ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر ماکروفر در کرج

به منظور برخورداری از خدمات نصب و تعمیر انواع مایکروفر در کرج، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی‌های لازم جهت ارائه خدمات مورد نظرتان، در مدت کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد شد.

نمایندگی تعمیرات ماکروفر
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر در کرج

کاراباما خدمات نصب و تعمیر مایکروفر را در کرج و تمامی نقاط استان البرز ارائه می‌دهد. این مرکز با هدف دسترسی خانواده‌ها به خدمات باکیفیت لوازم خانگی، فعالیت خود را به برخی استان‌های کشور از جمله البرز گسترش داده است. در صورتی که ساکن کرج هستید و مایکروفرتان دچار ایراد شده، می‌توانید به راحتی با پر کردن فرم به صورت آنلاین یا تماس تلفنی درخواست‌تان را ثبت کنید. در طول کمتر از یک روز یا حتی در همان روز ثبت درخواست خدمات مورد نظرتان را دریافت خواهید کرد.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما از نگاه شما
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1آیا تکنسین‌های تعمیر ماکروفر کاراباما در کرج حضور دارند؟
2تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های تعمیرات مایکروفر کاراباما در چه سطحی است؟
3هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
4گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

تعمیرات تخصصی مایکروفر در کرج

به هر دلیلی که ماکروفرتان نیاز به تعمیرات دارد حتما از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید و خودتان آن را دستکاری نکنید چون ممکن است با خطراتی همراه باشد. تکنسین های کاراباما آموزش‌های لازم را در زمینه تعمیرات انواع مدل‌های مایکروفر دیده اند و می‌توانند پس از عیب یابی دستگاه آن را به صورت اصولی تعمیر کنند.

برای تعمیر مایکروفر در کرج و دریافت خدمات باکیفیت از کاراباما می‌توانید با شماره تلفن این مرکز تماس بگیرید یا فرم اینترنتی را تکمیل کنید. این مجموعه امکان ارائه خدمات به شما را در همان روز ثبت درخواست فراهم خواهد کرد.

کاراباما کدام برندهای مایکروفر را تعمیر می‌کند؟

مرکز تخصصی کاراباما دارای میانگین 11 سال تجربه در زمینه تعمیرات انواع مدل‌ها و برندهای مایکروفر است و امکان تعمیر دستگاه شما را باکیفیتی مطلوب فراهم می‌کند. لازم به ذکر است، کاراباما از تکنسین‌های متخصص برندهای متفاوت برخوردار است و تعمیرکاری که به منزل شما اعزام می‌شود در زمینه برند دستگاه شما تخصص دارد. برخی از برندهایی که تحت پوشش خدمات کاراباما قرار دارند به قرار زیر هستند:

  • ال جی
  • سامسونگ
  • پاناسونیک
  • دوو
  • میدیا
  • کنوود
  • بوتان

مرکز تخصصی تعمیر ماکروفر در کرج

گاهی ممکن است شرایط دسترسی به نمایندگی تعمیرات مایکروفر امکان پذیر نباشد. در این صورت می‌بایست خدمات موردنظرتان را از مراکز معتبر تعمیرات دریافت کنید. مرکز کاراباما کلیه ایرادات ماکروفر شما را به صورت اصولی برطرف خواهد کرد. همچنین به منظور جلوگیری از آسیب به سایر قطعات امکان ارائه خدمات به شما در همان روز فراهم می‌شود.

برخی از مشکلات رایج ماکروفر که تکنسین‌های کاراباما به تکرار برطرف کرده‌اند، به قرار زیر است:

  • گرم نکردن موادغذایی
  • کارنکردن دکمه ها
  • نچرخیدن سینی
  • بوی دود
  • بسته نشدن درب
  • باز نشدن درب

تعمیر قطعات مایکروفر اولویت ماست

در پروسه تعمیر مایکروفر ترجیح بر این است که قطعه معیوب در صورت امکان تعمیر و مجددا مورد استفاده قرار بگیرد. اما در صورتی که شدت آسیب دیدن قطعه زیاد باشد و هیچ راهی برای تعمیر آن وجود نداشته باشد، اقدامات لازم برای تعویض قطعه صورت می‌گیرد.

برخی از قطعات مایکروفر که توسط تکنسین کاراباما تعمیر یا در صورت نیاز تعویض می‌شوند را در زیر می‌بینید:

  • برد اصلی
  • میکروسوئیچ
  • مگنترون
  • دیود
  • خازن
  • لامپ
  • سینی

هزینه تعمیر مایکروفر چقدر است؟

هزینه تعمیرات هر یک از اقلام لوازم خانگی به عوامل مختلفی بستگی دارد. اینکه شدت خرابی دستگاه چقدر است، قیمت قطعه جایگزین شده چقدر است یا مدل دستگاه چیست. به همین دلیل قبل از بررسی و عیب یابی دستگاه توسط تعمیرکار مایکروفر، اعلام یک مبلغ قطعی و  دقیق امکان پذیر نیست.

با این حال در مورد فهرست قیمت خدمات باید بگوییم که تمامی هزینه‌ها مطابق با نرخ مصوب اتحادیه است و به طور کامل توسط کاراباما مورد نظارت قرار دارد.

خدمات پس از فروش مایکروفر

تعمیرات مایکروفر در کرج با گارانتی 6 ماهه همراه است. یعنی اگر تا 6 ماه مجدد ایراد دستگاه تکرار شد، می توانید با کاراباما تماس بگیرید تا مشکل به وجود آمده را بدون دریافت هزینه برطرف کند. برای تعمیر مایکروفر در کرج کافیست با ما تماس بگیرید یا فرم اینترنتی را تکمیل کنید. هرچند ما تمامی اقدامات لازم از اعزام تکنسین متخصص برند دستگاه‌تان گرفته تا به روز نگه داشتن دانش تکنسین‌ها را انجام می‌دهیم تا خرابی دستگاه تکرار نشود.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس