ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در لاهیجان

برای دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی در لاهیجان، می‌توانید درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی برای اعزام تکنسین، در مدت کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد شد.

تعمیر ماشین لباسشویی در لاهیجان
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی در لاهیجان

گاهی ممکن است دسترسی به یک مرکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی که کلیه خدمات ارائه شده را با کیفیتی بالا ارائه دهد، دشوار باشد. ما دردسرهای یافتن تکنسین متخصص برای تعمیر لباسشویی را می‌دانیم. از این رو تلاش کرده‌ایم، کلیه خدمات نصب و تعمیر را با کیفیتی بالا در سراسر لاهیجان به مشتریان ارائه دهیم. تکنسین‌های این مجموعه از دانش و تخصصص کافی در زمینه تعمیر انواع مدل‌های لباسشویی برخوردارند و مناسب‌ترین فرد برای تعمیر دستگاه شما محسوب می‌شوند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین‌های تعمیر لباسشویی کاراباما در لاهیجان حضور دارند؟
2تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های تعمیرات ماشین لباسشویی کاراباما در چه سطحی است؟
3هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
4گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
مشاهده سایر پرسش های متداول
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

نصب، سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی در لاهیجان

کاراباما دارای 11 سال سابقه در زمینه تعمیرات انواع مدل‌های ماشین لباسشویی است و با بهره‌مندی از تکنسین‌های متخصص و آموزش دیده، امکان دریافت خدمات باکیفیت و رضایت بخش را فراهم کرده است. اگر به نمایندگی برند دستگاه‌تان دسترسی ندارید، می‌توانید برای نصب، سرویس و تعمیر لباسشویی در لاهیجان کافیست درخواست خود را از طریق تماس با شماره تلفن شرکت یا تکمیل فرم ثبت کنید.

به دلیل ضرورت تعمیرات دستگاه در زمانی کوتاه برای جلوگیری از آسیب به سایر قطعات، امکان ارائه خدمات به مشتریان در همان روز ثبت درخواست هم فراهم است.

نصب ماشین لباسشویی در لاهیجان

برای نصب انواع مدل های ماشین لباسشویی در لاهیجان می‌توانید از خدمات کاراباما استفاده کنید. تکنسین‌های این مرکز آموزش‌های لازم را دیده اند و دستگاه شما را با رعایت دستورالعمل‌های ایمنی و همینطور استانداردهای برند آن نصب می کنند.

برای جلوگیری از آسیب به دستگاه هرگز شخصا اقدام به راه اندازی و نصب نکنید و حتما از یک تکنسین متخصص راهنمایی بگیرید. اگر نصب به درستی صورت نگیرد می‌توانیم شاهد نشت آب، سر و صدای زیاد و به طور کلی عملکرد نامناسب دستگاه باشیم.

تعمیر لباسشویی در لاهیجان

تکنسین‌های کاراباما با گذراندن آموزش‌های سطح بالا و تجربه فراوان، پس از عیب یابی دستگاه می‌توانند ایرادات آن را به طور اصولی برطرف کنند. اگر دیگ شستشو نمی چرخد، دستگاه نشت آب دارد، به صورت ناگهانی خاموش می‌شود، سر و صدای زیادی دارد و روشن نمی‌شود، سریعا برای تعمیر دستگاه خود اقدام کنید تا به سایر قطعات اصلی مانند موتور آسیب جدی وارد نشود.

برای دریافت خدمات تعمیر لباسشویی در لاهیجان کافیست با کاراباما تماس بگیرید یا فرم اینترنتی را تکمیل کنید.

نمایندگی تعمیرکار ماشین لباسشویی در لاهیجان

کدام برندها تحت پوشش کاراباما هستند؟

برخی از برندهای ماشین لباسشویی که توسط تکنسین‌های متخصص کاراباما تعمیر می‌شوند را در زیر می‌بینید:

  • بوش
  • کنوود
  • ال جی
  • سامسونگ
  • حایر
  • کرال
  • ایندزیت
  • آبسال
  • اسنوا
  • آاگ
  • کندی

طبیعی است که این فهرست کامل نیست و برندهای دیگری نیز از خدمات کاراباما بهره‌مند می‌شوند. یکی از اصلی‌ترین اهداف کاراباما ارائه خدمات به دارندگان تمامی برندها و بازگرداندن روال عادی زندگی به خانه‌هاست.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی

کلیه خدمات تعمیر لباسشویی در لاهیجان با گارانتی 180 روزه ارائه می‌شود. بدین صورت که اگر تا 6 ماه پس از دریافت خدمات مجدد ایراد دستگاه تکرار شد، می‌توانید با کاراباما تماس بگیرید تا مشکل دستگاه را بدون دریافت هزینه اضافی برطرف کند. ما تا آرامش خاطر کامل شما در کنارتان هستیم.

تعمیر یا تعویض قطعات؟

برخی از قطعات ماشین لباسشویی که توسط کاراباما تعمیر و در صورت تشخیص تعمیرکار تعویض می‌شوند، عبارتند از:

  • لاستیک دور درب
  • موتور
  • دیگ و درام
  • میکروسوئیچ
  • پمپ تخلیه
  • فیلتر
  • هیدرواستات
  • المنت
  • ترموستات

هزینه تعمیرات لباسشویی در لاهیجان

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در لاهیجان به موارد گوناگونی از جمله شدت خرابی، نوع دستگاه، مدل، هزینه ایاب و ذهاب، قیمت قطعه ای که جایگزین قطعه معیوب شده است و … تعیین می‌شود. بنابراین لازم است ابتدا دستگاه شما توسط تکنسین بررسی و سپس قیمت نهایی تعمیرات به شما اعلام شود.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس