ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر ساید بای ساید اسنوا (SNOWA)

به منظور برخورداری از خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید اسنوا، می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید. در کمتر از 15 دقیقه، هماهنگی جهت ارائه خدمات مورد نظرتان صورت خواهد گرفت.

خدمات تعمیر یخچال فریزر
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما، مرکز تخصصی تعمیرات ساید بای ساید اسنوا

ساید بای ساید اسنوا در سال‌های اخیر یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار بوده که جای خود را به خوبی در خانه‌های ایرانی باز کرده است. نکته حائز اهمیت در این میان، دریافت خدمات مرتبط با ساید اسنوا از مراکزی است که تکنسین‌های آموزش دیده و ماهر دارند چرا که عدم نصب اصولی و تعمیر نامناسب دستگاه در آینده شما را متحمل هزینه‌های بی مورد خواهد کرد. خوشبختانه، مجموعه تخصصی کاراباما سال‌هاست که خدمات نصب، سرویس و تعمیرات ساید بای ساید اسنوا را با کیفیتی مطلوبِ دارندگان این دستگاه ارائه می‌دهد. تکنسین‌های این مرکز به طور میانگین یازده سال تجربه کار در زمینه نصب و تعمیرات لوازم خانگی دارند و می‌توانند خدمات مورد نظر شما به بهترین شکل ممکن در اختیارتان بگذارند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ساید بای ساید اسنوا، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج ساید بای ساید اسنوا

1.خنک نکردن ساید بای ساید اسنوا

سرد نکردن یا خنک نکردن ساید اسنوا از جمله مشکلات رایجی است که دارندگان این دستگاه تجربه می‌کنند. عدم تنظیم درجه یخچال متناسب با فصل، پر بودن بیش از حد آن، خرابی لاستیک دور درب و خرابی فن اواپراتور، سنسور، دمپر و برد الکترونیکیِ اصلی برخی از دلایل خنک نکردن یخچال هستند.

2.بوی نامطبوع ساید اسنوا

بوی نامطبوع یخچال ساید اسنوا و به طور کلی تمامی یخچال‌ها ناشی از مواد غذایی مانده و فاسد شده در یخچال و همین طور ترکیب بوی تند چند ماده غذایی است. با قرار دادن غذاها در ظروف دربسته و همینطور نظافت منظم ساید اسنوا، مانع بوی بد آن خواهید شد.

3.سر و صدای زیاد ساید اسنوا

اگر صدای زیاد از سمت فریزر باشد مربوط به خرابی موتور، فن یا اواپراتور است. در صورتی که از یخچال صدای بوق می‌شنوید، احتمالا مشکلی جدی در آن وجود دارد. ناگفته نماند، تراز نبودن ساید اسنوا نیز می‌تواند عامل ایجاد صدا باشد.

4.بسته نشدن درب ساید بای ساید اسنوا

بسته نشدن درب می‌تواند به این دلیل باشد که وسایل داخل یخچال چیدمان نامناسبی دارند. این احتمال نیز وجود دارد که لاستیک دور درب ایراد پیدا کرده باشد. توصیه می‌شود این مشکل را در اسرع وقت مورد بررسی قرار بدهید.

تعمیر تخصصی ساید بای ساید اسنوا خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5.نشت آب از ساید اسنوا

نشت آب در برخی موارد به دلیل خرابی لاستیک دور درب است. در واقع خرابی لاستیک درب باعث ورود هوای گرم به داخل ساید، افزایش رطوبت و در نهایت آبریزش خواهد شد. مسدود شدن لوله تخلیه، خرابی سنسور دیفراست، ترموفیوز، المنت و … برخی دیگر از دلایل نشت آب از ساید اسنوا هستند.

6.برفک زدن یخچال ساید بای ساید اسنوا

برفک زدن می‌تواند به دلیل محل قرار گیری آن باشد. توصیه می‌شود که یخچال روی سطح به خوبی تراز باشد و در یک قسمت خنک آشپزخانه و دور از نور خورشید نصب شود. خراب شدن لاستیک دور درب و پایین بودن درجه ساید اسنوا دیگر دلایل برفک زدن آن هستند.

7.کار نکردن یخساز ساید بای ساید اسنوا

یکی از اصلی‌ترین دلایل کار نکردن یخساز ساید اسنوا خرابی شیر برقی است. وظیفه شیر برقی انتقال آب به داخل ساید است. وقتی این روند به درستی انجام نشود یخی هم تولید نمی‌شود. با این حال نقص فنی در برخی دیگر از قطعات یخچال چون برد فرمان، موتور چرخان یخساز یا حتی خرابی صفحه تاچ ساید اسنوا نیز می‌تواند علت کار نکردن یخساز باشد.

8.خاموش شدن ناگهانی ساید بای ساید اسنوا

در بسیاری مواقع خاموش شدن ناگهانی ساید می‌تواند به دلیل قطع شدن جریان برق یا حتی نوسانات بیش از اندازه برق باشد. با این حال اگر اطمینان دارید که مشکلی در زمینه جریان برق وجود ندارد، ممکن است قطعه‌ای از دستگاه مثل ترموستات دچار آسیب شده باشد.

مشاهده سایر مشکلات رایج

کدخطا یا ارورهای ساید بای ساید اسنوا

ساید بای ساید
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

تعمیرات تخصصی ساید بای ساید اسنوا

کاراباما با هدف پوشش دادن خدمات تمامی برندهای موجود در خانه‌های ایرانی، تمامی خدمات برند اسنوا (SNOWA) را اعم از سرویس و تعمیرات ارائه می‌دهد. تکنسین‌های این مرکز در تعمیر ساید بای ساید اسنوا نیز تخصص و مهارت کافی دارند و می‌توانند در زمانی کوتاه دستگاه شما را عیب یابی و تعمیر کنند.

از آنجایی که مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کاراباما نسبت به چالش‌های حاصل از خرابی یخچال و ساید آگاهی دارد، تلاش می‌کند خدمات تعمیر ساید اسنوا را در سریع‌ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه کند. حدود 15 دقیقه پس از ثبت درخواست شما از طریق پر کردن فرم آنلاین یا تماس با شماره تلفن مجموعه، هماهنگی‌های لازم جهت اعزام تکنسین صورت خواهد گرفت.

رفع مشکلات متداول ساید اسنوا (SNOWA)

تمامی یخچال‌های ساید بای ساید و اساسا هر دستگاهی ممکن است در مقطعی از زمان به دلایل مختلف دچار ایراد شود. ساید اسنوا نیز از این قاعده مستثنی نیست. برخی از رایج‌ترین مشکلات این دستگاه به قرار زیر هستند:

  • سر و صدای زیاد دستگاه
  • سرد نبودن فضای داخلی
  • نشت آب
  • روشن نشدن دستگاه
  • یکسره کار کردن ساید

در صورتی که هر یک از این مشکلات را در ساید بای ساید اسنوا شاهد بودید، در اسرع وقت از یک مرکز مجاز تعمیرات لوازم خانگی که دارای تکنسین‌های آموزش دیده تعمیر یخچال است، کمک بگیرید. تعلل در رفع مشکل موجود قطعا باعث بدتر شدن آن و بالا رفتن هزینه تعمیرات خواهد شد.

ضمانت تعمیرات، خدماتی در جهت آرامش حال خانواده‌ها

در صورتی که مدت گارانتی و خدمات پس از فروش ساید اسنوای شما تمام شده است یا به نمایندگی اسنوا دسترسی ندارید، می‌توانید با خیال راحت از خدمات تخصصی کاراباما استفاده کنید. کاراباما خدمات تعمیر ساید اسنوا و تمام تعمیرات دیگر را همراه با 6 ماه گارانتی ارائه می‌دهد.

به این صورت که اگر طی مدت 6 ماه مشکل برطرف شده توسط تعمیرکار ساید اسنوا تکرار شد، بار دیگر دستگاه شما را بدون دریافت هزینه تعمیر خواهیم کرد. هر چند، بروز مجدد مشکل با توجه به مهارت و تجربه‌ای که تکنسین‌های کاراباما دارند بسیار دور از ذهن به نظر می‌رسد.

در واقع کاراباما فیلترهای فنی مشخصی را در زمان استخدام تکنسین‌ها دارد و تمامی افرادی که همکاری با کارباما را شروع می‌کنند، از مهارت و دانش فنی بسیار بالایی برخوردارند. با این وجود، مرکز تخصصی کاراباما با در نظر گرفتن آرامش خاطر خانواده‌هایی که نیاز به تعمیرات دارند، ضمانت 6 ماهه را ارائه می‌دهد.

تعمیر ساید اسنوا (SNOWA) در تهران

خدمات نصب، سرویس و تعمیر اسنوا در تمامی نقاط تهران و حومه توسط کاراباما ارائه می‌شود. این مرکز فوریت تعمیر برخی لوازم خانگی از جمله یخچال و ساید بای ساید را به خوبی درک می‌کند. از این رو در هر نقطه از تهران که باشید، از شرق و غرب تا شمال و جنوب شهر می‌توانید خدمات مورد نظرتان را در زمانی بسیار کوتاه دریافت نمایید.

کافیست برای ثبت درخواست تعمیر ساید اسنوا در تهران، از طریق پر کردن فرم آنلاین یا تماس با شماره تلفن مجموعه، اقدام کنید. به دلیل تعدد تکنسین‌ها در تمامی نقاط تهران امکان ارائه خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن وجود دارد.

خدمات تعمیر و سرویس کاراباما در کدام نقاط کشور ارائه می‌شود؟

در حال حاضر خدمات نصب، سرویس و تعمیر یخچال ساید بای ساید اسنوا و بسیاری از برندهای دیگر در جزیره کیش و استان های خراسان رضوی، مرکزی، قم، تهران، البرز، اصفهان و گیلان ارائه می‌شود.

با این حال خدمات تعمیرات کاراباما به همین نواحی محدود نشده و ارائه خدمات به سایر مناطق کشور در برنامه توسعه شرکت قرار دارد. چرا که این مرکز بر این پایه و اساس آغاز به کار کرده که تمامی خانواده‌های ایرانی در تمام نقاط دور و نزیک کشور باید به خدمات باکیفیت تعمیرات ساید اسنوا دسترسی داشته باشند.

هزینه تعمیرات ساید اسنوا چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه‌ای که تعمیرکار ساید اسنوا بابت تعمیر دستگاه‌تان از شما دریافت می‌کند بر اساس نرخ اتحادیه تعیین شده و به طور دقیق تحت نظارت مجموعه قرار دارد. از این رو با خیال راحت می‌توانید سفارش تعمیر دستگاه خود را ثبت کنید.

از سویی، اگر تمایل دارید قبل از مراجعه تکنسین به منزل‌تان از هزینه تعمیر ساید اسنوا مطلع شوید، امکان اعلام هزینه، تنها به صورت حدودی وجود دارد.
واقعیت این است که برخی موارد مشخص بر هزینه نهایی تعمیر دستگاه شما تاثیرگذارند:

  • نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعه
  • قیمت قطعه‌ای که باید تعویض شود
  • شدت خرابی

از این رو قبل از بررسی دقیق دستگاه شما توسط تکنسین امکان اعلام رقم قطعی وجود ندارد. تکنسین پس از بررسی دستگاه هزینه تعمیر را به شما خواهد گفت و در صورتی که تمایل داشته باشید کار تعمیر را شروع خواهد کرد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس