ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر تلویزیون در لاهیجان

برای تعمیر انواع مدل‌های تلویزیون در لاهیجان، می‌توانید درخواست آنلاین خود را ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی برای اعزام تکنسین، در مدت کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد شد. در این مرکز نصب تلویزیون و تعمیرات دستگاه‌های شکسته یا ضربه خورده انجام نمی‌شود.

نمایندگی تعمیر تلویزیون در لاهیجان
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون در لاهیجان

مرکز تخصصی کاراباما کلیه خدمات تعمیر تلویزیون در لاهیجان را باکیفیتی فوق العاده و در سریع‌ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه خواهد داد. تکنسین‌های این مجموعه دارای میانگین 11 سال تجربه هستند و می‌توانند دستگاه شما را به صورت کاملا تخصصی و بدون نقص تعمیر کنند. همچنین به دلیل هزینه بالای تعویض قطعات نسبت به تعمیر آن، اولویت تکنسین‌های این مرکز در ابتدا تعمیر قطعه است. تنها در صورتی که قطعه سوخته باشد یا امکان تعمیر وجود نداشته باشد، اقدامات لازم برای تعویض آن با قطعات باکیفیت انجام خواهد شد. هدف کاراباما، همواره ارائه خدمات فوری و کسب رضایت مشتریان است.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما از نگاه شما
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1آیا تکنسین‌های تعمیر تلویزیون کاراباما در لاهیجان حضور دارند؟
2تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های تعمیرات تلویزیون کاراباما در چه سطحی است؟
3هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
4گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

برترین خدمات تعمیرات تلویزیون در لاهیجان

تعمیر مشکلاتی مثل نبودن صدا و تصویر، روشن نشدن، پرش تصویر و… چالش های خاص خود را دارد. خوشبختانه تکنسین‌های کاراباما آموزش فنی دیده اند و تجربه فراوان دارند؛ به همین دلیل می‌توانند به راحتی مشکل دستگاه‌تان را برطرف کنند.

اگر شما هم ساکن لاهیجان هستید و تلویزیون‌تان نیاز به بررسی و تعمیر دارد، کاراباما به عنوان مرکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی، همراه شما خواهد بود. شایان ذکر است که برند دستگاه شما هر چه باشد، تکنسین متخصص در زمینه همان برند روی آن کار خواهد کرد.

تعمیرات تلویزیون ال جی در لاهیجان

کمپانی LG با دست‌یابی به فناوری‌های انحصاری و تولید محصولات متنوع، توجه افراد بسیاری را جلب کرده است. اگر شما نیز تلویزیون این برند را در خانه دارید، می‌توانید از خدمات مجموعه‌ کاراباما در لاهیجان بهره‌مند شوید.

تلویزیون‌های ال جی با تکنولوژی‌های مختلفی مانند LED, OLED, QNED و NanoCell و… ساخته می‌شوند. همچنین این برند هر ساله به نوآوری و رونمایی از فناوری‌های تازه می‌پردازد. از این رو حتما از تکنسین‌های قابل اعتماد برای تعمیرات تلویزیون ال جی کمک بگیرید.

کارشناسان کاراباما با سال‌ها تجربه، از ماهرترین کارشناس‌های ایران به ‌شمار می‌روند. آنها از فیلترهای سختگیرانه کاراباما عبور کرده‌اند و هرسال نیز تلاش می‌کنند دانش و مهارت‌های خود را توسعه دهند.

همچنین مجموعه‌ کاراباما مسئولیت خدمات ارائه شده را با ۱۸۰ روز گارانتی، برعهده می‌گیرد. به این ترتیب که با در نظر گرفتن احتمال خطا، خدمات خود را گارانتی می‌کند و در صورت بازگشت مشکل بار دیگر آن را به طور رایگان برطرف می‌کند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در لاهیجان

سامسونگ از جمله کمپانی‌های نام آشنا در زمینه تولید نمایشگر است و تکنولوژی انحصاری QLED و QD-OLED را ابداع کرده است. البته پنل‌های سامسونگ به این موارد محدود نیست و ممکن است دستگاهی با پنل LCD, LED, UHD و… نیز ساخته شود.

بدین ترتیب می‌توان گفت تعمیر تلویزیون سامسونگ باتوجه به نوع پنل و مدل دستگاه متفاوت است و به تکنسین‌های باتجربه، ماهر و همگام با آخرین تغییرات تکنولوژی نیاز دارد.

مجموعه‌ کاراباما، مجرب‌ترین کارشناسان تعمیر تلویزیون در لاهیجان را گردهم آورده است. تکنسین‌های ما هر ساله در دوره‌های آموزشی شرکت می‌کنند و زمانی را به توسعه مهارت‌ها و دانش خود اختصاص می‌دهند.

به همین دلیل آشنایی کاملی با فناوری‌های جدید و قدیمی کمپانی سامسونگ دارند و می‌توانند تمامی خدمات لازم برای تعمیرات تلویزیون در لاهیجان را ارائه دهند. تنها کافی‌ست درخواست خود را از طریق فرم آنلاین یا تماس تلفنی ثبت کنید.

تعمیرکار تلویزیون در لاهیجان

تعمیرات تلویزیون سونی در لاهیجان

برند سونی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های لوازم الکترونیک به ویژه لوازم صوتی و تصویری در جهان است. اگرچه در زمینه‌ تولید تلویزیون مانند سامسونگ و ال جی، تکنولوژی‌های اختصاصی را به کار نگرفته است.

در حقیقت برخی از تلویزیون‌های سونی با استفاده از پنل‌های او ال ای دیِ کمپانی ال جی ساخته می‌شوند و برخی دیگر نیز از پنل‌های رایجی مانند LED و LCD بهره می‌برند.

با این حال، این بدین معنا نیست که دستگاه‌های این برند تکنولوژی ساده‌تری دارند. چرا که تلویزیون‌های سونی با مشارکت برندهای مطرح و فناوری‌های مدرن ساخته شده‌اند. پس در صورتی که با خرابی این دستگاه مواجه شده‌اید، برای برطرف کردن مشکلات از مراکز معتبر و دارای گارانتی همچون کاراباما کمک بگیرید.

هزینه تعمیرات تلویزیون در لاهیجان

موارد بسیاری از جمله مدل دستگاه، مشکل ایجاد شده، امکان تعمیر یا نیاز به تعویض قطعه و… در هزینه تعمیر تلویزیون نقش دارند. به همین دلیل امکان ارائه قیمت پیش از بررسی دستگاه وجود ندارد.

جهت عیب یابی و تعیین هزینه می‌توانید درخواست خود را برای تعمیر تلویزیون در لاهیجان به ثبت برسانید تا اقدامات لازم برای انتقال دستگاه شما به تعمیرگاه صورت بگیرد. پس از بررسی دستگاه هزینه حدودی اعلام می‌شود و در صورت تایید، تکنسین‌ها به تعمیر قطعات می‌پردازند.

توجه داشته باشید که مجموعه‌ کاراباما بر نحوه‌ تعیین هزینه تعمیرات تلویزیون در لاهیجان نظارت می‌کند تا کارشناسان هزینه‌ای منصفانه برای خدمات دریافت کنند.

آیا تعمیرات تلویزیون در کاراباما شامل گارانتی می شود؟

تمامی خدمات مجموعه‌ کاراباما، تعویض قطعات و… با گارانتی ۱۸۰ روزه انجام می‌شوند. یعنی در صورت تکرار مشکلی که حل شده بود، مرکز تعمیرات لوازم خانگی کاراباما مشکل را بدون دریافت هزینه برطرف می‌کند. این خدمت کاراباما با توجه به احتمال خطایی که در پروسه تعمیر ممکن است رخ دهد، ارائه می‌شود.

کاراباما کدام برندهای تلویزیون را تعمیر می‌کند؟

کاراباما در طول 11 سال تجربه تعمیرات موفق خود، همواره تلاش کرده است تا خدماتی فراتر از نمایندگی‌ها ارائه دهد. به همین دلیل برای جذب تکنسین فیلترهای سختگیرانه‌ای داشته و از این رو، تخصص تعمیرکاران تلویزیون خود را تضمین می‌کند.

برخی از برندهای تحت پوشش کاراباما را در زیر می‌بینید:

  • پاناسونیک
  • دوو
  • ایکس ویژن
  • هایسنس

تمامی برندهای بالا و بسیاری دیگر در مجموعه تخصصی کاراباما قابل تعمیر هستند. برای ثبت درخواست خود می‌توانید با شماره تلفن مرکز تعمیرات کاراباما تماس بگیرید. همچنین این امکان را دارید که در 24 ساعت شبانه روز با تکمیل فرم آنلاین نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنید.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس