ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر ساید بای ساید کنوود (KENWOOD)

به منظور دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید کنوود، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید. هماهنگی‌های لازم جهت ارائه خدمات مورد نظرتان در کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت.

تعمیر ساید بای ساید کنوود
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات ساید بای ساید کنوود

نصب، سرویس و تعمیرات ساید بای ساید کنوود طی سال‌های گذشته در میان خدمات مجموعه تخصصی کاراباما قرار داشته است. این مرکز با اولویت قرار دادن آرامش متقاضایانِ نصب و تعمیر لوازم خانگی، خدمات خود را توسط تکنسین‌های متخصص در زمینه برندها و دستگاه‌های متفاوت ارائه می‌دهد. از این رو، می‌توانید با خاطری آسوده یخچال ساید بای ساید کنوود خود را به دست تکنسین‌های کاراباما بسپارید. لازم به ذکر است، تکنسین‌های کاراباما در تمام نقاط شهر حضور دارند و می‌توانند خدمات مورد نظر شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و حتی در همان روز ثبت درخواست فراهم کنند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ساید بای ساید کنوود، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج ساید بای ساید کنوود

1. سر و صدای بخش فریزر ساید بای ساید کنوود

سر و صدایی که از بخش فریزر ساید کنوود به گوش می‌رسد، ممکن است ناشی از فن اواپراتور باشد. همچنین در صورتی که صدای جیر جیر مانند یا صدایی شبیه ناله می‌شنوید، ممکن است موتور فن دچار ایراد شده باشد.

2. کم شدن سرمای ساید کنوود

کم شدن سرما می‌تواند به دلیل کم شدن حجم گاز، داغ کردن موتور، بروز مشکل در سنسور دما، کار نکردن سیستم یخ زدایی، بسته نشدن درب دستگاه، خراب شدن دریچه دمپر و خرابی برد الکترونیکی باشد.

3. کار نکردن یخساز ساید کنوود

خرابی یخساز معمولا قابل تعمیر است و کمتر پیش می‌آید ضرورتی برای تعویض این قسمت از دستگاه وجود داشته باشد. بروز ایراد در برد کنترلی یا موتور یخساز، خرابی لوله آب یا شیر برقی و همینطور مشکلات سنسور و فیلتر آب، برخی از دلایل خرابی یخساز ساید کنوود هستند.

4. برفک زدن ساید کنوود

ایجاد برفک در بسیاری موارد تنها به دلیل قرار دادن غذای گرم داخل دستگاه است. همچنین باز و بسته کردن درب ساید به تکرار باعث ورود هوای گرم زیاد به فضای داخل دستگاه شده، باعث تشکیل برفک می‌شود.

تعمیر تخصصی ساید بای ساید کنوود خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. نشت آب از ساید بای ساید کنوود

نشت آب می‌تواند به دلیل تجمع ذرات مواد غذایی باشد که شیلنگ تخلیه را مسدود می‌کنند. این فرایند منجر به تجمع یخ و خروج آب از یخچال و فریزر می‌شود.

6. سرمایش ناکافی بخش فریزر ساید کنوود

در صورتی که فریزر ساید بای ساید به اندازه کافی سرمایش ندارد، ممکن است فن اواپراتور یا کمپرسور دستگاه با مشکل مواجه شده باشد.

7. بوی بد ساید بای ساید کنوود

بوی بد به طور کلی به دلیل ترکیب بوی چند ماده غذایی یا فاسد شدن مواد غذایی در داخل دستگاه رخ می‌دهد. بنابراین توصیه می‌شود طبق یک زمان بندی مشخص نسبت به نظافت دستگاه‌تان اقدام کنید.

8. خاموش و روشن شدن مداوم ساید بای ساید کنوود

خاموش و روشن شدن ساید به طور مرتب احتمالا ناشی از سوختن موتور یا کمپرسور است. این احتمال نیز وجود دارد که رله اوورلود دچار ایراد شده باشد.

مشاهده سایر مشکلات رایج
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

خدمات نصب، سرویس و تعمیرات ساید بای ساید کنوود

کنوود (KENWOOD)، یکی از برندهای شناخته‌شده و با کیفیت ژاپنی است. مرکز تعمیرات تخصصی کاراباما، همواره تمام سعی خود را بر آن داشته که خدمات تعمیر برندهای مطرح جهانی را با کیفیت بالایی ارائه دهد. خدمات نصب، سرویس و تعمیر ساید بای ساید کنوود نیز به عنوان یکی از برندهای محبوب، در کاراباما به طور کامل پشتیبانی شده و توسط تکنسین‌های حرفه‌ای انجام می‌شود.

با توجه به اینکه یخچال و ساید اصولا لوازمی هستند که در صورت خرابی باید سریع تعمیر شوند، کاراباما این موضوع را به خوبی درک کرده و در عمل نیز به آن اهمیت می‌دهد. بنابراین کافی است در صورت نیاز به تعمیر، سرویس یا حتی نصب ساید کنوود، با شماره تلفن ما بگیرید یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

آنچه مسلم است بعد از ثبت درخواست برای دریافت سرویس مورد نظرتان، هر آنچه از نمایندگی کنوود (در صورت وجود در کشور ما) انتظار دارید با کیفیتی حتی فراتر، تجربه خواهید کرد.

مشکلات متداول ساید کنوود

هر دستگاهی در طول عمر خود بالاخره به دلایلی دچار مشکل می‌شود. ساید بای ساید کنوود نیز از این قاعده مستثنی نیست و مثل سایر دستگاه‌ها ممکن است خراب شود. برخی از مشکلات رایج این دستگاه به شرح زیر هستند:

  • سرد نکردن مواد غذایی
  • نشت آب
  • صدای غیرطبیعی
  • یکسره کار کردن ساید کنوود
  • خرابی لاستیک دور درب
  • روشن نشدن دستگاه
  • خرابی صفحه نمایشگر

این مشکلات و موارد مشابه، ممکن است برای ساید کنوود شما پیش بیاید. بهتر است در صورت وجود هر یک از مشکلات بالا، هرچه سریع‌تر برای رسیدگی به دستگاه‌تان اقدام نمایید تا باعث بدتر شدن مشکل و ایجاد عیب های جدید نشوید.

لازم به ذکر است که تمامی مشکلات رایج ساید بای ساید کنوود، در کاراباما قابل حل و تعمیر است. بنابراین می‌توانید با خیال راحت درخواست خود را ثبت کنید و منتظر تجربه بهترین کیفیت از خدمات لوازم خانگی بمانید.

ضمانت تعمیرات، جهت آسودگی خاطر خانواده‌ها

در برخی موارد ممکن است پس از تعمیر ساید بای ساید، برای دستگاه شما همان مشکل مجددا پیش بیاید. کاراباما با 6 ماه گارانتی تعمیرات به عنوان خدمات پس از فروش، می‌تواند از این نظر خیال شما را راحت کند؛ به این صورت که اگر بعد از تعمیر دستگاه‌تان دوباره مشکل قبلی پیش آمد، کاراباما به صورت کاملا رایگان ایراد دستگاه را برطرف خواهد کرد.

بنابراین در مورد کیفیت تعمیر، جای هیچ شک و شبهه‌ای باقی نمی‌ماند. به عبارتی دیگر گارانتی تعمیرات، تضمینی بر کیفیت خدماتی است که کاراباما ارائه می‌دهد.

هزینه تعمیرات ساید بای ساید کنوود

عوامل زیادی روی هزینه تعمیر ساید بای ساید کنوود موثر است. به عنوان مثال مدل دستگاه، نوع قطعه، میزان خرابی آن و … هر کدام چالش خاص خود را برای تعمیر دارند. بنابراین اعلام هزینه تعمیرات قبل از بررسی دقیق دستگاه و مشخص شدن ایراد آن امکان پذیر نیست و تنها بعد از عیب یابی می‌توان مبلغ دقیق را اعلام کرد.

تعمیرکار ساید کنوود ابتدا دستگاه شما را بررسی و عیب‌یابی می‌کند، پس از آن، اگر دستگاه به تعمیر نیاز داشت، هزینه را به شما اعلام خواهد کرد. در صورت نیاز به تعویض قطعه نیز روند کار به همین شکل است. لازم به ذکر است که قیمت‌ها بر اساس نرخ مصوب اتحادیه و به طور کامل تحت نظارت و کنترل کاراباما هستند.

اولویت کاراباما، تعمیر قطعات است

به طور کلی در تعمیرات لوازم خانگی، هزینه تعمیر قطعات نسبت به تعویض کمتر است. این موضوع در مورد ساید بای ساید کنوود نیز صدق می‌کند. به همین دلیل تعمیرکاران ما تلاش می‌کنند تا جایی که امکان دارد، قطعات دستگاه را تعمیر کنند و در واقع این اولین راهکار برای تعمیر و راه اندازی مجدد دستگاه شماست.

با این حال بد نیست بدانید در صورتی که قطعه به هیچ وجه قابل تعمیر نباشد، تکنسین آن را تعویض خواهد کرد. بهتر است این نکته را بیان کنیم که قطعه‌‌ آسیب دیده با یک قطعه باکیفیت خواهد شد. بنابراین مشتری نگران کیفیت قطعه جایگزین شده نخواهد بود.

تعمیرات ساید بای ساید کنوود در تهران

خدمات تعمیرات یخچال و ساید کنوود، در تمامی نقاط تهران قابل انجام است. در شهر تهران از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب، در هر منطقه‌ای که باشید نزدیک ترین تکنسین به شما، برای تعمیرات به محل مورد نظرتان اعزام خواهد شد. از نمایندگی تعمیر لوازم خانگی کنوود (KENWOOD) چه انتظاراتی دارید؟ پاسخگویی به موقع و کیفیت بالای خدمات؟ اینها را با کاراباما تجربه خواهید کرد.

لازم به ذکر است که سایر شهرستان‌های استان تهران نیز خدمات تعمیر، نصب و سرویس ارائه می‌شود. شهرهایی از جمله اسلامشهر، شهر قدس، شهریار، ورامین، اندیشه و… تحت پوشش خدمات کاراباما هستند.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس