ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر لوازم خانگی زیمنس (SIEMENS)

به منظور دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع لوازم خانگی زیمنس، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید. هماهنگی جهت ارائه خدمات مورد نظرتان در مدت کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی زیمنس
متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی زیمنس

شرکت آلمانی زیمنس در سال 1847 تاسیس شد. لوازم خانگی این شرکت به عنوان بزرگترین شرکت تولیدی صنعتی در اروپا، کیفیت بسیار بالایی دارند. محصولات این برند در کشور ما نیز طرفداران زیادی دارند، اتفاقی که با توجه به فناوری پیشرفته و کیفیتی که این برند دارد، اصلا عجیب نیست. توصیه می‌شود جهت جلوگیری از بروز آسیب، خدمات مرتبط با محصولات این برند را از مراکز معتبر دارای تکنسین‌های آموزش دیده دریافت کنید. مجموعه کاراباما، با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی، یکی از معتبرترین مراکز در این حوزه است. تکنسین‌های این مرکز با برخورداری از دانش فنی مناسب، می‌توانند خدمات مورد نظرتان را با کیفیتی کم نظیر ارائه دهند. به علاوه، خدمات این مجموعه همراه با 6 ماه ضمانت ارائه می‌شود.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
نمایندگی تعمیرات انواع برندهای لوازم خانگی
برخی از آمارها اعتماد شما، پشتوانه ما
5+ سال سابقه

گذر از پنجمین سال حضور در صنعت تعمیرات

۱۱۰۰+ تکنسین

گروهی از متخصصین تمامی برندها و دستگاه ها

1M+ تعمیر موفق

ارائه خدمات ایمن، سریع و تضمین شده

شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1آیا تکنسین‌های اعزامی برای تعمیر لوازم خانگی زیمنس، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

تعمیر و سرویس لوازم خانگی زیمنس

چنانچه می‌دانید با توجه به شرایط کشور و تحریم‌ها امکان حضور نمایندگی بسیاری از برندها فراهم نیست. زیمنس (SIEMENS) یکی از همین برندهاست که به لحاظ کیفیت و فناوری از برترین‌های جهان به شمار می‌رود. در چنین شرایطی دسترسی به مرکزی که خدمات نصب، سرویس و تعمیرات را به طور تخصصی ارائه دهد، بسیار ارزشمند است.

مرکز تخصصی تعمیرات کاراباما، بیشتر از یک دهه پیش با هدف رفع مشکل نبود نمایندگی‌ها از جمله نمایندگی لوازم خانگی زیمنس شروع به کار کرد و در حال حاضر خدمات خود را به کمک 1100 تکنسین که در زمینه برندها و دستگاه‌های متفاوت تخصص دارند ارائه می‌دهد. یکی از برندهای تحت پوشش کاراباما زیمنس است که توسط تکنسین‌های متخصص ارائه می‌شود.

اگر شما هم یکی از محصولات این برند را در خانه دارید، می‌توانید از خدمات تعمیر کاراباما در منزل و محل استفاده کنید. ثبت سفارش نصب، سرویس و تعمیرات از طریق پر کردن فرم آنلاین یا تماس با شماره تلفن شرکت قابل انجام است.

کاراباما کدام لوازم خانگی زیمنس (SIEMENS) را تعمیر می‌کند؟

در حال حاضر تعمیرات تخصصی ماشین ظرفشویی و جاروبرقی این برند مطرح توسط مرکز کاراباما ارائه می‌شود. در صورتی که به خدمات پس از فروش لوازم خانگی زیمنس دسترسی ندارید، منطقی‌ترین اقدام مراجعه به مراکزی است که نه تنها از تکنسین‌های متخصص برخوردارند، بلکه خدمات خود را گارانتی می‌کنند.

مرکز تخصصی تعمیرات، کاراباما، خدمات ظرفشویی و جاروبرقی زیمنس را به کمک تکنسین‌های متخصص در زمینه همین دستگاه‌ها ارائه می‌دهد. بدین معنا که، پس از ثبت درخواست شما، تکنسینی که به منزل‌تان اعزام خواهد شد، تعمیرکار ظرفشویی یا جاروبرقی زیمنس است و به طور کامل نسبت به سیستم دستگاه شما شناخت دارد.

به علاوه، گارانتی 6 ماهه تعمیرات نیز همراه با خدماتی که دریافت می‌کنید ارائه می‌شود. به این ترتیب در صورتی که طی 6 ماه بعد از زمان تعمیر دستگاه‌تان، مشکل برطرف شده، تکرار شد، کاراباما دستگاه شما را به طور رایگان تعمیر خواهد کرد.

خدمات ماشین ظرفشویی زیمنس در مرکز تخصصی کاراباما

بله، ماشین ظرفشویی SIEMENS یکی از برترین‌ها در میان برندهای متفاوت این دستگاه است. با این حال، حتی بهترین دستگاه هم با گذشت زمان یا در اثر اشتباه و استفاده نادرست کاربر دچار ایراد می‌شود. برخی از مشکلات رایج ماشین ظرفشویی این برند عبارتند از:

  • به مشام رسیدن بوی بد از دستگاه
  • عدم تخلیه آب
  • نشت آب از ظرفشویی
  • تمیز نشدن ظروف
  • از کار افتادن کلیدهای ماشین ظرفشویی

هر یک از این مشکلات و بسیاری دیگر از ایرادات دیگر باید توسط یک تکنسین متخصص  مورد بررسی و عیب یابی قرار بگیرد تا علت اصلی مشخص شود. تکنسین‌های کاراباما شناخت بسیار خوبی نسبت به سیستم این دستگاه دارند و می‌توانند تعمیراتی بدون عیب و نقص ارائه دهند.

کاراباما، ارائه دهنده تعمیرات تخصصی جاروبرقی زیمنس

جاروبرقی زیمنس به لحاظ طراحی و ظرافت و از همه مهم‌تر کیفیت کم نظیر است. در صورتی که این دستگاه را برای منزل‌تان انتخاب کرده‌اید، معلوم می‌شود که در کنار زیبایی به کیفیت و دوام نیز اهمیت زیادی می‌دهید.

آنچه در کنار انتخاب چنین دستگاه خوب و باکیفیتی اهمیت دارد، انتخاب یک مرکز معتبر سرویس و تعمیرات جاروبرقی زیمنس است که خدماتی تخصصی را ارائه دهد.

کاراباما از تکنسین‌هایی برخوردار است که در زمینه تعمیر جاروبرقی زیمنس تخصص دارند و دستگاه شما را به درستی عیب یابی و تعمیر می‌کنند. با انتخاب کاراباما برای تعمیر جاروبرقی این برند، خدماتی دریافت خواهید که کیفیتی فراتر از نمایندگی زیمنس داشته باشد.

از لحظه ثبت درخواست شما برای تعمیر ظرفشویی زیمنس در محل یا تعمیرات جاروبرقی این برند تا دریافت خدمات مورد نظرتان همه چیز به طور کاملا حرفه‌ای و مرتب پیش خواهد رفت.

هزینه تعمیرات لوازم خانگی در کاراباما چطور محاسبه می‌شود؟

مبلغی که بابت تعمیر لوازم خانگی به تکنسین می‌پردازید به چند عامل بستگی دارد:

  • شدت خرابی دستگاه چقدر است؟
  • آیا دستگاه به تعویض قطعه نیاز دارد؟
  • قطعه‌ای که باید تعویض شود، چقدر قیمت دارد؟

از این رو پیش از بررسی دستگاه شما نمی‌توان هزینه تعمیر جاروبرقی زیمنس یا ظرفشویی این برند را اعلام کرد. ممکن است تکنسین پس از بررسی دستگاه شما متوجه شود که اصلا ایراد و خرابی وجود ندارد و مشکلی که تجربه کرده‌اید ناشی از یک خطای ساده بوده است.

از سوی دیگر ممکن است قطعه‌ای از دستگاه شما ایراد پیدا کرده باشد و لازم باشد تکنسین به تعمیر یا تعویض آن بپردازد.
با این حال، آنچه می‌توانیم به طور قطع بگوییم این است که هزینه تعیین شده بابت تعمیر دستگاه شما بر اساس نرخ اتحادیه است و به طور کامل تحت نظارت مجموعه قرار دارد.

کاراباما در کدام مناطق کشور تعمیرات لوازم خانگی زیمنس را ارائه می‌دهد؟

نبود نمایندگی رسمی لوازم خانگی زیمنس معضلی است که دارندگان و طرفداران این برند با آن مواجه هستند. در واقع برندهای جهانی زیادی این مشکل را دارند.

کاراباما با هدف از بین بردن این کاستی در صنعت تعمیرات لوازم خانگی پا به عرصه گذاشته است و با استخدام تکنسین‌هایی که دانش فنی بسیار خوبی دارند خدمات تخصصی خود را در زمینه برندهای مختلف از جمله زیمنس ارائه می‌دهد.

در حال حاضر استان‌های تهران، قم، البرز، اصفهان، گیلان و شهرستان‌های اراک، مشهد و جزیره کیش تحت پوشش خدمات کاراباما قرار دارند. در صورتی که ساکن یکی از این نقاط هستید و ظرفشویی یا جاروبرقی زیمنس دارید، می‌توانید درخواست خود را در وبسایت کاراباما و از طریق پر کردم فرم آنلاین ثبت نمایید.

همچنین می‌توانید با شماره تلفن مرکز تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید. زمان زیادی طول نخواهد کشید که هماهنگی‌ها جهت اعزام تکنسین متخصص دستگاه شما انجام شود.

تعمیرات لوازم خانگی زیمنس در تهران

ساکنین تهران می‌توانند خدمات تعمیر لوازم خانگی زیمنس (Siemens) را با کیفیتی همسان با نمایندگی زیمنس دریافت نمایند. یکی از اساسی‌ترین اهداف کاراباما ارائه خدمات تخصصی و بدون نقص به دارندگان تمامی برندهای جهانی است. این مرکز جهت تحقق این هدف، تکنسین‌هایی را استخدام کرده که به لحاظ دانش فنی و تجربه حرف زیادی برای گفتن دارند.

به این ترتیب، در صورتی که نیاز به دریافت خدمات نصب، سرویس یا تعمیرات هر یک از اقلام لوازم خانگی زیمنس را دارید، خیلی ساده می‌توانید درخواست خود را در وبسایت کاراباما ثبت کنید یا با شماره تلفن مرکز تماس بگیرید.

تلاش ما در کاراباما این است که خدمات خود را با کیفیت بالا و در زمانی کوتاه ارائه دهیم تا چالش حاصل از خرابی لوازم خانگی شما به یک باره برطرف شود.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس