ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر کولر گازی در رشت

به منظور دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع کولر گازی در رشت، می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی‌های لازم جهت اعزام تکنسین، در مدت کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد شد. در حال حاضر خدمات نصب کولر گازی در این مرکز ارائه نمی‌شود.

نمایندگی تعمیرات کولر گازی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات کولرگازی در رشت

رشت و به طور کلی تمامی نقاط استان گیلان تحت پوشش خدمات مجموعه تخصصی کاراباما قرار دارد. یکی از پرتقاضاترین خدمات این مرکز در شهر رشت به ویژه در ماه‌های گرم سال، نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی است. خوشبختانه کاراباما با جذب تکنسین‌های دارای دانش فنی مناسب و در عین حال، با به روز نگه داشتن دانش آنها، همواره تلاش کرده است خدمات خود را با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار شهروندان رشت قرار دهد. به علاوه، این مرکز با علم به مشکلات ناشی از خرابی کولر گازی، در کنار کیفیت، سرعت عمل را نیز به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های خدمات خود، همیشه مد نظر دارد.

 

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما از نگاه شما
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1آیا تکنسین‌های تعمیر کولر گازی کاراباما در رشت حضور دارند؟
2تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های تعمیرات کولر گازی کاراباما در چه سطحی است؟
3هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
4گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی در رشت

خدمات نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی در رشت، به صورت اصولی و حرفه‌ای توسط تکنسین‌های متخصص مجموعه کاراباما به مشتریان ارائه خواهد شد. گاهی ممکن است شرایط دسترسی به نمایندگی در نزدیکی محل زندگی شما وجود نداشته باشد. در این شرایط بهترین گزینه دریافت خدمات از مراکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی است.

مرکز مجاز تعمیرات لوازم خانگی کاراباما دارای میانگین 11 سال سابقه در زمینه تعمیرات است و امکان تعمیر دستگاه شما را در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم خواهد کرد. برای ثبت درخواست می‌توانید با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید یا فرم اینترنتی را تکمیل کنید. کاراباما تلاش می‌کند خدمات موردنظرتان را در همان روز ثبت درخواست ارائه دهد.

سرویس کولر گازی در رشت

با انجام سرویس توسط تکنسین متخصص، ایرادات جزئی دستگاه شناسایی می‌شود و شما از صرف هزینه‌های سنگین برای تعویض قطعات یا تعمیر در آینده نجات خواهید یافت. برای سرویس کولر گازی در رشت تنها کافیست با ما تماس بگیرید تا هماهنگی جهت اعزام تکنسین به منزل یا محل کار شما انجام شود. از جمله اقداماتی که زمان سرویس انجام می‌شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بررسی موتور
  • تمیزکردن فیلتر هوا
  • شستشو و سرویس پنل داخلی
  • تمیز کردن سنسور و کویل‌ها
  • بررسی مسیر تخلیه آب

تعمیر کولر گازی در رشت

اگر کولر  شما سر و صدای زیادی دارد، عملکرد آن پایین آمده و سرمای مطلوبی ندارد، به طور ناگهانی خاموش می‌شود، روی لوله‌ها برفک می‌زند، فن پنل داخلی آن کار نمی‌کند، هنگام روشن شدن لرزش و صدای زیای دارد، آب از پنل اسپلیت سرریز شده است و …. باید از یک تعمیرکار متخصص برای بررسی دستگاه کمک بگیرید.

برای دریافت خدمات و تعمیر کولر گازی در رشت به صورت اصولی و حرفه‌ای می‌توانید با مرکز تخصصی کاراباما تماس بگیرید. مراحل دریافت خدمات تعمیرات کولرگازی از مرکز کاراباما به صورت زیر است:

  • ثبت درخواست از طریق تماس تلفنی یا تکمیل فرم
  •  انجام هماهنگی‌ برای ارائه خدمات مورد نظرتان
  • تماس تکنسین و هماهنگی روز و ساعت مراجعه
  • پرداخت هزینه پس از اتمام کار و تست دستگاه

مشکلات متداول کولر گازی

برخی از مشکلات متداولی که توسط تعمیرکار کاراباما برطرف می شود عبارتند از:

  • گرم بودن باد
  • پرتاب آب و یخ
  • بوی بد
  • سر و صدای غیرطبیعی
  • خرابی برد
  • کار نکردن ریموت کنترل
  • برفک زدن لوله‌ها
  • آبریزش

در صورت مشاهده هریک از موارد فوق می‌توانید از خدمات تعمیر کولر گازی در رشت کاراباما استفاده کنید. تکنسین‌های ما دانش کافی در زمینه تعمیرات دارند و می‌توانند تمامی ایرادات آن را به صورت اصولی برطرف کنند.

هزینه تعمیرات در کاراباما مطابق با نرخ مصوب اتحادیه است

هزینه تعمیر کولر گازی به مواردی از جمله شدت آسیب، مدل دستگاه، قیمت قطعه جایگزین  شده و … بستگی دارد. بنابراین لازم است ابتدا دستگاه توسط تکنسین مورد بررسی قرار بگیرد. پس از آن هزینه نهایی تعمیرات به شما اعلام خواهد شد.

نرخ مصوب اتحادیه، اساس تعیین هزینه خدمات در کاراباماست. به علاوه مبالغی که تکنسین بابت خدمات دریافت شده توسط شما مطالبه می‌کند، به طور کامل تحت نظارت مجموعه قرار دارد.

خدمات پس از فروش کولر گازی

کلیه خدمات تعمیر کولر گازی در کاراباما با گارانتی 180 روزه همراه است. بدین صورت که اگر تا 6 ماه پس از دریافت خدمات، ایراد دستگاه مجدد تکرار شد، کاراباما مشکل پیش آمده را بدون دریافت هزینه برطرف خواهد کرد.

هرچند با توجه به اینکه کاراباما تمامی تمهیدات لازم را برای ارائه خدمات باکیفیت فراهم آورده است، تکرار مشکلی که توسط تکنسین برطرف شده بسیار بعید است.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

کولر اسپیلت ۳۶هزار سامسونگ ..خنک نمیکند.

آرش ستوهیان
13 شهریور 1401
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس