ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر پکیج در لاهیجان

جهت دریافت خدمات سرویس و تعمیر انواع پکیج در لاهیجان، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی‌های لازم جهت اعزام تکنسین، در مدت کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت. تعمیرات آبگرمکن و نصب اولیه پکیج در این مرکز انجام نمی شود.

نمایندگی تعمیر پکیج در لاهیجان
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات پکیج در لاهیجان

پکیج به عنوان یکی از پرکاربردرترین لوازم خانگی در تمام طول سال آب گرم و در ماه‌های سرد گرما را برای خانه‌ها فراهم می‌کند. به همین دلیل است که در طول سال‌های گذشته استفاده از پکیج در تمامی شهرهای ایران به خوبی جا افتاده است. طبیعی است که همراستا با افزایش استفاده از این دستگاه کاربردی، تقاضا برای تعمیر آن نیز افزایش بیابد. خوشبختانه سال‌هاست که کاراباما به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات در تمامی نقاط گیلان از جمله لاهیجان در زمینه سرویس و تعمیر پکیج فعالیت دارد. از این رو امکان برخورداری از باکیفیت‌ترین خدمات تعمیرات و سرویس برای ساکنین محترم شهر لاهیجان فراهم است.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما از نگاه شما
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1آیا تکنسین‌های تعمیر پکیج کاراباما در لاهیجان حضور دارند؟
2تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های تعمیرات پکیج کاراباما در چه سطحی است؟
3 هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
4گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

سرویس و تعمیر پکیج در لاهیجان

زمان بروز خرابی پکیج، با توجه به دردسرهایی که ایجاد می‌شود، اولین دغدغه افراد این است که در مدت زمان کوتاهی آن را تعمیر کند.. توصیه ما این است که پکیج را به تعمیرکاران غیرحرفه‌ای و تازه کار نسپارید. زیرا در صورت تعمیر نادرست و غیراصولی، خطرات احتمالی مانند آتش سوزی وجود دارد.

خوشبختانه تعمیرگاه مجاز و مرکزی لوازم خانگی کاراباما این دغدغه‌ها را حل کرده است. این مجموعه با به کارگیری تعمیرکاران با تجربه و متخصص لاهیجان، به سادگی مشکلات پکیج شما را از هر برندی که باشد رفع خواهد کرد. پس از ثبت سفارش، در مدت بسیار کوتاهی با هماهنگی خودتان تکنسین به منزل یا محل مورد نظرتان مراجعه کرده و دستگاه را سرویس یا تعمیر می‌کند.

لازم به ذکر است که تکنسین‌های کاراباما با توجه به برند پکیج شما انتخاب و اعزام می‌شوند. این مورد باعث بالا رفتن کیفیت تعمیرات خواهد شد. برای برخورداری از خدمات کاراباما دو راه دارید:

  • تماس با شماره تلفن این مرکز بین ساعات 7 صبح تا 12 شب
  • تکمیل فرم موجود در وبسایت به صورت 24 ساعته

تعمیر پکیج در لاهیجان با 6 ماه ضمانت

مرکز تعمیرات لوازم خانگی کاراباما، جهت اطمینان شما از کیفیت خدمات تعمیرات، ضمانت نامه 6 ماهه ارائه می‌دهد. طبق این گارانتی یا ضمانت، تا 6 ماه پس از تعمیرات پکیج، اگر همان ایرادی که برطرف شده بود دوباره پیش بیاید، کاراباما آن را به صورت کاملا رایگان برای شما رفع خواهد کرد. با این ضمانت دیگر لازم نیست نگران خرابی دوباره دستگاه‌تان باشید.

تعمیرکار پکیج در لاهیجان

هزینه تعمیر پکیج در لاهیجان

تمامی هزینه‌های تعمیر که تکنسین بابت خدمات ارائه شده مطالبه می‌کند، تحت نظارت و کنترل کامل مجموعه کاراباما قرار دارد. همچنین این تعرفه‌ها منطبق بر نرخ مصوب اتحادیه است. با این حال، اگر به دنبال قیمت قطی تعمیرات هستید باید بدانید که تعمیرکار پکیج قبل از بررسی کامل دستگاه نمی‌تواند هزینه دقیق تعمیر را اعلام کند. ز

مواردی چون میزان و شدت خرابی دستگاه، نوع و مدل آن، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعه و …بر قیمت نهایی خدمات تاثیرگذار هستند. از این رو طبیعی است که هزینه پس از بررسی دستگاه مشخص شود.

تعمیر پکیج در محل

اولویت کاراباما ارائه خدمات تعمیر پکیج در محل است و تنها در موارد بسیار نادر ممکن است دستگاه به تعمیرگاه منتقل شود. در هر نقطه‌ای از لاهیجان که ساکن هستید، درخواست خود را ثبت کنید و منتظر انجام هماهنگی که حدود 15 دقیقه طول می‌کشد، بمانید. تکنسین متخصص برند پکیج‌تان به منزل شما اعزام شده و خدمات لازم را روی دستگاه انجام خواهد داد.

تعمیر قطعات پکیج، اولویت کاراباما

طبیعی است که تعمیر قطعات، کم‌هزینه‌تر از تعویض آن است. علاوه بر این، کاراباما همواره تلاش دارد هزینه تعمیر پکیج در لاهیجان یا سایر مناطق تحت پوشش، برای مشتریان منصفانه باشد. به همین دلیل، اولویت تکنسین‌های کاراباما در ابتدا تعمیر قطعات است. به این صورت که در هر حال برای راه اندازی مجدد دستگاه، به تعمیر قطعات آن خواهند پرداخت.

این احتمال نیز وجود دارد که تکنسین نظر به تعویض قطعه بدهد اما تنها در صورتی که هیچ راهی برای تعمیر آن وجود نداشته باشد. برخی از قطعاتی که در کاراباما تعمیر یا در صورت نیاز تعویض می‌شوند عبارتند از:

  • برد
  • شر پرکن
  • سنسور
  • پرشر سوئیچ
  • ترموستات
  • ترمیستور

کاراباما کدام برندهای پکیج را تعمیر می‌کند؟

اگر دستگاه شما نیز دچار مشکلاتی مثل داشتن بوی دود، نشت کردن آب، خاموش شدن و … دارد، باید به یک مرکز تعمیرات پکیج در لاهیجان اطلاع دهید تا برای رفع مشکل شما به منزل یا محل مورد نظرتان مراجعه کنند. در شرایطی که ممکن است نمایندگی برند دستگاه‌تان در لاهیجان وجود نداشته باشد، بهترین راه سپردن دستگاه به یک مرکز معتبر و تخصصی تعمیرات لوازم خانگی است. کاراباما تمام شرایط لازم را داراست.

برخی از برندهایی که کاراباما به طور کامل خدمات سرویس و تعمیرات‌شان را تحت پوشش خود دارد، در زیر می‌بینید:

  • بوتان
  • ال جی
  • ایساتیس
  • آماتیس
  • آریستون
  • ایران رادیاتور

 

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

پکیج ارور hمیده و گرما نداریم

زهرا علیزاده
29 بهمن 1400
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس