ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر کولر گازی در اصفهان

جهت برخورداری از خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع کولر گازی در اصفهان، می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی‌های لازم جهت ارائه خدمات مورد نظرتان، در مدت کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد شد. در حال حاضر خدمات نصب کولر گازی در این مرکز ارائه نمی‌شود.

نمایندگی تعمیرات کولر گازی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات کولرگازی در اصفهان

طی بیش از یک دهه گذشته، نصب، سرویس و تعمیر انواع کولر گازی یکی از مهم‌ترین خدمات کاراباما به ویژه در فصل‌های گرم سال بوده است. این مجموعه تلاش می‌کند با جذب نیروهای متخصص و همین طور به روز نگه داشتن دانش آنها خدمات مرتبط با کولرگازی را در تمامی نقاط تحت پوشش خود از جمله اصفهان به بهترین نحو ممکن ارائه دهد. در صورتی که ساکن اصفهان هستید، می‌توانید در زمان کوتاهی پس از ثبت درخواست خود، خدمات مورد نظرتان را توسط تکنسین متخصص برند دستگاه خودتان دریافت کنید.

 

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما از نگاه شما
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1آیا تکنسین‌های تعمیر کولر گازی کاراباما در اصفهان حضور دارند؟
2تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های تعمیرات کولر گازی کاراباما در چه سطحی است؟
3هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
4گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

نصب، سرویس و تعمیرات کولر گازی در اصفهان

مرکز تخصصی کاراباما دارای میانگین 11 سال تجربه در زمینه تعمیرات است و با بهره‌مندی از تکنسین‌های ماهر انواع مدل های کولر گازی را با کیفیتی بالا تعمیر می‌کند. علاوه بر ارائه خدمات فوری و باکیفیت، این مجموعه تمامی خدمات خود را با ضمانت نامه 180 روزه ارائه می‌دهد.

برای دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی در اصفهان تنها کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید یا با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید. به دلیل ضرورت تعمیر دستگاه در زمانی کوتاه، امکان ارائه خدمات به شما در همان روز ثبت درخواست فراهم خواهد شد. دستگاه شما هر ایرادی که داشته باشد توسط این مرکز تخصصی رفع می‌شود.

نصب کولر گازی در اصفهان

یکی از خدمات کاراباما نصب اصولی انواع مدل‌های کولرگازی است. توجه داشته باشید که نصب صحیح پنل داخلی و پنل خارجی اهمیت زیادی دارد و باید توسط یک تکنسین متخصص انجام بگیرد.

در صورتی که فرایند نصب به درستی انجام نشود می‌توانیم شاهد سر و صدای غیرطبیعی کولرگازی، نشت آب، نشت گاز، باد گرم و به طور کلی اختلال در عملکرد دستگاه باشیم. مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کاراباما با دارا بودن تکنسین‌های متخصص امکان نصب دستگاه شما را طبق دستورالعمل‌های ایمنی فراهم خواهد کرد.

خدمات پس از فروش کولر گازی

تکنسین‌های کاراباما با انواع مدل‌های کولرگازی آشنایی دارند و مهارت کافی در زمینه تعمیر این دستگاه دارند. با این حال به منظور اطمینان خاطر مشتریان، کاراباما خدمات تعمیر کولر گازی در اصفهان را با گارانتی 180 روزه ارائه می‌دهد. بدین صورت که اگر تا 6 ماه پس از دریافت خدمات، همان مشکل تکرار شد، می‌توانید با کاراباما تماس بگیرید تا ایراد به وجود آمده را به صورت رایگان برطرف کند.

تعمیر کولر گازی در اصفهان

اگر کولرتان باد گرم می‌زند، نشت آب دارد، سر و صدای غیرطبیعی ایجاد می‌کند، ریموت کنترل آن کار نمی‌کند و به صورت ناگهانی خاموش می‌شود، می‌بایست برای عیب یابی دستگاه و رفع مشکل از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید. نکته مهم آنکه، تعمیر کولر گازی خود را هرگز به افراد غیرحرفه ای نسپارید.

تعمیر غیراصولی علاوه بر آسیب به سایر قطعات، ممکن است شما را متحمل صرف هزینه‌های سنگین برای تعمیر مجدد دستگاه کند. مجموعه کاراباما امکان تعمیر دستگاه شما را در زمانی کوتاه و با کیفیتی بالا فراهم خواهد کرد.

تعمیر قطعات کولر گازی توسط تکنسین‌های متخصص

برخی از قطعاتی که مطابق با نظر تعمیرکار کولر گازی کاراباما تعمیر یا تعویض می‌شود عبارتند از:

  • کندانسور
  • کمپرسور
  • کویل ها
  • فیلتر
  • لوله مویین
  • لوله تخلیه

هزینه تعمیر کولر گازی در اصفهان

برای اطلاع از قیمت دقیق تعمیرات، ابتدا باید دستگاه شما توسط تکنسین متخصص مورد بررسی قرار بگیرد. از مهم‌ترین مواردی که در تعیین قیمت نهایی تعمیرات موثر است می‌توان به شدت خرابی، مدل دستگاه، نوع کولر گازی، قیمت قطعه جایگزین شده در صورت تعویض و … اشاره کرد.

لازم به ذکر است، کلیه هزینه‌های دریافتی از شما بابت تعمیرات بر پایه نرخی است که از سوی اتحادیه اعلام شده و به طور کامل تحت نظارت مجموعه قرار دارد.

کاراباما کدام برندهای کولر گازی را تعمیر می‌کند؟

اگر در نزدیکی محل زندگی شما امکان دسترسی به نمایندگی برند دستگاه‌تان وجود ندارد، برای دریافت خدمات تعمیر کولر گازی در اصفهان (هر مدل و برندی) می‌توانید روی کاراباما حساب کنید. برخی از برندهای کولرگازی که توسط کاراباما تعمیر می‌شود به صورت زیر است:

  • ال جی
  • سامسونگ
  • جنرال
  • اجنرال
  • تراست
  • گری

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس