ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک
10 علت روشن نشدن پکیج + راه حل

10 علت روشن نشدن پکیج + راه حل

خرابی پکیج، صرف نظر از هر برندی که دارد با دردسرهای زیادی همراه است، به حدی که می‌تواند رفاه و آرامش ما را تحت تاثیر قرار بدهد. روشن نشدن پکیج یکی از شایع‌ترین مشکلاتی است که کاربران این دستگاه تجربه می‌کنند. خاموش شدن ناگهانی یا مکرر پکیج نیز دیگر مشکل شایعی است که خود در نهایت می‌تواند به روشن نشدن پکیج منجر شود. در این مقاله به 10 علت روشن نشدن پکیج پرداخته ایم.

تأیید‌‌‌‌‌‌‌شده توسط تیم تخصصی کاراباما

اطلاعات این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام اساسی، با متخصصین مشورت نمایید.

این احتمال وجود دارد که خاموش شدن و روشن نشدن پکیج در اثر یک ایراد ساده رخ داده باشد. در چنین حالتی ممکن است خودتان قادر به رفع مشکل باشید. با این حال باید تاکید ‌کنیم که اگر تجربه یا دانش فنی ندارید یا در صورتی که مشکل پیش آمده برای پکیج شما جدی است، حتما از یک متخصص برند پکیج‌تان برای تعمیر پکیج دیواری کمک بگیرید.

علت روشن نشدن مشعل پکیج

علت روشن نشدن مشعل پکیج

از آنجایی که امروزه در بیشتر مدل های پکیج دیواری از سنسورهای مختلفی استفاده می‌شود، خطا یا ایرادی در عملکرد هر یک از آنها می‌تواند منجر به خاموش شدن پکیج و شعله آن شود.

پکیج دیواری دستگاهی‌ است که به گاز و برق احتیاج دارد. بنابراین در اولین گام برای بررسی علت خاموش شدن ناگهانی پکیج بهتر است جریان گاز، برق و آب، کلید برق، فیوزها و… را برای هر گونه ایراد و قطعی بررسی کنید.

همچنین چک کنید تا شیر گاز متصل به پکیج سهوا بسته نشده باشد. در ادامه با 10 علت روشن نشدن پکیج بوتان، ایران رادیاتور و سایر برندها آشنا می‌شویم.

1. روشن نشدن پکیج به دلیل کمبود آب در مخزن

برای اینکه پکیج دیواری به درستی کار کند، به مقداری آب احتیاج دارد. بنابراین مشکل در تغذیه آب پکیج یا همان شیر پرکن آب، نشتی دستگاه و نیز ایراد در منبع آب پکیج، می‌توانند مواردی باشند که سبب کمبود آب و در نتیجه خاموش شدن پکیج شوند.

  • از طریق نشانگر عقربه‌ای می‌توان فشار آب پکیج را خواند.
  • این عدد معمولا بین ۱ و ۲ بار است که فشار کارکرد نرمال دستگاه است.
  • چنانچه عقربه فشار به نزدیک ۰٫۵ برسد، پکیج خود به خود خاموش می‌شود و تا تنظیم مجدد فشار نیز روشن نمی‌شود.
  • در این حالت از طریق شیر پرکن آب که معمولا در زیر دستگاه قرار دارد، می توان فشار آب را تنظیم نمود و افزایش یا کاهش داد.
تعمیر تخصصی پکیج خود را به کاراباما بسپارید ثبت سفارش 24 ساعته در 7 روز هفته درخواست تعمیر

2. کم بودن فشار گاز

گاز ورودی به پکیج از اساسی‌ترین موارد در کارکرد صحیح آن است. اگر اشکالی در تامین گاز باشد، مثلا شیر بسته باشد یا فشار خیلی کم شود، علت روشن نشدن مشعل پکیج می‌تواند همین باشد.

در این حالت، چراغ پکیج نیز روشن می‌شود. لذا علت روشن شدن چراغ قرمز پکیج قطع بودن گاز ورودیست. همچنین علت خاموش و روشن نشدن پکیج کم بودن یا ضعیف بودن فشار گاز است، که شعله ای ضعیف تولید کرده و خاموش شدن مکرر پکیج را سبب می‌شود. ممکن است این مشکل از شیر گاز یا گاز کل ساختمان‌تان باشد.

3. وجود هوا در لوله های مدار پکیج

وجود هوا در لوله های مدار پکیج، علت روشن نشدن پکیج

در صورتی که به جای آب، هوا در درون لوله های مدار پکیچ باشد، پمپ دستگاه به جای پمپاژ آب، هوا را در مدار به جریان می‌اندازد.

این امر سبب می‌شود تا برد پکیج کمبود آب مدار را تشخیص داده و سبب خاموش شدن پکیج و مهمتر از آن، جلوگیری از روشن شدن پکیج شود.

  • بنابراین یک علت بروز این مشکل، هوا گرفتگی لوله‌ها و رادیاتورها است که به راحتی توسط هواگیری آنها برطرف می‌شود.
  • توجه کنید که یک عامل تشخیص وجود هوای زیاد در مدار پکیج، افزایش فشار است.

4. مسدود بودن مدار گرمایشی

مسدود بودن مدار گرمایشی

اگر مدار گرمایشی پکیج که شامل لوله‌ها و رادیاتورهاست دچار گرفتگی و مسدودیت شود، تغییرات فشار حاصله می‌تواند علت خاموش شدن پکیج و دلیل روشن نشدن مشعل پکیج باشد.

  • مسدود شدن مدار گرمایشی به دلیل رسوبات به وجود آمده در لوله ها و رادیاتورها است.
  • رسوبات عموما از سختی آب ورودی به مدار ناشی می‌شوند که با نصب سختی گیر بر روی دستگاه می‌توان از این مشکل رهایی یافت.
  • همچنین لوله‌های قدیمی و نامناسب نیز می‌توانند دلیل تشکیل رسوب باشند، که پس از رسوب زدایی پکیج توسط تعمیرکار متخصص، بهتر است به فکر تعویض آنان نیز باشید.

5. خرابی پمپ آب

همانطور که گفته شد، پمپ آب پکیج وظیفه پمپاژ آب درون مدار گرمایشی پکیج را دارد. در صورتی که پمپ سیرکولاتور یا پمپ گردشی آب دچار مشکل شود، آب به درستی در گردش نخواهد بود و این امر توسط برد دستگاه تشخیص داده شده و سبب خاموش شدن پکیج می‌شود.

البته پمپ آب به یک باره خراب نمی‌شود و معمولا پمپ ابتدا نیم سوز می‌شود که یکی از دلایل خاموش و روشن شدن پکیج است. پس از مدتی که پمپ کاملا ضعیف شد، می‌سوزد و باعث روشن نشدن پکیج می‌شود.

6. ایراد دودکش پکیج

ایراد دودکش پکیج

دودکش پکیج یکی از اعضای مهم در خارج نمودن دود حاصل از احتراق است. اگر دودکش پکیج به درستی نصب نشده باشد، یا فاصله مناسبی از سقف قرار نداشته باشد، در خارج کردن دودها موفق نبوده و بخشی از آنان در همان محل دستگاه تجمع خواهند کرد.

این مساله به دلیل سنسورهای پکیج که قادر به تشخیص تجمع دود در اطراف پکیج هستند، سبب خاموش شدن پکیج به صورت ناگهانی می‌شود. حتی پس از روشن کردن دوباره پکیج، دستگاه بلافاصله خاموش خواهد شد.

7. روشن نشدن مشعل پکیج به دلیل خرابی الکترود تشخیص شعله

در بخش مشعل پکیچ قطعه الکترود یون قرار گرفته که وظیفه تشخیص شعله را دارد. بنابراین خرابی الکترود یون می‌تواند علت روشن نشدن پکیج‌تان باشد.

ممکن است الکترود کثیف باشد یا فاصله آن با جرقه زن تنظیم نباشد. پس برای جلوگیری از خاموش شدن پکیج و روشن نشدن مشعل آن، باید الکترود یون بررسی شده و با سمباده تمیز شود یا مجددا فاصله آن تنظیم شود.

8. ایراد شمعک پکیج

ایراد در سیستم جرقه زنی و گاز رسانی پکیج می‌تواند علت روشن نشدن شمعک پکیج باشد. اما ممکن است خود شمعک نیز ایراد داشته باشد.

  • برای اطمینان از این امر، می‌بایست شیر آب گرم را باز کرده و به صورت دستی و به کمک فندک شمعک را روشن کنید.
  • اگر پکیج روشن شود، ایراد در خود سیستم شمعک پکیج است که باید از یک متخصص تعمیرات پکیج بخواهید تا آن را تعویض کند.
  • گاز شمعک از طریق لوله نازکی تامین می‌شود که ممکن است به دلیل گرفتگی توسط آلودگی و گرد و خاک، قطع شده و منجر به خاموش شدن شمعک پکیج شده باشد.
علت افت فشار پکیج: چرا بار پکیج پایین میاد؟
علت افت فشار پکیج: چرا بار پکیج پایین میاد؟

فشار پکیج باید چند باشد؟ فشار پکیج در واقع همان تعادل بین آب و هوا […]

9. جوش آوردن پکیج

جوش آوردن پکیج

یک علت خاموش شدن ناگهانی پکیج، گرم شدن بیش از حد آن است. در صورتی که پکیج بسیار گرم شود و دمای آب در مدار از حد معینی بالاتر رود، برای جلوگیری از خطرات، پکیج خود به خود خاموش می‌شود.

در این حالت اصطلاحا پکیج جوش آورده است. با پایین آمدن دمای آب، مجددا پکیچ روشن می‌شود. علت جوش آوردن پکیج به موارد بسیاری همچون تنظیم نبودن کلید دما، خرابی کلید NTC، رسوب گرفتن مبدل ثانویه و… که پیچیده و فنی‌ست مربوط می‌شود

نکته

اگر پکیج شما دارای نمایشگر دیجیتالی باشد، کد خطای مربوطه روی آن ظاهر می‌شود. در برخی مدل ها بوق ممتدی کشیده می‌شود تا شما از جوش آوردن پکیج مطلع شوید.

10. ایراد برد پکیج

ایراد برد پکیج

در صورتی که هیچ یک از موارد بالا علت خاموش شدن پکیج نبودند، ممکن است این مشکل به دلیل ایراد در برد پکیج باشد.

علت خاموش شدن پکیج

در صورتی که می‌خواهید علت اینکه چرا پکیج خاموش می‌شود یا چرا پکیج روشن نمی‌شود را بیابید، ابتدا باید بدانید که دستگاه در کدام یک از سه حالت زیر قرار دارد:

خاموش شدن ناگهانی پکیج

در حالت اول خاموش شدن ناگهانی پکیج را داریم که در اکثر موارد پس از عیب یابی مشکل، روشن کردن مجدد پکیج مشکلی نداشته و همچنین احتمال تکرار این اتفاق نیز کم است.

خاموش شدن مداوم پکیج

در حالت دوم این اتفاق به دفعات تکرار می‌شود و با خاموش شدن مکرر پکیج رو به رو هستیم. در این مواقع گاهی مشکل دیگری نیز روی می‌دهد. برای عیب یابی و رفع مشکل بهتر است از یک تکنسین کمک بگیرید.

علت خاموش و روشن شدن مکرر پکیج

علت خاموش و روشن شدن مکرر پکیج دیواری

در حالت سوم، پس از خاموش شدن مداوم پکیج، مشکل روشن شدن دستگاه وجود ندارد. بنابراین مشکل تنها به رفع مواردی که علت خاموش و روشن شدن مداوم پکیج ایران رادیاتور، بوتان و… هستند، محدود می‌شود.

نکات مهم برای نگهداری از پکیج

پکیج از جمله لوازم خانگی است که مدام در حال کار است و بنابراین مراقبت درست و اصولی از آن اهمیت زیادی دارد. برای نگهداری درست از پکیج نکات زیر را همواره در نظر داشته باشید:

  • استفاده از فیلتر مناسب: فیلترهای مغناطیسی به این دلیل که قدرت رسوب گیری زیادی دارند، گزینه مناسبی محسوب می شوند.
  • قرار دادن پکیج در مکان مناسب: انباری و آشپزخانه برای نصب پکیج ایده آل هستند. همچنین پکیج باید یک تا دو متر فاصله از زمین داشته باشد.
  • استفاده از کلاهک مناسب برای دودکش پکیج: یادتان باشد که پیش از فصل سرما مسیر دودکش رو بررسی کنید.
  • کنترل فشار پکیج به صورت روزانه: یک تا یک و نیم، فشار نرمال پکیج دیوار است.
  • سرویس پکیج به طور منظم: ایده آل این است که پکیج را سالی یک بار یا دو سال یک بار سرویس کنید.
در مواقعی که موفق به عیب یابی آن نشدید پیشنهاد ما: خدمات فوری و تخصصی کاراباما پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته
10+

سال سابقه

+1100

تکنسین ماهر

180

روز گارانتی

کلام پایانی

در این مطلب از کاراباما به بررسی علت خاموش شدن و روشن نشدن پکیج دیواری و راه حل های آن پرداختیم. همچنان که پیشتر گفتیم این مطلب در رابطه با علت خاموش شدن و روشن نشدن پکیج بوتان، ایران رادیاتور، گلدیران، تاچی، فرولی، ایساتیس، آریستون و… کاربرد دارد. اگر مطالب ارائه شده در رفع مشکل پکیج شما موثر نبوده و همچنان نمی‌دانید که چرا پکیج روشن نمی‌شود، توصیه می‌کنیم از یک تکنسین کمک بگیرید.

سوالات متداول
1گرم شدن بیش از حد چطور باعث خاموش شدن پکیج می‌شود؟
2بهترین قسمت خانه برای نصب پکیج بهترین است؟
3بهترین فیلتر برای پکیج کدام است؟

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

پکیج اصلا روشن نمیشود فقط چراغ سبز خاموش و روشن میشود

رضا حسینی
16 تیر 1402

    ابتدا مطمئن شوید که پکیج به‌طور صحیح به برق وصل شده و سوئیچ برق روشن است. تنظیمات کنترل پکیج را چک کنید و مطمئن شوید تمام پارامترها (مثل دما و تایمر) به درستی تنظیم شده‌اند. اگر مشکل برطرف نشد، ممکن است مشکل فنی داخلی وجود داشته باشد.

    فائزه کریمی
    17 مرداد 1402

سلام، ما شیر گاز رو کلا بسته بودیم ولی الان که روشن کردیم پکیج، آب رو گرم نمیکنه باید چی کار کنیم؟

آتوسا
8 تیر 1402

    برای رفع مشکل می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید:
    1. بررسی شیر گاز و اطمینان حاصل کردن از باز بودن کامل آن.
    2. بررسی تنظیمات پکیج و تنظیم دمای مورد نظر.
    3. بررسی ترموستات
    4. بررسی سیستم گرمایشی پکیج
    در صورت عدم توانایی در رفع مشکل، بهتر است با تعمیرکار پکیج تماس بگیرید تا مشکل را تشخیص داده و تعمیرات لازم را انجام دهد.

    فائزه کریمی
    12 تیر 1402

سلام پکیج ماایران رادیاتورهست برای سرویس بردنش وبعد از سرویس دیگه درست کار نمیکنه شعله روشن نمیشه وقتی که روشنش میکنیم فن کار میکنه ولی شعله روشن نمیشه دودکش وعوض کردیم بزرگترشدخلاصه همچیزپکیج راتست کردیم معلوم نشدعیب ازچیه خواستم راهنمایی بفرمایید

محمدحسین حدادی
22 دی 1401

سلام.دستگاه پکیج مارک رادیانت تک مبدل دارم خاموش شده دیگه روشن نمیشه فقط جرقه میزنه شعله نمیگیره…قبلشم اب مصرفی سرد وگرم میشد

سجاد رستمی
20 دی 1401

سلام الان ۲ روزه چراغ سبز درجه ۲۰ و ۴۰ و ۶۰ یکباره خاموش و روشن میشه و پکیج گرم نمیکنه و چراغ زرد روشن نمیشه

حمید پاشایی
16 دی 1401

باسلام وخسته نباشید.پکیج بنده ایران رادیاتور مدل L28FF است.در حالت زمستان مشکلی ندارد(رادیاتورها خوب گرم میشوند) ولی وقتی شیر آبگرم باز میشود(چه در حالت تابستان و چه در زمستان) بعد از چند ثانیه شعله خاموش میشود ودوباره روشن میشود.تا زمانی که شیر آبگرم باز است این کار تکرار میشود.درنتیجه آب اصلآ گرم نمیشود.ضمنا در این حال نمایشگر دیجیتال دمای آب را 70 یا 80 درجه نشان میدهد و همزمان آمپر فشارسنج دستگاه بصورت سریع بالا پایین میشود یعنی از مثلآ یک درجه تا سه میره بالا و میاد پایین ودر این زمان صدای بلندی از داخل دستگاه شنیده میشه.بالاخره که آب گرم نمیشود و درحمام کردن شدیدا دچار مشکل هستیم.لطفا در صورت امکان راهنمایی کنید تا مشکلم حل شود.با تشکر

امین جوادی
12 آذر 1400

    سلام امین عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر پکیج رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    14 آذر 1400

سلام
پکیج ما از دیروز خودبخود خاموش شده وآب سرد شد،شمعک روشن نمیشه فقط هر وقت ریست میکنیم چندثانیه روشن میشه وبلافاصله خاموش میشه،البته آب گرم را هم که باز میکنیم باز هم آبگرم نمیشه،درجه بار هم روی صفر است فشار آب هم خوبه درضمن تمام رادیاتورها و وپکیج نو،نو هست لطفا راهنمائی بفرمائید ممنون

محمدرضا صفائی
29 مهر 1400

سلام پکیج بوتان فن دار دارم دستگاه روشن میشه وقتی سیر آب باز میشه دوتا تقه.تق می‌کنه از زیر دستگاه وفشار عقربه هم حرکت می‌کنه مثل عقربه ساعت دوتا حرکت می‌کنه دستگاه خاموش میشه

مرتضی حسنزاده
22 مهر 1400

    سلام مرتضی عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر پکیج بوتان رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    24 مهر 1400

سلام آبگرمکن برای من ایران رادیاتور هست چراغ های دما مدام در حال چشمک زدن به ترتیب هستند و چراغ اصلی که بیانگر روشن شدن آبگرمن هست هم روشن میشه اما دما در یک حالت فیکس نمیشه که آب گرم شه.
چراغ ها به صورت جفت جفت به ترتیب روشن میشوند و چراغ مشعل که همون چراغ اصلی نوشتم روشنه

شهاب دهقان
23 شهریور 1400

سلام پکیج ما نانومتر رو ۰ اومده آب گرم نمیکنه شعله روشن نمیشه اما اگه شوفاژ روشن کنیم شعله روشن میشه و آب شوفاژ گرم میشه نه آب مصرفی شی پرکن هم یک سانت بیشتر نمی‌چرخد. یا من بلد نیستم بچرخانم

محمد برزنونی
19 شهریور 1400

سلام پکیج ما بوتان مدل روما است اصلا روشن نمی شه شمعک جرقه نمی زنه و ارور a7داره وحتی ریست کنیم و دوباره هم روشن کنیم باز در جا ارورa7 لطف کنید راهنمای بفرمایید ممنونم

مصطفی پیروزی
31 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    31 تیر 1400

سلام پکیج ما بوتان است و وقتی شیر آشپزخانه یا دستشویی که فاصله کمی با پکیج دارند را باز میکنیم پکیج روشن و آب گرم میشود ولی وقتی شیر آب حمام که فاصله دورتری دارد را باز میکنیم پکیج روشن نمیشود

مهدی داورزنی
10 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    12 تیر 1400

بسیار عالی مشکل من برطرف شد. ممنون خدا خیرتون بده

s
4 دی 1399

با سلام و خسته نباشید پکیج ما جرقه می‌خورد ولی روشن نمیشد سرویسکار اومد و گفت بردش خراب شده و برد برای تعمیر و آورد بست ولی مجددا روشن نمیشد و اینبار گفت شیر گاز خراب شده بوده و به برد آسیب زده، میخواستم بدونم چنین چیزی ممکنه؟ آخه کوچکترین جای تعمیری روی برد دیده نمیشه اگه ممکنه راهنماییم کنید ممنونم

ایمان سیاهپوش
3 دی 1399

    سلام بله ممکنه که شیرگاز خراب شده و به برد صدمه بزنه این امکان وجود دارد

    فرشید آب نیکی
    8 خرداد 1400

پکیج دمراد اب گرمش کار میکند اما پکیج بعداز دو سه ثانیه روشن خاموش می شود

محمد ولی زاده
30 آبان 1399

    سلام توضییحات شما کامل نیست آیا مصرفی هم همینطور است یا فقط گرمایش احتمالا از یون یا همون نگهدارنده شعله و یا سنسورهای گرمایش مشکل دارند

    فرشید آب نیکی
    8 خرداد 1400

بدنه ی پکیج برق دارد و پکیج روشن نمیشود

جلال رمضانی
4 مهر 1399

    سلام لطفا سیم برق را برعکس بزنید در صورت عدم رفع عیب با سرویسکار تماس بگیرید

    فرشید آب نیکی
    8 خرداد 1400

      سلام خسته نباشید
      پکیج ما خراب شد سرویسکار آوردیم گفت
      ان تی سی خرابع ولی دستگاهمون روشن میشه فقط آب رو گرم نمیکنه چنین چیزی ممکنه

      نیما نجفی
      6 تیر 1400

باسلام.آیا پمپ آب باعث کارایی بهتر پکیج می شود؟

محمدعلی پاکدامن
22 اسفند 1398

    سلام دوست گرامی، اگر مشکل کم بودن فشار آب دارید به گونه ای که بر عملکرد درست پکیج شما تاثیر می گذارد، با افزایش فشار آب به کمک پمپ می توانید این موضوع را بهبود ببخشید.

    کارشناس 4: جعفری
    6 مرداد 1399

با سلام و احترام به استحضار میرساند: پکیج دیواری ما با برند کونداونیزیا بوتان . هربار روشن میشود تنها 2 دقیقه کار میکند و سپس خاموش میشود. لذا نه آب گرم داریم و نه میشود حمام کرد. ضمنا در ابتدای سال رسوب گیری و 2 عدد از سنسورهای آن تعویض شده است.

محمد سعیدی
14 اسفند 1398

    سلام، مقاله را به طور کامل مطالعه نمایید و مورادی را که در خصوص دلایل خاموش شدن پکیج به صورت ناگهانی بیان شده را به طور کامل بخوانید، اگر در زمینه تعمیر پکیج دانش و تخصص فنی ندارید حتما از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

    کارشناس 4: جعفری
    6 مرداد 1399

سلام. وقت بخیر. یک هفته ای است که شیر گرم آب مصرفی آشپزخونه و دستشویی را باز می کنیم با تاخیر ۳ دقیقه آب گرم می شود. و فشار پمپ آب ساختمان برای استارت و استاپ الکتروموتور روی ۳ و ۴٫۲ است . قبلا سریعتر آب گرم می شد . البته بادکنک مخزن پمپ سوراخ بود و اقدامات لازم انجام شد. error نداریم . و پس از بازکردن شیر گرم با تاخیر ۱۰ ثانیه مشعل روشن می شود و دو تا دوتا با ترتیب یکنواخت چراغهای چشمک زن زرد روشن خاموش می شوند. مشکل دیر گرم شدن چیه . لطفا راهنمایی بفرمایید.

صالحی
3 اسفند 1398

    سلام امکان داره سیستم شما هوا داشته باشه پیچ یا ولوم ایرونت رو باز کنید و شوفاژ ها رو هم هواگیری کنید. فشار وروی آب هم کنترل شود

    فرشید آب نیکی
    8 خرداد 1400

    استاد سلام پکیچ بوتان نو هست دو هفته هست نصب شده رادیاتورها داغ میشه آب گرم مصرفی گرم می‌کنه بعضاً عمل نمیکنه ریست میکنی یک روز کار می‌کنه تو آب مصرفی دوباره همان حالت رخ میده شعله تو آب گرم تشکیل نمیشه خلاصه گرم نمیکنه علت چی می‌تونه باشه ممنون میشم راهنمایی کنید

    محمد حسینوند
    23 آبان 1400

      سلام محمد عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر پکیج بوتان رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      24 آبان 1400
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس