ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر جاروبرقی در کرج

برای دریافت خدمات مربوط به تعمیر انواع جاروبرقی در کرج، کافیست درخواست آنلاین خود را ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. در مدت کمتر از 15 دقیقه هماهنگی برای اعزام تکنسین انجام خواهد شد.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی در کرج

یکی از خدماتی که توسط مرکز تخصصی کاراباما انجام می‌شود، تعمیر انواع مدل‌های جاروبرقی در کرج است. به دلیل حساسیت قطعات این دستگاه، توصیه می‌شود تعمیر جاروبرقی را صرفا به مراکز معتبر  دارای تکنسین متخصص بسپارید. تکنسین‌های کاراباما از دانش و اطلاعات کافی نسبت به انواع جاروبرقی برخوردارند و می‌توانند دستگاه شما را در زمانی کوتاه عیب یابی کنند و تعمیر کنند. در ضمن، تمامی خدمات ارائه شده با گارانتی 6 ماهه به مشتریان ارائه می‌شود.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما از نگاه شما
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1آیا تکنسین‌های تعمیر جارو برقی کاراباما در کرج حضور دارند؟
2تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های تعمیرات جاروبرقی کاراباما در چه سطحی است؟
3هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
4گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

تعمیر و سرویس جاروبرقی در کرج

تجربه تعمیر لوازم خانگی توسط تکنسین‌های ناواردی که باعث می‌شوند بعد از مدتی مشکل دستگاه مجددا برگردد باعث شده تا خرابی هر دستگاهی از جمله جاروبرقی نگران کننده باشد و به این فکر بیفتید که آیا اصلا این دستگاه قابل تعمیر و استفاده مجدد خواهد بود یا نه!

خوشبختانه مرکز تعمیرات لوازم خانگی کاراباما این مشکل را حل کرده است. این مرکز برای تعمیر هر دستگاه از تکنسین‌های متخصص برخوردار است. به علاوه تکنسینی که تعمیر جاروبرقی شما را انجام می‌دهد، متخصص برند دستگاه شماست. از این رو باکیفیت ترین شکل از تعمیر را تجربه خواهید کرد.

برای برخورداری از خدمات کاراباما دو راه پیش رو دارید، با شماره تلفن این مرکز تماس بگیرید یا فرم آنلاین را پر کنید و منتظر تماس کارشناسان بمانید.

تعمیر قطعات جاروبرقی تخصص بالایی می‌خواهد

تکنسین‌های مرکز کاراباما آشنایی کاملی با قطعات داخلی جاروبرقی دارند و پس از عیب یابی دقیق مشکل دستگاه را برطرف خواهند کرد. اگر قطعه نسوخته باشد و میزان آسیب به آن زیاد نباشد، تکنسین قطعه معیوب شده را بدون نقص تعمیر می‌کند تا بتوانید مدت‌ها از دستگاه‌تان استفاده کنید. اما اگر شدت آسیب زیاد باشد قطعه معیوب شده با قطعات اورجینال جایگزین خواهد شد.

برخی از قطعات جاروبرقی که کاراباما به تشخیص تکنسین تعمیر یا تعویض می‌کند، عبارتند از:

  • موتور جاروبرقی
  • سیم جمع کن
  • فیلتر
  • لوله خرطومی
  • پارویی

تعمیر جاروبرقی در کرج توسط تکنسین ماهر کاراباما

دستگاه شما هر ایرادی داشته باشد توسط تکنسین متخصص کاراباما برطرف خواهد شد. تکنسین‌های این مجموعه آموزش های لازم را در زمینه تعمیرات جاروبرقی دیده‌اند و می‌توانند تمامی مشکلات دستگاه را به صورت اصولی برطرف کنند. از دیگر مزایای تعمیر جارو برقی توسط کاراباما می‌توان به دریافت خدمات فوری، ضمانت نامه 6 ماهه تعمیرات و اعزام تکنسین متخصص هر برند اشاره کرد. برخی از مشکلات متداول جاروبرقی که توسط کاراباما برطرف می‌شود عبارتند از:

  • کاهش مکش
  • کار نکردن سیم جمع کن
  • روشن نشدن دستگاه
  • خاموش شدن جاروبرقی به طور ناگهانی
  • داغ شدن موتور
  • بوی دود و سوختگی

مرکز تعمیرات کاراباما کدام برندهای جاروبرقی را تعمیر می کند؟

برخی از برندهای جاروبرقی که توسط کاراباما تعمیر می‌شود به صورت زیر است:

  • بوش
  • فیلیپس
  • ال جی
  • سامسونگ
  • پاناسونیک
  • آاگ
  • الکترولوکس

باکیفیت‌ترین خدمات تعمیر به همراه گارانتی 6 ماهه

تعمیر جاروبرقی در کرج با گارانتی 6 ماهه ارائه می شود. در صورتی که طی مدت 180 روز پس از دریافت خدمات، ایراد دستگاه تکرار شد، می توانید با کاراباما تماس بگیرید تا مشکل را برطرف کند. لازم به ذکر است، تعمیر مجدد دستگاه کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه اضافی از شما دریافت نخواهد شد.

هزینه تعمیرات، بر اساس نرخ اتحادیه

برای اعلام دقیق هزینه تعمیرات لوازم خانگی، ابتدا باید دستگاه شما توسط تکنسین بررسی و عیب یابی شود. از جمله مواردی که در تعیین هزینه تعمیرات جاروبرقی موثر است می‌توان به شدت خرابی، مدل جارو برقی، برند دستگاه، هزینه قطعات جایگزین شده و … اشاره کرد.

لازم به ذکر است، فهرست هزینه‌ها که در اختیار تکنسین‌ها قرار داده شده است تماما بر اساس نرخ مصوب اتحادیه است و مورد نظارت کاراباما قرار دارد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس