ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در رشت

به منظور دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی در رشت، کافیست با ما تماس بگیرید یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. هماهنگی برای اعزام تکنسین، در مدت کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد شد.

تعمیر ماشین لباسشویی در رشت
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی در رشت

مجموعه کاراباما با دارا بودن تکنسین‌های متخصص، امکان نصب، سرویس و تعمیر لباسشویی شما را با کیفیتی بالا و در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم می‌کند. به دلیل کاهش هزینه‌های حمل و نقل و جلوگیری از آسیب به قطعات دستگاه، کلیه خدمات در محل انجام می‌شود. در ضمن، به منظور کاهش هزینه‌ها و رفاه حال مشتریان، اولویت تکنسین کاراباما در گام اول تعمیر اصولی قطعه است. تعمیر ماشین لباسشویی در رشت، یکی از خدماتی است که توسط این مرکز تخصصی با کیفیتی منحصر به فرد انجام می‌شود.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما از نگاه شما
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1آیا تکنسین‌های تعمیر لباسشویی کاراباما در رشت حضور دارند؟
2تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های تعمیرات ماشین لباسشویی کاراباما در چه سطحی است؟
3هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
4گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی در رشت

خراب شدن ماشین لباسشویی، دردسرهایی به همراه دارد و در واقع می‌تواند روال زندگی را از حالت عادی خارج کند. از طرفی، ممکن است شما در رشت تعمیرکار متخصصی که برند لباسشویی شما را بتواند تعمیر کند نشناسید.

در این صورت باید زمانی را هم برای پیدا کردن تکنسین صرف کنید. خوشبختانه مرکز تعمیرات لوازم خانگی کاراباما این مشکلات را برای شما رفع کرده است. برای تعمیرات لباسشویی در رشت، فقط کافیست با ما تماس بگیرید. پس از هماهنگی، در مدت بسیار کوتاهی تکنسین به منزل یا محل مورد نظر شما مراجعه کرده و دستگاه‌تان را تعمیر خواهد کرد.

نصب لباسشویی در رشت توسط تکنسین‌های کاراباما

تعمیرکاران کاراباما در هر محله‌ای از رشت که باشید، می‌توانند با هماهنگی شما به منزل‌تان مراجعه کرده و کار نصب ماشین لباسشویی را انجام دهند. انجام نصب توسط تکنسین به این دلیل اهمیت دارد که هر گونه خطایی در پروسه نصب می‌تواند کارکرد دستگاه را با مشکل مواجه کرده و دستگاه را با خرابی‌هایی مواجه کند.

لازم به ذکر است که تعمیرکاران کاراباما به صورت تخصصی تجربه نصب لباسشویی در رشت و سایر شهرهای استان گیلان را دارند. از این رو، بدون دغدغه و نگرانی، کافیست با ما تماس بگیرید. تعمیرکار لباسشویی برند دستگاه شما، در اسرع وقت به محل مورد نظرتان مراجعه خواهد کرد.

سرویس لباسشویی را جدی بگیرید!

برای افزایش طول عمر و عملکرد بهتر دستگاه‌تان، یکی از بهترین راه‌ها انجام سرویس دوره‌ای است. بسیاری از تکنسین‌ها توصیه می‌کنند دست کم سالی یک بار برای سرویس لباسشویی اقدام کنید. البته این عمل باید توسط تعمیرکار باتجربه برند دستگاه شما انجام شود تا به صورت دقیق ایرادات را پیدا کرده و آن‌ها را برطرف کند.

یک ایراد جزئی در صورت دیده نشدن ممکن است پس از گذشت مدت زمانی، خرابی و دردسر پرهزینه‌ای برای دستگاه شما به بار آورد.

نمایندگی تعمیرکار ماشین لباسشویی در رشت

تعمیرگاه مجاز و مرکزی لوازم خانگی کاراباما، با بیش از 11 سال تجربه در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی، آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی در رشت و سایر شهرستان‌های استان گیلان است.

خدمات سرویس لباسشویی در رشت با هزینه‌ای معقول و مناسب قابل انجام است. سرویس‌کار کاراباما اقدامات مهمی را روی دستگاه‌تان انجام می‌دهد تا از صحت عملکرد آن مطمئن شود. برخی از این اقدامات به شرح زیر است:

  • بررسی قطعات اصلی
  • بررسی فیلتر و تمیز کردن آن
  • بررسی پمپ تخلیه جهت رفع انسداد و گرفتگی‌های احتمالی
  • بررسی درب و لاستیک دور آن و تعویض در صورت نیاز (فرسوده شدن لاستیک دور درب)

تعمیرگاه مجاز و مرکزی لباسشویی در رشت

مجموعه تخصصی کاراباما، با بیش از 11 سال تجربه موفق در زمینه تعمیرات، مدت‌هاست به شهروندان ساکن رشت خدمات خود را ارائه می‌دهد.

این مرکز تمام تلاش خود را بر این داشته است تا خدمات مورد نظر مشتریان را در سریع‌ترین زمان ارائه دهد. کیفیت خدمات کاراباما تضمینی است. برای تعمیر لباسشویی در رشت، می‌توانید با شماره تلفن مرکز تخصصی لوازم خانگی کاراباما تماس بگیرید. همچنین می‌توانید فرم سفارش را در وبسایت تکمیل کنید.

کدام برندهای ماشین لباسشویی در کاراباما تعمیر می‌شوند؟

برخی از برندهایی که تحت پوشش خدمات گسترده کاراباما قرار دارند، عبارتند از:

  • ال جی
  • دوو
  • بوش
  • سامسونگ
  • آاگ
  • کندی
  • کرال
  • حایر
  • ایندزیت
  • پاکشوما
  • اسنوا
  • کنوود

و سایر برندهایی که در صورت نیاز می‌توانید درخواست خود را ثبت کرده و خدمات آنها را دریافت کنید.

ضمانت 180 روزه‌ تعمیرات لباسشویی در رشت

مرکز تعمیرات لوازم خانگی کاراباما، خدمات تعمیرات لباسشویی را تضمین می‌کند. این تضمین که در قالب گارانتی 6 ماهه یا 180 روزه به شما شهروندان گرامی تعلق می‌گیرد، به این صورت است که اگر در طول این مدت (6 ماه) مشکلی که توسط تکنسین کاراباما رفع شده بود دوباره پیش آمد، این مرکز به صورت کاملا رایگان مشکل را برای شما حل خواهد کرد. این گارانتی، در واقع تضمینی بر کیفیت کار تکنسین‌های کاراباماست.

هزینه تعمیرات در کاراباما بر اساس نرخ مصوب اتحادیه است

هزینه تعمیر لباسشویی در رشت و به طور کلی در تمامی نقاطی که کاراباما خدمات دارد بر اساس نرخ اتحادیه است. افزون بر این هر مبلغی که تکنسین بابت تعمیر دستگاه‌تان از شما مطالبه می‌کند تحت نظارت مجموعه قرار دارد.

ناگفته نماند برای اعلام هزینه قطعی تعمیرات لازم است تکنسین دستگاه شما را عیب یابی کند و بتواند بر اساس مشکلات موجود مبلغ قطعی را به شما بگوید. برخی از عواملی که در هزینه نهایی تعمیرات تاثیرگذارند و باید بررسی شوند عبارتند از:

  • مدل دستگاه
  • میزان و شدت آسیب دیدگی
  • قطعه خراب شده و هزینه تعمیر یا تعویض آن

تکنسین پس از بررسی موارد بالا، مبلغ دقیق تعمیرات را به شما اعلام کرده و در صورت تایید، دستگاه را تعمیر خواهد کرد.

 

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس