ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر یخچال فریزر در رشت

به منظور دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید در رشت، کافیست درخواست اینترنتی خود را ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی برای اعزام تکنسین تعمیر یخچال در مدت کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد شد.

ممایندگی تعمیرکار یخچال در رشت
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات یخچال در رشت

یکی از وسایل پرکابرد و مهم در خانه، یخچال فریزر است که اگر خراب شود، شما را با مشکلات زیادی روبرو خواهد کرد. نکته مهم آنکه، در صورت خرابی یخچال حتما از یک مرکز معتبر کمک بگیرید تا از هرگونه آسیب مالی و جانی به دستگاه جلوگیری شود. یکی از خدمات مرکز کاراباما، تعمیرات انواع مدل‌های یخچال در رشت است. تکنسین‌های مرکز تخصصی کاراباما با دارا بودن سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات، فرد مناسبی برای تعمیر دستگاه شما هستند و می‌توانند یخچال شما را باکیفیتی بالا و قیمتی منصفانه تعمیر کنند. همچنین به منظور کاهش هزینه تعمیرات و جلوگیری از آسیب به دستگاه در حین جابجایی، کلیه خدمات در محل ارائه خواهد شد.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1آیا تکنسین‌های تعمیر یخچال کاراباما در رشت حضور دارند؟
2تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های تعمیرات یخچال فریزر کاراباما در چه سطحی است؟
3هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
4گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

نصب، سرویس و تعمیر یخچال در رشت

استان گیلان و شهرستان رشت از جمله مناطقی هستند که تحت پوشش خدمات مرکز تخصصی تعمیرات کاراباما قرار دارند. در صورتی که ساکن رشت هستید و نیاز به خدمات یخچال فریزر دارید می‌توانید درخواست خود را از طریق پر کردن فرم آنلاین در وبسایت کاراباما یا تماس با شماره تلفن مرکز ثبت نمایید.

کاراباما به خوبی چالش‌های حاصل از خرابی یخچال را درک می‌کند و از این رو خدمات مورد نظرتان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه می‌دهد. به علاوه تکنسینی که بعد از ثبت درخواست به منزل شما اعزام می‌شود متخصص برند دستگاه شماست و می‌تواند عیب یابی و تعمیر را با بالاترین دقت انجام دهد.

در صورتی که به نمایندگی یخچال فریزرتان دسترسی ندارید یا مدت خدمات پس از فروش آن به اتمام رسیده، بهترین گزینه مراجعه به مراکزی است که خدمات تخصصی و همراه با گارانتی ارائه می‌دهند.

سرویس یخچال فریزر در رشت

چنانچه می‌دانید، سرویس هر دستگاهی کمک شایانی به حفظ کارکرد بهینه و همچنین افزایش طول عمر آن خواهد کرد. تعمیرکار یخچال فریزر که به منزل شما مراجعه می‌کند، تمام قسمت‌های دستگاه‌تان را مورد بررسی قرار می‌دهد و هر گونه ایرادی را (در صورت وجود) برطرف می‌کند.

برخی از اقداماتی که هنگام سرویس دستگاهانجام می‌شود، به قرار زیر است:

  • بررسی میزان سرمایش یخچال
  • بررسی فشار آب
  • تعویض فیلتر
  • بررسی نمایشگر دستگاه
  • تمیز کردن محفظه موتور
  • چک کردن سلامت درب
  • بررسی لاستیک دور درب

کاراباما کدام برندهای یخچال را در رشت تعمیر می‌کند؟

کاراباما تلاش کرده است تمامی برندهای مورد استفاده در خانه‌های ایرانی را تحت پوشش خدمات خود قرار دهد و برای همه آن‌ها تکنسین متخصص داشته باشد.

ال ج، سامسونگ، جنرال الکتریک، ویرپول و … از برندهای خوش ساختی هستند که علاوه بر یخچال مجزا، انواع یخچال فریزهای درب از بالا، درب از پایین، فرانسوی و ساید بای ساید را در مدل‌ها و ظرفیت‌های متنوع تولید می‌نمایند.

مراقبت از یخچال‌های این برندهای مطرح نه تنها به دلیل ارزش مادی، بلکه به خاطر کمبود قطعات و تکنسین‌های متخصص حائز اهمیت بسیار زیادی است.

سایر برندهایی که زاز کاراباما خدمات می‌گیرند، عبارتند از:

  • آدمیرال، آمانا، اسنوا، الکترواستیل، امرسان، برانت، بلومبرگ، بوش، پارس، دوو، زیمنس، سینجر، فریجیدر، کنوود، مابه، هوور، هیتاچی، هیمالیا، وایت هاوس، وستل، وستینگهاوس، حایر، کندی، ایندزیت، الکترولوکس، آریستون، زانوسی، هایسنس، مدیا، وست پوینت، نف، آرچلیک، کرال، گرنیه، کنمور و … .

در هر یک از نقاط و محلات رشت و گیلان که هستید، با یک تماس تلفنی درخواست‌تان را ثبت کنید و منتظر انجام هماهنگی که حدود 15 دقیقه طول می‌کشد، بمانید. خواه یخچال‌تان قدیمی باشد و خواه جدید، فرقی نمی‌کند؛ به هر حال متخصصین کاراباما برای ارائه هر گونه خدمات نصب، سرویس و تعمیرات یخچال فریزر در تمامی مناطق رشت آماده خدمت رسانی هستند.

تعمیر یخچال فریزر در رشت

رایج‌ترین مشکلات یخچال فریزر

دستگاه شما از هر برندی که باشد ممکن است در نقطه‌ای از زمان دچار ایراد و خرابی شود. این مشکلات می‌توانند در اثر استفاده نامناسب، خطای کاربری یا حتی گذشت زمان زیادی از عمر یخچال باشند.

برخی از رایج‌ترین مشکلات این دستگاه پرکار عبارتند از:

  • نشت آب
  • روشن نشدن دستگاه
  • یکسره کار کردن موتور
  • تولید صدای زیاد
  • خنک نشدن فضای داخل یخچال

اینها تنها برخی از مشکلات رایجی هستند که ممکن است است تجربه کنید. به هر حال توصیه می‌شود زمان بروز هرگونه ایراد و خرابی از یک مرکز مجاز تعمیرات یخچال فریزر کمک بگیرید.

همچنین بهتر است در اسرع وقت برای بررسی یخچال‌تان اقدام کنید تا هم مشکل تشدید نشود و هم هزینه هنگفتی بابت تعمیر نپردازید.

هزینه تعمیرات، بر اساس نرخ مصوب اتحادیه

پیش از بررسی یخچال و مشخص شدن ایراد آن نمی‌توان هزینه را اعلام کرد. ممکن است دستگاه شما نیاز به تعویض قطعه یا تعمیرات جدی داشته باشد. از طرفی، این احتمال نیز وجود دارد که مشکل آن جدی نباشد و نیازی به تعمیرات وجود نداشته باشد.

در هر صورت، هزینه‌ای که بابت تعمیرات به شما اعلام خواهد شد بر اساس نرخ مصوب اتحادیه است و از سوی کاراباما نیز نظارت کاملی روی آن صورت می‌گیرد.

در کاراباما اولویت با تعمیر قطعات یخچال است

تعویض قطعه گران‌ترین راه حل برای راه اندازی مجدد دستگاه شماست. با این حال مفتخریم بگوییم که در کاراباما تعویض قطعه به عنوان آخرین راه حل تلقی می‌شود. تکنسین‌های متخصص کاراباما، تجربه بسیار بالایی دارند و در تعمیر قطعات یخچال (اگر شدنی باشد) بسیار ماهر هستند.

با این حال این نکته را نیز در نظر بگیرید که در برخی مواقع تعمیر قطعات یخچال فریزر تنها یک راه حل موقتی است و ممکن است مجبور شوید کمی بعد مجددا نسبت به تعمیر یا تعویض قطعه اقدام کنید. از این رو توصیه می‌شود به تشخیص تکنسین اعتماد کنید و هزینه اضافی بر دوش خانواده‌تان تحمیل نکنید.

ضمانت تعمیرات یخچال فریزر، با هدف تامین آسایش خانواده‌ها

تعمیرات یخچال فریزر در رشت با 6 ماه گارانتی همراه است. اگر تا 6 ماه پس از دریافت خدمات مشکل دستگاه‌تان تکرار شد بار دیگر آن را بدون دریافت هزینه تعمیر می‌کنیم. لازم به ذکر است که بروز مجدد مشکل با توجه به مهارت و تجربه‌ای که تکنسین‌ها دارند، امری نادر به نظر می‌رسد.

تمامی تکنسین‌های کاراباما در زمینه هر برند و دستگاهی که تخصص داشته باشند، پیش از استخدام یک سری آزمون‌های فنی را پشت سر می‌گذارند. در واقع کاراباما پیش از کسب اطمینان کامل نسبت به توانایی کامل تکنسین‌ها همکاری با آنها را آغاز نمی‌کند. به همین دلیل به راحتی خدمات خود را تا 6 ماه گارانتی می‌کند تا خاطر مشتریان آسوده باشد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سرمای یخچال من خیلی کم شده

غلامعلی فلاحت منش
21 آذر 1401

تعمیر فریزر وریرپول درحال آب شدن وسایل داخل یخچال

شعبانی
26 اسفند 1400

سلام
یخچال صفر الکترواستیل صادراتی خریداری کردیم که به علت ضربه بسیار ضعیف درب ان کمی فرورفتگی دارد جهت رفع فرورفتگی که باعث ناراحتی بوده مزاحم شدم ممنونم

محسن نهرور
16 مرداد 1400

    سلام محسن عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    17 مرداد 1400

یخچال سایت دچار صدای فن زیادی شده
درب یخچال هم مواقع بازو بستن صدا میده
ممنون میشم از پیگیریتون

افسون طاهرخانی
17 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    19 خرداد 1400

یخچالم هیمالیاست، الان مدت یکساله ک ازش آب می ریزه قسمت جامیوه هم پر آب میشه

فاطمه عبدالهی
26 آبان 1399
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس