ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر یخچال فریزر در لاهیجان

به منظور برخورداری از خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید در لاهیجان، می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی‌های لازم جهت اعزام تکنسین به منزل یا محل کار شما، در مدت کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد شد.

تعمیر یخچال فریزر
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات یخچال در لاهیجان

تعمیرات یخچال فریزر در لاهیجان از جمله خدمات کاراباما در سال‌های اخیر بوده است. این مجموعه تخصصی تعمیرات و نصب انواع یخچال فریزر را در تمامی نقاط استان گیلان و شهرستان لاهیجان با کیفیتی کم نظیر ارائه می‌دهد. تکنسین‌های این مرکز نسبت به ساختار یخچال فریزر شناخت کافی داشته، می‌توانند دستگاه شما را در زمان کوتاهی عیب یابی و مجددا راه اندازی کنند. از این رو، بعد از ثبت درخواست و انجام هماهنگی‌های لازم، تکنسین متخصص برند دستگاه شما به منزل‌تان اعزام خواهد شد.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما از نگاه شما
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1 آیا تکنسین‌های تعمیر یخچال کاراباما در لاهیجان حضور دارند؟
2تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های تعمیرات یخچال فریزر کاراباما در چه سطحی است؟
3هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
4گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

نصب، سرویس و تعمیر یخچال در لاهیجان

همه می‌دانیم زندگی بدون یخچال دردسر زیادی دارد. از طرفی پیدا کردن متخصص خوب برای تعمیر یخچال ممکن است برای شما آسان نباشد، یا فرصت این کار را نداشته باشید.

خوشبختانه این مشکل توسط مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کاراباما حل شده است. مجموعه کاراباما خدمات نصب، سرویس، و تعمیر یخچال در لاهیجان را با کیفیتی فراتر از نمایندگی و با سرعت بالایی ارائه می‌دهد. تنها کافیست درخواست خود را از طریق تماس با شماره تلفن مرکز تعمیرات، یا با تکمیل فرم، ثبت کنید.

نصب یخچال توسط تکنسین‌های باتجربه

بر خلاف تصور بسیاری از مردم، نصب یخچال کار هر کسی نیست و باید اصولی و طبق استانداردهای برند خودش انجام شود؛ زیرا در صورت نصب نادرست، نتایجی مثل سر و صدای زیاد، نشت آب، و به طور کلی عملکرد ناقص در پی خواهد داشت.

در مواردی نیز ممکن است به قطعات اصلی مثل موتور آسیب وارد شود که در این صورت هزینه زیادی بر دوش شما خواهد گذاشت. متخصصین کاراباما عملیات نصب و سرویس را در محل مورد نظر شما انجام می‌دهند. در صورت نیاز کافیست با ما تماس بگیرید.

تعمیرگاه مجاز و مرکزی یخچال در لاهیجان

مجموعه تخصصی کاراباما، با بیش از 11 سال تجربه در زمینه انواع تعمیرات انواع یخچال فریزر، همچنین با داشتن هزاران متخصص در برندهای مختلف، می‌تواند دستگاه شما را با بهترین کیفیت تعمیر کند. برخی از مشکلاتی که تکنسین‌های ما به تکرار با آنها مواجه شده‌اند، به قرار زیر هستند:

  • سر و صدای زیاد
  • یخ زدن مواد غذایی
  • نشت آب
  • داغ شدن موتور
  • خنک نکردن
  • یکسره کار کردن موتور

کاراباما همه مشکلات بالا و سایر ایرادات یخچال را در لاهیجان برای شما رفع می‌کند. نیازی نیست به دنبال تعمیرکار یخچال باشید. تنها کافیست با ما تماس بگیرید.

ارائه خدمات تعمیر به همراه 6 ماه گارانتی

تکنسین‌های کاراباما تخصص و تجربه بالایی دارند و با این دستگاه آشنایی کامل دارند. به همین دلیل کاراباما کیفیت خدمات خود را ضمانت می‌کند. متخصصین کاراباما، با توجه به برند یخچال شما به محل مورد نظرتان اعزام می‌شوند.

به عنوان مثال برای تعمیر یخچال ال جی در لاهیجان، متخصص تعمیرات یخچال ال جی به محل شما مراجعه می‌کند. به دلیل همین کیفیت، ضمانت تعمیرات به شما تعلق می‌گیرد.

به این صورت که تا 6 ماه پس از تعمیر یخچال در لاهیجان، اگر دستگاه شما دوباره دچار همان مشکل شد کاراباما به صورت کاملا رایگان ایراد را برطرف خواهد کرد.

اولویت تکنسین‌های کاراباما، تعمیر قطعات است

به طور کلی هزینه تعمیر قطعات از تعویض پایین‌تر است. در جهت کاهش هزینه‌ها برای مشتریان گرامی، اولویت کاراباما همواره تعمیر قطعات یخچال است.

تعمیرکار یخچال کاراباما تنها در صورتی به جای تعمیر قطعه اقدام به تعویض خواهد کرد که قطعه معیوب سوخته باشد یا به هیچ طریقی قابل تعمیر نباشد. در صورت نیاز به تعویض، قطعه اصلی جایگزین قطعه آسیب دیده خواهد شد.

برخی از قطعات که در مجموعه تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کاراباما تعمیر یا در صورت نیاز تعویض می‌شوند را در زیر می‌بینید:

  • موتور
  • کندانسور
  • ترموفیوز
  • سنسور
  • المنت
  • فن
  • برد

کدام برندهای یخچال در کاراباما تعمیر می‌شوند؟

برخی از برندهایی که تحت پوشش کاراباما قرار دارند را در زیر می‌بینید:

  • ال جی
  • سامسونگ
  • بوش
  • دوو
  • فریجیدر
  • اسنوا
  • الکترو استیل
  • جنرال الکتریک

هزینه تعمیر یخچال در لاهیجان

هزینه تعمیرات به مواردی بستگی دارد که بدون دانستن آن‌‌ها نمی‌توان به صورت دقیق مبلغ را اعلام کرد. مواردی نظیر شدت خرابی دستگاه، مدل و برند آن، قطعات خراب شده و … که پس از بررسی یخچال توسط تکنسین مشخص خواهد شد هزینه دقیق تعمیر چقدر است..

با این حال سیاسی کلی کاراباما در زمینه هزینه تعمیرات به این ترتیب است که فهرست هزینه ماطبق با نرخ تعیین شده توسط اتحادیه است و از طرفی هزینه دریافتی توسط تکنسین به دقت توسط مجموعه کنترل می‌شود.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس