ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک
شناسایی لباسشویی اصل با 3 ترفند هوشمندانه

شناسایی لباسشویی اصل با 3 ترفند هوشمندانه

یکی از بزرگترین چالش‌ها برای خرید لوازم خانگی خصوصا ماشین ‌لباسشویی، شناسایی لباسشویی اصل است. این روزها متاسفانه اجناس فیکی که از هر لحاظ مشابه نمونه اصلی هستند ولی در تولید آنها از لوازم و قطعات بسیار بی‌کیفیت استفاده شده در بازار زیاد است. لباسشویی‌های فیک هم که بسیار بی‌کیفیت هستند و معمولا از مواد شیمیایی بسیار مضر و خطرناک ساخته شده‌اند هم از این قاعده مستثنی نیستند. در این مقاله نکاتی را به شما خواهیم گفت که بتوانید تفاوت لباسشویی اصل از تقلبی را متوجه بشید.

تأیید‌‌‌‌‌‌‌شده توسط تیم تخصصی کاراباما

اطلاعات این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام اساسی، با متخصصین مشورت نمایید.

تشخیص لباسشویی اصل از تقلبی

شناسایی لباسشویی اصلی می‌تواند کار دشواری باشد. ولیچند تکنیک خیلی سریع و کاربردی را به شما معرفی خواهیم کرد که بدون هیچ استرسی هنگام خرید، لباسشویی اصل را بشناسید و بعد از مدتی نیاز نداشته باشید که به فکر یک تعمیرکار برای تعمیر ماشین لباسشویی فیک خود باشید!

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی خود را به کاراباما بسپارید ثبت سفارش 24 ساعته در 7 روز هفته درخواست تعمیر

1. بررسی شماره سریال روی ماشین لباسشویی

اولین روشی که با استفاده از آن می‌توانید جنس فیک را از اصلی تشخیص بدهید، چک کردن شماره سریالی است که روی ماشین لباسشویی وجود دارد.

این شماره سریال نه تنها در مورد خرید و شناسایی لباسشویی اصل کاربرد دارد، بلکه هنگام خرید سایر لوازم خانگی هم می‌توانید از این روش استفاده کنید و نسبت به اصالت آن جنس اطمینان پیدا کنید.

این شماره سریال نشان می دهد محصولی که خریداری می‌کنید ساخت کدام کشور هست و اصلا این بارکد در سایت اصلی ثبت شده است یا خیر!

2. بررسی عکس محصول با عکس اورجینال آن در سایت اصلی

بررسی عکس محصول با عکس اورجینال آن در سایت اصلی

دومین قدم برای متوجه شدن تفاوت لباسشویی فیک و اصل، بررسی و تطابق دادن عکس محصولی که قصد خرید آن را دارید با عکس اصلی و اورجینال محصول در وب‌سایت اصلی است.

وقتی در فروشگاه هستید و مدل‌های مختلف را بررسی می‌کنید می‌توانید با یک سرچ ساده در نت و وب‌سایت اصلی محصول، تمامی جزئیات نمونه اصلی که در وب‌سایت است را با نمونه‌ای که در فروشگاه وجود دارد تطابق دهید و از این بابت مطمئن شوید.

نکاتی که در عکس و محصول اصلی باید خیلی به آن توجه داشته باشید پیدا کردن تفاوت‌ها و شباهت‌ها در درب لباسشویی، رنگ، نوع درب، سایز درب، برچسب‎‌ها و همه بخش‌های داخلی و خارجی لباسشویی است.

3. جستجوی کامل اطلاعات محصول در سایت اصلی

آخرین روشی که می‌‎توانید برای شناسایی لباسشویی اورجینال به کار ببندید، سرچ کردن کامل اطلاعات ماشین لباسشویی در وب‎سایت اصلی یا فروشگاه‌های آنلاین معتبر است.

با در اختیار داشتن نام کامل مدل می‌‎توانید خیلی راحت تمامی اطلاعات را از اینترنت استخراج کنید و با مشخصاتی که فروشنده به شما می‎‌دهد تطابق دهید.

به همین راحتی شما می‎توانید با آسودگی خاطر در هنگام خرید لباسشویی مطمئن شوید جنسی که به شما نشان داده می‎شود و قصد خرید دارید اصل است یا فیک!

ویژگی لباسشویی سامسونگ اصل

چنانچه قصد خرید لباسشویی سامسونگ اصل دارید و بابت اصل یا تقلبی بودن آن استرس دارید، علاوه بر انجام دادن مراحلی که در بالا گفته شد، خوب است که این راه‌کارهایی که در ادامه خواهیم گفت را هنگام خرید در نظر داشته باشید.

یک مورد در رابطه با شناسایی لباسشویی اصل سامسونگ، رنگ این محصول است. یکی دیگر از ترفندهایی که اخیرا توسط فروشندگان سودجو انجام می‌‎شود، تغییر رنگ دستگاه است.

این رنگ‌ها، معمولا رنگ‎هایی هستند که توسط شرکت سازنده به هیچ وجه تولید نشده و حتی در وب‎سایت اصلی نیز ثبت نشده است.

چنانچه در هنگام خرید با چنین موردی مواجه شدید، شک نکنید که ماشین لباسشویی فیک است و از خرید این محصول خودداری کنید. در صورتی که دستگاه فیک بخرید، حتی نمی‌توانید از نمایندگی‌ها و مراکز تعمیر لباسشویی سامسونگ برای رفع مشکلات دستگاه‌تان کمک بگیرید و این خود مشکل بزرگی است.

راهنمای خرید ماشین لباسشویی: قبل از خرید این راهنما را بخوانید!
راهنمایی کامل برای خرید ماشین لباسشویی [همراه ویدئو]

هنگام خرید ماشین لباسشویی باید به چه نکاتی توجه کرد؟ قبل از اینکه برای خرید […]

تشخیص لباسشویی اصل از تقلبی بوش

تشخیص لباسشویی اصل از تقلبی بوش

در مورد خرید ماشین لباسشویی بوش هم می‌توانید تمامی مواردی که تا به اینجای این مقاله گفته شد را انجام دهید. ولی یک نکته و یک روش دیگر در مورد ماشین لباسشویی بوش وجود دارد که خیلی راحت می‌توانید تفاوت لباسشویی اورجینال بوش با تقلبی را متوجه شوید. خرید دستگاه اصل، خیال شما را بابت تعمیرات لباسشویی بوش و سایز مشلات راحت خواهد کرد.

چنانچه تمامی موارد بالا را چک کردید و ظاهرا همه چیز درست بود، می‌‎توانید از روش E-Number یا E-Nr که مختص محصولات بوش است استفاده کنید.

این شماره، شماره‎ مدل دستگاه را به شما می‌دهد و با استفاده از یک کد دیگر که به آن FD گفته می‌‎شود، می‎‌توانید از تاریخ دقیقی که محصول تولید شده است مطلع شوید.

برای انجام این روش می‎توانید از این راهنما استفاده کنید:

  • قبل از هر چیزی باید E-Nr و FD دستگاه را روی بدنه یا کارتن کالا پیدا کنید.
  • چنانچه همه‌ جای لباسشویی را جستجو کردید و این دو کد را پیدا نکردید می‎توانید مطمئن شوید که این ماشین لباسشویی اصل نیست!
  • اگر این کد را پیدا کردید، خیلی راحت وارد وب‎سایت رسمی شرکت Bosch شوید و این کدها را در بخشی که در صفحه اصلی مشخص است وارد کنید.
  • چنانچه این دو کد هم مشکلی نداشت و محصول اورجینال بود، مدل و عکس و تاریخ دقیق تولید این محصول را مشاهده می‌کنید.
  • ولی باز هم اطمینان نکنید و تمامی مشخصات و ظاهر عکس و محصول را با هم مقایسه کنید و بعد اقدام به خرید کنید.
  • اگر تمامی مشخصات و عکس‌ها درست بودند، می‌‎توانید مطمئن شوید که ماشین لباسشویی که قصد خرید دارید اصل است!

ویژگی لباسشویی ال جی اصل

در مورد خرید ماشین لباسشویی ال جی هم باید تمامی مواردی که در بالا گفته شده بود را انجام دهید تا از اصالت محصولی که خریداری می‌کنید، مطمئن شوید. خرید لباسشویی تقلبی شما را از خدمات مراکز تعمیر لباسشویی ال جی محروم خواهد کرد و این بدترین قسمت قضیه است.

علاوه بر تمامی نکاتی که بالاتر در مورد شناسایی لباسشویی اصل از تقلبی گفته شد، هنگام خرید ماشین لباسشویی ال جی سعی کنید مدل دستگاه را به طور کامل در گوگل، هم به صورت فارسی و هم به صورت انگلیسی سرچ کنید.

دومین موردی که در مورد شناسایی لباسشویی اصل ال جی با تقلبی باید در نظر داشته باشید، بررسی ظاهری کالا است. شما حتی اگر خیلی هم حرفه‌ای و جنس شناس نباشید، با کمی بررسی و نگاه کردن به بدنه و ظاهر دستگاه متوجه خواهید شد که این محصول اصل است یا تقلبی.

بهترین مدل لباسشویی ال جی: معرفی 5 مدل برتر و پرفروش
بهترین مدل لباسشویی ال جی: معرفی 5 مدل برتر و پرفروش

معرفی انواع مدل های ماشین لباسشویی ال جی شاید این سؤال برای شما هم پیش […]

در مواقعی که موفق به عیب یابی آن نشدید پیشنهاد ما: خدمات فوری و تخصصی کاراباما پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته
10+

سال سابقه

+1100

تکنسین ماهر

180

روز گارانتی

کلام پایانی

امیدوارم نکاتی که در این مقاله در مورد تفاوت لباسشویی فیک و اصل گفته شد برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشیم به شما کمک کنیم تا هنگام خرید، از کیفیت و اصالت ماشین لباسشویی مطمئن شوید تا بعدها به پرداخت هزینه‌های گزاف برای تعمیرات این اجناس تقلبی و بی‌کیفیت نباشید.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام ماشین لباسشویی زیروات مدلZWT 8414 sتو گوگل نمیاد ینی اصل نیست؟

مهدی کاظمی
20 دی 1401
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس