ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر جاروبرقی بوش (BOSCH)

به منظور دریافت خدمات تعمیر جاروبرقی بوش، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید. در کمتر از 15 دقیقه هماهنگی جهت ارائه خدمات مورد نظرتان صورت خواهد گرفت.

تعمیر جاروبرقی بوش
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی بوش

جاروبرقی بوش از بهترین‌های بازار ایران است که به دلیل داشتن کیفیت بی‌نظیر، طرفداران بسیار زیادی دارد. با این حال حتی بهترین محصولات خانگی جهان هم گاهی به تعمیر و سرویس نیاز پیدا می‌کنند. نکته اینجاست که در زمان نیاز به تعمیر دستگاه، آن را به افراد متخصص و باتجربه بسپارید. خوشبختانه، مجموعه کاراباما در تمام سال‌های گذشته، خدمات تعمیر انواع جاروبرقی بوش را با ظرافت و کیفیت بالا ارائه داده‌است. تکنسین‌های این مجموعه شناخت کافی نسبت به این دستگاه دارند و خدمات مورد نظر شما را در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه می‌دهند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر جاروبرقی بوش، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج جاروبرقی بوش

1. صدای زیاد جاروبرقی بوش

صدای زیاد معمولا در اثر کثیفی و انسداد فیلتر هوا و هپا رخ می‌دهد. عدم تعویض به موقع فیلتر سبب می‌شود که گرد و خاک به موتور دستگاه برسد. این روند باعث گرم شدن بیش از حد موتور و در نتیجه افزایش صدا می‌شود. در صورتی که فیلترها را به موقع تعویض کنید، شاهد صدای زیاد نخواهید بود.

2. کاهش مکش جاروبرقی بوش

کم شدن مکش یکی از شایع‌ترین مشکلات جاروبرقی تمامی برندهاست. برخی از دلایل کم شدن مکش عبارتند از: گرفتگی لوله خرطومی، پر شدن کیسه، گرفتگی مخزن‌های تهویه و نیم سوز شدن موتور.

3. خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی بوش

در بسیار موارد، خاموش شدن ناگهانی به دلیل داغ شدن بیش از اندازه آن است. در واقع دستگاه به طور خودکار جریان برق را متوقف می‌کند تا آسیب بیشتری اتفاق نیفتد.

4. بوی بد از جاروبرقی بوش

بوی بد می‌تواند به دلیل پر شدن کیسه دستگاه یا باقی ماندن خرده‌های غذا در محفظه و لوله دستگاه باشد. در صورتی که بوی سوختگی از جاروبرقی به مشام‌تان می‌رسد، فیلتر و گرفتگی لوله را بررسی کنید. اگر مشکل از این دو نبود، برد، موتور یا سیم پیچی می‌تواند دچار ایراد شده باشد.

تعمیر تخصصی جاروبرقی بوش خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. جمع نشدن سیم جاروبرقی

جمع نشدن سیم از جمله مشکلات شایع تمامی برندهای این دستگاه است. در صورتی که این مشکل را تجربه کردید، پیش از ثبت درخواست تعمیر، یک بار سیم را کامل بیرون بکشید و بعد دکمه سیم جمع کن را فشار دهید. اگر باز هم سیم جمع نشد، باید یک تکنسین دستگاه شما را بررسی کند.

6. روشن نشدن جاروبرقی بوش

روشن نشدن دستگاه می‌تواند در اثر نبود جریان برق باشد. از این رو بهتر است ابتدا سیم‌ها و پریز را بررسی کنید. در صورتی که جریان برق وجود داشت، ممکن است مشکل از برد و موتور باشد که باید توسط یک تکنسین ماهر مورد بررسی قرار بگیرد.

7. کم و زیاد نشدن مکش جاروبرقی

در صورتی که دکمه کم و زیاد کردن مکش دستگاه کار نمی‌کند، دو احتمال وجود دارد: اول اینکه یک مشکل فیزیکی مثل شکستن غلتک رخ داده است و دوم اینکه، ممکن است برد دستگاه دچار ایراد شده باشد. بهتر است از یک تکنسین بخواهید دستگاه را برای‌تان بررسی کند.

8. داغ کردن جاروبرقی بوش

اگر مدت زیادی از جاروبرقی استفاده کنید و داغ کند، طبیعی است. اما در صورتی که داغ شدن دستگاه بیش از اندازه باشد، ممکن است پاکت آن را به درستی جایگذاری نکرده باشید یا مدت زیادی است که نسبت به تعویض فیلتر اقدام نکرده اید. ناگفته نماند، داغ شدن دستگاه می‌تواند در اثر مشکل جدی‌تری مثل خرابی و ایراد موتور باشد.

مشاهده سایر مشکلات رایج
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

تعمیرات جاروبرقی بوش

بوش (BOSCH) برند آلمانی معتبر و باکیفیتی است که انواع جاروبرقی را در توان‌های مختلف و  مدل‌های متنوع کیسه دار، بدون کیسه، شارژی و… تولید می‌کند. عملکرد بالا، کم مصرف بودن، کم صدا بودن، تکنولوژی های فیلترینگ هوا و… از جمله ویژگی ها و قابلیت های منحصر بفرد جاروبرقی های بوش است که سبب رضایت مشتریان شده است. اما این دستگاه نیز ممکن است پس از مدتی دچار خرابی شود و نیاز به تعمیرات داشته باشد.

راه حل منطقی در این مواقع، خرید یک دستگاه جدید نیست. زیرا در صورت مراجعه به مراکز معتبر تعمیرات جاروبرقی بوش، امکان تعمیر دستگاه شما وجود دارد. متخصصین مجرب کاراباما قادر به رفع هرگونه مشکل پیش آمده برای دستگاه شما بوده و در کمترین زمان آن را به کارکرد بهینه و نرمال خود باز خواهند گرداند.

در صورتی که به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی بوش نیاز دارید، می توانید درخواست خود را از طریق تماس با شماره تلفن شرکت یا پر کردن فرم اینترنتی ثبت کنید.

تعمیر جاروبرقی بوش را به تکنسین‌های ماهر کاراباما بسپارید

برخی افراد در مراقبت از جاروبرقی دچار اشتباه شده و بدتر اینکه در صورت بروز ایراد برای رفع آن اقدام نمی‌کنند و این امر سبب تشدید مشکل و بروز مشکلات دیگر  خواهد شد. همچنین، مراجعه به تعمیرکاران و افرادی که تجربه کافی در زمینه تعمیرات جاروبرقی بوش را ندارند، تنها موجب رفع موقتی مشکلات شده و حتی ممکن است به آسیب بیشتر دستگاه نیز بیانجامد.

کاراباما با کمک متخصصین بوش خدمات تعمیر جاروبرقی  را قوی‌تر از نمایندگی بوش به شما ارائه خواهد داد. تکنسین‌های بوش در کاراباما با سالها تجربه و دانش تخصصی، بیشترین صلاحیت لازم برای رسیدگی به دستگاه شما را دارند و تمامی خدمات آنان نیز به صورت گارانتی شده ارائه می گردد.

نگران تعمیر دستگاه‌تان نباشید و بعد از تماس تلفنی یا ثبت سفارش اینترنتی، مابقی کارها اعم از انتقال جارو برقی به تعمیرگاه را به متخصصین ما بسپارید. در کوتاهترین زمان جاروبرقی پرقدرت خود را آماده به کار تحویل خواهید گرفت.

مشکلات متداول جاروبرقی

برخی از مشکلات متداولی که توسط تکنسین‌های کاراباما برطرف می‌شوند عبارت اند از:

  • داغ شدن بیش از حد بدنه جاروبرقی
  • مکش کم
  • سر و صدای زیاد دستگاه
  • نچرخیدن برس
  • خاموش شدن ناگهانی دستگاه
  • خراب شدن سیم جمع کن
  • بوی سوختگی
  • خراب شدن چرخ‌ها

هزینه تعمیرات در کاراباما چطور محاسبه می‌شود؟

هزینه تعمیر جاروبرقی بوش به موارد گوناگونی از جمله میزان خرابی دستگاه، مدل آن، هزینه ایاب و ذهاب، نوع قطعه معیوب، قیمت قطعه جایگزین شده و … بستگی دارد. بنابراین نمی توان مبلغ دقیقی را برای آن تعیین کرد. هزینه دقیق تعمیرات پس از بررسی توسط تعمیرکار جاروبرقی بوش و عیب یابی دستگاه اعلام می‌شود.

در ضمن، تمامی هزینه های دریافتی مطابق با نرخ مصوب اتحادیه بوده و تحت نظارت مجموعه کاراباما از مشتریان دریافت خواهد شد.

اولویت کاراباما، تعمیر اصولی قطعات

به منظور کاهش هزینه‌ها اولویت تکنسین کاراباما در ابتدا تعمیر اصولی و بدون نقص قطعات است. تنها در شرایطی که قطعه سوخته باشد، اقدامات لازم برای تعویض و استفاده از قطعات اورجینال انجام می‌شود.

برخی از قطعاتی که توسط مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش در کاراباما تعمیر یا تعویض می‌شوند به صورت زیر است:

  • برد
  • لوله تلسکوپی
  • موتور
  • برس
  • سیم

کاراباما، ارائه خدماتی باکیفیت‌تر از نمایندگی

دسترسی به مراکز معتبر که کلیه خدمات مربوط به تعمیرات یا تعویض قطعات را باکیفیتی بالا ارائه دهد اندکی دشوار به نظر می‌رسد. باتوجه به شرایط فعلی نیز دریافت خدمات از نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش نیز میسر نیست. از این رو لازم است برای تعمیر دستگاه خود به مراکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی مراجعه کنید.

مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کاراباما با دارا بودن 11 سال سابقه تعمیرات انواع مدل های جاروبرقی از جمله برند بوش و همچنین تکنسین‌های متخصص و ماهر در زمینه تعمیرات، دستگاه شما را بدون نقص در سریع ترین زمان ممکن تعمیر خواهد کرد.

گارانتی 180 روزه تعمیرات جاروبرقی بوش

کلیه خدمات تعمیر جاروبرقی بوش با گارانتی 180 روزه یا 6 ماهه به عنوان خدمات پس از فروش، به مشتریان ارائه می‌شود. یعنی اگر تا 6 ماه بعد از دریافت خدمات، دستگاه‌تان دچار همان مشکل شد، تکنسین کاراباما بدون دریافت هزینه آن را تعمیر خواهد کرد.

تعمیر جاروبرقی بوش در تهران

اگر ساکن تهران و حومه هستید و به دنبال نمایندگی جاروبرقی بوش در تهران می‌گردید، برای دریافت خدمات  می‌توانید روی کاراباما حساب کنید. این مرکز در کنار کیفیت بالای تعمیرات که به دلیل حضور تکنسین‌های متخصص است، سرعت بالایی هم در ارائه خدمات دارد چرا که حضور تکنسین های کاراباما در سراسر شهر، امکان ارائه خدمات به مشتریان را حتی در همان روز ثبت درخواست فراهم کرده است.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

با سلام جارو برقی ۵ دقیقه روشنه یهو خاموش میشه باز یکم که سردمیشه مجدد روشن میشه

وحید سالاری
1 بهمن 1402

    بررسی کنید که کیسه جاروبرقی بیش از حد پر نشده باشد، فیلتر تمیز باشد و انسداد و گرفتگی در لوله ها وجود نداشته باشد.

    فائزه کریمی
    7 بهمن 1402

جاروبرقی مکس نداره صدا هم زیاد میده

اخوندی
27 مرداد 1400

    سلام آخوندی عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر جاروبرقی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    30 مرداد 1400

سلام هنگام جارو کردن از موتور دود بلند شد و چند دقیقه بعد هم همچنان دود در میومد .

علی حسینی
23 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    24 تیر 1400

من یه ماه نمیشه جاروبرقی خریدم امروزخانومم داشت جارومیزدکه جارودرخین کارخاموش ودیگه روشن نشد

داریوش جفاجو
18 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    19 تیر 1400

درحال کارکردن ناگهان خاموش شده 091964****جاروسطلی کارگاهی

سعیدرضااکبری
4 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    14 تیر 1400

تعویض پارویی

مريم كيامنش
31 خرداد 1400

سلام درب فیلتر بالایی موقع کار با دستگاه باز میشه

عباس نجفی
10 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به تعمیر داره می تونید با کاراباما تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان در زمینه تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    12 خرداد 1400

سلام من جاروبرقیمو روشن کردم ناگهانی خاموش شد و یه بوی بدی ازش بلند شد میشه کمکم کنید

قادری
26 فروردین 1400

سلام
جارو برقی من فیزیکیه
یعنی موتورش سالمه و مشکلی نداره ولی در فیلترش شکسته امکان تعویض در فیلتر یا قاب جارو برقی هست ؟

توکلی
31 خرداد 1399

سلام جاروبرقی بوش خریدم بچه ها خرطومشوکشیدنداون قسمت پلاستیکی که خرطوموبه جارووصل میکنه شکسته ایا قطعه دارید برای تعویض واینکه چطوری سفارش بدم آذربایجانغربی هستم

نیشتمان بختیاری
3 خرداد 1399

جارو برقیه من خراب شده

فرشته كلاهی
1 اردیبهشت 1399

سلام .من لوله خرطومی برای جاروبرقی نیاز داشتم شما قطعه رو دارین ؟

محمد رضا بصیرزلده
26 اسفند 1398

    سلام ببخشید من یه مدت پیش ظرف اب شکست روی فرشم با جارو برقیم جارو کشیدم‌روش چند هفته بعد کییشو عوض کردم خیس بود همه چیز چندروز درشو باز گذاشتم با سشوار خشک کردم همه جاشو ولی الان روشن کردم خاموش شد یکم بوی سیم سوخته هم میده باید چکار کنم توی این تعطیلات؟😥😥

    ریحانه ملبوبی
    12 فروردین 1399

توتبریزنمایندگی خدمات پس ازفروش جاروی بوش کجاس
یه قطعش خراب شده ازکی بگیرم جاروی مخزن داره

ایلیارضوانی
21 آذر 1398

سلام وقت بخیر
جارو برقی من واقعا صدای غیر عادی میده هنوز 6 ماه نیست که خریدمش میشه لطفا راهنمایی کنید که باید چکار کنم؟

آسمانی
19 آبان 1398

    سلام دوست گرامی
    از آنجا که مدت زیادی از خرید دستگاه شما نگذشته است و احتمالا گارانتی دستگاه هنوز به پایان نرسیده است، پیشنهاد می کنیم که با بخش خدمات پس از فروش نمایندگی رسمی بوش شهر خود تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید.

    کارشناس 4: جعفری
    19 آبان 1398

    جارو برقی در حال کار بود ابتدا صدای جارو برقی بلندتر از قبل بود دستگاه را خاموش کردم و به تصور اینکه ممکنه در لوله ی خرطومی ان جسمی‌ رفته و گیر کرده ولی بعد که متوجه شدم جسمی دران نیست مجددا روشن کردم و اینبار با صدای بدی شروع بکار کرد وسپس دودی از ان برخواست که سریع دستگاه را خاموش کردم

    آذر سعیدی
    1 شهریور 1400

      سلام آذر عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر جاروبرقی رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      2 شهریور 1400

سلام صدای دستگاه زیاد است مکش هم ضعیف شده

ميثم نقيبيان
5 مهر 1398

    تعمیر جارو برقى

    ليلى دهدشتيان
    24 تیر 1400

سلام تشکر میکنم از خدمات خوب و تکنسین مودب و حرفه ای تعمیرگاه جاروبرقی بوش شما جاروی من مثل روز اول داره کار میکنه من قصد تعویض رو داشتم ولی مشکل کاملا حل شد ممنون

مرادی
22 شهریور 1397

    سلام دوست گرامی خوشحالیم که مشکل شما حل شد. تشکر از نظر دلگرم کننده شما

    کارشناس 4: جعفری
    19 آبان 1398

      سلام لوله و قاب جاروبرقی بوش می خواستم تعویض کنم شرکت شما این امکان رو داره ؟

      خطیر
      2 اسفند 1398
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس