ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر ساید جنرال الکتریک (GENERAL ELECTRIC)

جهت نصب، سرویس و تعمیر انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک کافیست درخواست آنلاین خود را ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی برای اعزام تکنسین در مدت کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد شد.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیر ساید جنرال الکتریک

ساید بای ساید جنرال الکتریک به دلیل کیفیت بالا، قابلیت‌های منحصر به فرد و ظاهری زیبا توانسته جایگاه خوبی را در خانه‌های ایرانی به دست آورد. به دلیل پیچیدگی فناوری و حساسیت قطعات ساید بای ساید، می‌بایست کلیه خدمات مربوط به نصب، سرویس و تعمیر این دستگاه را از مراکز معتبر و دارای تکنسین‌های متخصص دریافت کنید. خوشبختانه تکنسین‌های کاراباما دارای تجربه و دانش کافی در زمینه تعمیر ساید بای ساید هستند و می‌توانند آن را به درستی عیب یابی و به طور اصولی تعمیر کنند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج ساید بای ساید جنرال الکتریک

1. ساید جنرال الکتریک بوی بدی می‌دهد

مهم‌ترین دلیل بوی بد ساید بای ساید باقی ماندن طولانی مدت مواد غذایی داخل یخچال و تمیز نکردن قفسه‌ها و کشوی داخل آن است. با تمیز کردن منظم قفسه‌ها، لاستیک دور درب و قراردادن مواد غذایی درون ظروف در بسته، می‌توانید مانعِ انتشار بوی بد داخل یخچال شوید.

2. محفظه ساید جنرال الکتریکی گرم است

اگر ساید بای ساید شما به تازگی نصب شده است، گرم بودن محفظه آن طبیعی است و ممکن است برای رسیدن به دمای مناسب تا 24 ساعت طول بکشد. گاهی ممکن است به دلیل انسداد خروجی‌های هوا، قرار دادن مواد غذایی بسیار داغ در یخچال و تنظیمات نادرست دما این مشکل رخ بدهد.

3. یخساز ساید بای ساید جنرال الکتریک یخ نمی‌دهد

اگر یخساز ساید بای ساید یخ نمی‌دهد، قبل از ثبت درخواست بررسی کنید یخساز فعال باشد (تنظیمات یخساز به درستی انجام شده باشد). و جریان آب وصل باشد. برخی مواقع کثیفی فیلتر آب باعث این مشکل می‌شود. در اینصورت باید از یک تکنسین کمک بگیرید تا فیلتر آب را تعویض کند.

4. آبسردکن ساید جنرال الکتریک بوی بدی می‌دهد

برای جلوگیری از بوی بد آبسردکن ساید بای ساید، این موارد را رعایت کنید: اگر برای مدت زمان طولانی از آبسردکن استفاده نمی‌کنید آب درون آن را تخلیه کنید، از فیلترهای باکیفیت استفاده کنید، حداقل هر شش ماه یک‌بار فیلتر آب را تعویض کنید، داخل آبسردکن را با سرکه یا جوش شیرین بشویید.

تعمیر تخصصی ساید بای ساید جنرال الکتریک خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 2 بعد از نیمه شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. ساید جنرال الکتریک صدای زیادی می‌دهد

اگر ساید بای ساید شما صدای زیادی دارد، ابتدا از تراز بودن دستگاه مطمئن شوید. گاهی ممکن است صدای موتور یا فن‌ها علت این امر باشد. برای عیب یابی و رفع صدای غیرعادی ساید بای ساید بهتر است از یک تکنسین کمک بگیرید.

6. درب ساید بای ساید جنرال الکتریک بسته نمی‌شود

اگر درب ساید بای ساید بسته نمی‌شود، ابتدا این موارد را بررسی کنید: مواد غذایی را جابجا کنید و مطمئن شوید جسمی بین درب و بدنه قرار نگرفته باشد، بطری و وسایل سنگین در درب قرار نگرفته باشد، دستگاه به درستی تراز شده باشد. در صورت خرابی لاستیک دور درب باید برای تعویض آن اقدام کنید.

7. یخچال ساید جنرال الکتریک سرما ندارد

سرما نداشتن یا خنک نکردن یخچال ساید بای ساید ممکن است به دلیل تنظیمات نادرست دما، نصب دستگاه در محل نامناسب، نزدیک بودن پشت یخچال به دیوار یا پُربودن بیش از حد آن رخ بدهد. برخی مواقع کمبود گاز، خرابی موتور و پارگی لاستیک دور درب علت خنک نکردن ساید بای ساید است که باید از یک تکنسین کمک بگیرید.

8. ساید جنرال الکتریک روشن نمی‌شود

اگر ساید بای ساید روشن نمی‌شود، ابتدا از وصل بودن جریان برق، سالم بودن دوشاخه و فیوز مطمئن شوید. گاهی خرابی برد اصلی، ترموستات و کمپرسور علت روشن نشدن ساید بای ساید است. برای عیب یابی و رفع مشکل از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

مشاهده سایر مشکلات رایج
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سرویس و تعمیرات ساید جنرال الکتریک (همراه با جدول هزینه‌ها)

از برندهای معتبر در زمینه طراحی و تولید لوازم خانگی از جمله ساید بای ساید، جنرال الکتریک (GENERAL ELECTRIC) است که به دلیل مدل‌های متنوع و کیفیت بالای محصولات طرفداران زیادی دارد. هر دستگاهی ممکن است پس از مدتی به دلایل گوناگون از جمله استفاده نادرست از یخچال یا بروز مشکل در برخی قطعات دچار ایراد شود و نیاز به تعمیرات داشته باشد. نکته مهمی که باید زمان بروز مشکل به آن توجه داشته باشید، دریافت خدمات از مراکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی است.

توصیه می‌شود در صورت بروز مشکل در ساید بای ساید تعمیر آن را به افراد حرفه ای و آموزش دیده در این زمینه بسپارید. چنانچه تعمیر دستگاه به درستی انجام نشود، علاوه بر آسیب به سایر قطعات می‌توانیم شاهد افزایش هزینه تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک نیز باشیم.

مرکز مجاز و تخصصی کاراباما با دارا بودن تکنسین‌های ماهر در این زمینه امکان تعمیر ساید بای ساید شما را باکیفیتی بالا و در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم خواهند کرد. شما می توانید درخواست تعمیر خود را با پر کردن فرم آنلاین یا از طریق تماس با شماره تلفن شرکت ثبت نمایید.

خدمات پس از فروش ساید بای ساید جنرال الکتریک

یکی از خدمات مرکز کاراباما جهت اطمینان خاطر مشتریان، ارائه خدمات تعمیرات با گارانتی 180 روزه است. بدین صورت که اگر تا 6 ماه دستگاه شما دچار همان مشکل شد، می‌توانید با کارشناسان کاراباما تماس بگیرید تا تکنسین به منزل اعزام شود و دستگاه را تعمیر نماید. لازم به ذکر است، هیچگونه هزینه اضافی بابت تعمیر مجدد دستگاه از شما دریافت نخواهد شد.

نصب ساید بای ساید را به کاراباما بسپارید

اگر نصب ساید بای ساید به درستی انجام نشود، ممکن است در عملکرد دستگاه اختلال ایجاد شود یا شاهد سر و صدای زیاد یخچال و نشت آب از آن باشیم. توصیه می‌شود نصب ساید بای ساید را به افراد حرفه ای بسپارید و شخصا اقدام به نصب آن نکنید.

تکنسین‌های کاراباما آموزش‌های لازم را در زمینه نصب لوازم خانگی از جمله ساید بای ساید دیده‌اند و امکان نصب دستگاه شما را براساس دستورالعمل‌های ایمنی و در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم خواهند کرد.

چرا سرویس دوره ای ساید بای ساید ضرورت دارد؟

با سرویس دوره ای و منظم یخچال، مشکلات جزئی دستگاه در زمان مناسب شناسایی و برطرف خواهد شد. همچنین از آسیب به قطعات اصلی یخچال مانند برد اصلی، کمپرسور (که هزینه تعویض آنها نسبتا زیاد است)، تا حدی جلوگیری می‌شود و هزینه تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک نیز کاهش می‌یابد.

برخی از خدماتی که کاراباما برای سرویس ساید جنرال الکتریک ارائه می‌دهد به صورت زیر است:

  • بررسی گاز ساید بای ساید
  • بررسی فیلتر آب و تعویض در صورت لزوم
  • شستشوی کندانسور
  • چک کردن قطعات اصلی و اطمینان از عملکرد صحیح آنها
  • شارژ گاز ساید بای ساید

مشکلات متداول ساید بای ساید جنرال الکتریک (General Electric)

تکنسین‌های کاراباما آموزش های لازم را در زمینه تعمیرات ساید بای ساید دیده اند و با قطعات دستگاه آشنایی کافی دارند. از این رو می‌توانند کلیه مشکلات یخچال را کاملا بدون نقص برطرف کنند.

برخی از مشکلات رایج این دستگاه که توسط کاراباما رفع می‌شود عبارت اند از:

  • روشن نشدن لامپ
  • یکسره کار کردن یخچال
  • کار نکردن یخساز و آبسردکن
  • نشت آب از ساید بای ساید
  • سر و صدای زیاد دستگاه
  • خنک نکردن موادغذایی
  • کار نکردن فن
  • منجمد نشدن موادغذایی داخل فریزر

هزینه تعمیرات ساید بای ساید

هزینه تعمیرات ساید با توجه به موارد گوناگونی از جمله مدل دستگاه، میزان خرابی، قیمت قطعه معیوب، هزینه قطعات جایگزین شده و … تعیین می‌شود. بنابراین نمی‌توان مبلغ دقیقی را تعیین کرد. هزینه تعمیر ساید جنرال الکتریک پس از عیب یابی توسط تکنسین متخصص به صورت حدودی اعلام خواهد شد.

نرخ خدمات تعمیر ساید بای ساید سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب و ذهاب65000 / 75000
2تشخیص عیب در محل100.000 / 120.000
3اجرت تعمیر یا تعویض سوئیچ لامپ – سرپیچ لامپ60.000 / 75.000
4تعویض رله استارت – اورلد – ترموستات170.000 / 210.000
5قطعی مدار سیم کشی و پانل – سنسور160.000 /200.000
6تعویض اوپراتور – باز و بسته نمودن جهت جوشکاری (اجرت جوشکاری جداگانه است) در صورت سوراخ بودن یا توافق طرفین250.000 / 350.000
7تعویض انواع کندانسور170.000 / 210.000
8تعویض فن اوپراتور – اجرت تعویض کندانسور (هرفن)180.000 / 220.000
9تعویض لوله موئی – ساکشن (در صورت دولول نبودن توافقی)140.000 / 170.000
10شستشوی مدار تبرید با مواد بجز (تعویض روغن)120.000 / 150.000
11شارژ گاز و نشت‌یابی700.000 / 950.000

اولویت کاراباما تعمیر قطعات است

همانطور که می‌دانید، هزینه تعویض قطعات ساید بای ساید جنرال الکتریک بسیار بالاتر از هزینه تعمیرات است. به منظور رفاه حال مشتریان و کاهش هزینه تعمیرات، اولویت تکنسین متخصص کاراباما در ابتدا تعمیر اصولی و بدون نقص قطعات است. تنها در شرایطی که قطعه سوخته باشد یا امکان تعمیر نباشد، اقدامات لازم برای تعویض و استفاده از قطعات باکیفیت انجام خواهد شد.

برخی از قطعاتی که به تشخیص تکنسین تعمیر یا تعویض می‌شوند را در زیر می‌بینید:

  • تایمر دیفراست
  • کمپرسور و کندانسور
  • لاستیک دور درب
  • المنت
  • ترموفیوز
  • ترمودیسک
  • برد اصلی و موتور
  • رله استارت

تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک در محل

همانطور که می‌دانید جابجایی لوازم خانگی از جمله ساید بای ساید برای تعمیرات و انتقال آنها به تعمیرگاه کار آسانی نبوده و چالش‌های زیادی را به همراه دارد. از این رو دریافت خدمات تعمیرات در محل و منزل اهمیت زیادی دارد. کاراباما کلیه خدمات مربوط به را در محل و در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه می دهد.

پس از ثبت درخواست، تعمیرکار ساید جنرال الکتریک با تجهیزات کامل به منزل شما اعزام شده و دستگاه را تعمیر خواهد کرد. سایر مزایای تعمیر ساید بای ساید در محل عبارت است از:

  • حذف امکان آسیب دیدن یخچال در حین جابجایی
  • تعمیر دستگاه در زمانی کوتاه، بدون نیاز به انتقال به تعمیرگاه
  • کاهش هزینه‌های تعمیرات

کاراباما در چه مناطقی خدمات تعمیرات را ارائه می دهد؟

زمانی که ساید بای ساید شما دچار خرابی می شود برای جلوگیری از آسیب به سایر قطعات آن باید خدمات مربوطه را از مراکز معتبر دریافت کنید. حال ممکن است دسترسی به مراکز معتبر تعمیرات ساید بای ساید یا حتی نمایندگی ساید جنرال الکتریک اندکی دشوار به نظر برسد.

خوشبختانه مرکز تخصصی کاراباما خدمات تعمیرات ساید بای ساید را باکیفیتی بالا به ساکنان تهران، مرکزی، خراسان رضوی، مازندران، فارس، البرز، گیلان، اصفهان، قم و جزیره کیش ارائه می دهد. برای ثبت درخواست کافیست با ما تماس بگیرید یا فرم اینترنتی را تکمیل کنید.

چرا تعمیر ساید را به کاراباما بسپاریم؟

مرکز تخصصی کاراباما با دارا بودن بیش از 11 سال سابقه در زمینه تعمیرات انواع مدل‌های ساید بای ساید امکان تعمیر دستگاه شما را باکیفیتی بالا و در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم خواهد کرد. سایر مزایای دریافت خدمات تعمیرات از مرکز مجاز کاراباما عبارت است از:

  • تکنسین‌های ماهر: تکنسین‌های کاراباما آموزش های لازم را دیده اند و دانش کافی در زمینه تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک دارند. نکته دیگر اینکه تکنسین کاراباما متناسب با برند دستگاه اعزام می‌شوند.
  • ارائه خدمات فوری: ما از چالش هایی که ممکن است هنگام خرابی لوازم خانگی از جمله یخچال برای مشتریان به وجود بیاید آگاهی داریم. از این رو خدمات مربوطه را در زمانی کوتاه (همان روز ثبت درخواست)به شما ارائه می‌دهند.
  • قیمت منصفانه: تمامی هزینه های دریافتی از مشتریان بر اساس نرخ اتحادیه بوده و تحت نظارت کاراباما دریافت خواهد شد.
  • گارانتی 6 ماهه: تمامی خدمات مربوط به تعمیر یخچال با گارانتی 6 ماهه ارائه می‌شود.

تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک در تهران

به دلیل حضور تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر، امکان ارائه خدمات به شما در همان روز ثبت درخواست فراهم خواهد شد. اگر ساکن تهران (شمال تهران، شرق تهران، غرب تهران، جنوب تهران) و حومه هستید نیز می‌توانید برای تعمیر ساید خود روی کاراباما حساب کنید؛ به ویژه اگر به خدمات پس از فروش ساید جنرال الکتریک دسترسی ندارید و به دنبال خدمات کاملا تخصصی هستید.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس