ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک
راهنمای خرید مایکروفر اسنوا + معرفی 4 مدل پرفروش و باکیفیت

راهنمای خرید مایکروفر اسنوا + معرفی 4 مدل پرفروش و باکیفیت

انتخاب و خرید مایکروفر یکی از چالش‌های مهم برای افراد مختلف است زیرا در زمان مراجعه برای خرید مایکروفر با مدل‌های متنوعی از برندهای مختلف ایرانی و خارجی روبرو می‌شوند که انتخاب را به شدت مشکل می‌کند. در صورتی که قصد خرید مایکروفر از برندهای ایرانی را داشته باشید، محصولات اسنوا یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن به حساب می‌آیند. در راهنمای خرید مایکروفر اسنوا قصد داریم بهترین محصولات این برند را مورد بررسی قرار دهیم.

تأیید‌‌‌‌‌‌‌شده توسط تیم تخصصی کاراباما

اطلاعات این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام اساسی، با متخصصین مشورت نمایید.

برند اسنوا ساخت کجاست؟

برند اسنوا ساخت ایران است و توسط شرکتی به نام ارکان ساختار نوین ایران طراحی و تولید می‌شود. این شرکت در سال 1384 در شهرک صنعتی مورچه خورت تأسیس شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

هدف از تأسیس و راه‌اندازی این شرکت رفع نیازهای مشتریان ایرانی و جلوگیری از وابستگی آن‌ها به محصولات مشابه خارجی بود که در همین راستا توانست گام‌های خوبی رو به جلو برداشته و از جایگاه ارزشمندی در ایران و خاورمیانه برخوردار شود.

مایکروفر اسنوا چه قابلیت‌ هایی دارد؟

مایکروفرهای اسنوا از قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختلفی برخوردار هستند که از جمله این قابلیت‌ها می‌تواند به قابلیت گریل، قفل کودک، برنامه‌های پخت متنوع و کاربردی، قابلیت پخت ترکیبی، یخ‌زدایی، قابلیت پخت از طریق کانوکشن، نمایشگر هوشمند و … اشاره کرد که انتخاب و خرید آن را به انتخابی هوشمندانه تبدیل می‌کند.

با توجه به حساسیت و پیچیدگی قطعات مایکروفر اسنوا توصیه می شود در صورت خرابی و وجود مشکل در دستگاه و عملکرد نادرست دستگاه، حتما از یک تکنسین تعمیر مایکروفر راهنمایی بگیرید.

تعمیر تخصصی مایکروفر خود را به کاراباما بسپارید پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته درخواست تعمیر

بررسی کیفیت مایکروفر اسنوا

در این قسمت از راهنمای خرید مایکروفر اسنوا،‌ نوبت به بررسی کیفیت این محصول داخلی می‌رسد. کیفیت بالا و عملکرد بسیار خوب محصولات برند اسنوا و بهره‌مندی از قابلیت‌ها و امکانات پیشرفته باعث شده است محصولات این برند بتوانند در سطح خاورمیانه جایگاه بسیار خوبی بدست آورده و رضایت مشتریان و مصرف کنندگان در این منطقه را به شکل مطلوب تامین کنند.

راهنمای خرید مایکروفر اسنوا

در این قسمت از راهنمای خرید مایکروفر اسنوا قصد داریم چند نمونه از بهترین مدل‌های مایکروفر اسنوا را بررسی کرده و با امکانات و قابلیت‌های هر کدام از این مدل‌ها آشنا شویم.

1. مایکروفر اسنوا مدل SW 54205

مایکروفر اسنوا مدل SW 54205

این محصول از طراحی زیبایی برخوردار بوده و در رنگ‌های متنوعی به بازار عرضه شده است. ظرفیت این مایکروفر 35 لیتر و گنجایش فر آن 38 لیتر است.

این محصول به صورت توکار طراحی شده است که جلوه زیبایی به محیط آشپزخانه می‌بخشد. مایکروفر اسنوا مدل SW 54205 به قابلیت پخت گریل مجهز شده و دارای 8 برنامه مختلف برای پخت غذا است.

از لحاظ مصرف انرژی این محصول موفق به کسب برچسب مصرف انرژی رده A شده است.

راهنمای کاملی برای خرید بهترین مایکروفر برای نیازهای شما
راهنمای کامل خرید بهترین مایکروفر برای نیازهای شما

راهنمای خرید مایکروفر امروزه به دلیل مشغله زیاد و فرصت کم برای پخت و پز […]

2. مایکروفر اسنوا مدل SW 54296

یکی دیگر از مدل‌های پر طرفداری که در راهنمای خرید مایکروفر اسنوا به بررسی آن می‌پردازیم، مدل SW 54296 است که از طراحی زیبا با رنگ‌های متنوع برخوردار است.

این محصول به یک صفحه نمایش لمسی مجهز شده است تا کاربر به راحتی بتواند انواع دستورات را برای کار دستگاه صادر کند. این مایکروفر که از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است مجهز به قابلیت پخت از طریق گریل بوده و دارای 10 برنامه مختلف برای پخت غذا است.

3. راهنمای خرید مایکروفر اسنوا، مدل SMO 34a

این مایکروفر ارزان قیمت و مقرون به صرفه در رنگ‌های متنوعی طراحی شده است و از قابلیت پخت از طریق کانوکشن پشتیبانی نمی‌کند.

این محصول که موفق شده است برچسب رده A در مصرف انرژی را کسب کند به گریل مجهز شده تا کاربران بتوانند به وسیله آن مواد غذایی مختلف را گریل کنند.

4. مایکروفر اسنوا مدل SC 54308

این محصول دارای 5 سطح قدرت و 2 پخت ترکیبی است و در عین حال به گریل و کانوکشن نیز مجهز شده است. این مایکروفر از 11 عملکرد گرمایشی برخوردار است که می‌توان یخ‌زدایی مواد غذایی بر حسب وزن و زمان را به خوبی انجام دهد.

این محصول به صورت توکار طراحی شده و نمای شیشه‌ای زیبایی دارد و کاربران می‌توانند با استفاده از پنل تمام لمسی آن تمام کنترل‌های لازم را اعمال کنند.

در مواقعی که موفق به عیب یابی آن نشدید پیشنهاد ما: خدمات فوری و تخصصی کاراباما پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته
10+

سال سابقه

+1100

تکنسین ماهر

180

روز گارانتی

کلام پایانی

در سال‌های اخیر و با توجه به تحریم‌های بین‌المللی این فرصت در کشور فراهم شد تا برندهای داخلی فعال در زمینه تولید لوازم خانگی، این فرصت را پیدا کنند تا با افزایش کیفیت و قابلیت‌های محصولات خود، با نمونه‌های خارجی مشابه رقابت کرده و بازار خود را گسترش دهند.

یکی از برندهای موفق در این زمینه برند اسنوا است که در سال‌های اخیر نه تنها در ایران بلکه در سطح خاورمیانه موفق به کسب جایگاه ویژه‌ای در میان مصرف‌کنندگان شده است.

مایکروفرهای این برند نمونه‌ای از محصولات با کیفیت و پرطرفدار آن به حساب می‌آیند که در این راهنمای خرید مایکروفر اسنوا چند نمونه از بهترین مدل‌های آن را مورد بررسی قرار دادیم.

سوالات متداول
1آیا تمام قطعات محصولات اسنوا در داخل کشور تولید می‌شوند؟
2در حال حاضر وسعت خدمات پس از فروش اسنوا چگونه است؟
3مهم‌ترین عامل برتری اسنوا نسبت به سایر رقبا در خاورمیانه چیست؟

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس