ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک
بهترین مایع لباسشویی؛ چه نکاتی در انتخاب مواد شوینده مناسب اهمیت دارند؟

بهترین مایع لباسشویی؛ چه نکاتی در انتخاب مواد شوینده مناسب اهمیت دارند؟

از مهم‌ترین مواردی که برای جلوگیری از آسیب به الیاف و بافت البسه باید مورد توجه قرار بگیرد، نحوه شستشوی لباس‌ها و استفاده از مواد شوینده مناسب است. انتخاب بهترین مایع لباسشویی در قدم اول سخت به نظر می‌رسد. با این حال اگر از نکات حائز اهمیت در مورد شوینده‌ها آگاه باشید بهتر می‌توانید تصمیم گیری کنید. از معیارهایی که برای انتخاب مایع لباسشویی باید به آنها توجه داشته باشید، می‌توان به جنس و بافت پارچه، نوع الیاف لباس، کیفیت و قدرت تمیز کنندگی و هزینه مواد شوینده اشاره کرد. در این مقاله به بررسی بهترین مایع‌های لباسشویی پرداخته‌ایم تا بتوانید محصول مناسبی خریداری کنید.

تأیید‌‌‌‌‌‌‌شده توسط تیم تخصصی کاراباما

اطلاعات این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام اساسی، با متخصصین مشورت نمایید.

معرفی انواع شوینده های لباسشویی

معرفی انواع شوینده های لباسشویی

شوینده‌های مناسب برای لباسشویی در انواع و برندهای مختلفی عرضه می‌شوند که در ادامه به معرفی آنها پرداخته‌ایم.

پودر ماشین لباسشویی: یکی از رایج‌ترین انواع شوینده‌ها پودر ماشین لباسشویی است که قدرت پاک کنندگی آن زیاد است و می‌توان برای از بین بردن لکه‌ها از آن استفاده کرد. از مزایای این مواد شوینده می‌توان به قدرت لکه بری بالا و قیمت مناسب آن اشاره کرد.

مایع لباسشویی: میزان حل شدن مایع‌های لباسشویی در آب بالاتر از پودر بوده و انواع مختلفی دارند و می‌توانید برای شستشوی لباس‌های رنگی، سفید و تیره از آن استفاده کنید. قیمت مایع لباسشویی از پودر شوینده بیشتر است.

قرص لباسشویی: این مدل شوینده‌ها به اندازه انواع دیگر محبوب نیستند که دلیل آن قیمت بالاتر قرص‌ها نسبت به پودر و مایع لباسشویی است. با این حال استفاده از آن‌ها بسیار راحت بوده و قدرت پاک کنندگی بالایی هم دارند. قرص لباسشویی، برای افرادی که پوست حساسی دارند هم انتخاب مناسبی است.

نرم کننده: برای نرمی و لطافت لباس‌ها، حوله و ملحفه می‌توانید از نرم کننده استفاده کنید. نرم کننده‌ها به البسه بوی مطبوعی نیز می‌دهند.

معایب ریختن پودر دستی در ماشین لباسشویی؛ پودرهای دستی و ماشینی چه تفاوتی با هم دارند؟
معایب ریختن پودر دستی در ماشین لباسشویی

تفاوت پودر دستی و پودر ماشینی چیست؟ شوینده‌های دستی و ماشینی در انواع مختلفی وجود […]

عوامل مهم در انتخاب شوینده مناسب

برای انتخاب بهترین مایع لباسشویی باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید.

1. نوع ماشین لباسشویی

قبل از خرید مواد شوینده بررسی کنید آیا ماده شوینده با نوع دستگاه شما سازگار است یا خیر. به عنوان مثال اگر ماشین لباسشویی شما نیمه اتوماتیک درب از بالا باشد، می‌توانید از پودر دستی هم برای شستشوی لباس‌ها استفاده کنید.

در مقابل به هیچ عنوان از پودر دستی نباید در ماشین لباسشویی‌های تمام اتوماتیک استفاده کرد زیرا موجب تولید کف بیش از حد و آسیب به دستگاه می‌شود و باید برای تعمیر لباسشویی خود اقدام کنید.

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی خود را به کاراباما بسپارید ثبت سفارش 24 ساعته در 7 روز هفته درخواست تعمیر

2. توجه به نوع لباس ها

مساله مهم دیگر توجه به نوع لباس است. لباس‌های لطیف مانند ابریشم باید با شوینده‌های ملایم شسته شوند. هم چنین رنگ پارچه و لباس هم در انتخاب شوینده مناسب تاثیرگذار است.

3. حساسیت پوستی

اگر حساسیت پوستی دارید، حتما از مواد شوینده بدون بو و ضد حساسیت استفاده کنید.

4. رایحه مواد شوینده

مواد شوینده لباسشویی دارای رایحه‌های مختلفی هستند و بوی مطبوع و دلنشین به البسه شما می‌دهند. براساس سلیقه شخصی خود می‌توانید رایحه مناسب را انتخاب کنید.

5. اندازه مواد شوینده

 انتخاب شوینده مناسب ماشین لباسشویی

مواد شوینده در اندازه‌های گوناگونی بسته بندی می‌شوند. تعداد دفعات شستن لباس‌ها را در نظر بگیرید و شوینده مناسب را انتخاب کنید.

4 روش مختلف خشک کردن لباس + مزایا و معایب
4 روش مختلف خشک کردن لباس + مزایا و معایب

انواع روش های خشک کردن لباس ها شاید در نگاه اول انتخاب روش مناسب برای خشک […]

مزایای استفاده از مایع لباسشویی

از مهم‌ترین مزایای استفاده از مایع لباسشویی این است که راحت‌تر از پودر لباسشویی داخل آب حل می‌شود و هیچگونه لکی روی لباس باقی نمی‌گذارد. بنابراین بیشتر افراد ترجیح می‌دهند از مایع لباسشویی استفاده کنند.

همچنین تنوع بیشتری داشته و برای انواع لباس‌ها، مایع لباسشویی مخصوص آن وجود دارد. رایحه خوشبو از دیگر ویژگی‌های مایع لباسشویی است.

  • از دیگر مزایای استفاده از مایع لباسشویی، قدرت لکه‌بری بالای آن بدون کمترین آسیب به الیاف پارچه است.
  • بنابراین می‌توانید انتظار لباس‌های تمیز‌تری را داشته باشید.
  • البته نمی‌توان این موضوع را نادیده گرفت که قیمت مایع لباسشویی نسبت به پودر بسیار بیشتر بوده و در بعضی مواقع برای بسیاری از افراد صرفه اقتصادی ندارد.

معرفی بهترین مایع لباسشویی

در حال حاضر اگر سری به فروشگاه‌ها بزنید می‌توانید برندهای متنوعی از مایع لباسشویی را مشاهده کنید. هریک از برندها روی برخی از ویژگی‌های مایع لباسشویی تمرکز کرده و سعی دارند تا بهترین را ارائه دهند. در این بین برخی از برندها شناخته‌ شده‌تر بوده و کیفیت محصولات بالاتری دارند.

در ادامه به معرفی برخی از بهترین مایع‌های لباسشویی پرداخته‌ایم:

نوع مایع لباسشوییتوضیحات
مایع لباسشویی اکتیوترکیبات و فرمولاسیون این محصول به گونه‌ای است که به خوبی در آب حل می‌شود و لک و سفیدی روی البسه باقی نمی‌گذارد. رایحه خوشبو دلپذیر و قابلیت لکه زدایی بالا، از دیگر ویژگی‌های مایع لباسشویی اکتیو است.
مایع لباسشویی سپیدفرمولاسیون مایع لباسشویی سپید بسیار قوی بوده و لکه‌ها را به راحتی از بین می‌برد. این محصول از بافت پارچه محافظت می‌کند و باعث نرمی و لطافت البسه می‌شود.
مایع لباسشویی پرسیلفرمولاسیون مایع لباسشویی پرسیل به گونه‌ای است که سخت‌ترین لکه‌ها را از بین می‌برد و موجب درخشندگی البسه شما می‌شود. رایحه خوشبو، سایز و اندازه مناسب و قدرت لکه بری بالا از دیگر ویژگی‌های این محصول است.
مایع لباسشویی سافتلنمایع لباسشویی سافتلن تنوع زیادی دارد و برای شستشوی انواع لباس‌ها و به خصوص لباس‌های رنگی و ظریف و البسه تیره مناسب است. این محصول به راحتی در آب حل می‌شود و موجب ایجاد لک و سفیدی روی لباس‌ها نخواهد شد.
مایع لباسشویی تاژقدرت لکه بری بالا، قابلیت سفید کنندگی، رایحه دلپذیر و ماندگار و حل شدن آسان در آب سرد برخی از ویژگی های مایع لباسشویی تاژ است.
در مواقعی که موفق به عیب یابی آن نشدید پیشنهاد ما: خدمات فوری و تخصصی کاراباما پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته
10+

سال سابقه

+1100

تکنسین ماهر

180

روز گارانتی

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم به موضوع مهم انتخاب بهترین مایع لباسشویی بپردازیم. شما می‌توانید باتوجه به نوع ماشین لباسشویی، تنوع البسه، حساسیت پوستی و هزینه‌ای که در نظر دارید یکی از انواع شوینده‌ها را انتخاب کنید. هرکدام از آن‌ها مزایا و ویژگی‌های خاص خود را دارند و اگر به نحو درست استفاده شوند، می‌توانند بیشترین تاثیر را در پاکیزگی لباس‌ها داشته باشند.

سوالات متداول
1چند نوع ماده شوینده برای ماشین لباسشویی وجود دارد؟
2مزایای استفاده از مایع لباسشویی چیست؟
3بهترین برندهای شوینده لباسشویی چیست؟

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس