینچ دارم که از دیروز صدا داره ولی تصویر نداره

فیروزا تنگستانی
7 اسفند 1400

سلام تلویزیون ۴۲اینچ ما صدا دارد ولی تصویر ندارد .

سعید دانش صفا
2 اسفند 1400

    وقت بخیر کاربر گرامی
    این موضوع به مدل تلویزیون بستگی دارد. اما در ابتدا آنتن و سیم آنتن تلویزیون را بررسی کنید.
    بعضی وقت‌ها هم برخی گزینه ها در تنظیمات تلویزیون باعث تاریک شدن تصویر می شود، با انجام این تنظیمات مشکل را برطرف کنید.
    اما اگر این مشکل حل نشد، احتمالا خرابی فیزیکی است و باید به تعمیرکار مجاز مراجعه کنید. در صورت نیاز با ما تماس بگیرید.

    فرهاد محمدی
    1 خرداد 1401

درود تلویزیون ما خودبخودخاموش میشه

اسدالله جوهری
1 اسفند 1400

شکستگی صفحه تلوزیون
Lg….ال جی

حمید رضا طاهری
28 بهمن 1400

    وقت بخیر
    می توانید درخواست خود را از طریق وبسایت تکمیل نمایید. یا می توانید با ما تماس بگیرید.

    فرهاد محمدی
    1 خرداد 1401

صدا‌داره‌تصویر‌یک‌لحطه‌میاد‌قطع‌میشه

ولی‌زاده‌محمد
25 بهمن 1400

با سلام و احترام قیمت بک لایت تلویزیون ال‌جی ۴۹اینچ مدل uj۶۶۰۰ با تعویض آن چقدر است

سعید
25 بهمن 1400

سلام تلویزیون ما در موقع اجرا برنامه فیلیمو هرسه دقیقه به سه دقیقه قطع میشود و بایستی دوباره برنامه را اجرا کنم ممنونم اگه من را راهنمایی کنید چون منو فارسی نداره

محمد حسن عباسی
21 بهمن 1400

سلام خسته نباشید ببخشید تلویزیون من ۴۹الجی ال ای دی هست وای فای دار نیس مدل ال هاشه چطوری میتونم گوشی برا صوت و تصویر به اون وصل کنم

سید مهدی رضوی
17 بهمن 1400

تلوزیون ما زیر نویس فیلمهارا بصورت نامرتب و برعکس نشون میده درحالی که فیلم حین دانلود با زیرنویس‌درست دانلود شده و در دستگاه دیگر درست نشان میدهد

مجید قربانی
15 بهمن 1400

سلام تلوزیون ال جی نانو ۸۰ ۴۹ اینچ دارم ضربه کوچکی بالا ش خورده و چند تا خط روش افتاده میخواستم تعمیرش کنم

صادق معینی
14 بهمن 1400

    وقت بخیر
    کاربر گرامی برای ثبت درخواست تعمیر، می توانید از طریق تمس تلفنی و یا تکمیل فرم موجود در وبسایت اقدام نمایید.

    فرهاد محمدی
    1 خرداد 1401

برای تلویزیون رمز گذاشتم و رمز و یادم رفته الان نمیدونم چیکارش کنم میشه راه حل بدید؟

علی
9 بهمن 1400

گنترلو پرت کردند خورده به کوشه تلویزیون ترک خورده

یونس اطهری بیرق
8 بهمن 1400

تصویر تلوزیون بم

محمدهادی صادقی
8 بهمن 1400

تلویزیون خودش کانال عوض میکند و خودش خاموش میشود

فرهاد سرافراز
8 بهمن 1400

با سلام خدمت
سایت ال جی
تلویزیون ال جی 42 اینچ
بهش ضربه خورده صفحش رو می‌خواهیم تعویض کنیم
آیا امکانش هست یا خیر

قاسم بارانی
4 بهمن 1400

    وقت بخیر کاربر عزیز
    برای ثبت درخواست تعمیرات، لطفا از طریق تماس تلفنی و یا تکمیل فرم در سایت اقدام نمایید.

    فرهاد محمدی
    1 خرداد 1401

سلام نور ال ای دی اسمارت ما از قسمت بالا کم و زیاد میشود باید چکار کنم

محسن دلوچی
29 دی 1400

    وقت بخیر
    بهتر است کابل های تلویزیون را بررسی کنید. سپس تنظیمات بک لایت، کنتراست، روشنایی و در نهایت دفترچه تلفن را بررسی کنید و تنظیمات لازم را انجام دهید. اگر همچنان مشکل پابرجا بود، بهتر است با نمایندگی تماس بگیرید.

    فرهاد محمدی
    1 خرداد 1401

سلام پسرم با شیشه پاکن آب ریخته روی شیشه میتونین درستش کنین

مسعود محمدی عزیز آبادی
28 دی 1400

    وقت بخیر
    لطفا درخواست خود را از طریق تماس تلفنی ثبت کنید.

    فرهاد محمدی
    1 خرداد 1401

سلام خسته نباشید تقریبا یه دو ماهی هست یه خط مستقیم افتاد تو صفحه ال ای دی ما خواستم ببینم درست میشه

بصیرت قلی پو.ر
26 دی 1400

سلام یه تلویزیون ال جی قدیمی بزرگ داریم بلندگوش مشگل داره اول روشن میکنیم خوبه یدفعه به صدایی میده خواستم راهنمایی کنید من شمال شهرتنکابن هستم

مژگان ناظریان
26 دی 1400

سلام، تلویزیون ال جی بنده روز چهارشنبه ۲۲ دی توسط تکنسین شما به کارگاه منتقل شده و مشکل led داشته و قرار بوده تماس بگیرن برای هزینه اما بعد از ۳ روز خبری نیست، آدرس: اصفهان ملکشهر خ مطهری ک شاهین بن بست یاس

احسان شیاسی
25 دی 1400

تلویزیون ما ضربه خورده صفحش سیاه ولی صدا داره میشه بگید مشکلش چیه

ناصر صبوری
23 دی 1400

در هفته چند بار ثانیه ای قطع میشود .؟

روزبه جمشیدی
23 دی 1400

درود ،تلویزیون ال جی ۶۰ اینچ ما بک لایتش خراب شده باید تعویض بشه

سیما خشنود
22 دی 1400

من ال ای دی ال جی ۴۷ دارم مدل L87200
پایه هاشو گم کردم .چیکار کنم؟؟از شما باید خریداری کنم؟

سمیرا جباری
20 دی 1400

تلویزیون هنگ میکند

کیومرث مهرنوش
20 دی 1400

‌ال ای دی ال جی مدل 47LB65200GI
دارم تلویزیون صدا دارد اما تصویر قطع و وصل میشه
طبق تحقیق ایراد از بک لایت میباشد
ایا بک لایت ارجینال موجود هست ؟! در صورت تعویض بک للایت بطور کامل چقدر هزینه دارد ؟!
و چقدر گارانتی
سپاس از شما

مصطفی میرزایی
19 دی 1400

سلام تلویزیون ماهم ال جی از دیشب یه دفعه کلا صفحه مشکی شد هم صداهم تصویرش قطع شد مشکلش چیه وهزینه چقدره

نمایندگی ال جی

نریمانی
15 دی 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون ال جی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    19 دی 1400

ال جی نانو ۸۰ دارم . هنگام ضبط برنامه ها در هارد صدا و تصویر هنگام پخش هماهنگ نیستند . چه کنم؟

کاظم میرزابیگی
11 دی 1400

    سلام کاظم عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون ال جی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    19 دی 1400

کنترل تلوزیون کار نمیکنه مدل موسی

ساراجلیلی
3 دی 1400

سلام، از ایلام تماس میگیرم تلویزیون ال جی داریم شبکه های HD رو نمیگیره، راهنمایی کنید لطفا یا شماره نمایندگی ایلام رو بفرستید

رضا چراغی
2 دی 1400

    سلام رضای عزیز
    در حال حاضر کاراباما فقط در استان های
    تهران، البرز، گیلان و اصفهان نمایندگی فعال داره
    موفق باشید.

    نسیم اسلام پور
    6 دی 1400

تلویزیون ما برق دارد ولی نه کنترل عمل میکند نه کلید زیر تلویزیون

نمایندگی ال جی

حمید رضا جهنده
29 آذر 1400

    سلام حمیدرضای عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون ال جی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    6 دی 1400

سلام علیکم تلویزیون مابعدازچندساعت خاموش می‌شود اگه بدازخاموش شدن همون لحظه روشن کنیم بدازچنددقیقه خاموش میشه اگه صبرکنیم یک دوساعت روشن نکنیم بد چندساعت روشن میمونه

قدیرطاهری
24 آذر 1400

تلویزیون ال ای دی ما صدا داره تصویر ندارم مشکل از کجاس@

علی ابادی
20 آذر 1400

    سلام علی عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    22 آذر 1400

سلام .پایه تلویزیون شکسته بایدتعویض بشه

مهدی اکبری
20 آذر 1400

    سلام مهدی عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس تلویزیون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    20 آذر 1400

باسلام تلوزیون من قبل از هربارروشن کردن میره روزبانها..بایدهربارجستوی کانال کنی…
وبعدش سه نخطه لکه سیاهی داست الان بیشترشده.لطفاراهنمایی کنید

محسن چاره جو
17 آذر 1400

    سلام محسن عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    20 آذر 1400

سلام تلویزنم الجی هست ضربه خورده شکسته

نمایندگی ال جی

جهانگیری
17 آذر 1400

    سلام آقای جهانگیری عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون ال جی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    20 آذر 1400

سلام”یه تلویزیون اولد ال جی دارم که پارسال بر اثر رعد و برق از کار افتاده.دادم نمایندگی “ولی هنوز درست نشده؟میگه یکی از برد هاش سوخته «اگه میتونید درستش کنی ممنون میشم.سپاس

کریمی
14 آذر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون ال جی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    14 آذر 1400

مهندس اگرصفحه شکسته واقعا ارزش نداره درستش کنیم اینطور شما میگید خود بقیه لوازم های اون بی ارزش

رحمت الله عزیزپور
10 آذر 1400

سلام تلویزیون الجی ۴۹ صحفه شکست هزینه چقدر میشه فورکی نیست

نمایندگی ال جی

محمد بزی
7 آذر 1400

    سلام محمد عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون ال جی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    8 آذر 1400

صفحه تلویزیون شکسته و نیاز به تعویض دارد

کیومرث شمشکی
5 آذر 1400

    سلام کیومرث عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعویض قطعات تلویزیون ال جی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    6 آذر 1400

سلام تلوزیون خانه امان ضربه به تاچ خورده و تصویر خط خطی شده چه کنم نمایندگی در لامرد فارس دارید

حسن نکوخیز
2 آذر 1400

    سلام دوست عزیز
    در حال حاضر کاراباما فقط در استان های
    تهران، البرز، گیلان و اصفهان نمایندگی فعال داره
    اگر در هر کدام از این شهرها بودید ما در خدمتتون هستیم.
    موفق باشید

    نسیم اسلام پور
    6 آذر 1400

سلام خسته نباشید تلوزیون ال جی دارم خراب شد تعمیرکار باز کرد گفت مین برد سوخته ولی پیدا نمیشه اگه شما موجود دارید بیارم برای تعمیر ۴۷ LED5600 ممنون

نمایندگی ال جی

مصطفی نامنی
2 آذر 1400

    سلام مصطفی عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون ال جی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    2 آذر 1400

تصویر تلویزیون نمیاد ولی برقش کار میکنه

داوود مروتی
30 آبان 1400

    سلام داوود عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    2 آذر 1400

سلام گوشه تلویزیون ما بر اثر خوردن ضربه شکسته میخواهیم جهت تعمیر وهزینه مشورت کنیم وتعمییر کنیم ممنون

میلاد جباری
29 آبان 1400

    سلام میلاد عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    2 آذر 1400

تلویزیون روشن نمیشود

خشایارفرزامی
29 آبان 1400

    سلام خشایار عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    2 آذر 1400

سلام الجی 42ماهواره دار تصویرنداره منو خارجی

خسرومرادی
29 آبان 1400

برای نصب تلوزیون با مشکل مواجه شدیم و احتیاج به راهنما داریم.

فاطمه اسماعیلی
29 آبان 1400

    سلام فاطمه عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای نصب تلویزیون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    2 آذر 1400

تعمیر تلویزیون

ولی کردگاری
23 آبان 1400

تلویزیون خراب شده

معصومه علیزاده
12 آبان 1400

سلام خوبید شرمنده تلویزیون مدل آلبی ۴۲ صدا دارد تصویر ندارد باید چه کار کنیم متشکر

روح الله پناهی
11 آبان 1400

    سلام روح الله عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    16 آبان 1400

سلام خسته نباشید، امروز پسرم کنترل رو پرت کرد به صفحه تلویزیون وشکست،الان نصف تصویرداره ونصف دیگه راه راه شده،ما ساکن دماوندهستیم استان تهران،الان ماچطوری بایدتلویزیون رو بیاریم

مرتضی حسن مرشدی
7 آبان 1400

    سلام مرتضی عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید -تا همکاران ما شما رو راهنمایی کنن.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    9 آبان 1400

سلام تلویزیون ما ترک خورده گوشه پنل میشه پنلش عوض کرد

محمد
7 آبان 1400

    سلام محمد عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید تا همکاران ما راهنماییتون کنند.

    نسیم اسلام پور
    9 آبان 1400

تلویزیون ما ال چی هستش ومدتیه صفحه اوندابی مایل به بنفش شده برای درست کردنش چقدر هزینه میشه
نمایندگی ال جی

مهدی موسوی
4 آبان 1400

    سلام مهدی عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون ال جی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    9 آبان 1400

تعمیر تلویزیون ال جی کره ای صحفه ضربه خورده
نمایندگی ال جی

علی حسین رشیدی
30 مهر 1400

    سلام علی حسین عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون ال جی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    9 آبان 1400

سلام تلوزبون ال جی ما مدتی تاریکه تصویرش شفاف نیست
نمایندگی ال جی

فریده سلیمانی
24 مهر 1400

    سلام فریده عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون ال جی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    24 مهر 1400

سلام تلویزیون ال جی ۴۹ اینچ ماهواره دارخریدم ولی پنل شکسته شدایاراهی وجودداردتصویرش رادریک مانیتوریاتلویزیون قدیمی بایک سه فیش وصل کنم تاتصویرازان پنل شکسته رادرتلویزیون دیگرببینم چکارکنم لطفا جواب دهیدممنونم اگرتعمیرکارمتوانددرست کندجواب بدیدباتشکر
نمایندگی ال جی

علی رضی
22 مهر 1400

    سلام علی عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون ال جی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    24 مهر 1400

سلام پسرم با شمشیر پلاستیکی کوبونده رو تلویزیون کارشناسان گفتن شکسته شیشه هزینه تعویض شیشش چقدره ممنونم جواب بدید

محدثه عابدینی
21 مهر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید تا حدود قیمت خدمتتون اطلاع داده بشه.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    24 مهر 1400

سلام
تلویزیون رو وقتی روی حالت AV یا TV میزارم تا فیلم یا شبکه رو نگاه کنم
بعد از 10 ثانیه خود ب خود تصویر میپره و بجاش فیلپ خود الجی پخش میشه ک منظره هارو نشون میده
لطف میکنین ایرادش رو بگین

مهدی جنگجو
19 مهر 1400

تلویزیون ال چی ۴۲ led روشن میشه صدا خوب فقط تصویر کم کم از بالا به پایین به فاصله نیم ساعت زمان میبرد که کامل شود
نمایندگی ال جی

حسین ابراهیمی
13 مهر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون ال جی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    17 مهر 1400

باسلام..
تلویزیون ال جی من به اینترنت وای فای وصل نمیشه و اگر هم وصل میشه خیلی زود قطع میشه.
۰۹۱۲۲۶*****

مسعود اسکندری
12 مهر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    17 مهر 1400

تنظیم نمی شود نه بادستگاه دیجیتال ونه خود تلویزیون

وحید تیمورپور
11 مهر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    17 مهر 1400

تعمیر لامپ تصویر ال ای دی ۳بعدی ال جی

ابوالفضل پیر محمدی
8 مهر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    10 مهر 1400

نورتلوزیون بسیار کم شه

قا ضی
28 شهریور 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    3 مهر 1400

صدای تلویزیون بریده بریده است از ده کلمه یک کلمه نا مفهوم شنیده میشود

محمود مهرانی
6 شهریور 1400

باسلام خسته نباشید تلویزیون ما یهو صفحه اش سیاه شد صدا ولی دارد

احمدرضا اسد
29 مرداد 1400

    سلام احمدرضای عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    30 مرداد 1400

سلام
تلویزیون ما لامپ های صفحه تصویرش کامل سوخته
مدلش اسمارت ۴۹ اینچ هست

جواد کوشکی
27 مرداد 1400

    سلام جواد عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    30 مرداد 1400

سلام
تلویزیون ما روشن میشود ولی تصویر ندارد

معصومه معتمدی نژاد
26 مرداد 1400

    سلام معصومه عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    30 مرداد 1400

سلام
تلویزیون ۵۰اینچ ال جی OlEDEدارم صحفه،LEDE بعضی جاها ازبغل جدا شده فشارمیدهید می چسبد بعد چندلحظه باز جدا می شود لطفا راهنمایی کنید
نمایندگی ال جی
نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی

حسین قربانی
26 مرداد 1400

    سلام حسین عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون ال جی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    26 مرداد 1400

باسلام وخسته نباشید من تلویزیون را پس از روشن کرد بعد ده دقیقه خاموش شد تلویزیون
مارکLG میباشد در ضمن منزل من پرند
است من یکی از مشتریان ال جی هستم
باتشکر منتظر تماس شما هستم
برای تعمیر آن

نمایندگی ال جی

مرضیه معصومیان
21 مرداد 1400

    سلام مرضیه عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    23 مرداد 1400

سلام وقت بخیر دخترم کنترل رو پرت کرد تو صفحه تلویزیون و صفحه اسیب دیده ایا تعویض میشه؟

حسن بلوچ
17 مرداد 1400

    سلام حسن عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    19 مرداد 1400

سلام خسته نباشید تلویزیون ما صدا داره ولی تصویر نمیاد مشکلش چی هست

حمید سپاهی
13 مرداد 1400

    سلام حمید عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    14 مرداد 1400

با سلام خدمت شما تلویزیون ما ضربه بهش خورده وکلا صفحه ش خط خطی شده و کدر ولی صدا داره بنظرتون درست میشه
نمایندگی ال جی

ذبیح الا سپهوندی
12 مرداد 1400

    سلام ذبیح الا عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون ال جی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    12 مرداد 1400

مدل تلویزیون ال جى من 43LF631V-TBمیباشد و جهت استفاده از نسخه اندروید آن با بروز رسانى شود و احتیاج به جدید ترین نرم افزار بروز رسانى میباشد
ممنون
نمایندگی ال جی

سيد رضا دامادى
9 مرداد 1400

    سلام سید رضای عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون ال جی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    12 مرداد 1400

باسلام
تلوزیون LED ال جی قسمت بالای تصویرتیره شده قسمت سمت راستش هم تقریباتانیمه آبی شده
لطفا برآوردهزینه تعمیرگاه مجاز ال جی و بفرمایید تابرای تعمیرش اقدام کنیم

روح اله مرادی
7 مرداد 1400

    سلام روح اله عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون ال جی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    9 مرداد 1400

ضربه به صفحه تلویزیون و صدمه دیدن صفحه

رضا پجعفری
6 مرداد 1400

    سلام رضای عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    9 مرداد 1400

سلام سوال داشتم من اراک پیام میدهم تلویزیون ما لکه های سیاه رنگ روی صفحه داره البته با روشن شدن طولانی لکه ها سیاه تعداد بیشتر میشه سوال من این است شما تعمیر کار در اراک دارین یا اگر ندارید من چطور تلویزیون را به تهران ارسال کنم چون در اراک تعمیر کار خوب نیست باتشکر

سیما پیر علی
1 مرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    در حال حاضر کاراباما فقط در استان های
    تهران، البرز، گیلان و اصفهان نمایندگی فعال داره
    اگر در هر کدام از این شهرها هستید ما در خدمتتون هستیم.
    موفق باشید

    نسیم اسلام پور
    2 مرداد 1400

سلام تلویزون ماضربه دیده اندازه یک وجب خطهای رنگی عمودی افتاده روی صفحش اماصداوتصویرش کامله مشکلی نداره فقط صفحشه مبشه بررسی کنید؟؟

مریم قانعی
1 مرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    2 مرداد 1400

باسلام دوسال پیش از نمایندگی اومدن تلویزیون خرابی داشت درست کردند
امسال هم باز خراب شده وتصویر نداره

مهوش خورشیدی
26 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    26 تیر 1400

دگمه لباسشویی پاورش سفت شده

قادری
25 تیر 1400

سلام. برد تلوزیون ما سوخته.قطعش گیر نمیاد.قبلا هم یک بار تعمیر شده.

ابراهیم یزدانی
24 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    26 تیر 1400

خرابی تصویر تلوزیون ۴۲ اینچ ال جی

ناصر کمالپور
23 تیر 1400

    سلام تلویزیون تصویر نداره ۴۲ اینچ مارک LG هست

    علی اکبر اعتمادی
    20 خرداد 1401

باسلام تلویزیون صدادارد ولی تصویرندارد لوگوی ال جی نشان داده میشود ولی تصویرندارد

پرویزآزادی
23 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    24 تیر 1400

تلویزیون من lG هست ایا میتوان تلویزیونی که قابلیت نمایش شبکه های اس دی دارد را به اچ دی تغییر داد؟

تفضلی
19 تیر 1400

تلوزیون ما ال ای دی الجی هستش صدا دارد ولی تصویر ندارد اول نور صفحه کم شد بعد یه مدت کلا سیاه شد نه بهش ضربه خورد و نه آب ریخت روش خود به خود صفحش سیاح شد اما صدا دارد باتشکر

فاطمه زامروی
15 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    17 تیر 1400

تصورنامطلوب وخطهای ریزورنگ نامطلوب

منصور شایگان نژاد
1 تیر 1400

تلویزیون تصویرش سفید میاد

فرهاد الهیاری
31 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    31 خرداد 1400

ال ای رنگ زمینش آبیه

زهره آمند یا مهری طاهری
27 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    31 خرداد 1400

سلام من یک ال ای دی ال حی مدل LB6700 دارم بک لایتش خراب بود الان بعد تعمیر لکه های سیاه توی صفحه ایجاد شده به صورت هاله های کم رنگ

مالک
25 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    31 خرداد 1400

سلام تلویزیون الجی ما ال ای دی ۵۵ اینچ هست صفحه تلویزیون مرتب سیاه وسفید و قطع و وصل میشود از شما تقاضامندم برای تعمیرش اقدام فرمایید

خانم نژاد موسوی
22 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    پیام شما به واحد مربوطه منتقل شد. در اسرع وقت با شما تماس می گیریم.
    در کنارتون هستیم

    علوی
    25 خرداد 1400

سلام .برای راه اندازی و نصب تلویزیون الجی می خواستم راهنمایی کنید. متشکرم

غلامعباس مهری
19 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای نصب دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    19 خرداد 1400

صفحه تلوزیون ۴۹ اینچ شکسته شده است

علی سالاری
19 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان در زمینه تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    19 خرداد 1400

سلام و عرض ادب تلویزیون ما LED LG 42in در اثر ضربه خیلی کوچک قسمت از صفحه خط های عمودی ظاهر شده است.

علیرضا اسکندرزاده
9 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان در زمینه تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    9 خرداد 1400

سلام تلویزیون ال جی 43اینچ ضربه کوچک به صفحه اش خورده روشن میشه تصویر هم نشون میده فقط همون قسمتی که ضربه بهش خورده تصویرش مثل خطوط موازی هست چنانچه عکس خواستی براتون می‌فرستم

واحدبخش. افراز
8 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان در زمینه تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    9 خرداد 1400

سلام من یک تلویزین 32 اینچ 775 FT فلاترون دارم که هنوز ایرادی پیدا نکرده وبازهم نشده اما از دیشب مرتب خاموش وروشن میشه وچندلحطه تصویر داره ودوباره قطع میشه وتا از برق خارج نشه خاموش نمیشه

مرتضی مزروعی
8 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به تعمیر داره می تونید با کاراباما تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان در زمینه تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    8 خرداد 1400

سلام .. خسته نباشین .. تلویزیون ۵۰ اینچ ال سی دی داریم .. ۱۴ سال داریم .. تا حالا خراب نشده بود .. پشتشم باز نشده .. الان وقتی روشنه یه دفعه تصویرش میره .. صدا داره ولی تصویر میره .. وقتی تصویر میره کنترلش هم کار میکنه .. خاموش میکنیم چند دقیقه بعد که روشن میکنیم درست میشه .. ولی بازم چند دقیقه بعد تصویرش میره .. خواستم بپرسم مشکلش چیه و چقد هزینه تعمیرش میشه .. ممنون میشم ..

سعید شیری
2 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین کارشناسان رو برای تعمیر دستگاهتون ثبت کنید.
    موفق باشید

    علوی
    4 خرداد 1400

عرض سلام و خسته نباشید.تلویزیون ما جدیدا نور تصویرش رفته،یعنی صدا و تصویرو داریم فقط تاریک هستش.میخواستم بدونم کارشناسی هست که تو تنظیمش بصورت تلفنی بهم کمک کنه؟

فیروز معصوم زاده
26 اسفند 1399

    عرض سلام و خسته نباشید.تلویزیون ما جدیدا نور تصویرش رفته،یعنی صدا و تصویرو داریم فقط تاریک هستش.میخواستم بدونم کارشناسی هست که تو تنظیمش بصورت تلفنی بهم کمک کنه؟

    غیب الله مهدوی
    17 فروردین 1400

تلویزیون روشن میشه ولی تصویر ندارد وفلش هم بالانمیاره

حسین هادی نیا
16 اسفند 1399

سلام.نصف صفحه تلوزیون تاریک شده

سید کاظم موسوی
13 اسفند 1399

تلویزیون تصویر نداره ولی صدا داره

علیرضا خوش کار خیری
10 اسفند 1399

با سلام
تلویزیون ال جی ۴۲ بدون هیچ ضربه یا شکستگی یکدفعه دچار مشکل شد بطور مداوم خاموش روشن میشه .نمیدونم مشکل از چیه؟

علیرضا باقری
9 اسفند 1399

سلام یکدفعه تلویزیونمون صفحش سیاه شد ولی صداش میاد چند بار هم خاموش و روشن کردیم اما درست نشد صدا داره ولی تصویر نداره
لطف کنید راهنمایی کنید

علی آجرلو
9 اسفند 1399

تلویزیون LGدارم شب که خاموشش کردم سالم بود صبح که خواستم روشن کنم نه تصویر میاره نه صدا فقط چراغ قرمز روشن و خاموش هستش

ایرج دهقانی
6 اسفند 1399

تلویزیونی ال چی ۴۲ اینچ در حین روشن بودن برفکی شد و خاموش درضمن چراغ پاور هم روشن است

حسین ناصری
27 بهمن 1399

جای فیش اچ تی خراب شده یعنی رفته داخل

معصومه صفری
23 بهمن 1399

سلام. ال ای دی تلویزیون ال جی مدل 47LB65200GI شکسته لطفا اگه کسی موجود داره خبر بدید

نگین مقدسی
20 بهمن 1399

سلام خسته نباشید مشکل تی وی احتمال خرابی بک لایت هست چون نصف پایین صفحه تیره شده است

جواد باقری
16 بهمن 1399

کنترل فقط پاور با مشکل خاموش می کند

جعفر جعفری
14 بهمن 1399

تصویر ال ای دی ما قطع شده ولی صدا دارد چگونه مشکلمو را حل کنم

عباسعلی سلیمانیان
14 بهمن 1399

سلام من چگونه میتونم به بلوتوث تلویزیون ال جی ۴۹ وصل بشم؟
لطفا بگید ممنون

مهران پاداشی
22 دی 1399

سلام وقت بخیر.من یه تلویزیون ۴۳ اینچ ال جی دارم که ضربه خورده و شکسته ولی وقتی به برق میزنیم روشن میشه ولی صفحه کلا خورد شده میخواستم بدونم هزینه تعمیرش چقدره

سرلک
16 دی 1399

سلام بنده یک دستگاه تلویزیون ال سی دی ۲۶ اینچ ال جی دارم که ورودی hdmi/اچ دی ام ای آن مشکل دارد. لطفا بفرمایید با ایاب و ذهاب هزینه آن چقدر می‌شود . ساکن غرب تهران هستم

محمود عزیزی
4 دی 1399

    با سلام. دوست عزیز جهت تعمیر تلویزیون ال جی خود لطفا با شماره 02154584 تماس گرفته و یا فرم آنلاین موجود در این صفحه را تکمیل کنید تا درخواست شما ثبت و به آن رسیدگی شود.

    کارشناس5: شعبانی
    6 دی 1399

سلام
لطفا برای نصب تلویزیون oled lg نصاب معرفی نمایید

نوریان
2 دی 1399

    با سلام. دوست عزیز از طریق تماس با 02154584 و یا تکمیل فرم آنلاین در همین صفحه می توانید درخواست خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

    کارشناس5: شعبانی
    2 دی 1399

سلام . تلوزیون من اسمارت هسش ولی نمیتونم بااینترنت گوشیم یا خود گوشیم رو بهش اتصال بدم .

نعمان حاتمی
25 آذر 1399

سلام،تلویزیون ال جی 32LF550D نیاز به تعویض بک لایت دارد.

مهدی مالکی
21 آذر 1399

    با سلام. دوست عزیز از طریق تماس تلفنی و یا تکمیل فرم میتوانید سفارش تعمیر تلویزیون ال جی خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت متخصصین کاراباما به منزل شما مراجعه نمایند.

    کارشناس5: شعبانی
    22 آذر 1399

سلام، تلویزیون ال جی 50 اینچ LED تصویر بالا نمی آید فقط صدا دارد.

امینی
23 آبان 1399

سلام تلویزیون ما مدل LG webOs TV UJ651V هست به صورت مکرر وای فای و موسش قطع میشه و بعد خود به خود دوباره وصل می‌شه می‌شه راهنمایی کنید که چه کاری باید انجام بدیم تا مشکلش برطرف بشه؟ آیا نیاز به تعمیر و عوض کردن قطعه داده؟ هزینه احتمالی اینکار چقدر است؟

موجان شیرالی
20 آبان 1399

سلام تلویزیون ما بطور ناگهانی پر پر کرد و دیگر روشن نشد مشکل چیست ؟

کبری محمدرضایی
9 آبان 1399

سلام، هیچ کدام از خروجی های “اچ دی ام آی ” کار نمیکنه، چکار باید بکنیم؟

عماد مهبد
14 مهر 1399

سلام ال ای دی 4k۴۹ اینچ ۱سال خریدم چند روز که روشن میکنم هر چند دقیقه خود به خود خاموش روشن میشه ۳یا ۴بار اتفاق میوفته بعد دیگه خاموش نمیشه علتش چیست لطفا راهنمایی کنید ضرر نداره؟ ممنون

شهرام جاویدنیا
1 مهر 1399

سلام خسته نباشید بک لایت تلویزیون ما سوخته مدلش ال جی ۵۰ اینچه ولی تلویزیون بانه ای چیکار کنیم گلدیران درست نمیکنه امکانش هست توی خونه تعمیر بشه

عظیمی
21 شهریور 1399

تلویزیون 43 در حالت روشن با یک صدای بلند به یکباره خاموش شده روشن نمی شود.

نادر حقیقت ناصری
13 شهریور 1399

سلام و خسته نباشید
تلویزیون ال جی مدل 55uj634v دارم الان متوجه وجود هاله ای تیره رنگ بر روی مانیتور شدم، علاوه بر این نور کلی مانیتور هم کم شده، مشکل از چیست؟ راهنمایی کنند
ممنون

roohi
27 مرداد 1399

با سلام :
گاها در حین تماشا صفحه تصویر برای چند ثانیه محو ومجددا می آید

فرامرزمرادزاده
25 مرداد 1399

سلام. تلویزیون ما LG 55sj850V هست. تازگی کنترل جادویی ارتباط برقرار نمی کنه و با فشار دکمه پیغام سرویس بلوتوث نیاز دارد دوباره راه اندازی شود نمایش داده می شود. همچنین ارتباط وایرلس با مودم برقرار نمیشه. با سپاس

محمد ایواز
19 مرداد 1399

سلام تلوزیون من ال جی ۴۲ اینچ کیفیت 4Kهستش. چند وقته نور تصویر زمینه کم و تاریک شده. رنگ تصویر ته مایه ی ابی داره. هرچی هم تو تنطیمات میزنم بازم همونطوریه. چطور دوباره نور زمینه رو درست کنم؟

عاطفه طبسی
11 مرداد 1399

سلام تلویزیون ال جی مدل 32lw300300c دارم که خرابی از قطع تصویر با hdmi شروع شد و در نهایت الان اصلا روشن نمی شود فقط چراغ پاور روشن می شود. گارانتی دستگاه به اتمام رسیده است. امکان تعمیرش هست؟

مسعود صیرفی
24 تیر 1399

سلام مدل تلویزیون 42lw57 است مشکل اینه که روشن نمیشه با وجود اینکه برق میاد داخلش و چراغ پاور روشنه

کریمی
21 تیر 1399

سلام خسته نباشیدتلویزیون ال جی ۴۲ اینچ داریم روشن میشه صداهم داره ولی تصویرش سیاه مشکل از کجاست

مهدی احمدی
10 خرداد 1399

تصویر تلویزیون الجی من امروز بر اثر نفوذ آب قطع شده و فقط صدا پخش میشود.لطفا بفرمایید پس از بخار شدن آب مشکل برطرف میشه یا نیاز به تعویض قطعه داره؟حدود هزینه احتمالی رو هم بفرمایید.

بزرگمهر
23 اردیبهشت 1399

با عرض پوزش اصلاح میکنم بک لایت تلویزیون ال ای دی ال جی

هادی کاظمی
13 اردیبهشت 1399

    سلام مدل تلویزیون ما 42LS46000-TA میباشد و از دیروز آنتن دیجیتال قطع شده با چند تا آنتن امتحان کردیم بالا نمیاره. اصلا سیگنال نداره. اگه امکانش هست راهنمایم کنید

    شهزاد فصیحی
    9 خرداد 1399

    سلام تلوزیون ما مدل فورکی هست وخاموش بود آن راروشن کردیم ودیدیم که صدا داردولی تصویر ندارد میخواستیم ببینیم مشکل از کجاست

    رضاعوض پور
    19 خرداد 1399

با عرض سلام و خسته نباشد میخواه بدانم تعوض بک لایت تلویزیون 42 اینچ ال سی دی ال جی چقدر هزینه دارد؟ با تشکر

هادی کاظمی
13 اردیبهشت 1399

سلام led LG روشن میکنیم صدا دارد تصویر نمیاد بعضی اوقات درست میشه خودش ولی در کل این مشکل و داره

علی تاجیک
7 اردیبهشت 1399

    باسلام امروز که اومدیم خونه تلوزیون رو که روشن کردیم صدا میومد ولی تصویر نداشتیم بعد از چند بار خاموش وروشن کردن نصف تصویر مات شده دلیلش چی میتونه باشه

    شهرام میرزاپور
    12 مرداد 1399

سلام وقتتان بخیر
چرا تلویزیون الی جی مدل 49LF540V ضبط نمیکنه دکمه رکوردر رو میزنم مینویسه پشتیبانی نمیشود
چیکار باید انجام بدم که ضبط کند
ممنونم

سوما شاپری
29 فروردین 1399

با عرض سلام و وقت بخیر. من ی ال ای دی دارم ی چند وقتی هست که پایین تلوزیون رنگش تغییر کرده. نه ضربه خورده نه آب. علت چی میتونه باشه؟ قالب تعمیر هست؟

حسام وحیدی
27 فروردین 1399

    سلام دوست گرامی، تلویزیون شما حتما باید توسط تکنسین تعمیرات تلویزیون ال جی بازدید و عیب یابی شود. در صورت نیاز می توانید درخواست خود را همین جا ازطریق فرم آنلاین و یا تماس با ما ثبت نمایید.

    کارشناس 4: جعفری
    30 فروردین 1399

سلام روز بخیر تلوزیون من از دیروز تاحالا تمامی دکمه ها از کار افتادن نه دکمه های زیر تلوزیون نه کنترل هیچ واکنشی روی تلوزیون نداره وقتی از برق درش میارم دوباره میزنم تا چند ثانیه کار میکنه ولی بعد دوباره از کار میافته

سلگی
18 فروردین 1399

    با سلام …ما تلوزیونمون ال جی ۴۹ اینچ هستش تقریبا ۲ ساله خریدیم …الان ۴.۵ ماه هستش که هر از گاهی مثلا ماهی یکی دوبار …نصف بالایه صفحه رنگش تیره تر از قسمت پایینش میشه …و بعد از یکی دو ساعت گاهی درست میشه و گاهی هم یه نصف روز طول میکشه…میخواستم ببینم مشکلش از چی میتونه باشه…و هزینه تعمیر تلویزیون ال جی من با این مشکل رو اگر که لطف کنید بگین ممنون میشم

    D.n
    24 فروردین 1399

با سلام و احترام دنبال پایه رومیزی تلویزیونLGمدل55lh50yr_tr هستم کجا میتونم تهیه کنم

ضرغامی
18 فروردین 1399

سلام
من یک تلویزیون ال جی دارم که چند روزی هست تصویر سیاه میشه ولی صدا داریم

وقتی تلوزیون خاموش میشه بعد از چند دقیقه روشن میکنم تصویر نشون میده ولی با گذشت یک زمان کوتاه مجددا صفحه سیاه میشه

امین
16 فروردین 1399

سلام
تلویزیون LED دارم دارای آنتن دیجیتال داخلی و چند مدتی هست بعضی از کانال ها را نشون نمیده . در صورت امکان راهنمایی نمایید. با تشکر

کیان
16 فروردین 1399

سلام
تلویزیون ال جی داریم که تصویر قطع شده ولی صدا دارد
مدل تلویزیون اولد باریک میباشد

احمدامینی
16 فروردین 1399

سلام هزینه تعمیر ال سی دی ال جی 55 اینچ که مشکل بک لایت داره حدودا چقدر میشه؟

حسن کرامت
9 فروردین 1399

    سلام دوست گرامی برای بررسی دقیق هزینه تعمیر ال سی دی ال جی باید دستگاه شما توسط کارشناش بازدید و عیب یابی شود.

    کارشناس 4: جعفری
    9 فروردین 1399

سلام تصویر تلویزیون ما یه دفعه قطع میشه اما صدا داره. الان یک هفته اس که اینطوری شده. ما ساکن کرج هستم. شماره تعمیر تلویزیون ال جی در کرج چنده؟

شرفی نیا
8 فروردین 1399

    سلام دوست گرامی اگر نیاز به تعمیر تلویزیون ال جی در کرج دارید می توانید همین جا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و یا با شماره 54584-021 تماس بگیرید.

    کارشناس 4: جعفری
    8 فروردین 1399

سلام من تازه یک تلویزیون ال جی 55 اینچ خریدم. بچه کوچیک دارم و می ترسم بهش ضربه بزنه. من می خوام که از نصب پایه تلویزیون ال جی روی دیوار استفاده کنم که دست بچه نرسه. اما دیوارها احساس می کنم تو خالیه. لطفا راهنمایی کنید چکا کنم. ممنونم

مریم فولادوند
8 فروردین 1399

    سلام دوست گرامی، اگر تلویزیون شما گارانتی دارد بهتر است از نمایندگی نصب تلویزیون ال جی کمک بگیرید. اما اگر تلویزیون شما فاقد گارانتی است. می توانید درخواست نصب تلویزیون ال جی خود را در کاراباما ثبت کنید تا متخصص نصب تلویزیون با حضور در محل، امکان نصب تلویزیون ال جی شما برای روی دیوار را بررسی کند و اگر مشکلی نبود، تلویزیون شما را بر روی دیوار نصب کند.

    کارشناس 4: جعفری
    8 فروردین 1399

باسلام وخسته نباشی خدمت کاراباما عزیز
من تلویزیون ال‌جی مدل 43LJ510V-TD دارم جدیدا هیچ فایل های تصویری رو پخش نمیکنه الان هم که همه جا تعطیله
امکانش هست یه لینک دانلود بهم بدید گفتم شاید بروز رسانی کنم درست بشه
مرسی از همه و تشکر ویژه از کاراباما

ایمان دل افکار
8 فروردین 1399

با سلام من میخواستم تلویزیون بخرم اما نمیدونم پتل ضد ضربه هست یا همش الکیه؟

حسین عباسی
7 فروردین 1399

    سلام و خسته نباشید
    ما تلویزیون um7450 لهستانی خریدیم.ولی منوی فارسی نداره. چطور باید منوش فارسی کنیم.میتونید راهنمایی کنید.ممنون میشم.من دوباره آبدیتش کردم ولی باز منوی فارسی نداره

    سلیم کرمپور
    29 آبان 1399

سلام
کنترل تلویزیون ما خراب شده ،چطوری میتونم یکی دیگه بخرم؟
مدل 49LF51000Gl-TA

حميدرضا مرادي
5 فروردین 1399

سلام تصویرتلوزیون یه دفعه ای خیلی تیره شده طوری که خیلی دشوارمیتونی یه کمش روببینید ولی صدادار لطفاراهنمایی کنید

جعفرزیرک
2 فروردین 1399

    سلام خسته نباشید شرمنده من یه ال ای دی ال جی مدل UK6400 PLF خریدم . وسط صفحه یه کم رو به بالا سمت راست ، تدادی از پیکسل هاش به اندازه یه لکه خیلی کوچیک یه کم روشن تر از بقیه شده در حالت عادی که نگاه میکنیم مشخص نیست ولی موقعی که با دقت نگاه میکنیم مشخص میشه . آیا این مشکل هست و آیا ممکنه که به مرور زمان اون بیشتر بشه ؟ ممنون میشم اگر راهنمایی بکنید

    فرشاد علی بمانی
    6 فروردین 1399

      سلام ببخشید من کرمانشاه هستم ال ای دی ال جی مدل 47lx6500دارم امکانش هست اگه بوردش موجود باشه برام بفرستین

      افشار رحیمط
      26 دی 1399

    سلام احتمالا لامپ های پشت زمینه خراب هستش.با مرکز تماس بگیرید.02154584
    مرکز خدمات تعمیر

    مهدی عیدی
    10 مرداد 1401

سلام وقت بخیر یک عدد ریموت کنترل موس دار مدل ال ایی دی Lf65000میخواستم ممنون میشم بفرمایین کدوم نمایندگی تلویزیون ال جی در اصفهان موجود دارن سپاس

زهرا یاوری زاده
27 اسفند 1398

اگه اولد به این راحتی تصویرش ایراد پیدا میکنه باید چیکار کنیم . مگه میشه آرم شبکه رو صفحه حک بشه . یعنی عیبش رو برطرف نکردن .

بهمن دادگر
21 اسفند 1398

سلام
تلویزیون من سایت فیلیمو رو باز نمیکنه و ارور شیک هندس میده
ولی چون سیستم عاملش واسه چند سال پیشه منو و تنظیماتش با مدل های جدید فرق میکنه و من نتونستم با استفاده از فیلم های توی سایت ها مشکل رو حل کنم

لطفا راهنماییم کنین

محمد رحیمی
20 اسفند 1398

باسلام ۱_هزینه تعمیر پنل lg۴۲ که مشگلش(صدا میاد تصویر یه خط بالای صفحه میاره فقط)لطفا بفرمائید ۲ آیا تکنسین بعداز اعلان هزینه به شما قبل از تعمیر میتواند پول بیشتر دریافت کند، موقع تحویل تلویزیون؟؟

طاهرصدیقی
15 اسفند 1398

با سلام تلویزیون ال جی من یک خط داخلش ظاهر شده و نیاز به تعمیر داره

حسين كاظمي
14 اسفند 1398

سلام . چنتا ضربه به صفحه تلویزین خورد با دست یه بچه ۲ ساله و الان فقط صدا رو داریم تصویر سیاهه

سیدصالح پورایوانی
12 اسفند 1398

سلام تلویزیون ما الجی 49هست وقتی روشن میکنیم صحفه تلوزیون به صورت کم پارازیت می افته میخواستم ببینم عیب چیه درضمن آنتن کابل آنتن را عوض کردم میخواستم ببینم چه مشکلی داره و چند هزینه ممنون از راهنمایان

حسین یاراحمدی
11 اسفند 1398

سلام عرض ادب و احترام ،تلویزیون ال جی ۳۲ اینچ ما یک هفته ای هست که تا روشن میکنیمش صدا با تصویرش میره ،، چند ثانیه هست دوباره میره ،،،میشه لطفا پیگیری بفرمایید برای تعمیرش ،،ممنونم ،،،

فرید نظریان
8 اسفند 1398

    تلویزیون ال ای دی ۴۲ اینچ ال جی روشن نمی شود

    محمد ملکی
    10 اسفند 1398

      باسلام.وقتی وارد مرور گر میشم،هیچ فیلمی پخش نمیشه و یه تصویر کوچک سمت چپ فقط وجود داره،مشکل کجاست

      کریمیان
      15 اسفند 1398

      سلام وقتتان بخیر
      چرا تلویزیون الی جی مدل 49LF540V ضبط نمیکنه دکمه رکوردر رو میزنم مینویسه پشتیبانی نمیشود
      چیکار باید انجام بدم که ضبط کند
      ممنونم

      سوما شاپری
      29 فروردین 1399

سلام تلویزیون ال جی مدل 43LG510v خاموش شده ولی چراغ پاورش روشن علت از چیه ک روشن نمیشه

Morteza.gh
1 بهمن 1398

سلام . تی وی 55 8500 4k دارم . وسط صفحه خط افتاده . حتما باید باز بشه ؟ با دستگاه باز میشه یا دستی ؟ هزینه ؟

کیوان
24 دی 1398

سلام مهدی هستم از مازندران . یه تلوزیون ۳دی الجی ال ام ۸۶۰۰۰ ۴۷ اینچ دارم چند روزه که هی خاموش میشه تصویر میره صدا داره خاموش روشن میکنم چند دقیقه کار میکنه یا همون لحظه دوباره خاموش میشه خواهشا بفرماید مشکلش چیه هزینهشم چقد میشه

مهدی خسروی
21 دی 1398

    سلام تلویزیون ال جی sj800 دارم همش پیام خطا usb میدهد

    نصرت ترامش
    7 فروردین 1399

    سلام . به احتمال زیاد مشکل از مین برده. یا سی پیو یا کل برد تعویض . شاید با ریبال کردن هم درست بشه

    عبدالله پورمراد
    10 خرداد 1400

سلام سمت راست صحفه تلویزیون ال جی چراجزی چشمک میزنه ممنون میشم راهنمایی کنین

جوادموسوی
10 دی 1398

صفحه تلویزیون شکسته میخواستم تعمیر کنم اما خروجش چقدر میشه تقریبی ال چی ۵۰ اینچ

ابراهیم رواز
1 دی 1398

سلام ال ای دی الجی فورکی مدل ۶۴۰۰ خریدم یک ماهه اصلا کیفیت تصویر نداره در حد تلویزیونای قدیمیه کیفیتش راهنماییم کنین ممنون

سیمین خداکرمی
25 آذر 1398

سلام لیست نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در کرج رو می خواستم.

مینا دوستی
21 آبان 1398

سلام “مین برد ال جی مدل42lv3710-tb در بازار موجود هست و یا شما موجود دارید قیمت چند است با تشکر

سید حسن جعفری
21 آبان 1398

    سلام
    دوست عزیز ما فروش قطعات تلویزیون ال جی نداریم. شما می توانید با شماره نمایندگی تلویزیون ال جی تماس بگیرید و برای درخواست خود راهنمایی بگیرید.

    کارشناس 4: جعفری
    21 آبان 1398

      سلام،بنده تلوزیون الجی مدل49uh640دارم،
      تلوزیون درحین تماشا صدا قطع شد،خاموشش کردیم و دوباره روشن کردیم که رو ارم الجی میاد و چراغ پاور 3چشمک میزنه و دیگه روشن نمیشه،از برق کشیدمش و1روز روشنش نکردم،وقتی بعد 1روز روشن کردم درست شد،و دوباره یکی دو روز کار میکنه و دوباره همون مشکل قبلی تکرار میشه،ممنون میشم راهنماییم کنید،باتشکر

      موسوی
      11 آبان 1399

      سلام خوزستان شهرستان امیدیه هستم دوعددکنترل جادویی ال جی دارم خراب شدن نمیدونم کجا تعمیرش میکنندلطفا کمکم کنید

      علیرصا فاتحی
      15 خرداد 1401

      وقت بخیر کاربر گرامی
      متاسفانه در حال حاضر کاراباما فقط در چهار استان تهران، البرز، گیلان و اصفهان خدمات ارائه می‌دهد.
      در گوگل عبارت تعمیر کنترل ال جی در خوزستان را جستجو نمایید.

      فرهاد محمدی
      18 خرداد 1401

باسلام
من یدونه ال ای دی الجی مدل 49uh651v دارم مین بردش سوخته.میخواستم ببینم مین بردش و شما دارین؟یا ازکجا میتونم تهیه کنم؟

حمیدرضا باقری
18 آبان 1398

باسلام.
من یه ال ای دی ۳۲ اینچ دارم ک اخیرا صدا داره ولی تصویر نمیاد
فقط گزینه ی تنظیمات ک میزنم ب سختی گزینه ها قابل رویت هستن .
لطفا راهنمایی کنید مشکلش چیه و هزینه تعمیرش چقده .
با تشکر از

رضا قبادی
5 آبان 1398

سلام تلویزیون ال جی 36 ال ای دی دارم که اخیرا صدا داره ولی تصویر نمیادلطفا زمان بازدیدوتعمیر وهزینه را بفرمائید

محمودمهدی
6 مهر 1398

    سلام دوست گرامی
    برای اطلاع از زمان و هزینه تعمیرات فرم ثبت درخواست تعمیر تلویزون ال جی خود را ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی شود.

    کارشناس 4: جعفری
    7 مهر 1398

      سلام چطوری باید زیرنوس فیلم رو اورد
      ایا برنامه ای داره که نصب کنیم ممنون

      سعادتمند
      18 اردیبهشت 1399

سلام تلویزیون ما ال جی هوشمند هست
نصف تصویر سمت چپش تیره شده وقتی روشنه البته
علتش چیه؟

فائز کرمی
4 مهر 1398

    با درود
    آیا رور تلویزیون ال جی 65 اینچ سوپرالترا میتوان فیلتر شکن نصب کرد تا وارد شبکه های مجازی یا یوتیوپ شویم یا خیر

    مسعود حسین زاده
    13 اسفند 1398

سلام وقت بخیر
تلویزیون ال ای دی
بر اثر ضربه صفحه شکسته و تقریبا یک چهارم از صفحه دیده نمیشه و خطهای رنگی هستش که به مرور زمان بیشتر میشه
میشه لطف بفرمائید مربوط به چی میشه؟
آیا امکان تعمیر هست
و تقریبا هزینه چقدر میشه؟

مهدی آقامحمدی
22 شهریور 1398

    تلویزیون ال ای دی ما تصویر کامل سیاه روشن میشه و صدا واضح میاد میخواستم بدانم ایراد چیه و چقدر هزینه دارد

    فیض آبادی
    29 اردیبهشت 1399

سلام خسته نباشی تلوزیون LEDال جی دارم ورودی AVشکسته میخواستم ببینم قابل تعمیره?

حسین خانی
18 شهریور 1398

    سلام.تلویزیون ماخاموش شدبرای روشن کردن مجددفقط صدامیادتصویرمحوه.بایدازصفحه تاریک تنظیمات نورراروی صرفه جویی برق نمایشگرخاموش وروی حداکثرتاروشن بماندواگه این عملیات باسرعت انجام نشه خاموش میشه

    غفارعلا
    8 اسفند 1398

      ال جی دارم تمام صفحه تاریک شده ، علت چیه و هزینه تعمیرش چقدر میشه؟

      ابراهیم پاکباز
      15 اسفند 1398

درود
تلوزیون من ال ای دی ال جی هست
مدل Ls57000 اینچ 42
که چند روز خود به خود کانال عوض میکنه لطفا راهنمایی کنید
سپاس

مجید رحمتی
13 شهریور 1398

    سلام تلویزیون ال جی هوشمند ما ماهوارش از کار افتاده
    چیکار کنیم

    علي طوسي
    11 فروردین 1399

    سلام خسته نباشید.
    تلوزیون ما یک دفعه تصویرش بالا پایین پرید. به طوری که تصویر به صورت ممتد بالا پایین و صفحه نمایش خاموش روشن میشه . صدا کاملا خوب و واضح است. ولی متاسفانه تصویر دیگه نیست. اگه راهنمایی کنید ممنون میشم.
    باید تلوزیون رو بیارم. یا تعمیرکار شما درب منزل حضور پیدا میکنه

    جواد
    7 آبان 1399

      با سلام. دوست گرامی با ثبت سفارش تعمیر تلویزیون ال جی می توانید در کمترین زمان از خدمات متخصصین مجرب کاراباما در منزل خود استفاده نمایید. چنانچه مشکل تلویزیون و رفع آن در محل امکان پذیر نباشد، متخصص کاراباما حمل و نقل ستگاه به کارگاه تخصصی را شخصا برعهده گرفته و بازگرداندن دستگاه به منزل شما نیز در ادامه توسط خود متخصص انجام می گیرد.

      کارشناس5: شعبانی
      11 آبان 1399

      سلام یه ال ای دی الجی مدل 49uj634v دارم به پنلش ضربه خورده خواستم بدونم قیمت تعمیرش چقدر میشه؟

      محمد کاملی
      2 بهمن 1399

سلام
تلوزیون من ال سی دی
ال جی
هست
وقتی روشن میشود
سمت چپ تلوزیون سیاه میشود
و بعد از چند دقیقه به حالت عادی باز میگردد
و تصویر و روشنایی کامل میشود
این ایراد مربوط به چی هست؟
و هزینه تعمیر ال سی دی ال جی حدودا در بازه چه قیمتی است؟

رامین فراهانی
10 شهریور 1398

    تلویزیون الجی مدل 47 اینچ lb 6700 که صفحه اش شکسته چقدر هزینه دارد؟راهنمایی فرمایید.

    فامیل خیراندیش
    29 بهمن 1398

      سلام تلویزیون ال جی دارم دچار مشکل شد تغریبا دو ماه که به وای فای وصل نمیشه و همینطور به کنترل جادویی میشه راهنماییم کنید؟

      علی عموزاد
      18 اسفند 1398

      سلام وقت بخیر من تلویزیون ال جی مدلuh 850t دارم که بر اثر ضربه صفحه یاپنل ایراد پیدا کرده یعنی اصلا تصویر ندارم فقط صدا دارم میشه راهنماییم کنید اول اینکه قابل تعویض هست دوم هم هزینه تعویضس چقدره؟

      احمد گلعلی پور
      2 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین کارشناسان رو برای تعمیر دستگاهتون ثبت کنید.
      موفق باشید

      علوی
      4 خرداد 1400

      تلوزیون خاموش شده و دیگه روشن نمیشه چراغ سیگنال روشن ولی تصویر وصدا نیست علت چی میتونه باشه

      عبدالله ورمزیار
      22 فروردین 1399

    تلویزیون ۵۵ ال جی در حین کار صدا قطع و بلافاصله خاموش و روشن میشود

    رضا ابهری
    7 اسفند 1398

      سلام تلویزیون ال جی مدل sm850 دارم به اینترنت متصل نمیشه یعنی اصلا گزینه ای برای اتصال نمیاره میگه وای فای خاموش شد ان را روشن کنید لطفا راهنماییم کنید

      ایلیا خالقی
      18 اسفند 1398

      سلام و درود برای همکاری با شرکت و خدمات پس از فروش برای استان گلستان شهرستان علی ابادکتول چطور باید اقدام کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون از لطف شما🙏

      سیداحسان مرادنیا
      29 آذر 1399

      با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل فرمایید.

      بابایی
      30 آذر 1399

    سلام من ساکن اصفهان هستم حدود6 ماه پیش تلویزیون ال جی خریدم گارانتی داره. لطفا شماره نمایندگی نصب تلویزیون ال جی در اصفهان رو برام ایمیل کنید یا همین جا هم پاسخ بدید ممنون میشم.

    مولود یزدانی
    2 فروردین 1399

      سلام شماره نمایندگی نصب تلویزیون ال جی در تهران رو هم لطفا بگذارید

      فرح بخش
      4 فروردین 1399

    سلام من یک DVD changer system دارم که موقع اسباب کشی کاملا سالم بود بعد از اسباب کشی یکسال گذشته و حالا آوردم استفاده کنم متاسفانه صداش خیلی ضعیفه و کوچک ترین ضربه به اون وارد نشده لطفا بگید مشکل چیه ممنونم

    اردشیر نوری
    29 فروردین 1399

      سلام روشن میشه تصویر نداره چه شه

      ناصر
      21 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      25 خرداد 1400

    سلام ، تلویزیون ۴٩ اینچ الجی دارم
    بر روی تصویر هاله های آبی رنگ دیده میشه
    علت چیه ؟

    نيما
    18 اردیبهشت 1399

      سلام . احتمالا مشکل مین یا پنل هست

      عبدالله پورمراد
      10 خرداد 1400

سلام تلویزیون LED
LGدارم فلش رونمی خونه چیکارش کنم خواهش می کنم کمکم کنید

سمانه گلشادی
8 شهریور 1398

    سلام
    بنده یک تلویزیون 43 اینچ2019 دارم که یه دفه خط های سیاه روش ظاهر میشه و این خط ها هی پرش می کنند و تعدادشون زیاد میشه. وقتی خاموش می کنم بعداز چند دقیقه خوب می شد ولی الان خاموش روشن می کنم و بعد از چند دقیقه همون اتفاق می افته. با سپاس معتمدی

    حبیب الله معتمدی
    25 اسفند 1398

      سلام. پنل الجی ۵۵sm86 شکسته. امکان تعویض هست؟ حدودا قیمت

      اسماعیل قائدی
      25 اردیبهشت 1399

      سلام یه ال ای دی ۴۳ الجی دارم صحفه روش شکسته ولی بازم همه چیش کار میکنه وسالمه بخوام ال ای دیشو عوض کنم چقدر میشه

      ایمان
      10 آبان 1399

    ضمن سلام و خسته نباشید خدمت شما
    من یک ال سی دی ال جی ۳۲ اینچ دارم
    الان تقریبا یک ماه است کی نور تلوزیون کم و زیاد میشود یعنی صفحه ال سی دی هی تاریک میشود و بعداز چند لحظه مجددا روشن میشود میشه لطفا بگید چه ایرادی پیدا کرده

    محمد پورمحمدی
    30 فروردین 1399

    با سلام و خسته نباشید، تلویزیون ما چند وقتی که صدا داره ولی تصویر نداره.

    فاطمه نادری
    12 دی 1399

سلام عرض ادب مین برد ال جی ۵۵ اینچ uf 850 أیا فرقى uf 770 داره چون مین برد برای تلویزیون عوض کردم و بعد متوجه شدم که نام تلویزیون تغییر کرده وپیام همان uf770 می دهد
درضمن پیام می دهد که سه بعدی پشتیبانی نمی کند در تماس با تعمیر کار گفت که مین برد ها یکی هستن ولی باید کد سری فعال شود لطفا راهنمایی کنیید بعد اگه امکانش هست قیمت مین برد چقدر هست
با تشکر..

حكيم
13 آبان 1397

    لامب تصویر سوخته ولی صدا داره مشکلش همینه

    یادگار زمانی
    11 اسفند 1398

      سلام تلویزیون ما صداش در میاد ولی تصویر نداره

      هادی وطن خواه
      23 آبان 1399

      سلام
      تلویزیون ال جی دارم ولی گوشی سامسونگ از طریق اسمارت ویو وصل نمیشوند چکار باید بکنم
      سپاسگزارم

      ابراهیم عزیزی
      25 دی 1399

      منم همین مشکل رو دارم

      ابوالفضل احمدیان
      5 تیر 1400

      سلام تلویزیون الجی ما ال ای دی ۴۹ اینچ هست صفحه تلویزیون مرتب سیاه وسفید و قطع و وصل میشود از شما تقاضامندم برای تعمیرش اقدام فرمایید

      سعید شیعه علی
      5 تیر 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      14 تیر 1400

      سلام دستگاه رو ریست فکتوری کنید

      مهدی عیدی
      10 مرداد 1401

      سلام.ال ای دی ال جی ۴۲ اینچ اسمارت و۳ بعدی مدتی هست وقتی روشن میکنیم ۳یا ۴ بار ری استارت میشه بعد خوب میشه.علتش چیه؟ ممنون از توجه تان

      احمد دادپیشه
      13 بهمن 1399

      تلویزیون مای دفعه تصویر رفت و صدا ندارد چی شده چقدر هزینه اش میشه

      جلال کریمیان
      2 مرداد 1401

      وقت بخیر دوست عزیز
      این مورد باید توسط کارشناسان بررسی شود. شما می توانید با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل فرمایید.

      فرهاد محمدی
      2 مرداد 1401

      به احتمال خیلی زیاد بکلایت نیاز به تعویض

      عبدالله پورمراد
      10 خرداد 1400

      باسلام تلویزیون ما نشان میدهد ولی تاریک است چشمک میزند علتش چیست ولی میگن مهتابیش سوخته هزینش چقدر است باتشکر

      محرم حقوقی
      24 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان در زمینه تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      25 خرداد 1400

      سلام . احتمال خیلی زیاد نیاز به تعویض بکلایت دارد

      عبدالله پورمراد
      10 خرداد 1400

      تلویزیون 42LM62000-TA.MMDWLIK آل جی صدا دارد تصویر ندارد.لطفا پیگیری کنید. ممنون

      نمایندگی ال جی
      تعمیرات تلویزیون ال جی

      محمد رضا عطاری
      24 مرداد 1400

      سلام محمدرضای عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون ال جی رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      26 مرداد 1400

      سلام تلویزیون ما ال جی است و خط های عمودی به صورت نقطه چین دارد کنار هم لطفاً راهنمایی بفرمایید

      نمایندگی ال جی

      محمدداوری
      3 شهریور 1400

      سلام محمد عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون ال جی رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      4 شهریور 1400

      سلام من یک تلویزیون ال جی ۴۵ اینچ خریدم متاسفانه پسر ۲سالم با یک پیچ گوشتی تیز کشیده رو صفحش خش زیادی انداخته لطفا بفرمایید این خش ها پاک میشود یا نه ؟؟؟؟؟؟

      علی تاجدینی
      21 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      25 خرداد 1400

      تلویزیون نه صدا داره نه تصویر

      غلامحسین اردلان
      8 مرداد 1400

      تلویزیون ال جی ال ای دی تصور وصدا ندارد روشن می شود

      علی اصعر عبدلرزاقی
      16 فروردین 1401

      سلام دوست عزیز
      برای حل مشکل، مقاله مشکلات متداول تلویزیون ال جی را مشاهده فرمایید.

      فرهاد محمدی
      21 اردیبهشت 1401

      سلام بعد روشن کردن تصویر به صورت کامل نمی اید و به حالت چشمک زدن می باشد

      محسن پناهی
      9 مهر 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      10 مهر 1400

      سلام
      تلویزیون ما کانال هاش پریده و میزنه بدون برنامه ریزی هر کاری هم میکنیم درست نمیشه چیکار باید بکنیم؟

      زهرا حسینی
      12 مهر 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      17 مهر 1400

      سلام تلویزیون ما صداش در میاد ولی تصویر نداره

      باقری
      26 تیر 1401

      سلام دوست عزیز
      جهت ثبت درخواست تعمیر، می توانید با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل فرمایید.

      فرهاد محمدی
      2 مرداد 1401

      سلام
      من چند ساله تلویزیون ال جی گرفتم حالا می خوام وای فای رو را بندازم نام و رمز رو میزنم ولی متصل نمیشه .

      فرهاد سعیدی
      21 تیر 1400

      سلام. تلوزیون LG مدل 42LED5600-TA چند ماه فقط ورودی آنتن تلوزیون فعال بود و سایر ورودیها از کار افتاده بود و در نهایت امروز ورودی آنتن نیز از کار افتاده است و تصویر نداریم .

      نمایندگی ال جی
      نمایندگی تلویزیون ال جی

      علیرضا شاهرخی پور
      13 مرداد 1400

      سلام علیرضای عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون ال جی رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      14 مرداد 1400

    سلام بنده یک دستگاه تلوزیون 49 ال ای دی ال‌جی 49 مدل‌ 5730 سری 5 خریداری کردم. توی کارتن کنترل جادویی نداشت. میخواستم ببینم این م ل داره یا نداره؟

    غلامرضا صفری
    14 فروردین 1399

      با سلام و احترام و خسته نباشی یک تلویزیونlG داریم مدل 55lh50yr-tA

      ضرغامی
      18 فروردین 1399

      باسلام چند روز پیش تلویزیون الجی خودمو به اینترنت وصل کردم و یکمی باهاش کار کردم فردا تلویزیونو روشن کردیم و بعد یه ساعت تماشای برنامه تمام کانالهای تلویزیونی پاک شدن و هر چقدر تلاش کردیم دیگه کانالهارو پیدا نکرد سیم انتنو با مالتی متر تست کردیمو انتن نو خریدیم ولی دیگه هیچ کانالی رو پیدا نمیکنه لطفا راهنماییم کنید

      علی
      25 فروردین 1399

      سلام تلویزیون ال چی ۴۳ اینچ دارم روشن میشه ولی تصویر نداره صفحه سیاه مشکل کجاست

      ابوذر انصاری
      31 اردیبهشت 1399

      سلام خسته نباشید تلویزیون ال جی ۵۵ دارم که تا بحال تعمیر نشده و از خدماتش هم استفاده نکردم. وقتی روشن میکنیم به اندازه ۲۰ سانت از صفحه تاریک میشود و بعد از یکساعت به ۵ سانت میرسد وقتی مجددا خاموش روشن میکنیم درست میشود علتش را نمیدانم و تا به حال به هیچ کارشناسی هم تلویزیون را نشان ندادم

      محمدرضا رفیعی
      9 مرداد 1399

      سلام و خسته نباشید
      یک تلوزیون ال جی مدل نانو هشتاد 2020 دارم که هنگام در آورن از کارتن دچار شکستگی ال سی دی شده،، آیا تعمیر میشه.. لطف کنید راهنایی بفرمائید

      مصطفی حسینی
      16 مهر 1399

      با عرض سلام خسته نباشید تلوزیونمون صدا داره تصویر نداره ال ای دی الجی و 32 اینچ میباشد لطفا هزینشو و ادرس نزدیکترین نمایندگی تعمیر الجی

      فاطمه زامروی
      7 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان در زمینه تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      8 خرداد 1400

      سلام . به احتمال خیلی زیاد مشکل از مین برد یا برد تیکان میباشد

      عبدالله پورمراد
      10 خرداد 1400

      سلام ما تلویزیون ال جی داریم چند روز پیش آب روش ریخته چندتا خط افقی روش پیدا شده آیا قابل تعمیر است یا نه؟هزینش چقد میشه؟

      ایمان خادمی
      21 اسفند 1400

      وقت بخیر
      برای ثبت درخواست خود می توانید از طریق وبسایت و یا با تماس تلفنی اقدام نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت به محل اعزام خواهند شد.

      فرهاد محمدی
      1 خرداد 1401

      سلام ما یه تلویزیون داریم که هی خاموش روشن میشه تند تند بدون توقف 7.8بار خاموش و روشن میشه مشکلش چیه لطفا بگین

      هادی
      26 مهر 1399

      با سلام تلوزیون 55 ال جی دارم تصویرش تیره میشه تنظیم میکنیم در حد دو سه دقیقه دوباره تصویر تیره میشه لطفا راهنمایی کنید متشکرم

      اقدس مظفری
      21 خرداد 1401

      سلام
      تلویزیون ما تصویرش رفته صداش هست لطفا کسی که تخصص داره بیاد درست کنه

      آیدا
      9 آذر 1399

      سلام من یک ال ای دی ال حی مدل LB6700 دارم بک لایتش خراب بود الان بعد تعمیر لکه های سیاه توی صفحه ایجاد شده به صورت هاله های کم رنگ

      مالک
      25 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      31 خرداد 1400

      تعمیر تلویزیون ال جی

      ابراهبم زرقی
      4 خرداد 1401

      وقت بخیر کاربر گرامی
      جهت ثبت درخواست برای تعمیر، می‌توانید با شماره‌ی 02158406 تماس بگیرید.

      فرهاد محمدی
      11 خرداد 1401

      سلام به تازگی تلویزیونمون رو روشن کردیم صداش میاد ولی تصویر نداره البته یه تصویر کم رنگی معلومه نمیدونیم مشکل لامپ تصویر یا سوکت فیشش ایراد کرده

      هاشم نصیری
      10 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      اگر دستگاهتون نیاز به تعمیر داره می تونید با کاراباما تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان در زمینه تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      12 خرداد 1400

    سلام چطوری باید زیرنوس فیلم رو اورد
    ایا برنامه ای داره که نصب کنیم ممنون
    مدل 50اینچ سری 7000
    50um7340pva

    Saadatmand
    18 اردیبهشت 1399

      سلام . کانال hd صدا دارد ولی تصویر ندارد

      جمهوری
      26 آذر 1399

    سلام وقت بخیر
    تلویزیون ۴۳ اینچ بنده بک لایتش سوخته بود همکاران محترم تشریف آوردن درستش کردن خاستم بدونم صفحه محافظش (سفید رنگ) چرا تعویض نکردن

    محمدحسین قاسمی
    24 اردیبهشت 1399

      سلام خسته نباشیدتلویزیون ال جی ۴۲ اینچ داریم روشن میشه صداهم داره ولی تصویرش سیاه مشکل از کجاست

      مهدی احمدی لطفی
      10 خرداد 1399

      تلوزیون روشن میشه ، صدا هم داره ، اما تصویر به صورت یه سری راه راه عمودی سفید و سیاه نمایش داده میشه

      محمود کتابچی
      16 مرداد 1399

    سلام تلویزیون ال جی دارم که هنگام روشن شدن تصویر پشت سرهم قطع و وصل میشه یعنی یک لحظه سریع میاد و دوباره سیاه میشه
    راهنماییم کنید ممنون

    مهدی بهروز
    23 دی 1399

    زیرنویس تلویزیون هنگام پخش خوانا نیست و حروف و معانی درهم هستن
    لطفا راهنمایی کنید

    بابک بهداروند
    31 فروردین 1400

    سلام و عرض ادب ال ای دی من خود به خود خاموش و روشن میشه اوایل کم این اتفاق می‌افتاد بعد نزدیک به سه هفته کلا درست شد الان دوباره همون اشو همون کاسه این کلمه رو می‌نویسه unknown device is disconnected خواهش میکنم راهنمایی کنید

    محمد رضایی
    10 اردیبهشت 1400

      با سلام.ببخشید تلویزیون من ال جی ۴۷ اینچ w9500 هست که دو ماهه مرتب ورودی رو عوض می کنه یعنی وقتی ماهواره وصله یه صفحه میاد رو مانیتور و میگه فقط ورودی تی وی موجوده
      همچنین وقتی رو دیجیتال هستم مرتب کانالها رو رو به بالا تغییر میده
      آیا چاره ای هست؟

      فؤاد شریفی
      2 اسفند 1400

    ال ای دی تلویزیون ال جی شکسته خواستم تعویض کنم.

    سوگندرجبی
    8 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان در زمینه تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      8 خرداد 1400

    صفحه تلوزیون شکسته

    حسن عباس نژاد
    27 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      31 خرداد 1400

    تلویزیون فقط مارکش میاد و میره

    رضا سلمانی
    29 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      31 خرداد 1400

    با سلام و درود بابت تصویر نداشتن تلویزیون ۴۳ ال‌جی

    عابد احمدی
    6 تیر 1400

      سلام دوست عزیز
      اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      14 تیر 1400

    با سلام تلوزیون ما قطع و وصل مداوم تصویر دارد 0911544****

    فاطمه عسگری
    7 تیر 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      14 تیر 1400

    ال ای دی ۴۲ اینچ ال جی ضربه خورده و صفحه از وسط کم کم شروع به سیاه شدن شد و الان کلا خراب شده میخواستم بدونم چقد هزینش میشه ؟

    پیمان آریایی مطلق
    17 تیر 1400

    تلویزیون ال جی اسمارت ضربه دیده

    سیدقایم سعیدی یگانه
    31 تیر 1400

    سلام وقت بخیر تلویزیون ال جی داریم درحال روشن بودن صفحه تلویزیون سیاه شد
    نمایندگی ال جی

    ایوب بهمنی
    7 شهریور 1400

      سلام ایوب عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون ال جی رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      9 شهریور 1400

      سلام خسته نباشید تلوزیون ال جی ۵۵ ما صحفش شکسته ایا درست میشه

      سلام
      24 تیر 1401

    سلام

    احدندایی
    8 شهریور 1400

    تلویزیون ما پنلش ضربه خورده ایا درست میشه خرجش چقدر میشه حدودا در ضمن اینجوری تلوبزیون خرید دارید؟

    عیسی پاشاپور
    20 شهریور 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      22 شهریور 1400

    صدا هست یکم تصویر کما بیش میاد

    محمد تکین
    1 مهر 1400

    باسلام تلویزیون خاموش کردیم دیگه روشن نشد ماهم دست نزدیم ودوشاخ برقودراوردیم

    مهدی مباشری
    15 مهر 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      17 مهر 1400

    تلویزیون من صدا داره تصویر نداره

    رضا حدادزاده
    17 مهر 1400

      سلام رضای عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      19 مهر 1400
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس