ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیرات لوازم خانگی آاگ (AEG)

به منظور دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع لوازم خانگی آاگ، کافیست درخواست خود را با پر کردن فرم آنلاین یا تماس تلفنی ثبت کنید. هماهنگی جهت ارائه خدمات مورد نظرتان، در مدت کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت.

تعمیر لوازم خانگی آاگ
متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی آاگ

آاگ (AEG) بیش از یک قرن پیش در آلمان و بر اساس یک فلسفه ساده تأسیس شد: هر چیزی که طراحی می‌شود باید هم از نظر شکل و هم از نظر عملکرد فوق العاده باشد. عملکرد و تطبیق پذیری فوق العاده و زیبایی و ظرافت کم نظیر بارزترین ویژگی‌های لوازم خانگی برند AEG هستند. محصولات این برند، کیفیت بسیار بالایی دارند و به لحاظ فناوری به روز هستند. از این رو توصیه می‌شود که در زمان بروز خرابی یا برای نصب و سرویس آنها حتما از مراکز مجاز دارای تکنسین‌های باتجربه کمک بگیرید.  مجموعه تعمیرات تخصصی کاراباما با به کار گرفتن تکنسین‌های آموزش دیده و ماهر، سال‌هاست که خدمات برند آاگ را با کیفیتی کم نظیر ارائه می‌دهد.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
نمایندگی تعمیرات انواع برندهای لوازم خانگی
برخی از آمارها اعتماد شما، پشتوانه ما
5+ سال سابقه

گذر از پنجمین سال حضور در صنعت تعمیرات

۱۱۰۰+ تکنسین

گروهی از متخصصین تمامی برندها و دستگاه ها

1M+ تعمیر موفق

ارائه خدمات ایمن، سریع و تضمین شده

شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1آیا تکنسین‌های اعزامی برای تعمیر لوازم خانگی آاگ، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

سرویس و تعمیرات لوازم خانگی آاگ

تعمیرات آاگ (AEG) در منزل و محل شما، یکی از خدمات کاراباما در سال‌های گذشته بوده است. در واقع تکنسین‌های این مجموعه تلاش می‌کنند در همان اولین مراجعه به منزل شما، مشکل دستگاه‌تان را، هر چه که باشد، برطرف و آن را به طور کاملا اصولی راه اندازی کنند.

انتقال لوازم خانگی به تعمیرگاه تنها در مورد دستگاه‌هایی صورت خواهد گرفت که امکان تعمیر آنها در منزل اصلا وجود نداشته باشد؛ مواردی چون تلویزیون و مایکروفر. در واقع تکنسین در کارگاه تسلط بیشتری روی دستگاه دارد و در نتیجه نتیجه تعمیر بسیار بهتر خواهد بود.

در هر نقطه از استان‌های قم، تهران، البرز، گیلان و اصفهان و شهرهای مشهد و اراک و همین طور جزیره کیش که باشید، تعمیرات آاگ در منزل شما با بالاترین کیفیت انجام خواهد شد. جلب رضایت مشتریان و بازگرداندن آرامش به خانه‌ها، از اهمیت زیادی برای این مجموعه برخوردار است.

خدمات پس از فروش آاگ

خدمات پس از فروش آاگ در شرایطی که به دلیل تحریم‌ها امکان حضور و فعالیت کمپانی سازنده در کشور ما وجود ندارد، تنها باید از سوی مراکزی دریافت شود که دارای تکنسین‌های ماهر و آموزش دیده هستند. خوشبختانه مرکز تحصصی کاراباما با برخورداری از تعمیرکارانی که تجربه کافی و دانش فنی فراوان دارند، در تمامی سال‌های گذشته تلاش کرده است خدمات پس از فروش آاگ را از سرویس و نصب تا تعمیرات به بهترین نحو ممکن ارائه دهد.

تکنسین‌های متخصص آاگ در کاراباما از شناخت کافی نسبت به سیستم تمامی اقلام لوازم خانگی آاگ برخوردارند و می‌توانند دستگاه شما را عیب یابی و در حد مطلوب و قابل قبول تعمیر کنند. به علاوه، ضمانت 6 ماهه خدمات تعمیر، خدمت دیگری است که با هدف حفظ رضایت مشتریان ارائه می شود.

کاراباما کدام یک از لوازم خانگی AEG را تعمیر می‌کند؟

در حال حاضر خدمات نصب، سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و جاروبرقی در مرکز تخصصی تعمیرات کاراباما ارائه می‌شود. در صورتی که تمایل دارید از خدمات تخصصی کاراباما برای این دستگاه‌ها استفاده کنید، می‌توانید درخواست خود را در وبسایت کاراباما یا از طریق تماس با شماره تلفن مرکز ثبت نمایید.

تکنسینی که به منزل شما اعزام می‌شود، در زمینه دستگاه و برندی تخصص دارد که بابت دریافت خدمات آن ثبت سفارش کرده‌اید. از این رو پروسه عیب یابی و تعمیر در زمانی بسیار کوتاه و با دقت بسیار بالا انجام خواهد شد.

هزینه تعمیرات مطابق با نرخ مصوب اتحادیه

هزینه تعمیرات و به طور کلی خدمات لوازم خانگی، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانواده ها در زمان مواجهه با خرابی است چرا که تعمیرکاران زیادی قیمت‌های غیرمنطقی و بسیار بالا را برای تعمیرات اخذ می‌کنند. با این حال، طی بیش از یک دهه گذشته کاراباما اخذ هزینه منصفانه از مشتریان را یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها و در واقع پایه و اساس خدمات خود قرار داده است.

تمامی هزینه‌های دریافتی توسط تکنسین، بر اساس نرخ مصوب اتحادیه است و کاملا تحت نظارت مجموعه قرار دارد. به علاوه، هزینه تعمیر لوازم خانگی آاگ و برندها و دستگاه‌های دیگر، پیش از شروع پروسه تعمیر به مشتری اعلام و در صورت رضایت او تعمیر انجام خواهد شد.

اولویت کاراباما همواره تعمیر قطعه معیوب است

تعمیر قطعات لوازم خانگی آاگ و به طور کلی همه برندها با هدف کاستن هزینه تعمیر و عدم اعمال فشار مالی روی خانواده ها، مهمترین اولویت مجموعه تخصصی کاراباماست. تکنسین‌های این مجموعه تمام تلاش خود را برای تعمیر قطعه معیوب به کار خواهند بست.

در واقع تعویض قطعه معیوب تنها در صورتی انجام خواهد شد که امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد. در این شرایط باز هم مرکز رسمی تعمیرات لوازم خانگی کاراباما مسئولیت اصلی را به عهده گرفته و قطعات اورجینال را در اختیار تکنسین قرار می دهد.

مراحل تعمیرات لوازم خانگی در کاراباما

تعمیرات لوازم خانگی آاگ و تمامی برندهای مطرح دیگر در کاراباما به این صورت است که شما درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت می‌کنید. گام بعدی تماس کارشناسان با شما جهت انجام هماهنگی‌های اولیه است که در کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت.

سپس تکنسین برای تعیین زمان مناسب مراجعه با شما تماس می گیرد. پس از عیب یابی دستگاه توسط تکنسین در منزل شما، هزینه تعمیر و تمام موارد مرتبط با پروسه تعمیر به شما اعلام خواهد شد. با تایید شما، تکنسین تعمیر و راه اندازی مجدد دستگاه‌تان را انجام خواهد داد. زمان پرداخت هزینه تعمیر، بعد از اتمام کار است.

گارانتی تعمیرات آاگ در کاراباما

تمامی خدمات لوازم خانگی آاگ در مجموعه کاراباما با گارانتی 6 ماهه همراه هستند. گارانتی تعمیرات آاگ در کاراباما به این صورت است که اگر در مدت 6 ماه پس از تعمیر و راه اندازی مجدد دستگاه تان، مشکل آن تکرار شد، بار دیگر از خدمات تعمیر به طور کاملا رایگان بهره مند خواهید شد.

این خدمت ارزنده از کاراباما جهت کسب رضایت کامل مشتریان و رضایت خاطر آنها ارائه می‌شود و مهمترین وجه تمایز این مجموعه با سایر مراکز تعمیرات آاگ است.

لازم به ذکر است که با توجه به مهارت و تجربه بالای تعمیرکاران کاراباما، در 99 درصد مواقع در همان اولین مراجعه تکنسین مشکل دستگاه‌تان به بهترین شکل ممکن برطرف می شود و نیازی به مراجعه دوباره نیست. واقعیت این است که خدمات دریافتی از کاراباما، کیفیتی فراتر از کیفیت خدمات نمایندگی دارد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام ایا تعمیرات لوازم برقی aec را هم شما لنجام میدهید

مرادی
25 دی 1400
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس