ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در کرج

برای نصب، سرویس و تعمیر انواع مدل‌های ماشین ظرفشویی در کرج، می‌توانید درخواست اینترنتی خود را ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. در مدت کمتر از 15 دقیقه، هماهنگی برای اعزام تکنسین، انجام خواهد شد.

نمایندگی تعمیر ظرفشویی در کرج
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات ظرفشویی در کرج

همواره توصیه می‌شود در صورت خرابی و وجود مشکل در ماشین ظرفشویی، از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید تا به قطعات آن آسیب وارد نشود. مرکز تخصصی کاراباما با دارا بودن تکنسین‌های متخصص و باتجربه، کلیه خدمات مربوط به نصب، سرویس و تعمیر این دستگاه را باکیفیتی فوق العاده و در سریع‌ترین زمان ممکن به خانواده‌ها در کرج ارائه می‌دهد. برای تعمیر ماشین ظرفشویی در عظیمیه، فردیس، مارلیک، گلشهر، مهرویلا، جهانشهر، شهرک فرهنگیان و … می‌توانید با مرکز تخصصی کاراباما تماس بگیرید.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما از نگاه شما
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1آیا تکنسین‌های تعمیر ماشین ظرفشویی کاراباما در کرج حضور دارند؟
2تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های تعمیرات ماشین ظرفشویی کاراباما در چه سطحی است؟
3هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
4گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

سرویس و تعمیرات ماشین ظرفشویی در کرج

بروز مشکل و خرابی در ماشین ظرفشویی می‌تواند چالش‌هایی را برای شما به وجود آورد و در صورت به طول انجامیدن تعمیرات یا نبود قطعات یدکی یا تعمیرکار متخصص جهت رفع مشکل، ممکن است مشکلات دستگاه بیشتر شود. کاراباما دارای 11 سال سابقه در زمینه تعمیرات است و می‌تواند تمامی مشکلات دستگاه شما را اعم از خاموش شدن ناگهانی، روشن نشدن، تمیز نشُستن ظروف، نچرخیدن بازوی آبپاش و … را به صورت تخصصی برطرف کند.

برای نصب، سرویس و تعمیر ظرفشویی در کرج، کافیست با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید یا فرم اینترنتی را تکمیل کنید. کاراباما تلاش می‌کند خدمات موردنظرتان را در همان روز ثبت درخواست ارائه دهد.

نصب ماشین ظرفشویی در کرج

توصیه می‌شود در صورت نقل مکان یا خرید یک دستگاه جدید، برای نصب آن حتما از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید و خودتان کارهای نصب و راه اندازی را انجام ندهید، چرا که اگر نصب ظرفشویی به درستی انجام نشود، علاوه بر آسیب به قطعات آن می‌توانیم شاهد نشت آب، سر و صدای زیاد و اختلال در عملکرد دستگاه نیز باشیم.

در صورتی که به خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی دسترسی ندارید، می‌توانید نصب دستگاه خود را به کاراباما بسپارید.

چرا سرویس ماشین ظرفشویی اهمیت دارد؟

از مهم ترین مزایای سرویس دوره ای هر دسنگاهی می‌توان به تشخیص به موقع ایرادات جزئی و کاهش هزینه تعمیرات اشاره کرد. برای افزایش عمر مفید ماشین ظرفشویی توصیه می‌شود این دستگاه را حداقل سالی یک بار سرویس کنید.

برخی از اقداماتی که تکنسین هنگام سرویس دستگاه انجام می‌دهد به قرار زیر است:

  • تمیز کردن فیلتر و پمپ تخلیه
  • بررسی شیلنگ ورودی آب و اطمینان از نبود هرگونه انسداد و گرفتگی
  • بررسی قطعات اصلی و اطمینان از سالم بودن آنها
  • بررسی سنسورهای ظرفشویی و تعویض آنها در صورت خرابی

تعمیرکار ماشین ظرفشویی در کرج

خدمات تعمیر ظرفشویی در تمامی نقاط کرج

اگر دستگاه شما روشن نمی‌شود، نشت آب دارد، آب از آن تخلیه نمی‌شود، دکمه‌های دستگاه کار نمی‌کند و … بهتر است تعلل نکنید و در اسرع وقت جهت بررسی  عیب یابی آن از یک مرکز معتبر کمک بگیرید. به این ترتیب خیال‌تان ر احت خواهد بود که به قطعات دیگر دستگاه آسیبی وارد نخواهد شد.

در هر نقطه‌ای از استان البرز و شهرستان کرج که هستید، با یک تماس یا از طریق مراجعه به وبسایت کاراباما و پر کردن فرم آنلاین می‌توانید از خدمات تعمیر ظرفشویی در این مرکز بهره مند شوید.

اولویت ما تعمیر قطعه است

اولویت تکنسین‌های کاراباما کاهش هزینه‌های تعمیرات است از این رو تلاش می‌کنند قطعه آسیب دیده را به صورت اصولی تعمیر کنند و تنها در شرایطی که قطعه سوخته باشد و میزان آسیب زیاد باشد اقدامات لازم برای تعویض صورت خواهد گرفت.

خدمات پس از فروش در قالب گارانتی 6 ماهه

به منظور اطمینان خاطر مشتریان، کلیه خدمات مربوط به تعمیر ظرفشویی در کرج با گارانتی 180 روزه به مشتریان ارائه می شود. بدین صورت که اگر تا 6 ماه پس از دریافت خدمات مشکل تکرار شد، کاراباما بدون دریافت هزینه اضافی ایراد به وجود آمده را برطرف می‌کند. هرچند با توجه به اینکه در زمان جذب تکنسین‌ها سخت گیری‌های مناسبی به خرج داده‌ایم، امکان تکرار ایراد تقریبا غیرممکن است مگر در صورت بروز خطا که گاهی اجتناب ناپذیر است.

کاراباما کدام برندهای ماشین ظرفشویی را تعمیر می کند؟

فهرست زیر تنها برخی از برندهایی است که کاراباما خدمات نصب، تعمیر و سرویس‌شان را انجام می‌دهد:

  • دوو
  • بوش
  • ال جی
  • سامسونگ
  • میدیا
  • کنوود
  • مجیک
  • ایندزیت

هزینه تعمیرات مطابق با نرخ مصوب اتحادیه

هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی در کرج به موارد گوناگونی بستگی دارد و براساس نوع دستگاه، شدت خرابی، قیمت قطعه‌ای که جایگزین قطعه معیوب شده و … تعیین می‌شود.

بنابراین می‌بایست ابتدا دستگاه شما توسط تکنسین مورد بررسی قرار بگیرد. پس از آن هزینه نهایی تعمیرات ظرفشویی به شما اعلام خواهد شد. ناگفته نماند تمامی هزینه‌های دریافتی از مشتریان مطابق با نرخ اتحادیه تعیین شده و به دقت تحت نظارت کاراباماست.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس