ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر جاروبرقی کنوود (KENWOOD)

جهت دریافت خدمات تعمیر انواع مدل‌های جاروبرقی کنوود کافیست درخواست آنلاین خود را ثبت کرده یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی برای ارائه خدمات مورد نظرتان در مدت کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد شد.

تعمیر جاروبرقی کنوود
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی کنوود

یکی از بهترین برندهای جاروبرقی در بازار، کنوود (KENWOOD) است که به دلیل کیفیت بالا و قدرت فوق العاده توانسته جایگاه خوبی را در خانه‌های ایرانی به دست آورد. توصیه می‌شود کلیه خدمات مربوط به تعمیر جاروبرقی کنوود را صرفا به افراد حرفه‌ای و آموزش دیده بسپارید تا دستگاه شما به صورت اصولی تعمیر شود و نیازی به صرف هزینه اضافی برای تعویض قطعات نباشد. تکنسین‌های مجموعه کاراباما، از دانش و تجربه کافی در زمینه تعمیرات جاروبرقی برخوردارند و می‌توانند دستگاه شما را به صورت حرفه‌ای و در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیر نمایند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر جاروبرقی کنوود، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج جاروبرقی کنوود

1.کند کار کردن موتور جاروبرقی کنوود

عمده‌ترین دلیل کند کار کردن موتور تجمع گرد و غبار و خاک در موتور یا فن دستگاه است. برای رفع این مشکل باید فن دستگاه و موتور توسط تکنسین متخصص بررسی شود.

2.خاموش شدن جاروبرقی کنوود حین کار

قطع شدن سیم و جریان برق، ساده‌ترین علت خاموش شدن دستگاه حین کار است. گاهی ممکن است داغ شدن بیش از حد موتور، استفاده طولانی مدت از دستگاه، خرابی ترموستات و موتور و پر بودن پاکت علت ایجاد این مشکل باشد. قبل از ثبت درخواست، از خالی بودن کیسه و عدم انسداد لوله خرطومی مطمئن شوید.

3.روشن نشدن جاروبرقی کنوود

اگر جاروبرقی روشن نمی‌شود، قبل از ثبت درخواست از اتصال جریان برق و سالم بودن پریز و دوشاخه مطمئن شوید. گاهی خرابی برد، ترموستات و موتور می‌تواند علت ایجاد این مشکل باشد که باید توسط تکنسین بررسی شود.

4.مکش ضعیف جاروبرقی کنوود

مکش ضعیف می‌تواند به دلایل مختلفی رخ بدهد: کثیفی فیلترها، پر شدن پاکت، گیرکردن اجسام فیزیکی، مو، نخ، دستمال کاغذی و … در لوله تلسکوپی و گیر کردن گرد و خاک و آشغال در برس.

تعمیر تخصصی جاروبرقی کنوود خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5.صدای غیرعادی جاروبرقی کنوود

در صورت پر بودن کیسه، کثیفی فیلتر، انسداد لوله خرطومی یا وجود مشکل در فن دستگاه، می‌توانیم شاهد صدای غیرعادی باشیم. قبل از ثبت درخواست، بررسی کنید داخل لوله تلسکوپی و خرطومی چیزی گیر نکرده باشد.

6.داغ شدن جاروبرقی کنوود

شایع‌ترین دلیل داغ شدن جارو برقی به استفاده طولانی مدت از دستگاه، پر بودن پاکت و گرفتگی لوله مربوط می‌شود. گاهی وجود مشکل در ترموستات، فن موتور و برد الکترونیکی باعث ایجاد این مشکل می‌شود. قبل از ثبت درخواست، دستگاه را به مدت 30 دقیقه از برق بکشید و پس از خنک شدن موتور مجدد از آن استفاده کنید.

7.بوی سوختگی از جاروبرقی کنوود

بوی سوختگی ممکن است به دلایل مختلفی رخ بدهد: معیوب شدن پریز برق، انسداد لوله، نیم سوز شدن موتور و تسمه و پر بودن کیسه دستگاه. قبل از ثبت درخواست، از عدم انسداد لوله و خالی بودن پاکت مطمئن شوید.

8.خرابی سیم جمع کن جاروبرقی کنوود

خرابی سیم جمع کن غالبا به دلیل استفاده نامناسب و بیش از حد بیرون کشیدن سیم رخ می‌دهد. در صورت خرابی و آسیب دیدنِ قطعات داخلی سیم جمع‌کن از جمله ترمز، فیوز و شاخک‌های فلزی، لازم است این قطعات تعویض شود.

مشاهده سایر مشکلات رایج
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

تعمیرات جاروبرقی کنوود

جاروبرقی‌های برند کنوود کیفیت بسیار خوبی دارند اما خرابی و ایراد از آنها هم دور نمی‌ماند. مهم این است که به موقع برای تعمیر آن اقدام کنید. در شرایطی که ممکن است دسترسی نمایندگی جاروبرقی کنوود (KENWOOD) به راحتی ممکن نباشد، بهترین گزینه دریافت خدمات از مراکز معتبر تعمیرات است.

خوشبختانه مرکز تخصصی کاراباما در کنارتان است تا دستگاه شما را با کیفیتی بالا تعمیر نماید. به علاوه به منظور اطمینان خاطر مشتریان تمامی خدمات با گارانتی 180 روزه به عنوان خدمات پس از فروش ارائه می‌شود. اگر ساکن تهران، البرز، اصفهان، گیلان و قم هستید می‌توانید درخواست خود را از طریق تماس با شماره تلفن شرکت یا تکمیل فرم، ثبت کنید.

مرکز مجاز تعمیر جاروبرقی کنوود، کاراباما

مرکز مجاز و مرکزی تعمیرات لوازم خانگی کاراباما دارای 11 سال تجربه در زمینه تعمیرات جاروبرقی است و با داشتن تکنسین متخصص هر برند دستگاه شما را در کوتاه ترین زمان و باکیفیتی بالا تعمیر خواهد کرد. همچنین به دلیل جلوگیری از آسیب جدی به سایر قطعات امکان تعمیر دستگاه در همان روز ثبت درخواست فراهم خواهد شد. کاراباما با بیش از ده‌ها تعمیرکار جاروبرقی کنوود، بیش از هزاران تعمیرات مختلف را روی انواع مدل‌های این دستگاه  با موفقیت به انجام رسانده است.

مشکلات رایج جاروبرقی KENWOOD

دستگاه شما هر ایرادی که داشته باشد توسط تکنسین متخصص کاراباما برطرف می شود. برخی از ایراداتی که تعمیرکار جاروبرقی کنوود برطرف می‌کند عبارت است از:

  • روشن نشدن
  • کار نکردن دکمه‌ها
  • خاموش نشدن
  • از کار افتادن سیم جمع کن
  • کاهش قدرت مکش
  • خاموش شدن جارو در وسط کار
  • سر و صدای بسیار بلند
  • نچرخیدن چرخ‌ها و خراب شدن سری برسی

در صورتی که هر یک از مشکلات بالا  یا موارد دیگری را در دستگاه خود مشاهده کردید، می توانید با کاراباما تماس بگیرید. نگران نباشید، ما تمامی مدل‌ها و انواع جاروبرقی‌های کنوود را توسط متخصصین کنوود تعمیر می‌کنیم. همان چیزی که از نمایندگی تعمیر کنوود توقع دارید.

اولویت کاراباما، تعمیر قطعات به جای تعویض آنها

تکنسین‌های کاراباما تخصص کافی در زمینه تعمیرات جاروبرقی دارند و قطعات آن را به خوبی می‌شناسند و پس از عیب یابی و بررسی دقیق دستگاه، اقدامات لازم برای تعمیرات انجام می‌شود. همانطور که می‌دانید هزینه تعمیرات کمتر از هزینه تعویض قطعات است. به منظور رفاه حال مشتریان و کاهش هزینه تعمیر جاروبرقی کنوود اولویت تکنسین کاراباما ابتدا تعمیر اصولی قطعات است. تنها در شرایطی که شدت آسیب زیاد باشد بیا قطعه سوخته باشد، اقدامات لازم برای تعویض انجام می‌شود.

برخی از قطعات که کاراباما تعمیر / تعویض می کند عبارت است از:

  • موتور
  • سیم جمع کن
  • فیلترهوا
  • خرطومی
  • برس

هزینه تعمیرات در کاراباما چگونه محاسبه می شود؟

هزینه تعمیرات لوازم خانگی از جمله جاروبرقی به موارد گوناگونی بستگی دارد و تا قبل از بررسی دقیق دستگاه توسط تکنسین نمی‌توان مبلغ مشخصی را اعلام کرد. در واقه هزینه به مواردی چون شدت خرابی دستگاه، مدل آن، هزینه قطعه معیوب شده و … بستگی دارد.

بد نیست بدانید که هزینه‌ای که تکنسین جهت تعمیر دستگاه شما درخواست می‌کند مطابق با نرخی است که اتحادیه تعیین کرده و به طور کامل تحت کنترل واحد نظارت کاراباما قرار دارد.

تعمیر جاروبرقی کنوود در تهران

شهروندان تهران به خدمات کاراباما به اندازه یک تماس تلفنی فاصله دارند. زمان زیادی بعد از ثبت درخواست طول نخواهد کشید که اقدامات لازم برای تعمیر جاروبرقی شما و تجربه کیفیتی فراتر از کیفیت نمایندگی کنوود انجام شود. شرق، شمال، غرب و جنوب تهران و حتی حومه این شهر تحت پوشش کاراباما قرار دارند.

خدمات پس از فروش جاروبرقی کنوود (KENWOOD)

به منظور اطمینان خاطر مشتریان تمامی خدمات کاراباما با گارانتی 180 روزه به شما ارائه می شود. در صورتی که طی مدت 6 ماه مجدد ایراد دستگاه تکرار شد، کاراباما بدون دریافت هیچگونه هزینه اضافی مشکل به وجود آمده را برطرف خواهد کرد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

من واقعا نمیفهمم….. از کی نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود دیگه فعالیت نداره؟ یعنی چی؟

اکرم حبیبی
15 اسفند 1401

سلام خدمت شما .جاروبرقی ما به مدل کنوود 2200وات چرخ های جارو شکسته.بافیلتر پشت جارو خراب شده .آیا امکان تعویض چرخها می باشد؟

روح الله افچنگی
27 دی 1401

با سلام من جارو شارژای مدل Hv190 دارم که بعد ۴ سال باتری آن ضعیف شده خوب شارژ نمی شود آیا باطری آن موجود می باشد

محمد صادق را قی
25 مرداد 1400
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس