ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر جاروبرقی ال جی (LG)

جهت برخورداری از خدمات تعمیر انواع جارو برقی ال جی، می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید. هماهنگی‌های لازم جهت تعمیر جارو برقی شما، در کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت.

 

تعمیر جاروبرقی ال جی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی ال جی

جاروبرقی ال جی، در میان پرطرفدارترین محصولات این برند قرار دارد. این محصول با کیفیت بالایی که دارد، سال‌هاست که انتخاب اول بسیاری از خانواده‌ها بوده است. از این رو، کاراباما با هدف ارائه خدمات باکیفیت به دارندگان این دستگاه، سال‌هاست که تعمیرات انواع جاروبرقی ال جی را ارائه می‌دهد. تکنسین‌های این مجموعه شناخت کافی نسبت به سیستم جاروبرقی این برند دارند و می‌توانند این دستگاه را فورا و با کیفیت مطلوبِ مشتریان تعمیر و به طور بهینه راه اندازی کنند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر جاروبرقی ال جی، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج جاروبرقی ال جی

1. روشن نشدن جارو برقی ال جی

روشن نشدن دستگاه می‌تواند در اثر اشتباه ساده‌ای مثل به برق نبودن دوشاخه یا حتی برق نداشتن پریز رخ بدهد. در صورتی که از وجود جریان برق مطمئن هستید اما جارو برقی باز هم روشن نمی‌شود، محل اتصال پلاتین‌های سیم جمع کن، کلیدهای خاموش و روشن، برد الکترونیکی و موتور دستگاه باید مورد بررسی قرار بگیرند.

2. خاموش شدن جاروبرقی ال جی بعد از چند ثانیه

در صورتی که جارو برقی را روشن می‌کنید اما چند ثانیه بعد خاموش می‌شود، احتمالا موتور آن بیش از اندازه داغ شده است. غالب جاروبرقی‌ها در کنار موتور خود سنسور حرارتی دارند. وقتی گرما بیش از حد می‌شود، این سنسورها جریان برق را قطع می‌کنند تا موتور نسوزد.

3. کاهش قدرت مکش جارو برقی ال جی

یکی از شایع‌ترین مشکلاتی که برای تمامی جاروبرقی‌ها از هر برندی که هستند، رخ می‌دهد، کاهش شدت مکش است. این مشکل عموما علت ساده‌ای مثل پر شدن کیسه دارد. با این حال موارد دیگری مثل مسدود شدن لوله خرطومی، کثیف شدن و انسداد فیلتر هوا  و همینطور مسدود شدن فیلتر خروجی جارو نیز می‌توانند باعث بروز این مشکل شوند.

4. متوقف شدن جارو برقی در حین کار

قطعی برق و در واقع نبود جریان برق اصلی‌ترین علت بروز این مشکل است که می‌تواند در اثر خرابی پریز یا سیم برق رخ بدهد. با این حال خرابی سوئیچ یا کلید پاور، خرابی موتور و همین طور خراب شدن خازن موتور برخی دیگر از دلایل متوقف شدن دستگاه در حین کار هستند که باید توسط تکنسین مورد برسی قرار بگیرند.

تعمیر تخصصی جاروبرقی ال جی خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. کار نکردن موتور جارو برقی ال جی

کار نکردن موتور می‌تواند به دلیل خرابی دکمه خاموش و روشن باشد. در صورتی که اطمینان یافتید، این دکمه مشکلی ندارد، باید از یک تکنسین کمک بگیرید. احتمالا دستگاه شما دچار مشکل جدی شده است.

6. سخت حرکت کردن جاروبرقی ال جی

در صورتی که جاروبرقی شما به سختی روی زمین کشیده می‌شود، به احتمال زیاد خاک در صفحه پایه تجمع یافته است. صفحه پایه به راحتی تمیز می‌شود. در صورتی که مشکل از پایه نبود، ممکن است کمربند درایور به درستی تراز نشده باشد و مانع حرکت روان دستگاه شود.

7. خرابی ولوم جاروبرقی ال جی

خراب شدن ولوم جارو برقی در غالب موارد به دلیل وارد شدن ضربه به این دستگاه رخ می‌دهد. با این حال، خرابی برد الکترونیک، ترایاک، دیمر یا پتانسیومتر برخی دیگر از دلایل خرابی ولوم هستند. برای بررسی و تشخیص علت دقیق بروز این مشکل، حضور یک تکنسین ماهر لازم است.

8. بوی سوختگی و دود از جاروبرقی ال جی

بوی دود و سوختگی می‌تواند به دلیل سوختگی سیم یا پریز باشد. با این حال اگر از سلامت سیم و پریز مطمئن هستید، مشکل می‌تواند از کیسه باشد. به عنوان مثال، در صورتی که کیسه دستگاه پر باشد، فشار زیادی به موتور وارد می‌شود و داغ می‌کند. همین طور اگر کیسه را در جای درست خود قرار ندهید، گرد و خاک مسیر هوای ورودی به موتور را مسدود کرده در نهایت باعث سوختن آن می‌شود.

مشاهده سایر مشکلات رایج
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سرویس و تعمیرات جاروبرقی ال جی

هنگام انتخاب مرکز تعمیر جاروبرقی به چه نکاتی دقت می‌کنید؟! متخصصین مرکز تخصصی کاراباما سال‌های زیادی را در حوزه‌ تعمیر جاروبرقی ال جی (LG) فعالیت کرده‌اند. به علاوه، کاراباما برای اطمینان از خدماتی که ارائه می‌دهد، در همان ابتدای امر فیلترهایی را برای استخدام تکنسین‌ها قرار داده است. از این رو تمامی کسانی که با این مرکز همکاری می‌کنند، سطح قابل قبولی از دانش فنی دارند.

با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید یا درخواست خود را از طریق پر کردن فرم آنلاین ثبت کنید و منتظر انجام هماهنگی‌ها بمانید! در زمانی کوتاه خدماتی همسان با آنچه از نمایندگی ال جی می‌خواهید دریافت خواهید کرد.

سرویس جاروبرقی، با هدف افزایش طول عمر دستگاه

با استفاده از خدمات سرویس کاراباما می‌توانید وضعیت دستگاه را بررسی نمایید، اقدامات مراقبتی را انجام دهید و در نهایت به افزایش طول عمر دستگاه کمک کنید. البته سرویس جاروبرقی ال جی به تجربه و دقت زیادی نیاز دارد.

اگر تکنسین به مشکلات کوچک بی‌توجهی کند، سرویس به‌طور کامل انجام نشده و فایده‌ای نخواهند داشت. از این رو همواره توصیه می‌شود تنها از مراکز معتبر کمک بگیرید. تکنسین‌های ما با سال‌ها تجربه، از جمله ماهرترین تکنسین‌های جاروبرقی در ایران هستند و می‌توانند خدماتی بی عیب ‌و نقص ارائه دهند.

مشکلات رایج جاروبرقی ال جی (LG)

مشکلات رایج در تمامی دستگاه‌ها از هر برندی که باشند، رخ می‌دهند و در واقع می‌توان گفت اجتناب ناپذیر هستند. جاروبرقی ال جی نیز از این قاعده مستثنی نیست. ممکن است به دلیل استفاده نادرست از دستگاه یا گذشت زمان زیادی از خرید آن و استفاده هر روزه، مشکلات رایج زیر را تجربه کنید:

  • مکش ناکافی
  • تولید صدای عجیب و بلند
  • به مشام رسیدن بوی سوختگی
  • خاموش شدن ناگهانی دستگاه

اگر هر یک از این مشکلات برای دستگاه شما پیش آمد، توصیه می‌کنیم در اسرع وقت از یک مرکز مجاز تعمیر لوازم خانگی کمک بگیرید. این احتمال وجود دارد که هنوز مشکل دستگاه‌تان جدی نشده باشد و به راحتی برطرف شود.

در مقابل، اگر به موقع اقدام نکنید، ممکن است تعمیر دیگر ممکن نباشد یا متحمل هزینه‌ گزافی بابت تعمیرات آن شوید.

آیا کاراباما قطعات جاروبرقی ال جی را تعمیر می کند؟

کاراباما سیاست‌هایی مشتری محور دارد و تلاش می‌کند مناسب‌ترین راه‌حل‌ها را ارائه دهد. از آنجایی که تعمیر قطعات جاروبرقی ال جی مزایایی از جمله صرفه‌جویی در هزینه‌های مشتری و مصرف کمتر منابع طبیعی (و در نتیجه حفظ محیط زیست) را همراه دارد، کارشناسان ما تعمیرات را در اولویت قرار داده‌اند.

با این وجود، گاهی اوقات تعمیر قطعات جاروبرقی ال جی به دلایلی مانند اتمام عمر مفید قطعه، وقت‌گیر و پرهزینه بودن فرایند تعمیر، به‌صرفه‌تر بودن خرید قطعه تازه و… توصیه نمی‌شود.

در این شرایط، مجموعه‌ کاراباما قادر است قطعات اصل و باکیفیت را با قیمت مناسبی تهیه کرده و کارشناسان با استفاده از آنها، به تعمیر دستگاه‌تان می‌پردازند.

تعمیر برد جاروبرقی (LG)

در جاروبرقی‌ها مین برد وظیفه‌ کنترل، هماهنگی و انتقال دستورات را برعهده دارد. به همین دلیل خرابی برد می‌تواند مشکلات فراوانی ایجاد کند. همچنین به دلیل نقش مین برد، نشانه‌های بسیاری به از کار افتادن این قطعه اشاره می‌کنند.

توصیه می‌شود در صورت مشاهده‌ اتفاقات غیر عادی، از یک تکنسین ماهر برای بررسی دستگاه کمک بگیرید. زیرا عدم تعمیر برد در زمان مناسب می‌تواند مشکلات اساسی یا غیرقابل تعمیر پدید آورد.

مجموعه‌ کاراباما صدها متخصص ماهر دارد که قادرند تعمیر برد جاروبرقی ال جی را با موفقیت انجام دهند. فرایند تعمیر برد با توجه به نوع مشکل متفاوت است و می‌تواند با تعویض چند قطعه جانبی یا بهره‌گیری از تجهیزات تخصصی در تعمیرگاه صورت بگیرد.

به‌طور کلی می‌توان گفت برای تعمیر برد باید مواردی مانند بازسازی مدارها، تعویض قطعات، اتصال سیم‌های قطع شده و… صورت بگیرند.

تعمیر موتور جاروبرقی، توسط تکنسین‌های متخصص

موتور جاروبرقی به عنوان مهم‌ترین قطعه‌ آن شناخته می‌شود. که از بخش‌های مختلفی مانند بلبرینگ، کلکتور، سیم پیچ، ذغال صنعتی، پروانه، سنسورها و… تشکیل شده است. باز کردن موتور به تجربه و دقت نیاز دارد. چراکه معمولا در زیر برد و قاب‌ها قرار گرفته و دست یابی به آن فرایندی طولانی است.

همچنین عیب یابی و تعمیر موتور  به ابزارهای تخصصی نیاز دارد. به همین دلیل در غالب موارد تعمیر موتور جاروبرقی ال جی با انتقال دستگاه به تعمیرگاه میسر است.

تعمیر دسته جاروبرقی

دسته جارو برقی از چندین قطعه‌ کوچک و بزرگ مانند لوله خرطومی، فیلترها، لوله تلسکوپی و… تشکیل شده است. زمانی که هرکدام از این بخش‌ها آسیب ببینند، کارکرد دستگاه با مشکل مواجه می‌شود. اگر شما نیز با خراب شدن این قطعات مواجه شده‌اید، می‌توانید درخواست خود را برای تعمیر دسته جاروبرقی ثبت کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.

خدمات پس از فروش جاروبرقی ال جی

تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی

خرابی سیم جمع کن ممکن است بنا به دلایلی مانند کشیده شدن، پاره شدن یا پیچ خوردگی سیم رخ بدهد. همچنین ممکن است آسیب دیدن قطعاتی مانند ترمز، قرقره، شاخک فنری، فیوز شیشه‌ای یا حتی گرد و غبار به آسیب دیدن سیم جمع کن جاروبرقی منتهی شود. در هر صورت کارشناسان کاراباما آماده‌ رفع مشکل دستگاه شما هستند.

همچنین توجه داشته باشید که اگر سیم جمع کن دستگاه مانند روزهای اول روان نیست، احتمالا مشکلی مانند تجمع گرد و خاک وجود دارد. در این شرایط بهتر است با استفاده از دستگاه‌های مکنده هوا به تمیز کردن سیم جمع کن بپردازید یا از تکنسین‌های تعمیر جاروبرقی ال جی برای باز کردن قطعات و تمیزکاری آن کمک بگیرید. در غیر این صورت، این قطعه به صورت کامل از کار می‌افتد.

ضمانت تعمیرات، خدمتی در راستای رضایت خاطر خانواده‌ها

هنگام انتخاب مرکز تعمیرات جاروبرقی ال جی به چه نکاتی توجه دارید؟! امروزه تکنسین‌های بسیاری به صورت مستقل و در شرکت‌ها مشغول به‌کار هستند. اما فارغ از سطح مهارت، بسیاری از آنها به دلیل نداشتن خدمات پس از فروش انتخاب مناسبی نیستند.

مجموعه‌ کاراباما در تمام طول هفته به پشتیبانی از مشتریان می‌پردازد و در صورت نارضایتی، راه حل‌هایی برای برطرف کردن مشکلات ارائه می‌دهد.

همچنین هنگام تعمیرات لوازم خانگی، کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده را بر عهده می‌گیرد. و تعمیر جاروبرقی ال جی را با گارانتی ۶ ماهه انجام می‌دهد. در صورتی که طی مدت ۱۸۰ روز پس ارائه خدمات مشکل دستگاه تکرار شد، تعمیرات آن بدون هزینه انجام می‌شود.

تعمیرات جاروبرقی ال جی با قطعات اورجینال

ال جی یک برند کره‌ای است که محصولات آن با کیفیت فوق‌العاده‌ای تولید می‌شوند و طول عمر بالایی دارند. به همین دلیل بهتر است تعمیرات جاروبرقی ال جی با قطعات اورجینال صورت بگیرد. زیرا در این این صورت دستگاه بدون مشکل کار می‌کند و نیاز آن به تعمیرات در آینده کاهش می‌یابد.

مجموعه‌ کاراباما با سال‌ها تلاش و حضور فعال در حوزه‌ خدمات پس از فروش، به همکارها و منابع مناسبی دست یافته است. بدین ترتیب نه تنها در ارائه خدمات خود کیفیتی همسان با نمایندگی جاروبرقی ال جی دارد، بلکه از قطعات کاملا باکیفیت برای تعمیر همه دستگاه‌ها استفاده می‌کند.

هزینه تعمیر جاروبرقی در کاراباما

هزینه‌ای که به تکنسین تعمیر جاروبرقی ال جی پرداخت می‌کنید، بر اساس نرخ مصوب اتحادیه است و به طور کامل تحت نظارت مجموعه قرار دارد. با این حال اگر در پی اطلاع از قیمت دقیق تعمیر دستگاه‌تان هستید، بد نیست بدانید پیش از بررسی و عیب یابی عملا نمی‌توان هزینه قطعی را اعلام کرد، چرا که ممکن است دستگاه‌تان یک ایراد جرئی داشته باشد و به راحتی توسط تعمیرکار جاروبرقی ال جی برطرف شود.

از سوی دیگر این احتمال نیز وجود دارد که دستگاه شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشد. طبیعی است که بسته به هزینه قطعه معیوب و شدت خرابی، هزینه تعمیر نیز متفاوت خواهد بود. با این حال، تکنسین ممکن است قبل از مراجعه به منزل‌تان هزینه حدودی تعمیرات را اعلام کند.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

ببخشید یه سوال داشتم، الان که دیگه نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی وجود نداره چطور به مراکز دیگه مثل کاراباما اطمینان کنیم؟

فرهاد موسمی
1 اسفند 1401

سلام ارادت. جاروبرقی ال جی دارم از لحاظ کارکرد مشکل نداره. قطعات روی جاروبرقی شکسته دو سه مورد میخواستم ببینم قطعاتشو دارین شما؟

حسین چگینی
16 دی 1401

جاروبرقی مدل توربو ال جی ۱۵۰۰w

صدیقه ابراهیمی
11 تیر 1401

    سلام کاربر گرامی
    برای ثبت درخواست تعمیر، می‌توانید فرم موجود در وبسایت را تکمیل نمایید. یا با شماره 02154584 تماس حاصل فرمایید.

    فرهاد محمدی
    12 تیر 1401

سلام وقت بخیر
جارو برقی مدلvn2720 دارم
دربالاییش شکسته (دری که داخلی چندتا پارو یدک هست)
میشه جواب بدین
میتونم از نمایندگی یه در نو بخرم

۸ساله برام مثل روز اول کار میکنه
واقعا ازش راضی ام

دالوند
9 تیر 1401

جارو برقی الجی ماشینی دارم متورش سوخته بعد هم کیسه داخلش تلقی هستش خراب شده بندرعباس گیر نمیاد

اعظم تالانه
30 خرداد 1401

جارو برقی من همه خاموش و روشن شدنش رو دسته حارو برقی الان قطع شده آیا قابل تعمیر است؟

بهناز علیدوست
18 خرداد 1401

    وقت بخیر دوست گرامی
    متخصصین باید دستگاه را بررسی کنند. شما می‌توانید برای اعزام تکنسین به محل، با تلفن 02158406 تماس حاصل فرمایید.

    فرهاد محمدی
    18 خرداد 1401

با سلام. مدتی است جارو برقی ال جی همه آشغال ها را به داخل جاروبرقی نزدیک فیلتر داخلی میبرد بی زحمت راهنمایی فرمایید

حسن رمضانی
25 فروردین 1401

سلام وقت بخیر دسته ی جاروبرقی ما
شکسته قسمتی که کم و زیاد میکنیم بعضی وقتها هم موقع جارو کردن سیم برقش قطع و وصل میشه برای تعویض چقدر هزینش میشه وآدرستون کجاست خودمون بیاریم لطفا جواب بدید

جلیل شریفی
17 اسفند 1400

    وقت بخیر دوست عزیز
    شما درخواست خود را ثبت می کنید و متخصصین به محل اعزام می‌شوند. می توانید با شماره تلفن 02158406 تماس حاصل فرمایید

    فرهاد محمدی
    18 خرداد 1401

سلام وقت بخیر جارو برقی من ال جی هست که روشن وکم و زیاد شدن ان روی دسته جارو برقی میباشد چند مدت است هم قطع وصل میشود هم خورطمیان پاره شده

نمایندگی ال جی

غلام حسن سیدی
28 آبان 1400

    سلام غلام‌حسین عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر جاروبرقی ال جی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    29 آبان 1400

سلام میخوام ببینم یکی از قصعات مخزن اشغالش گیر میاد،مدلش ۲۰۰۰ هست حتی اگه دست دو هم باشه

فصیحی
14 آبان 1400

سلام
مخزن جاروبرقی ال جی ما حرارت دیده و ذوب شده میخواستم بدونم شما دارید مخزنو یا میدونید ازکجا تهیه کنم

مجتبی نقابی
9 آذر 1399

سلام وقت بخیر
من لوله فلزی جاروبرقی ال جی را از کدوم فروشگاه تو شهر رشت باید بخرم؟

محمد فرجی
30 اردیبهشت 1399

    از کار افتادن سیم جمع کن

    رضا کریمی
    8 فروردین 1400

باسلام و احترام.قسمت جلوی خرطومی +رابط بین خرطومی با لوله شکسته.برای تهیه قطعه به کجا مراجعه کنیم؟

ابراهیم آژ09030323608
2 اردیبهشت 1399

جارو برقی من از کار افتاده فک کنم موتورش سوخته باشه

علی جهانگیری
23 فروردین 1399

وقت بخیر شما فیلترهای جارو برقی ال جی
3000max
هم دارید جارو برقی من فیلتر هاش خراب شده

زيبا
12 اسفند 1398

سلام
نیاز به تعمیر جارو برقی دارم

علیرضا کاظمی
11 اسفند 1398

سلام جاروبرقی من برسش شکسته همینطور قسمت اتصال پلاستیکی برس به لوله مدل اون هم مخزن دار هست و دگمه های خاموش و روشن روی دسته تلسکوپی قرار داره و حدود 10 پیش خریدم ، شما برس و قطعه پلاستیکی را دارید؟ نو هم نباشه مهم نیست

صادقیان
26 آذر 1398

سلام
ببخشید چطوری میتونم بفهمم که گارانتی جاروبرقیم تموم شده یا نه تا بتونم از خدمات پس از فروش نمایندگی جاروبرقی ال جی استفاده کنم؟

مجدی نسب
21 آبان 1398

    سلام دوست گرامی
    شما می توانید با مراجعه به دفترچه راهنمای دستگاه خود و با توجه به سریال دستگاه خود، با شماره نمایندگی جاروبرقی ال جی تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح کنید.

    کارشناس 4: جعفری
    21 آبان 1398

سلام به نمایندگی گلدیران زنگ زدم برای تعمیر جاروبرقی ال جی مدل V_kc20910ht موتور نیم سوزه اما گفتن شامل گارانتی نمیشه و اصلا ندارن واقعا بدردنخورن. لطفا کمک کنید. قیمت ؟

پرویز مستوفی
9 مهر 1398

    سلام
    شما می توانید درخواست تعمیرات جاروبرقی ال جی خود راثبت نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی نمایند.

    کارشناس 4: جعفری
    20 آبان 1398

سلام، جاروبرقی من 2 هفته بود که مکشش خیلی کم شده بود اول از نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الجی سرویس کار فرستادن اما بعد چند بار استفاده باز مکش خیلی کم شد. از شرکت شما تعمیرکار جارو برقی اومد و مشکلم رو حل کرد. خواستم تشکر کنم از خدمات خوبتون.

غزل میرزایی
9 مهر 1398

    سلام دوست گرامی
    خوشحالیم که توانستیم مشکل جاروبرقی شما را حل کنیم.
    با تشکر

    کارشناس 4: جعفری
    9 مهر 1398

    سلا دوست عزیز
    از اینکه توانستیم مشکل دستگاه شما را برطرف کنیم، خرسندیم و از نظر دلگرم کننده شما سپاسگذاریم.

    کارشناس 4: جعفری
    20 آبان 1398

سلام وقتتون بخیر
جاروبرقیمون خاموش شده هر کاری میکنم روشن نمیشه.
زنگ زدم به نمایندگی جاروبرقی ال جی میگن گارانتی تموم شده تعمیر نمیکنیم.
شما میتونین درست کنید؟

محمد شکیبا
9 مهر 1398

    سلام دوست گرامی
    بله در صورتی که گارانتی دستگاه شما به اتمام رسیده می توانید درخواست تعمیرات خود را از طریق تماس باشماره 54584 (021) و یا پر کردن فرم به صورت آنلاین ثبت کنید تا پس از هماهنگی با شما تکنسین تعمیر جاروبرقی ال جی را در کوتاه ترین زمان ممکن به محل شما اعزام نماییم.

    کارشناس 4: جعفری
    9 مهر 1398

      با عرض سلام و احترام.
      جهت خرید سیم جمع کن جارو برقی مدل v 5900 CEU
      1900 W مصدع شدم لطفا راهنمائی فرمائید. با تشکر.

      مقدس زاده
      29 فروردین 1399

      سلام دوست گرامی، ما تعمیرگاه مجاز جاروبرفی ال جی هستیم و کار ما فقط در زمینه سرویس و تعمیرات جاروبرقی ال جی می باشد و فروش قطعات به صورت جداگانه نداریم.

      کارشناس 4: جعفری
      30 فروردین 1399

      سلام خرطومی جاروبرقی ال جی مدل V4703 پارگی دارد قیمت دسته کامل میخاستم

      داود مرادی
      5 اسفند 1399

      جاروبرقی ال جی من فیلترش بر اثر حرارت آب شده و الان جا نمیخوره کجا میتونم پیداش کنم

      نوید نوری
      17 تیر 1400

      خسته نباشید
      درست کردن یکی ازقطعات جاروبرقی

      مهردادنورعینی
      20 تیر 1400

    سلام دوست گرامی
    شما می توانید برای استفاده از خدمات تعمیرگاه جارو برقی ال جی کاراباما درخواست خود را از طریق فرم به صورت آنلاین ثبت نمایید و یا اینکه با شماره پنج رقمی 54584 تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی کنیم.

    کارشناس 4: جعفری
    20 آبان 1398
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس