ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر یخچال فریزر در اصفهان

به منظور دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید در اصفهان، می‌توانید درخواست خود را با پر کردن فرم آنلاین ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی‌های لازم جهت اعزام تکنسین، در مدت کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد شد.

نمایندگی تعمیر یخچال در کرج
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات یخچال در اصفهان

خرابی یخچال فریزر از آن دست مشکلاتی است که خانواده را با چالش زیادی روبرو می‌کند؛ به همین دلیل باید به سرعت مورد رسیدگی قرار بگیرد. مرکز تخصصی کاراباما، با درک فوریت تعمیر یخچال، کوشیده است خدمات خود را به سایر استان‌های کشور گسترش دهد. ساکنین استان اصفهان می‌توانند به راحتی از خدمات باکیفیت نصب و تعمیر یخچال فریزر که توسط کاراباما ارئه می‌شود، برخوردار شوند. بد نیست بدانید، به دلیل حضور تکنسین‌های کاراباما در تمامی نقاط اصفهان، امکان ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن و حتی همان روز ثبت درخواست فراهم است. سرعت عمل در ارائه خدمات همواره یکی از اولویت‌های کاراباما بوده است.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما از نگاه شما
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1آیا تکنسین‌های تعمیر یخچال کاراباما در اصفهان حضور دارند؟
2تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های تعمیرات یخچال فریزر کاراباما در چه سطحی است؟
3هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
4گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

نصب، سرویس و تعمیر یخچال در اصفهان

با وجود نقش پررنگی که یخچال در خانه دارد تا زمانی که خراب نشده، متوجه حضور آن نیستیم و به طور کلی فراموشش می‌کنیم. با این حال لازم است در زمان بروز خرابی اهمیت بیشتری برای این عضو پرکار قائل شویم و  حتما از مراکزی خدمات دریافت کنیم که روال کار یخچال‌تان را به همان روزهایی برگرداند که وجودش را در آشپزخانه حس نمی‌کردید!

ما در کاراباما به خوبی وضعیت خانه را در هنگام خرابی یخچال درک کرده و به همین دلیل، برای بارگرداندن هر چه سریع‌تر روند عادی زندگی‌تان، متخصصین باتجربه برند یخچال خودتان را به منزل‌تان اعزام می‌کنیم.

کاراباما با در اختیار داشتن بیش از صدها متخصص مجرب انواع برندهای یخچال، جهت کمک به شما آماده ارائه خدمات مطلوب خانواده‌هاست.

کاراباما کدام برندهای یخچال را در اصفهان تحت پوشش دارد؟

از آنجایی که اصلی‌ترین رسالت کاراباما حذف چالش‌های ناشی از خرابی است، همواره تلاش کرده در کنار بهبود کیفیت خدمات و گسترش شهرهای تحت پوشش، بر تعداد تکنسین‌های متخصص هر برند نیز بیفزاید. از این رو غالب برندهای یخچال در اصفهان تحت پوشش خدمات کاراباما هستتند.

علاوه بر برندهای ال جی، سامسونگ، جنرال الکتریک و ویرپول، بسیاری از دیگر برندهای ایرانی و خارجی در کاراباما ارائه خدمات دارند. برخی از این برندها عباتند از:  آدمیرال، آمانا، اسنوا، الکترواستیل، امرسان، برانت، بلومبرگ، بوش، پارس، دوو، زیمنس، سینجر، فریجیدر، کنوود، مابه، هوور، هیتاچی، هیمالیا، وایت هاوس، وستل، وستینگهاوس، حایر، کندی، ایندزیت، الکترولوکس، آریستون، زانوسی، هایسنس، مدیا، وست پوینت، نف، آرچلیک، کرال، گرنیه، کنمور و … .

خدمات یخچال فریزر در کاراباما توسط متخصصین آموزش دیده ارائه می‌شوند و خدمات نصب، سرویس و تعمیرات این دستگاه در اسرع وقت در سرتاسر اصفهان ارائه می‌شود.

مشکل یخچال فریزرتان هر چه که باشد، تعمیر آن را به کاراباما بسپارید

دستگاه شما از هر برندی باشد، در برهه‌ای از زمان می‌تواند دچار ایراد و خرابی شود. در واقع برخی از خرابی‌ها بین یخچال‌های متفاوت شایع و مشترک هستند، خرابی‌هایی مثل موارد زیر:

  • نشت آب
  • سر و صدای زیاد
  • خنک نشدن فضای داخلی دستگاه
  • یخ زدن مواد غذایی
  • روشن نشدن یخچال

این‌ها تنها موارد اندکی از خرابی‌های رایج یخچال فریزر بودند. شما ممکن است مشکلات دیگری را تجربه کنید. به هر حال آنچه اهمیت دارد مراجعه به مراکز مجاز تعمیرات است. توصیه می‌شود خودتان برای برطرف کردن مشکل دست به آچار نشوید که ممکن است کار را خراب‌تر کنید!

تعمیرکار یخچال در کرج

ضمانت تعمیرات یخچال در اصفهان

تکنسین‌های کاراباما که برای تعمیرات یخچال فریزر در استان اصفهان فعالیت می‌کنند، همگی پیش از آنکه توسط این مرکز استخدام شوند، آزمون‌هایی را سپری کرده‌اند.

در واقع تعمیرکاران یخچال فریزر و تمامی دستگاه‌های دیگر، تنها پس از آنکه سطح دانش فنی‌شان تایید شد، می‌توانند کارشان را با کاراباما آغاز کنند. از این رو ما نسبت به خدماتی که ارئه می‌دهیم اطمینان کافی داریم.

با این حال، برای حفظ آسودگی خاطر خانواده‌ها، تمامی خدمات خود را به همراه 6 ماه گارانتی ارائه می‌دهیم. به این صورت که بعد از تعمیر دستگاه و تست آن یک گارانتی 6 ماهه به عنوان خدمات پس از فروش کاراباما در سیستم برای شما ثبت خواهد شد.

اگر در طول مدت 6 ماه، مشکل برطرف شده توسط تکنسین کاراباما تکرار شد، بار دیگر دستگاه‌تان را بدون دریافت هزینه تعمیر خواهیم کرد. ما کارکرد صحیح دستگاه پس از تعمیر را مسئولیت خودمان می‌دانیم.

کیفیت بی‌نظیر تعمیرات یخچال را از کاراباما بخواهید

بیش از 11 سال است که کاراباما تمامی خدمات مربوط به یخچال فریزر را در بسیاری از نقاط کشور از جمله اصفهان ارائه داده است. این مرکز تخصصی، در زمان استخدام تکنسین‌ها سختگیری‌هایی را به خرج می‌دهد تا از سطح دانش و تجربه آنها مطمئن باشد.

از سوی دیگر کاراباما اهمیت زیادی برای به روز ماندن دانش تکنسین‌ها و پیشرفت آنها همسو با تغییرات تکنولوژی قائل است. از این رو سالانه دوره‌های آموزشی برای تکنسین‌ها برگزار می‌کند.

این مجموعه تمام تلاش خود را به کار بسته است تا خدماتی فراتر از نمایندگی ارائه دهد، خدماتی که بسبب آسودگی خاطر خانواده‌ها باشد.

در صورتی که ساکن اصفهان هستید و به خدمات پس از فروش دستگاه‌تان دسترسی ندارید یا مدت آن تمام شده، می‌توانید خیلی ساده درخواست تعمیر یا سرویس را در وبسایت کاراباما و از طریق پر کردن فرم آنلاین ثبت کنید.

همچنین برای ثبت درخواست می‌توانید با شماره تلفن مرکز تماس بگیرید. در هر دو صورت زمان زیادی طول نخواهد کشید تا هماهنگی‌ها برای ارائه خدمات مورد نظرتان انجام شود.

هزینه تعمیرات در کاراباما به چه صورت محاسبه می‌شود؟

هزینه تعمیرات یخچال در اصفهان و به طور کلی تمامی نقاط کشور بر اساس نرخ مصوب اتحادیه است. به علاوه، هزینه‌ای که تکنسین بابت تعمیر یخچال‌تان از شما دریافت می‌کند تحت نظارت کاراباما نیز قرار دارد.

اما اگر به دنبال هزینه قطعی تعمیرات هستید، بد نیست بدانید که اعلام یک مبلغ قطعی پیش از بررسی دستگاه‌تان میسر نیست. چرا که تکنسین ابتدا دستگاه شما را عیب یابی و بر اساس شرایطی که دارد هزینه تعمیرات را به شما اعلام می‌کند.

از این رو توصیه می‌شود صبوری کنید تا دستگاه به دقت بررسی شود. شاید، مشکلی که تجربه می‌کنید در اثر یک خطای ساده باشد و یخچال نیاز به تعمیر اساسی نداشته باشد!

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

یخچال ما سوپرا۲۰۰۰قدیمی هست ویخچال سرد نمیکنه میخاستم درجه بندی راتوضیح بدین

روح الله
24 آذر 1401

هزینه نصب اولیه برای یخچال دو قلو الکترواستیل چقد است ؟

موسوی
23 دی 1400

با عرض سلام
بدینوسیله از مسئولین شرکت کاراباما در تهران و تکنسین این شرکت در اصفهان آقای علی ترکی که چندین مرتبه جهت تعمیرات یخچال اینجانب به منزل ما آمدند و برد جدیدی روی یخچال نصب نمودند تشکر و قدردانی مینمایم . انشاءالله که در راه خدمت به هموطنان موفق و موید باشید

اکبر صادقیان
26 آذر 1400

    سلام اکبر عزیز
    خیلی خوشحالیم که براتون مفید بوده
    ما همیشه آماده خدمت رسانی هستیم.

    نسیم اسلام پور
    6 دی 1400

نیاز به تعمیرکار یخچال الجی در اصفهان

مهین خلیلی
20 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    پیام شما جهت پیگیری به واحد مربوطه اطلاع داده شد.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    25 خرداد 1400
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس