ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر مایکروفر در اصفهان

برای دریافت خدمات نصب و تعمیر انواع مایکروفر در اصفهان، کافیست درخواست آنلاین خود را ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. در مدت کمتر از 15 دقیقه هماهنگی برای اعزام تکنسین انجام خواهد شد.

نمایندگی تعمیرات ماکروفر
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر در اصفهان

از مهم‌ترین مواردی که هنگام تعمیر مایکروفر باید به آن توجه داشت، عیب یابی صحیح دستگاه است. تکنسین‌های مجموعه کاراباما از دانش و اطلاعات کافی نسبت به انواع مدل‌های ماکروفر برخوردارند و با بهره‌گیری از ابزارهای تخصصی، دستگاه شما را بدون نقص تعمیر خواهند کرد. لازم به ذکر است، تمامی خدمات با گارانتی 180 روزه به مشتریان ارائه می‌شود. بدین صورت که اگر تا 6 ماه مجدد همان مشکل برای دستگاه شما پیش آمد، بار دیگر دستگاه‌تان بدون دریافت هزینه تعمیر خواهد شد.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما از نگاه شما
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1آیا تکنسین‌های تعمیر ماکروفر کاراباما در اصفهان حضور دارند؟
2تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های تعمیرات مایکروفر کاراباما در چه سطحی است؟
3هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
4گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

بروز مشکل در ماکروفر و راه حل کاراباما برای شما

ماکروفر رفاه و راحتی زندگی ما را چندین برابر می‌کند. امروزه خیلی‌ها وقت کافی ندارند تا غذای خود را آماده کنند و استفاده از ماکروفر کار آنان را بسیار آسان کرده است. از این رو، میزان وابستگی به این دستگاه در سال‌های اخیر مدام در حال افزایش بوده است.

به دلایلی که ذکر کردیم خرابی و آسیب دیدن ماکروفر، اتفاق ناخوشایندی به نظر می‌رسد. ما در مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی کاراباما، میزان اهمیت این دستگاه را می‌دانیم. صدها متخصص باتجربه و حرفه‌ای در برندهای مختلف ماکروفر در تمام نقاط اصفهان، آماده ارائه خدمات مورد نیاز شما هستند.

کافیست با شماره تلفن این مرکز تماس بگیرید یا فرم آنلاین را تکمیل کنید و منتظر دریافت خدماتی باشید که به لحاظ کیفیت، برتر از کیفیت خدمات نمایندگی هستند.

کدام برندهای مایکروفر در کاراباما تعمیر می‌شوند؟

تعمیرگاه مجاز و مرکزی لوازم خانگی کاراباما با بیش از 11 سال تجربه موفق در زمینه تعمیرات انواع برندهای مایکروفر، توانایی تعمیر دستگاه شما را با کیفیتی بالا و به صورت تضمین شده دارد. ذکر این نکته الزامی است که تعمیرکاران کاراباما، متخصص همان برندی هستند که مشتریان گرامی برای آن درخواست ثبت کرده‌اند.

بعضی از برندهایی که در مرکز تعمیرات کاراباما تعمیر می‌شوند:

  • ال جی
  • پاناسونیک
  • سامسونگ
  • میدیا
  • بوتان
  • کنوود
  • دوو

تعمیرگاه مجاز و مرکزی تعمیر ماکروفر در اصفهان

به دلیل شرایط موجود، ممکن است دسترسی به نمایندگی تعمیرات مایکروفر در اصفهان برای شما ممکن نباشد. در چنین موقعیتی، مهم است که خدمات مورد نیازتان را به یک مرکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی بسپارید. کاراباما، تمام شرایط لازم را داراست و به سادگی می‌تواند ایرادات ماکروفر شما را به صورت اصولی و منطبق بر استانداردهای برند دستگاهتان برطرف کند.

برخی از مشکلاتی که تعمیرکاران کاراباما هنگام تعمیر مایکروفر،بارها تجربه و برطرف کرده‌اند:

  • باز نشدن درب مایکروفر
  • بوی دود
  • بسته نشدن درب
  • کار نکردن دکمه
  • گرم نشدن غذا

اولویت کاراباما، تعمیر قطعات مایکروفر

موضوعی که همه می‌دانیم این است که در غالب مواقع هزینه تعویض قطعات از هزینه تعمیر بالاتر است. کاراباما همواره تلاش می‌کند این هزینه برای مشتری کمتر باشد و همچنین کارکرد اولین نمونه قطعه معمولا بهتر است. به همین دلیل تکنسین‌های کاراباما تا وقتی راه دیگری نباشد، قطعه مایکروفر را تعویض نمی‌کنند.

برخی از قطعاتی که تکنسین‌های کاراباما تعمیر یا در صورت نیاز تعویض می‌کنند:

  • برد اصلی
  • لامپ
  • سینی
  • خازن
  • میکروسوئیچ
  • مگنترون
  • دیود

لازم به ذکر است که در صورت نیاز به تعویض قطعه، نمونه باکیفیت جایگزین قطعه معیوب می‌شود.

هزینه تعمیر ماکروفر در اصفهان چقدر است؟

هزینه‌ تعمیر مایکروفر در اصفهان یا سایر استان‌های تحت پوشش کاراباما، تحت کنترل کامل این مجموعه و بر اساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین شده است. با این حال برای تعیین دقیق هزینه، تکنسین باید ابتدا دستگاه را بررسی و عیب یابی کند. زیرا هزینه تعمیر به مواردی مثل مدل و نوع مایکروفر، قطعه خراب شده، شدت خرابی، نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعه و … مشخص می‌کند. به همین دلیل تا قبل از بررسی کامل دستگاه نمی‌توان هزینه دقیق تعمیرات را مشخص کرد.

ضمانت تعمیرات، خدمات پس از فروش مایکروفر

مرکز تعمیرات تخصصی کاراباما، تمامی خدمات تعمیرات مایکروفر در اصفهان را به صورت تضمین شده و با کیفیتی مناسب به مشتریان ارائه می‌دهد. تضمینی که برای خدمات تعمیرات در نظر گرفته شده است، به صورت گارانتی 6 ماهه تعمیرات به شما مشتریان گرامی تعلق می‌گیرد.

به این ترتیب که تا 6 ماه پس از تعمیر مایکروفر، اگر همان مشکلی که برطرف شده بود دوباره اتفاق افتاد، کاراباما آن را بدون دریافت هزینه برطرف خواهد کرد. بنابراین از نظر کیفیت خدمات تعمیرات مجموعه کاراباما، جای نگرانی وجود ندارد. تنها کافیست درخواست خود را از طریق تماس تلفنی یا تکمیل فرم، ثبت کنید. در هر نقطه ای از اصفهان باشید بهترین تعمیرکار مایکروفر، عهده دار تعمیرات دستگاه شما خواهد شد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس