ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی دوو (DAEWOO)

به منظور دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع مدل‌های ماشین ظرفشویی دوو، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید تا کارشناسان ما در کمتر از 15 دقیقه جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند. در این مرکز به دستگاه‌های دارای گارانتی خدمات ارائه نمی‌شود.

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی دوو
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات ظرفشویی دوو

برند دوو با تولید محصولات متنوع و باکیفیت توانسته جایگاه مناسبی را در خانه‌های ایرانی به دست آورد. یکی از محصولات این برند، ماشین ظرفشویی است که به دلیل تکنولوژی به روز و کیفیت بالا طرفداران زیادی دارد. با این حال، هر دستگاهی ممکن است پس از مدتی با مشکلاتی روبرو شود و نیاز به تعمیرات داشته باشد. نکته مهم آنکه در صورت خرابی حتما از یک تکنسین متخصص برای تعمیر ماشین ظرفشویی دوو کمک بگیرید تا دستگاه شما را به صورت اصولی تعمیر کند. تکنسین‌های مجموعه کاراباما از تجربه کافی برای تعمیر ظرفشویی دوو برخوردارند و می‌توانند دستگاه شما را به صورت حرفه‌ای تعمیر کنند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ماشین ظرفشویی دوو، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی دوو

1.روشن نشدن ماشین ظرفشویی دوو

اگر درب ظرفشویی به درستی بسته نشده باشد، برق آن وصل نباشد، دکمه‌های روی پنل و برد خراب شده باشد، رله یا برد الکترونیکی آسیب دیده باشد، قفل درب خراب شده باشد می‌توانیم شاهد روشن نشدن ماشین ظرفشویی باشیم. قبل از ثبت درخواست، قفل درب را بررسی کنید و چک کنید قفل کودک ظرفشویی فعال نشده باشد.

2.سر و صدای زیاد ماشین ظرفشویی دوو حین شستشو

سر و صدای زیاد ماشین ظرفشویی حین شستشو می‌تواند به دلیل خراب شدن پمپ تخلیه، یاتاقان و بازوی اسپری رخ بدهد. عدم نصب صحیح ماشین ظرفشویی نیز می‌تواند علت بروز این مشکل باشد. برای بررسی قطعات داخلی می‌توانید از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

3.نشت آب از ماشین ظرفشویی دوو

سر و صدای زیاد ماشین ظرفشویی حین شستشو می‌تواند به دلیل خراب شدن پمپ تخلیه، یاتاقان و بازوی اسپری رخ بدهد. عدم نصب صحیح ماشین ظرفشویی نیز می‌تواند علت بروز این مشکل باشد. برای بررسی قطعات داخلی می‌توانید از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

4.خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی دوو

خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی عمدتا به دلیل تنظیمات اشتباه برنامه دستگاه رخ می‌دهد. چیدمان نادرست ظروف، عدم استفاده از مایع جلادهنده، خرابی المنت و ترموستات و اشکال در دریچه هوا از دیگر مواردی است که باعث بروز این مشکل می‌شود و لازم است دستگاه شما توسط یک تکنسین متخصص عیب یابی شود.

تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی دوو خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 2 بعد از نیمه شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5.جمع شدن آب کف ماشین ظرفشویی دوو

جمع شدن آب کف ماشین ظرفشویی غالبا به دلیل عملکرد نادرست شیلنگ تخلیه و عدم تخلیه آب رخ می‌دهد. قبل از ثبت درخواست، دستگاه را از برق بکشید، صافی و بازوی اسپری آب را بردارید و با یک برس این قسمت را به خوبی تمیز کنید و قطعات را مجدد سرجای خود قرار دهید سپس دریچه تخلیه را بررسی کرده و در صورتی که کثیف بودند، تمیز کنید.

6.وارد نشدن آب به ماشین ظرفشویی دوو

وارد نشدن آب به ماشین ظرفشویی می‌تواند به علت خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی سنسور سطح آب، فرسودگی شیلنگ ورودی آب یا معیوب شدن شیربرقی رخ بدهد. برای رفع این مشکل از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

7.خاموش نشدن چراغ نمک ماشین ظرفشویی دوو

اگر مخزن نمک خالی باشد، سنسور آن غیرفعال باشد، از نمک نامرغوب استفاده شده باشد، سنسور نمک خراب شده باشد یا نمک از مخزن نشتی داشته باشد، شاهد خاموش نشدن چراغ نمک ماشین ظرفشویی خواهیم بود. برای رفع این مشکل می‌توانید از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید.

8.بوی بد ماشین ظرفشویی دوو

برای برطرف کردن بوی بد ماشین ظرفشویی، توصیه می‌شود دیواره‌های داخلی، فیلتر و لاستیک دور درب ماشین ظرفشویی را پس از شستشو تمیز کنید. رفع گرفتگی شیلنگ تخلیه و جرم گیری بازوها نیز می‌تواند برای از بین بردن بوی بد دستگاه موثر باشد. در صورتی که همچنان مشکل پابرجا بود، از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدخطا یا ارورهای ماشین ظرفشویی دوو

ماشین ظرفشویی
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

نصب، سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی دوو (همراه با جدول هزینه‌ها)

شستن دستی ظروف کثیف، یکی از کارهای خسته کننده و ناخوشایند بسیاری از آدمهاست. به خصوص اگر تعداد افراد خانواده شما زیاد بوده و این کار هر روزتان باشد. به همین خاطر ماشین ظرفشویی برای بسیاری از افراد از اهمیت بالایی برخوردار بوده و آسایش و رفاه را برای آنها فراهم می کند.

ماشین ظرفشویی دوو (DAEWOO) یکی از برندهای باکیفیت و محبوب ظرفشویی در بازار است که البته از خطا و مشکل مصون نیست. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که خدمات نصب، سرویس و تعمیر ظرفشویی دوو را به افراد حرفه ای بسپارید و هرگز شخصا برای رفع مشکل اقدام نکنید.

در صورتی که به نمایندگی تعمیرات ظرفشویی دوو دسترسی ندارید و ساکن تهران، البرز، قم، اصفهان، گیلان و جزیره کیش هستید، می‌توانید خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی را از کاراباما دریافت کنید. شما می‌توانید درخواست خود را از تماس با شماره تلفن شرکت یا تکمیل فرم ثبت کنید. امکان ارائه خدمات به شما در همان روز ثبت درخواست فراهم خواهد شد.

خدمات کاراباما برای تعمیرات ماشین ظرفشویی

کاراباما با بیش از صدها متخصص ظرفشویی که از تجارب هزاران تعمیرات مختلف روی انواع مدل های دوو برخوردارند، خدمات نصب، سرویس و تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو را به صورت تضمین شده و در کمترین زمان در محل شما ارائه می دهند.

مهم نیست دستگاه خود را از کجا خریداری کرده اید و چه مدل و ظرفیتی را استفاده می کنید، متخصصین ما تمامی آنها را پوشش داده و برای آسودگی خیالتان خدمات تعمیرات را با گارانتی 6 ماهه ارائه می‌دهند.

مشکلات متداول ماشین ظرفشویی

یک نوسان الکتریکی می تواند منجر به سوختن چند قطعه و یا معیوب شدن برد الکترونیکی ظرفشویی شما گردد که مشکلاتی مانند روشن نشدن ظرفشویی، عدم امکان انتخاب برنامه و تنظیمات شستشو، شروع نشدن سیکل شستشو، خاموشی ناگهانی یا از کار افتادن برخی مراحل را به دنبال داشته باشد.

ایراد در پمپ ظرفشویی هم مشکلات تخلیه آب را به همراه دارد و خرابی بازوهای آبپاش در شستشوی تمیز ظروف موثر و می تواند حتی سبب نشتی هم باشد.

مشکلات متداول ظرفشویی بسیار و متفاوت است. با این حال تعمیر ظرفشویی دوو و رفع آنها توسط تکنسین های متخصص کاراباما امکان پذیر است .لذا جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

کاراباما کدام قطعات ماشین ظرفشویی را تعمیر می کند؟

هر گونه مشکل پیش آمده برای ظرفشویی شما توسط متخصصین مجرب کاراباما در کوتاهترین زمان قابل تعمیر است. با توجه به کمبود برخی قطعات اورجینال و درک شرایط اقتصادی بسیاری از عزیزان، اولویت متخصصین با تعمیر قطعات ظرفشویی است. برخی از قطعاتی که متخصصین ما تعمیر یا تعویض می نمایند، عبارتند از:

  • برد الکترونیکی
  • دکمه ها و کلیدهای دستگاه
  • پمپ تخلیه
  • شناور
  • تسمه ها و فیلترها
  • بازوهای آبپاش
  • شیر برقی

تعمیر ظرفشویی دوو در محل

به منظور کاهش هزینه‌های تعمیرات، جلوگیری از آسیب به ماشین ظرفشویی در حین انتقال به تعمیرگاه لوازم خانگی دوو و همچنین کاهش هزینه‌های مربوط به حمل و نقل و جابجایی، کلیه خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی در محل و منزل شما انجام خواهد شد.

پس از ثبت درخواست، تعمیرکار ظرفشویی دوو با تجهیزات و ابزار کامل به منزل شما اعزام شده و دستگاه‌تان را تعمیر خواهد کرد.

هزینه تعمیرات در کاراباما چگونه محاسبه می شود؟

هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی به موارد گوناگونی از جمله علت خرابی، نوع فطعه معیوب شده، مدل دستگاه، میزان خرابی ماشین ظرفشویی و … متفاوت است. بنابراین نمی توان مبلغ دقیقی را برای تعمیرات تعیین کرد.

هزینه دقیق تعمیر ظرفشویی دوو پس از عیب یابی و بررسی دستگاه توسط تکنسین مشخص خواهد شد. لازم به ذکر است، تمامی هزینه‌های دریافتی از مشتریان منصفانه بوده و تخت نظارت کاراباما دریافت می‌شود.

نرخ خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب ذهاب65000 الی 75000
2تشخیص عیب در محل100.000 الی 120.000
3اجرت تعویض شیلنگ خروجی100.000 الی 120.000
4اجرت تعویض میکروسوئیچ150.000 الی 180.000
5اجرت تعویض موتور ظرفشویی رومیزی500.000 الی 600.000
6اجرت تعویض موتور ظرفشویی 12 نفره به بالا420.000 الی 520.000
7اجرت تعویض المنت180.000 الی 220.000
8اجرت نصب و آموزش ظرفشویی200.000 الی 250.000
9اجرت تعویض بلبرینگ موتور هر دو عدد بدون بلبرینگ400.000 الی 480.000
10اجرت باز و بسته کردن موتور ظرفشویی و تعویض بلبرینگ با جنس700.000 الی 1.000.000
11اجرت تعویض مخزن نمک ظرفشویی عادی (در منزل)450.000 الی 600.000
12اجرت تعویض برد ظرفشویی350.000 الی 450.000

خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی دوو

تمامی خدمات مربوط به تعمیر ظرفشویی دوو با گارانتی 180 روزه به مشتریان ارائه می‌شود. یعنی اگر تا 6 ماه مجدد ایراد دستگاه تان تکرار شد، کاراباما بدون دریافت هزینه اقدام به تعمیر دستگاه خواهد کرد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام ارتفاع طبقه پایین ماشین ظرفشویی من کم است و بشقاب پلو خوری و دیس نمیتونم بزارم چون به پروانه سبد طبقه بالا میچسبد…
باید چیکار کنم؟

رفیعی
31 فروردین 1401

یکگوشه پایین ضربه خودده ودرب ان میزان نیست، +راه اندازی

میزبانی
3 دی 1400

    سلام میزبانی عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس ماشین ظرفشویی دوو رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    6 دی 1400
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس