ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر یخچال فریزر در کرج

برای نصب، سرویس و تعمیر انواع مدل‌های یخچال و ساید بای ساید در کرج، کافیست درخواست آنلاین خود را ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی برای اعزام تکنسین، در مدت کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد شد.

نمایندگی تعمیرات یخچال در کرج
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات یخچال در کرج

یخچال یکی از لوازم خانگی ضروری در هر خانه‌ای است که در صورت خرابی، ممکن است شما را با مشکلات زیادی روبرو کند. از این رو می‌بایست سریعا برای تعمیر دستگاه خود اقدام کنید. با توجه به پیچیدگی و حساسیت قطعات دستگاه، حتما از یک مرکز معتبر تعمیر یخچال در کرج کمک بگیرید. مرکز تخصصی کاراباما با دارا بودن تکنسین‌های مجرب امکان ارائه خدمات باکیفیت و فوری را در سراسر استان البرز برای مشتریان ساکن این استان فراهم کرده است.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما از نگاه شما
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1آیا تکنسین‌های تعمیر یخچال کاراباما در کرج حضور دارند؟
2تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های تعمیرات یخچال فریزر کاراباما در چه سطحی است؟
3هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
4گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

نصب، سرویس و تعمیر یخچال در کرج

یخچال یکی از لوازم خانگی ضروری و پرکاربرد در خانه است که اگر دچار نقص فنی شود ممکن است چالش های زیادی را برای شما به وجود بیاورد. گاهی ممکن است شرایط دسترسی به خدمات پس از فروش یخچال در نزدیکی محل زندگی شما وجود نداشته باشد.

در این مواقع بهتر است خدمات مورد نظر را از مراکز مجاز تعمیرات لوازم خانگی دریافت کنید. کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیر یخچال در کرج را باکیفیتی بالا و در سریع ترین زمان ممکن ارائه می‌دهد. اگر ساکن کرج هستید و نیاز به تعمیرات دارید، کافیست درخواست خود را از طریق تکمیل فرم یا تماس با تلفن شرکت ثبت کنید.

نصب یخچال توسط تکنسین‌های متخصص

نصب یخچال از آن جهت اهمیت دارد که اگر به صورت اصولی انجام نشود، ممکن است شاهد عملکرد نادرست دستگاه، سر و صدای زیاد، نشت آب و بسیاری مشکلات خرد و کلان دیگر باشیم. همچنین ممکن است به قطعات اصلی دستگاه مانند موتور آسیب جدی وارد شود و شما را متحمل صرف هزینه هنگفت برای تعمیرات کند.

برای نصب انواع مدل‌های یخچال در کرج، می‌توانید از تکنسین‌های متخصص کاراباما کمک بگیرید. این مجموعه امکان نصب دستگاه شما را در کمترین زمان و مطابق با دستورالعمل‌های ایمنی فراهم خواهد کرد.

مرکز مجاز تعمیر یخچال در کرج

کاراباما دارای 11 سال تجربه در زمینه تعمیرات انواع مدل ها و برندهای یخچال فریزر است و با برخورداری از تکنسین‌های متخصص، امکان تعمیر دستگاه شما را با کیفیتی بالا فراهم خواهد کرد.

این مجموعه از دردسرهای بعد از خرابی یخچال آگاهی دارد. به همین دلیل تلاش می‌کند خدمات تعمیرات را در همان روز ثبت درخواست ارائه دهد. در صورت مشاهده هریک از مشکلات زیر بهتر است از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید:

  • سر و صدای زیاد
  • منجمد شدن مواد غذایی
  • خنک نکردن یخچال
  • نشت آب
  • داغ شدن بیش از حد موتور
  • جمع شدن آب زیر جا میوه ای

اگر به نمایندگی تعمیر یخچال دسترسی ندارید، می‌توانید از کاراباما کمک بگیرید. هر ایرادی که برای دستگاه شما پیش آمده باشد، توسط تکنسین کاراباما برطرف خواهد شد.

تعمیرکار یخچال فریزر در کرج

خدمات کاراباما 6 ماه گارانتی دارد

تکنسین‌های کاراباما آموزش‌های لازم را در زمینه تعمیرات یخچال دیده‌اند و آشنایی کاملی با این دستگاه دارند. لازم به ذکر است، تکنسین‌های کاراباما متخصص همان برند هستند و با توجه به برند دستگاه شما به محل اعزام می‌شوند.

همچنین به منظور اطمینان خاطر مشتریان، تمامی خدمات تعمیر یخچال در کرج با گارانتی 180 روزه به شما ارائه می شود و اگر تا 6 ماه پس از دریافت خدمات مجدد ایراد دستگاه تکرار شد، کاراباما بدون دریافت هزینه اضافی مشکل دستگاه را برطرف خواهد کرد.

تعمیرات یخچال در محل

به منظور کاهش هزینه تعمیرات و جلوگیری از آسیب به دستگاه در حین انتقال به تعمیرگاه، کلیه خدمات در محل ارائه می‌شود. برای دریافت خدمات در کرج کافیست درخواست خود را ثبت کنید یا با تماس بگیرید. پس از ثبت درخواست تعمیرکار یخچال با تجهیزات کامل به منزل اعزام شده و دستگاه را تعمیر خواهد کرد.

تعمیر قطعات اولویت تکنسین کاراباماست

هزینه تعویض قطعات نسبت به هزینه تعمیرات بالاتر است. به همین دلیل با هدف کاهش هزینه‌ها، اولویت تکنسین کاراباما این است که قطعات معیوب شده را به صورت اصولی تعمیر کند.

تنها در شرایطی که قطعه سوخته باشد یا میزان آسیب آن به حدی زیاد باشد که از نظر تکنسین تعمیر بلا فایده به نظر برسد، اقدامات لازم برای تعویض و استفاده از قطعات اورجینال انجام می‌شود. برخی از قطعات یخچال که توسط مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کاراباما تعمیر یا مطابق با نظر تکنسین تعویض می‌شوند، عبارتند از:

  • موتور اصلی
  • برد
  • کندانسور
  • ترموفیوز
  • سنسور
  • المنت
  • فن

هزینه تعمیر یخچال در کرج

هزینه تعمیرات بر اساس موارد گوناگونی از جمله قیمت قطعات معیوب شده، شدت خرابی، مدل و برند دستگاه و … تعیین می شود. بنابراین تا قبل از بررسی دستگاه توسط تکنسین نمی توان مبلغ دقیقی را اعلام کرد.

لازم به ذکر است، تمامی هزینه های دریافتی از مشتریان منصفانه بوده و تحت نظارت اتحادیه کاراباما دریافت خواهد شد.

کاراباما کدام برندهای یخچال را تعمیر می کند؟

شهروندان ساکن کرج برای نصب، سرویس و تعمیر انواع مدل‌های یخچال می‌توانند از خدمات کاراباما استفاده کنند. برخی از برندهایی که توسط تکنسین کاراباما تعمیر می‌شود عبارتند از: ال جی، سامسونگ، بوش، دوو، جنرال الکتریک، اسنوا، الکترواستیل، فریجیدر و …. .

 

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس