ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر تلویزیون در کرج

جهت برخورداری از خدمات تعمیر انواع تلویزیون در کرج و حومه، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی جهت ارائه خدمات مورد نظرتان در مدت کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد شد. در این مرکز نصب تلویزیون و تعمیرات دستگاه‌های شکسته یا ضربه خورده انجام نمی‌شود.

نمایندگی تعمیر تلویزیون در کرج
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون در کرج

همواره توصیه می‌شود که خدمات تعمیر تلویزیون را از مراکز مجاز دارای تکنسین‌های آموزش دیده دریافت کنید. با این حال در میان تعداد زیاد مراکز ارائه خدمات لوازم خانگی، یافتن مرکزی که خدمات مورد نظرتان را با کیفیت مطلوب ارائه دهد، دشوار به نظر می‌رسد. خوشبختانه کاراباما طی بیش از یک دهه گذشته با هدف ارائه خدمات یکسان به ساکنین نقاط مختلف کشور، فعالیت‌های خود را به شهرهای زیادی از جمله کرج گسترش داده است. در صورتی که ساکن کرج هستید و به خدمات تعمیر تلویزیون نیاز دارید، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما از نگاه شما
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1آیا تکنسین‌های تعمیر تلویزیون کاراباما در کرج حضور دارند؟
2تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های تعمیرات تلویزیون کاراباما در چه سطحی است؟
3هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
4گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

تعمیرات تخصصی تلویزیون در کرج

اگر تعمیر تلویزیون به درستی و توسط افراد حرفه ای انجام نشود، علاوه بر اینکه ممکن است موجب آسیب به سایر قطعات اصلی مانند بک لایت، مین برد و … شود. با این حال ممکن است دسترسی به نمایندگی تعمیرات تلویزیون نیز در نزدیکی محل زندگی شما وجود نداشته باشد. در این مواقع بهترین گزینه دریافت خدمات از مراکز مجاز تعمیرات لوازم خانگی است.

کاراباما خدمات تعمیر انواع مدل‌های تلویزیون را در زمانی کوتاه و با کیفیتی مطلوب به مشتریان ارائه می دهد. برای تعمیر تلویزیون در کرج می‌توانید درخواست خود را از طریق فرم یا تماس با شماره تلفن شرکت ثبت کنید. مرکز تعمیرات تخصصی کاراباما تلاش می‌کند خدمات مورد نظر را در همان روز ثبت درخواست به شما ارائه دهد.

خدمات تعمیر تلویزیون در کرج

کاراباما با دارا بودن تکنسین‌های ماهر و آموزش دیده در زمینه تعمیرات، امکان ارائه باکیفیت‌ترین خدمات تعمیر را در زمانی کوتاه برای شما فراهم خواهد کرد. تلویزیون شما هر ایرادی که داشته باشد توسط تعمیرکار کاراباما طوری برطرف می‌شود که تا مدت‌های پس از تعمیر دستگاه‌تان بدون مشکل کار کند.

برخی از برندهایی که توسط کاراباما تعمیر می‌شود عبارت است از:

  • ال جی
  • سامسونگ
  • سونی
  • ایکس ویژن
  • پاناسونیک
  • دوو
  • هایسنس

تعمیرکار تلویزیون در کرج

تعمیر قطعات تلویزیون اولویت دارد

به منظور کاهش هزینه‌ها و رفاه حال مشتریان، تکنسین ماهر کاراباما در صورت امکان تلاش می‌کند قطعه آسیب دیده را تعمیر کند. تنها در مواقعی که شدت آسیب زیاد باشد یا قطعه دیگر قابل استفاده نباشد، اقدامات لازم برای تعویض آن با قطعه‌ای باکیفیت صورت می‌گیرد.

برخی از قطعاتی که بارها توسط تکنسین‌های کاراباما تعمیر و در صورت لزوم تعویض شده‌اند عبارتند از:

  • مین برد
  • بک لایت
  • خازن
  • برد تغذیه
  • برد معکوس کننده

هزینه تعمیر تلویزیون در کرج

تعیین هزینه تعمیرات به عوامل مختلفی بستگی دارد و بسته به نوع و برند دستگاه، شدت آسیب دیدگی، هزینه قطعه تعویض شده و …متغیر است. از این رو نمی‌توان قیمت دقیقی را برای تعمیرات مشخص کرد.

هزینه نهایی پس از بررسی توسط تکنسین مشخص خواهد شد. پیش از تعمیر تلویزیون حدود قیمت تعمیرات، توسط تکنسین متخصص کاراباما به شما اعلام می‌شود و کلیه هزینه‌ها پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد. به علاوه فهرست قیمت کاراباما بر اساس نرخ مصوب اتحادیه آماده شده و مبلغی که تکنسین بابت خدمات از شما مطالبه می‌کند به طور کامل تحت نظارت کاراباما قرار دارد.

تعمیر مشکلات تلویزیون تخصص زیاد می‌خواهد

تکنسین های کاراباما آشنایی کاملی با قطعات داخلی تلویزیون دارند و متخصص همان برند هستند. دستگاه شما هر ایرادی که داشته باشد توسط تکنسین اعزامی کاراباما برطرف خواهد شد. توجه داشته باشید، در صورتی که پنل ضربه خورده باشد، شکسته باشد یا میزان آب‌خوردگی زیاد باشد، امکان تعمیر آن وجود نخواهد داشت.

باتوجه به هزینه چند برابری تعویض پنل، در صورت بروز این مشکلات، بهتر است برای خرید یک دستگاه جدید اقدام کنید. برخی از مشکلات متداول که تکنسین‌های کاراباما به تکرار برطرف کرده‌اند، عبارتند از:

  • خاموش و روشن شدن ناگهانی
  • کارنکردن ریموت کنترل
  • روشن نشدن تلویزیون
  • صدا نداشتن
  • تصویر نداشتن
  • بهم ریختن کانال ها
  • وصل نشدن به وای فای

تعمیر تلویزیون در کرج با گارانتی 180 روزه

کاراباما کلیه خدمات مربوط به تعمیرات تلویزیون را با گارانتی 180 روزه ارائه می‌دهد. در صورتی که تا 6 ماه پس از دریافت خدمات مجدد ایراد دستگاه تکرار شد، کاراباما بدون دریافت هزینه اضافی اقدام به رفع مشکل خواهد کرد.

لازم به ذکر است، تکنسین‌های کاراباما مهارت کافی در زمینه تعمیرات انواع مدل‌های تلویزیون دارند و بروز چنین اتفاقی بعید خواهد بود. اما به منظور اطمینان خاطر مشتریان و همینطور با توجه به احتمال رخ دادن خطا خدمات این مجموعه با ضمانت نامه همراه است.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس