ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر تلویزیون اسنوا (SNOWA)

جهت دریافت خدمات تعمیر انواع تلویزیون اسنوا می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. در مدت کمتر از 15 دقیقه، هماهنگی جهت اعزام تکنسین انجام خواهد شد. در این مرکز نصب تلویزیون و تعمیرات دستگاه‌های شکسته یا ضربه خورده انجام نمی‌شود.

خدمات تعمیر تلویزیون
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون اسنوا

اسنوا (SNOWA) یکی از برندهای موجود در ایران است که با تولید محصولات متنوع و باکیفیت توانسته با سایر برندها رقابت کند. یکی از محصولات باکیفیت این برند، تلویزیون است که به دلیل قابلیت‌های زیاد و قیمت مناسب طرفداران زیادی دارد. قطعات تلویزیون اسنوا از پیچیدگی و حساسیت زیادی برخوردارند و در صورت خرابی لازم است توسط تکنسین متخصص و آموزش دیده تعمیر شوند. تکنسین‌های مجموعه کاراباما علاوه بر داشتن دانش کافی، دارای سال‌ها تجربه کار عملی در زمینه تعمیرات هستند و امکان تعمیر دستگاه شما را به صورت اصولی فراهم خواهند کرد.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر تلویزیون اسنوا، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج تلویزیون اسنوا

1.خاموش شدن ناگهانی تلویزیون اسنوا

خاموش شدن ناگهانی ممکن است به دلیل خرابی مین برد و پاور رخ بدهد. قبل از ثبت درخواست، از اتصال دوشاخه به پریز و سلامت کابل‌های پشت دستگاه مطمئن شوید. اگر اشکال از مین برد و پاور باشد، باید توسط تکنسین تعویض گردد.

2.روشن نشدن تلویزیون اسنوا

ساده‌ترین علت روشن نشدن دستگاه می‌تواند اختلال در اتصالات و سیم کشی جریان برق باشد. قبل از ثبت درخواست از اتصال کابل‌های پشت دستگاه و جریان برق مطمئن شوید. اشکال در برد اصلی نیز می‌تواند باعث بروز این مشکل شود که باید توسط تکنسین بررسی شود.

3.دیر روشن شدن تلویزیون اسنوا

دیر روشن شدن می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد: سوختن پاور، خرابی سوکت‌های تغذیه و خازن و ایجاد مشکل در لحیم کاری برد برخی از این موارد هستند. برای رفع این مشکل باید برد پاور توسط تکنسین متخصص چک شود.

4.قطع شدن تصویر پس از چند ثانیه در تلویزیون اسنوا

اگر دستگاه شما روشن و پس از چند ثانیه تصویر آن قطع می‌شود، احتمالا بک لایت و لامپ‌های LED آن خراب شده است که باید سریعا توسط تکنسین ماهر بررسی شود.

تعمیر تخصصی تلویزیون اسنوا خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5.کشیدگی بیش از حد تصویر تلویزیون اسنوا

کشیدگی بیش از حد و تغییر در سایز تصویر به خرابی خازن و آی سی ورتیکال مربوط می‌شود. در این حالت، تصاویر بیش از حد دراز و کشیده نمایش داده می‌شوند. برای رفع این مشکل می‌توانید از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

6.قطع شدن ناگهانی صدا در تلویزیون اسنوا

در صورت قطع شدن ناگهانی صدا، قبل از ثبت درخواست از فعال نبودن گزینه Mute مطمئن شوید سپس بررسی کنید هدفون و لوازم جانبی به سوکت‌های دستگاه وصل نباشند. تنظیمات اشتباه صدا، ایراد در کابل HDMI، خرابی بلندگوهای داخلی و ایراد در برد اصلی می‌تواند علت قطع شدن صدای دستگاه باشد.

7.تار شدن تصویر تلویزیون اسنوا

تار شدن تصویر غالبا به دلیل خرابی بک لایت، تنظیمات اشتباه روشنایی و وجود ایراد در کابل‌های دستگاه رخ می‎دهد. قبل از ثبت درخواست، از سالم بودن کابل‌ها مطمئن شوید. توصیه می‌شود از کابل HDMI و محافظ برق باکیفیت بالا استفاده کنید.

8.وجود هاله یا لکه سیاه روی تصویر تلویزیون اسنوا

خرابی پیکسل‌ها، پنل برد و ایراد در قسمت بک لایت، می‌تواند علت وجود هاله یا لکه سیاه روی تصویر باشد. کثیفی پنل، یکی از مهم‌ترین دلایل ایجاد این مشکل است که باید هر لایه توسط تکنسین خارج شده و تمیز شود.

مشاهده سایر مشکلات رایج
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

تعمیرات تخصصی تلویزیون اسنوا

تلویزیون یکی از وسایل پرکاربرد هر خانه‌ای است. به همین دلیل و همچنین در اثر مراقبت نادرست کاربر احتمال بروز ایراد فنی و خرابی در آن زیاد است. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که تعمیر دستگاه خود را هرگز به افراد غیرحرفه ای نسپارید.

اسنوا (SNOWA) یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید و عرضه انواع مدل‌های تلویزیون است که به واسطه تولید محصولات باکیفیت توانسته جایگاه خوبی را در بازار کسب کند. خوشبختانه کاراباما خدمات مربوط به این دستگاه را ارائه می‌دهد. تکنسین‌های این مجموعه مهارت کافی در زمینه تعمیر تلویزیون اسنوا دارند و می‌توانند دستگاه را به خوبی تعمیر کنند.

برای ثبت درخواست می‌توانید فرم آنلاین را پر کنید و منتظر تماس کارشناسان ما بمانید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید بین ساعات 7 صبح تا 12 شب با شماره تلفن این مرکز تماس بگیرید.

تعمیر تلویزیون اسنوا توسط تکنسین‌های کاراباما

تکنسین‌های کاراباما سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات دارند. به همین دلیل کاراباما امکان تعمیر دستگاه شما را باکیفیتی بالا فراهم خواهد کرد. همچنین به منظور اطمینان خاطر مشتریان، تمامی خدمات مربوطه با گارانتی 180 روزه ارائه می‌شود. ارائه خدمات فوری، اعزام تکنسین متخصص هر برند و قیمت مطابق با نرخ اتحادیه از دیگر مزایای دریافت خدمات از مرکز کاراباما است.

به منظور جلوگیری از آسیب دیدن دستگاه، قاب یا قسمت پشت تلویزیون را به هیچ عنوان باز نکنید. دستگاه را از برق بکشید و برای تعمیر دستگاه اقدام کنید. در واقع هرگز نباید به قسمت های داخلی دست بزنید، باز کردن دستگاه لزوما باید توسط تکنسین مجرب انجام شود.

تعمیر بک لایت

یکی از قطعات اصلی تلویزیون بک لایت است که بدون آن هیچ تصویری روی صفحه به نمایش در نخواهد آمد. استفاده از قطعات بی کیفیت در ساخت این دستگاه، بالا بودن ولتاژ برق هنگام روشن کردن دستگاه، جدا شدن بک لایت از شاسی و تماشای تلویزیون با بالاترین میزان روشنایی از مهم ترین علل خرابی و سوختن بک لایت هستند.

برخی از نشانه‌های سوختن بک لایت را در زیر می‌بینید:

  • قطع و وصل شدن تصویر
  • وجود لکه‌های سیاه و نقاط روشن روی صفحه
  • یکنواخت نبودن روشنایی و خاموش شدن دستگاه پس از چند دقیقه

تعمیر تلویزیون اسنوا به دلیل سوختن بک لایت از جمله خدماتی است که توسط کاراباما با قیمت منصفانه و مناسب به مشتریان ارائه می‌شود. هر آنچه از نمایندگی اسنوا توقع دارید، با کاراباما تجربه کنید.

تعمیر مین برد، از خدمات تخصصی کاراباما

برد اصلی یا Main Board قطعه ای بسیار مهم در تلویزیون است که وظیفه پردازش اطلاعات و ارسال فرمان به قسمت‌های مختلف را بر عهده دارد. این قطعه در عین حال میزبان پورت‌های ورودی و خروجی مختلفی است که روی دستگاه قرار دارند.

استفاده از کابل‌های نامرغوب و غیر استاندارد، نوسان جریان برق، استفاده مداوم از تلویزیون، آب خوردگی و … از جمله مواردی که باعث خراب شدن مین برد می‌شود.

تکنسین‌های کاراباما انواع خدمات تعمیر تلویزیون اسنوا مربوط به آسیب برد اصلی را در کمترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه می‌کنند. برای ثبت درخواست می توانید با شماره تلفن این مرکز تخصصی تماس بگیرید یا فرم اینترنتی را تکمیل کنید.

تعمیر تلویزیون اسنوا (SNOWA) در تهران

در هر نقطه‌ای از تهران و حومه که ساکن هستید، می توانید برای تعمیرات تلویزیون خود روی کاراباما حساب کنید. تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر حضور دارند و می‌توانند دستگاه شما در زمانی کوتاه تعمیر کنند. کاراباما خدمات تعمیرات تلویزیون را به شهروندان ساکن شرق تهران، غرب، شمال و جنوب تهران با کیفیتی بالا و در سریع ترین زمان ممکن ارائه می دهد.

پس از درخواست شما هماهنگی‌ها انجام شده و دستگاه‌تان با رعایت تمامی نکات مراقبتی (برای ممانعت از آسیب دیدن یا شکستگی) به تعمیرگاه منتقل خواهد شد.

مشکلات رایجی که کاراباما به تکرار برطرف کرده است

تکنسین‌های کاراباما تمامی مشکلات دستگاه شما را با کیفیتی بالا و به صورت کاملا اصولی برطرف خواهند کرد. برخی از مشکلات رایج که توسط تعمیرکار تلویزیون اسنوا برطرف می‌شود عبارتند از:

  • خاموش شدن ناگهانی
  • نبود صدا وقتی تصویر هست
  • وجود لکه‌های سیاه روی تصویر
  • خاموش و روشن شدن دستگاه
  • ماندن تلویزیون روی حالت استندبای

تعمیر یا تعویض ال سی دی

یکی از مشکلاتی که ممکن است در تلویزیون با آن روبرو شوید، شکستگی یا ترک خوردن صفحه ال سی دی است. معمولا در اثر وارد شدن ضربه به دستگاه ممکن است ال سی دی آن دچار ترک خوردگی یا شکستگی شود.

در صورتی که ال سی دی دچار ترک یا شکستگی شود، امکان تعمیر آن وجود نداشته و تنها باید برای تعویض ال سی دی شکسته شده با جدید اقدام کرد اما با توجه به اینکه هزینه تعویض پنل زیاد است، بهتر است به جای تعویض آن برای خرید یک دستگاه جدید اقدام کنید.

تعمیر ال ای دی تلویزیون

در تلویزیون‌های QLED، OLED و LED از پنل‌های ال ای دی برای نمایش تصویر استفاده شده است امکان خرابی پنل به علت وارد شدن ضربه، آب خوردگی و … وجود دارد.

از نشانه‌های آسیب دیدگی ال ای دی تلویزیون اسنوا:

  • قطع و وصل شدن لحظه ای تصویر
  • نمایش تصویر دوتایی
  • اضافه شدن یک رنگ معین به کل صفحه نمایش
  • وجود نقاط سفید روی صفحه
  • تیره شدن قسمتی از صفحه
  • نمایش خطوط عمودی روی صفحه

در صورت بروز هر یک از این مشکلات، متأسفانه امکان تعمیر تلویزیون وجود نداشته و باید پنل به کلی تعویض شود.

هزینه تعمیرات در کاراباما چطور محاسبه می‌شود؟

هزینه تعمیرات هر یک از اقلام لوازم خانگی به موارد گوناکونی بستگی دارد و تا قبل از بررسی دستگاه در تعمیرگاه، نمی‌توان مبلغ دقیقی را برای تعمیرات مشخص کرد. از عوامل تاثیرگذار در تعیین هزینه تعمیر تلویزیون اسنوا و به طور کلی تمامی دستگاه‌ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • میزان آسیب دیدگی
  • نوع صفحه نمایش
  • مدل دستگاه
  • هزینه قطعات جایگزین شده

نکته شایان ذکر اینکه تمامی مبالغی که از سوی تکنسین به شما اعلام می‌شود مطابق با نرخ اتحادیه تعیین شده است. به علاوه، هزینه‌های دریافتی از شما تماما توسط کاراباما کنترل می‌شوند.

خدمات تعمیرات در کاراباما 6 ماه گارانتی دارد

یکی از مزایای کاراباما این است که، به عنوان خدمات پس از فروش خود، تعمیرات و سایر سرویس‌های ارائه شده توسط کارشناسان و تکنسین‌هایش را به مدت 180 روز گارانتی می‌کند.

این مرکز برای تعمیر تلویزیون‌های هر برند تیم‌های تخصصی دارد که به صورت سالانه و دوره ای آموزش‌های لازم در خصوص جدیدترین روش‌های تعمیر محصولات هر برند را به صورت تخصصی دریافت می‌کنند.

ضمانت 6 ماهه کاراباما برای تعمیر تلویزیون اسنوا (SNOWA)، نشان دهنده اطمینان کامل به کارشناسان و خدماتی است که توسط آن‌ها ارائه می‌شود.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

نمایندگی تلویزیون اسنوا با کاراباما متفاوته خدماتش؟

مریم آسترکی
14 اسفند 1401

سلام. خسته نباشید. تلویزیون اسنوا را با کابل HDMI وصل کردیم به لبتاپ. بعد از خاموش و روشن کردن تلویزیون یا لب تاپ، هر دو به هم وصل هستند، اما وقتی که یک فایل صوتی یا تصویری از لبتاپ پخش می کنیم، اتصال قطع می شود. مشکل کار کجاست؟

مصطفی نایمان
16 فروردین 1401

باسلام خدمت شما سروران گرامی لطفا در شهرستان اردبیل هم نمایندگی تعمیرات تلویزیون رسمی ایجاد کنید تا راحت تر مشکلاات خود را حل کنیم الان بنده تلویزیون ال سی دی ۴۲ دارم حدود ۱۰ سال هست کار میکند یک هفته هست صدا دارد اما تصویر ندارد نمی دانم به کجا مراجعه کنم تا مشکل حل شود خیلی هم از لوازم اسنوا راضی هستم باتشکر دانشور از اردبیل

عادل دانشور
2 فروردین 1401

تلویزیون چند خط سیاه افتاده. شیشه رو سالمه اما در تصویر ازتو مثل شکستگی میمونه

جواد اصلانی
14 دی 1400

    سلام جواد عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    19 دی 1400

در مورد به روز رسانی برای گرفتن شبکه های اچ دی

میثم
17 بهمن 1399

    تلویویزن 55اینچ دارم صفحه اش صربه خوردهرنگش قسمتی تیر شده هزینه تعمیراش چند

    سهند رصازاده
    8 مرداد 1400

سلام یک تلویزیون ال ای دی 49اینچ 4K تازه خریدم موقع نگاه کردن صفحه تلویزیون آبی میشه یا خط خط میشه از دوتا آنتن وسیم نو استفاده کردم درست نشد مشکلش چیه ممنون

قاسم حاجیلری
8 اردیبهشت 1399

باسلام تلویزیون 49اسنواکه حدود5سال قبل خریدم باضربه که به صفحه خورده ترک برداشته آیامیشه کاری کرد؟؟؟

حمیددانایی
5 اردیبهشت 1399

    سلام عرض احترام بنده تلوزیون sld_50s44bld اسنوا دارم صدا دارد تصویر ندارد لطفا مشکل و هزینه تعمیر را به بنده اعلام نمائید سپاسگزارم

    اسماعیل پهلوان
    6 اردیبهشت 1399

      سلام من یک تلویزیون ۴۲ اسنوا دارم هربار که روشن میکنیم فیلم که نگاه میکنی بعد خود به خود هنگ میکنه و شبکه را عوض نمیکنه

      حمیدمرا
      25 دی 1399

هزینه معمول عوض کردن و تعمیر بک لایت تلویزیون اسنو 49 اینچ حدودا چقدر میشه با احتساب دستمزد؟

فرهاد
15 فروردین 1399

    سلام
    کدام نوع کنترلتون برای تلویزیون sus-21sb(st( مناسبه ؟

    سکینه شاکری خانیکی
    20 فروردین 1399

    سلام و درود فراوان
    خدا قوت
    بنده یک سوال کوچک در خصوص استفاده از تلویزیون اسنوا داشتم ( میخواستم بدونم تلویزیون بنده قابلیتی که تو ذهنم بود دارا هست یا نه ) ، با شماره ۵۸۴۰۶۱۱ تماس گرفتم که از متخصصان شرکت بپرسم
    در حالی که جواب سوال بنده یه کلمه بود : بلی یا خیر
    ولی متاسفانه متخصص مربوطه گفتند : مشاوره تلفنی نداریم !!!
    احتمالاً منظورشون این بوده که بنده کلی هزینه پرداخت کنم که یه کارشناس تشریف بیاورند منزل بنده و بفرمایند : بلی یا خیر !!!
    پیشنهاد میکنم در کنار کارهای مهم و اصلی شرکت کمی هم به مشتری مداری فکر کنید
    مطمئن باشید اگر این کارشناس محترم ۳ دقیقه وقت صرف میکرد و بنده رو راهنمایی میکرد حتماً در ذهن من ثبت میشد و الان پیام تقدیر و تشکر براتون می‌نوشتم و این خاطره رو برای دوستانم هم تعریف میکردم
    و اگر یه روز تلویزیون بنده ایرادی پیدا کرد فوراً با شماره این شرکت ( که داخل گوشیم ذخیره کردم ) تماس میگرفتم
    در پناه حق

    احمد حق بین
    17 آبان 1399

      با سلام. دوست گرامی از تجربه بدی که با نمایندگی اسنوا داشته اید متاسفیم. متاسفانه این روزها خدمات قابل قبول و در شان مشتری کمتر دیده می شود. اما خدمات تعمیرات تلویزیون اسنوا در کاراباما به صورت مستقل و بدون ارتباط با شرکت اسنوا ارائه می گردد و برای برخورداری هموطنان عزیز از تجربه ای با کیفیت و سرعت بالا و پاسخگویی قابل قبول ارائه می گردد.

      کارشناس5: شعبانی
      17 آبان 1399

تلویزیون اسنوا ۵۰ اینچ.تصویر ندارد ولی صدا هست.تصویر نمیاد

مجتبی مشیری
12 اسفند 1398

باسلام
من تلویزیون 21اسنوادارم حدود2ماهه حدود10سانت ازبالای تصویرپرش پیداکرده ممنون میشم بگین ایرادش چیه

امین خلیلی
24 شهریور 1398

با سلام
بنده یک دستگاه تلویزیون lcd مدل sl_32z88 دارم که وقتی روشنش میکنم بعد یه مدت کوتاه تصویرش میره یعنی تصویر نداره ولی صدا دارد و وقتی خاموشش میکنم ودباره روشنش میکنم تصویرش میاد وبعد مدتی دباره تصویرش میره .بردمش تعمیرگاه هم دلیلشو نفهمیدن لطفن راهنمایی کنید فقط بگوید دلیلش چیه ومشکلش چیه لطفن زود جوابمو بدهید ممنون میشم

سجادآزادبخت
8 تیر 1398

با عرض سلام وخسته نباشید من یه تلویزیون اسنوا ۴۲ دارم که چند وقته تو اسباب کشی کنترلش رو گم کردیم آلان هر چی گشتم تو بازار کنترلش رو پیدا نکردم لطفا راهنمایی کنید کنترل دو طرفه هست یک طرف کیبورد یک طرف کنترل با تشکر

روح الله رضوانفر
23 دی 1397

با عرض سلام وخسته نباشید من یه تلویزیون اسنوا ۴۲ دارم که چند وقته تو اسباب کشی کنترلش رو گم کردیم آلان هر چی گشتم تو بازار کنترلش رو پیدا نکردم لطفا راهنمایی کنید کنترل دو طرفه هست یک طرف کیبورد یک طرف کنترل با تشکر

روح الله رضوانفر
23 دی 1397

با عرض سلام و خسته نباشید من یه مدل اسنوا 3D دارم که تازگیها وقتی که روی حالت استند بای خاموشش میکنیم بعد یه مدت خودش روشن میشه لوگوی اسنوا رو نشون میده بعد تصویری نداره و بعدش خاموش میشه البته یه مشکل عمده دیگه ای ام که از روز اول داشت ریموت کنترلش خیلی با تاخیر کار میکنه _یا مثلا از لحاظ انتن دهی دچار پارازیت میشه یهو خاموش میشه در یه کلام زود هنگ میکنه .ممنون میشم اگه راهنماییم کنید چون هنوز گارانتی دارم

سجاد باقریانی
25 آذر 1397

سلام یه تلویزون ال ای دی اسنوا ۴۲اینچ دارم که ال سی دیش شکسته الان میخوام عوضش کنم ویک ال سی دی نو بندازم روش پیش دوسه تا تعمییر کار رفتم که می گفتند ال سی دیش پیدا نمیشه و باید پرتش کنید جالب تر از این قدیمی نیست یک ساله خریدمش ال ای دی هستش خواستم بپرسم ال سی دی اش پیدا میشه ادرس هم برام بفرستی هر جای باشه میارمش خدمتنون هزینه هم مهم نیست چقدر ببره فقط درست بشه

یونس
6 خرداد 1397

سلام.خسته نباشید.یه ال ای دی اسنوا سه بعدی داریم که بعضی مواقع درهنگام تعویض شبکه در منوی لیست بادکمه های پاین وبالا یه دفعه خاموش میشه مشکلش از چیه؟

سید محمد اعتصامی
24 فروردین 1397

سلام ازاستان گلستان هستم لطفا یک آیدی تلگرام بزارید تابتونم مشکل تلویزیون اسنوا روبگم وعکسش وبفرستم که قابل درست کردن هست یانه؟؟؟

راضیه
8 فروردین 1397

سلام من اهل لرستان هستم و یک تلوزیون اسنوا مدل SLD_42S220BLD رو دو سال پیش خریدم .ازش راضی بودم تا اینکه امشب یک دفعه بعد از پخش یک فیلم که از USB 2 در حال پخش بود و بعد از اتمام فیلم به یک باره تصویر تلوزیون قطع شد ولی صدا رو داشت بعد از اون من تلوزیون رو خاموش و روشن کردم ولی دیگه روشن نشد حتی برای چند دقیقه و حتی ساعت از برق در آوردم ولی باز روشن نشد الان میخواستم بدونم چکار باید بکنم لطفا من رو راهنمای کنید چون پسر کچولوی من پدر من رو در آورد ه لطفا به من جواب بدید ببینم آیا تلوزیون درست میشه یا نه .
در آخر سر نشانی جیمیل خودم رو می زارم اگه ممکن هست به من یا جیمیل بدید و یا در بخش نظرات جواب من رو بدید. در ضمن اگه ممکن هست بگید چقدر خرج رو دستم میزاره
خیلی ممنونم
با تشکر
سعید گراوند نعمتی
شهرستان :کوهدشت استان لرستان
4/12/96

سعید گراوند
3 اسفند 1396

سلام روز بخیر داشتم با برنامه کم پلیر که واسه تلویزیون هوشمند اسنوا نصب کردم کار میکردم که صدای تلویزیون قطع شد تو منو تنظیمات صدارو چک کردم مشکلی نداشت

مریم
3 بهمن 1396
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس