ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر جاروبرقی در لاهیجان

به منظور دریافت خدمات تعمیر انواع جاروبرقی در لاهیجان، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی‌های لازم جهت ارائه خدمات مورد نظرتان در مدت کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد شد.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی در لاهیجان

تعمیرات جاروبرقی از جمله خدماتی است که مجموعه تخصصی کاراباما توسط تکنسین‌های ماهر به ساکنین لاهیجان ارائه می‌دهد. در صورتی که جارو برقی شما مکش ندارد، صدای زیادی ایجاد می‌کند یا حتی روشن نمی‌شود، کافیست درخواست خود را با پر کردن فرم آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت کنید. تکنسین‌های کاراباما به دلیل شناخت خوبی که نسبت به سیستم جاروبرقی دارند، در زمانی کوتاه دستگاه شما را عیب یابی و آن را به خوبی تعمیر می‌کنند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما از نگاه شما
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1آیا تکنسین‌های تعمیر جارو برقی کاراباما در لاهیجان حضور دارند؟
2تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های تعمیرات جاروبرقی کاراباما در چه سطحی است؟
3هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
4گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

تعمیر و سرویس جاروبرقی در لاهیجان

جاروبرقی یکی از لوازم ضروری هر خانه‌ای است و اگر خراب شود دچار دردسر خواهید شد. در صورتی که دسترسی به نمایندگی تعمیرات جارو برقی نداشته باشید دردسر شما بیشتر می‌شود. خوشبختانه مشکل دوم حل شده است. برای دسترسی به یک تعمیرگاه مجاز و مرکزی که کیفیتی حتی فراتر از نمایندگی داشته باشد، کافیست با کاراباما تماس بگیرید.

مجموعه کاراباما، با داشتن متخصصین حرفه‌ای و آموزش‌دیده، می‌تواند تمامی خدمات سرویس و تعمیر جاروبرقی در لاهیجان و البته سایر مناطق تحت پوشش را برای شما فراهم کند. پس از تماس کارشناسان و هماهنگی با تکنسین، از مراجعه به منزل یا محل مورد نظر شما و تحویل گرفتن جاروبرقی، تا تعمیر دستگاه در کارگاه و فرستادن آن به محل شما، زمان بسیار کوتاهی طول خواهد کشید.

تعمیر قطعات جاروبرقی توسط متخصصین کاراباما

تعمیرکاران مجموعه کاراباما به طور کامل با قطعات داخلی جاروبرقی آشنایی داشته و به سادگی از پس رفع مشکلات آن برمی‌آیند. لازم به ذکر است که اولویت در کاراباما، تعمیر قطعات است. یعنی تا وقتی که هیچ راهی برای تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، اقدام به تعویض قطعه نخواهند کرد.

همچنین در صورتی که نیاز به تعویض قطعه باشد، حتما نمونه اورجینال را جایگزین قطعه اولیه می‌کنند. برخی از قطعاتی که توسط تعمیرکاران کاراباما تعمیر و در صورت لزوم تعویض می‌شوند عبارتند از:

  • موتور
  • سیم جمع کن
  • لوله خرطومی
  • فیلتر
  • پارویی

کاراباما کدام برندهای جاروبرقی را تعمیر می‌کند؟

کاراباما انواع برندهای خارجی و داخلی را به سادگی تعمیر می‌کند. برخی از این برندها را در زیر می‌بینید:

  • بوش
  • فیلیپس
  • سامسونگ
  • آاگ
  • پاناسونیک
  • الکترولوکس
  • ال جی

ارائه خدمات تعمیر به همراه گارانتی 6 ماهه

خدمات تعمیر جاروبرقی در لاهیجان با ضمانت 180 روزه به مشتریان گرامی ارائه می‌شود. طبق این گارانتی، تا 6 ماه پس از تعمیر جاروبرقی اگر همان مشکلی که رفع شده بود دوباره پیش آمد، کاراباما بدون دریافت هزینه آن را برای شما حل خواهد کرد. این گارانتی در واقع تضمینی بر ادعای کیفیت مرکز تعمیرات لوازم خانگی کاراباما بوده و می‌تواند خیال شما را از این جهت آسوده کند.

هزینه تعمیر جاروبرقی چقدر است؟

هزینه تعمیر جاروبرقی در لاهیجان یا تمام مناطق دیگری که تحت پوشش کاراباما قرار دارند، یکسان است و به چند عامل بستگی دارد. تکنسین تا وقتی این موارد را نداند، نمی‌تواند هزینه دقیق تعمیر جاروبرقی را اعلام کند. مواردی مثل:

  • نوع و مدل جاروبرقی
  • شدت آسیب دیدگی
  • قطعه خراب شده
  • نیاز قطعه به تعویض یا تعمیر

تکنسین پس از بررسی موارد بالا، مبلغ دقیق تعمیر را به شما اعلام می‌کند و در صورت تایید، به ادامه روند تعمیر جاروبرقی می‌پردازد. همچنین باید بدانید تمامی هزینه‌هایی که بابت تعمیرات می‌پردازید مطابق با نرخ مصوب اتحادیه است و توسط کاراباما نیز کنترل می‌شود.

مشکلاتی که تکنسین‌های کاراباما به تکرار برطرف کرده‌اند

تعمیرکاران کاراباما، تخصص و تجربه کافی را در تعمیرات این دستگاه دارند و می‌توانند دستگاه شما را طبق اصول و استانداردهای برند مربوطه سرویس و تعمیر کنند. یکی از مزایای سپردن تعمیرات به مجموعه کاراباما این است که برای هر برندی از جاروبرقی، متخصص همان برند وجود داشته و با دانش تخصصی خود، ایرادات دستگاه را برای شما رفع می‌کند.

برخی از مشکلاتی که توسط تکنسین‌های کاراباما رفع می‌شوند:

  • کم شدن مکش دستگاه
  • بوی دود و سوختگی
  • روشن نشدن جاروبرقی
  • خراب بودن سیم جمع کن
  • داغ شدن بیش از حد دستگاه

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس