ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر کولرگازی در لاهیجان

برای دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی در لاهیجان، کافیست درخواست اینترنتی خود را ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. در مدت کمتر از 15 دقیقه، هماهنگی برای اعزام تکنسین انجام خواهد شد. در حال حاضر خدمات نصب کولر گازی در این مرکز ارائه نمی‌شود.

خدمات تعمیر کولر گازی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی در لاهیجان

تکنسین‌های مرکز تخصصی کاراباما از دانش و اطلاعات کافی در زمینه تعمیر انواع مدل‌های کولر گازی برخوردارند و می‌توانند دستگاه شما را به درستی عیب یابی و پس از تشخیص ایراد آن تعمیر کنند. به علاوه، کلیه خدمات ارائه شده با گارانتی 180 روزه به مشتریان ارائه می‌شود. یعنی اگر تا 6 ماه ایراد دستگاه تکرار شد، بار دیگر آن را بدون دریافت هزینه تعمیر خواهیم کرد.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما از نگاه شما
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1آیا تکنسین‌های تعمیر کولر گازی کاراباما در لاهیجان حضور دارند؟
2تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های تعمیرات اتو پرس کاراباما در چه سطحی است؟
3 هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
4 گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

نصب، سرویس، شارژ گاز و تعمیر کولر گازی در لاهیجان

تصور کنید در میانه یک روز گرم تابستانی به سراغ کولر گازی خود رفته و دکمه کنترل را می‌فشارید اما با باد گرم بر صورت خود مواجه می شوید. این تصور آزار دهنده برای بسیاری از افراد یک خاطره است. تجربه ای که با دردسرهای بسیار جهت پیدا کردن  یک مرکز معتبر جهت تعمیر کولر گازی همراه است.

خوشبختانه کاراباما برای تغییر تجارب ناخوشایند شما از خرابی کولرتان اینجاست. تنها یک تماس تلفنی یا ثبت درخواست اینترنتی کفایت می‌کند تا متخصص برند کولر گازی‌تان در لاهیجان، همراه با تجهیزات کامل به منزل شما اعزام شود.

نصب کولر گازی در لاهیجان

برای نصب کولر گازی توصیه می‌شود حتما از یک تکنسین ماهر و آموزش دیده کمک بگیرید تا دستگاه شما به صورت اصولی نصب شود و مجبور به صرف هزینه اضافی برای تعویض قطعات یا تعمیرات اسپلیت نباشید. چنانچه می‌دانید خطا در نصب می‌تواند منجر به بروز ایراداتی در این دستگاه شود. تکنسین کاراباما هنگام نصب دستگاه موارد زیر را مد نظر دارد:

  • انتخاب مکان مناسب برای نصب
  • ایمن سازی صفحه نصب
  • شیب مناسب لوله برای تخلیه آب
  • اتصالاب برق
  • سایز لوله‌های مبرد
  • عایق کاری لوله‌های مبرد
  • شیب لوله‌های درین
  • تراز بودن یونیت
  • محکم بودن اتصالات
  • استفاده از پمپ وکیوم برای تخلیه کامل سیستم

سرویس انواع کولر گازی در لاهیجان

سرویس منظم و دوره‌ای لوازم خانگی توسط تکنسین متخصص، علاوه بر شناسایی و رفع ایرادات جزئی باعث بهبود عملکرد و افزایش طول عمر دستگاه می‌شود. خرابی کامل دستگاه، نشت گاز مبرد، هزینه زیاد تعمیرات و افزایش هزینه برق از معایب عدم سرویس کولر گازی است.

تعویض فیلترها، بررسی مسیر تخلیه آب، تمیز کردن کویل‌ها، شارژ گاز، شستشوی فین‌ها، تمیز کردن سنسور دما و سیم پیچ های اواپراتور از خدماتی هستند که هنگام سرویس کولر گازی در لاهیجان انجام خواهد شد.

تعمیرات کولر گازی در لاهیجان

در صورتی که کولر شما سر و صدای زیادی دارد، سرمای مطلوبی ندارد، به صورت ناگهانی خاموش می شود، نشتی آب دارد، روشن نمی‌شود یا کمپرسور آن یکسره کار می‌کند و با روشن شدن دستگاه فیوز می‌پرد باید از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

برای تعمیر کولر گازی در لاهیجان می‌توانید با ما تماس بگیرید. در سریع‌ترین زمان، هماهنگی جهت اعزام تکنسین متخصص برند دستگاه‌تان و ارائه خدماتی فراتر از کیفیت خدمات نمایندگی انجام خواهد شد. امکان تعمیر انواع مدل‌ها و برندهای کولرگازی در لاهیجان توسط تکنسین‌های کاراباما برای مشتریان وجود دارد.

ارائه خدمات تعمیر همراه با گارانتی 6 ماهه

خدمات تعمیر کولر گازی در لاهیجان با گارانتی 6 ماهه همراه است.این گارانتی با هدف اطمینان خاطر خانواده‌ها ارائه می‌شود و مطابق با آن اگر طی 6 ماه مشکل دستگاه‌تان مجدد بروز کرد، بار دیگر بدون دریافت هزینه تعمیر خواهد شد. هر چند با در نظر گرفتن مهارت و تجربه تکنسین‌های کولرگازی کاراباما و شناخت خوبی که نسبت به برندهای متفاوت این دستگاه دارند، بروز مشکل اتفاقی بعید است.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس