ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان

برای دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان، می توانید با ما تماس بگیرید یا درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید. در مدت کمتر از 15 دقیقه، هماهنگی برای اعزام تکنسین، انجام خواهد شد.

تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی در اصفهان

یکی از لوازم خانگی پرکاربرد در هر خانه‌ای ماشین لباسشویی است که در صورت خرابی ممکن است شما را با مشکلات زیادی مواجه کند. اما گاهی ممکن است دسترسی به یک مرکز معتبر که کلیه خدمات را با کیفیت بالا ارائه دهد، برای‌تان سخت باشد. مرکز تخصصی کاراباما با دارا بودن سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات، کلیه خدمات نصب، سرویس و تعمیر را در کمترین زمان به شما ارائه می‌دهد. تعمیرات لباسشویی در اصفهان از جمله خدماتی است که به صورت تخصصی و با کیفیتی بالا توسط مرکز معتبر کاراباما ارائه می‌شود.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما از نگاه شما
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1آیا تکنسین‌های تعمیر لباسشویی کاراباما در اصفهان حضور دارند؟
2تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های تعمیرات ماشین لباسشویی کاراباما در چه سطحی است؟
3هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
4گارانتی خدمات کاراباما چه مدت و شامل چه مواردی است؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

خدمات سرویس و تعمیرات لباسشویی در اصفهان

یکی از بزرگ‌ترین معضلات خانواده‌ها در زمان بروز خرابی لوازم خانگی، نبود نمایندگی برندهای برتر است. خرابی از یک سو نظم زندگی را به هم می‌ریزد و نبود نمایندگی از سوی دیگر.

کاراباما طی بیش از یک دهه گذشته که در عرصه لوازم خانگی شروع به کار کرده، تلاش کرده خلاء نبود نمایندگی تعمیر را در کشور حل کند و تا کنون خدمات خود را به 10 استان کشور از جمله اصفهان گسترش داده است.

برای برخورداری از خدمات نصب، سرویس و تعمیر لباسشویی در اصفهان می‌توانید درخواست خود را از طریق تماس با شماره تلفن شرکت یا پر کردن فرم آنلاین ثبت کنید.

نمایندگی کاراباما در اصفهان، در کوتاه ترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی خواهد کرد.

نصب و سرویس لباسشویی در اصفهان

نصب و راه‌اندازی ماشین‌های لباسشویی جدید به حضور یک تعمیرکار متخصص و آموزش دیده نیاز دارد. این تعمیرکار باید دستگاه را به خوبی بشناسد و بتواند آن را طبق اصول و استانداردهای برند نصب کند. انجام کارهای نصب و راه‌اندازی توسط تکنسین باعث می‌شود که در صورت بروز هرگونه مشکل و ایراد فنی، اقدامات لازم به موقع انجام شود.

ساکنین شهر اصفهان در صورت نیاز به نصب و راه‌اندازی لباسشویی می‌توانند از خدمات تخصصی کاراباما در این زمینه استفاده کنند و درخواست خود را به صورت تلفنی یا با تکمیل فرم موجود در سایت، ثبت کنند. برخی از اقدامات مهم هنگام نصب عبارتند از:

  • انتخاب محل مناسب جهت نصب
  • نصب اصولی شیلنگ و اتصالات دیگر
  • بررسی سایر لوازم و اتصالات آشپزخانه
  • بررسی احتمال وجود نشتی
  • تست لباسشویی جهت اطمینان از صحت عملکرد آن

یکی از راه‌های افزایش بازدهی و عملکرد هر دستگاهی سرویس آن است. این کار عمر مفید دستگاه را نیز افزایش می‌دهد. باید توجه داشته باشید که یک تعمیرکار آموزش دیده و با تجربه که متخصص برند دستگاه‌تان است، بهترین گزینه برای انجام سرویس است.

در ضمن سرویس ماشین لباسشویی باید هر 6 ماه یا حداقل سالیانه انجام شود. برخی اقدامات مثل بررسی و تمیز کردن فیلتر صافی، بررسی لاستیک دور درب، جرم‌گیری، سرویس موتور، بررسی و شستن پمپ تخلیه، فیلتر و… در هنگام انجام سرویس توسط تکنسین کاراباما انجام می‌شوند.

کاراباما به عنوان تعمیرگاه مجاز و مرکزی لوازم خانگی، تمامی خدمات سرویس و تعمیر لباسشویی در اصفهان را در اسرع وقت و با کیفیتی بالا به شما مشتریان گرامی ارائه می‌کند. شما می‌توانید درخواست خود را از طریق تماس با شماره تلفن شرکت یا تکمیل فرم آنلاین، ثبت کرده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید. در سریع‌ترین زمان، تکنسین سرویس لباسشویی در محل حاضر شده و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

نمایندگی تعمیرکار ماشین لباسشویی در اصفهان

تعمیرگاه مجاز و مرکزی ماشین لباسشویی در اصفهان

مرکز تعمیرات تخصصی کاراباما، بیش از 11 سال سابقه و تجربه موفق در تعمیرات انواع لوازم خانگی دارد. این مرکز، خدمات تعمیر لباسشویی در اصفهان را نیز ارائه می‌دهد. برای برخورداری از خدمات این مرکز در اصفهان، کافیست با ما تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که برای تعمیر هر برندی، متخصص همان برند به منزل یا محل مورد نظر شما مراجعه خواهد کرد. بنابراین، نیازی نیست نگران کیفیت خدمات باشید.

کاراباما کدام برندهای ماشین لباسشویی در اصفهان را تعمیر می‌کند؟

کاراباما بسیاری از برندهای داخلی و خارجی با کیفیت را تحت پوشش خود قرار داده است تا دارندگان تمامی برندها بتوانند به راحتی به خدمات تخصصی دستگاه‌شان دسترسی داشته باشند. فهرست زیر تنها موارد محدودی از برندهایی است که تحت پوشش کاراباما قرار دارند:

  • ال جی
  • سامسونگ
  • بوش
  • دوو
  • آاگ
  • کرال
  • حایر
  • کندی
  • کنوود
  • پاکشوما
  • اسنوا
  • ایندزیت

تعمیر لباسشویی در اصفهان همراه با گارانتی 6 ماهه

کاراباما، کیفیت خدمات تعمیر لباسشویی در اصفهان را تضمین می‌کند. تکنسین‌های ما آموزش‌های لازم را در زمینه تعمیرات انواع برندها و مدل‌های لباسشویی دیده‌اند و آشنایی کاملی با قطعات آن دارند. به علاوه، از فیلترهای سختگیرانه‌ای عبور کرده و به همین دلیل تخصص و دانش بالایی دارند.

مجموعه کاراباما، در جهت اطمینان خاطر مشتریان، تعمیرات ماشین لباسشویی در اصفهان را گارانتی و ضمانت 6 ماهه ارائه می‌دهد. در صورتی که تا 6 ماه پس از رفع مشکل دستگاهتان، دوباره همان مشکل تکرار شد، کاراباما بدون دریافت هیچ هزینه‌ای آن ایراد را رفع خواهد کرد.

ارائه باکیفیت‌ترین خدمات تعمیر در منزل و محل

متخصصین تعمیر لباسشویی در اصفهان، برای تعمیر دستگاه شما، به منزل یا محل مورد نظرتان مراجععه خواهند کرد و نیازی نیست شما دستگاه را به کارگاه منتقل کنید. یکی از مهم‌ترین مزایای تعمیر ماشین لباسشویی در محل این است که برای انتقال دستگاه و همچنین نگه داری آن در تعمیرگاه هزینه ای پرداخت نمی‌شود.

همچنین آسیب های ناشی از جابجایی نیز در این حالت حذف می‌شوند. در واقع این کار به کاهش هزینه‌های تعمیرات شما کمک می‌کند.

کاراباما کدام قطعات ماشین لباسشویی را تعمیر می‌کند؟

اولویت کاراباما در ابتدا، تعمیر اصولی قطعات است. زیرا تعمیر قطعات نسبت به تعویض آن کم‌هزینه‌تر است. فقط در صورتی نسبت به تعویض قطعه اقدام خواهند کرد که تعمیر گزینه مناسبی نباشد. برخی از قطعاتی که توسط کاراباما تعمیر یا در صورت تشخیص تکنسین تعویض می‌شوند:

  • برد
  • موتور
  • سنسور
  • لاستیک دور درب
  • دیگ و درام
  • پمپ تخلیه

لازم به ذکر است که در صورت نیاز به تعویض قطعه، نمونه باکیفیت آن جایگزین خواهد شد.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس