ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر پکیج گلدیران (GOLDIRAN)

جهت برخورداری از خدمات تعمیرات پکیج گلدیران می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت کنید. هماهنگی جهت ارائه خدمات مورد نظرتان در کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت. تعمیرات آبگرمکن و نصب اولیه پکیج در این مرکز انجام نمی شود.

نمایندگی تعمیرات پکیج
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات پکیج گلدیران

پکیج گلدیران یکی از باکیفیت‌ترین پکیج‌های ساخت داخل است که محبوبیت زیادی در میان لوازم گرمایشی و خانه‌های ایرانی دارد.  تکنسین‌های این مرکز علاوه بر تجربه بالایی که دارند، از فیلترهای حرفه‌ای خاصی عبور کرده اند و توانایی بسیار بالایی در زمینه عیب یابی و تعمیر دارند. در صورتی که دستگاه شما دچار مشکل شده باشد، کاراباما در کوتاه ترین زمان ممکن، تکنسین دارای شناخت کامل به سیستم این دستگاه را به منزل یا محل کار شما اعزام خواهد کرد.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر پکیج گلدیران، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج پکیج گلدیران

1. آب مصرفی پکیج گرم نمی‌شود

گرم نشدن آب پکیج یکی از مشکلات متداول همه برندهای این دستگاه است. نامناسب بودن دودکش، پایین بودن ارتفاع شعله، ایرادات مرتبط با لوله کشی ساختمان، تنطیم نادرست درجه حرارت آب، پایین یا بالا بودن فشار گاز ورودی و … برخی از دلایل گرم نشدن آب هستند.

2. فشار آب گرم پکیج گلدیران پایین‌تر از فشار آب سرد است

این مشکل می‌تواند ناشی از ایراد در شیر آب باشد، البته در صورتی که فقط یکی از شیرها چنین مشکلی دارد. کیپ شدن فیلتر سختی گیر آب یا رسوب گرفتن آن دلیل دیگر بروز این مشکل است.

3. آب مصرفی پکیج سرد و گرم می‌شود

تنظیم نادرست درجه حرارت آب، انسداد فیلتر صافی شیر پیسوار یا شیر اهرمی، نوسانات فشار آب و … برخی از دلایل سرد و گرم شدن آب مصرفی هستند. برای یافتن علت دقیق این مشکل، دستگاه باید توسط یک تکنسین بررسی شود.

4. آب مصرفی پکیج رنگ و بو دارد

این مشکل رایج پکیج گلدیران و سایر برندهاست، البته در صورتی که فقط آب گرم دچار تغییر رنگ و بو شده است. در صورت تجربه این مشکل حتما از یک تکنسین ماهر برای بررسی دستگاه کمک بگیرید.

تعمیر تخصصی پکیج گلدیران خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 2 بعد از نیمه شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. پکیج گلدیران نشتی آب دارد

بروز ایراد در اتصالات داخلی دستگاه، نشتی پمپ، ترکیدن لوله، سوراخ شدن مبدل و … برخی از دلایل بروز نشتی هستند.

6. پکیج گلدیران صدای زیادی دارد

صدای زیاد و آزاردهنده می‌تواند در اثر وجود ایراد در فن دستگاه، خرابی شیر ماژوله، نامناسب بودن مکان نصب دستگاه، وجود ایراد در برد، فشار نامناسب گاز و … دیگر باشد.

7. پکیج گلدایران روشن نمی‌شود

روشن نشدن پکیج از جمله مشکلات متداول در برندهای متفاوت است. این احتمال وجود دارد که لوله‌ها و رادیاتور هوا گرفته باشند، سنسور دود خراب شده باشد، دستگاه بیش از اندازه گرم شده باشد یا لوله‌ها و مبدل‌های رسوب گرفته باشند.

8. از پکیج بوی گاز به مشام می‌رسد

در صورتی که از دستگاه‌تان بوی گاز به مشام می‌رسد باید در اسرع وقت برای عیب یابی آن اقدام کنید چرا که ممکن است نشتی گاز وجود داشته باشد.

مشاهده سایر مشکلات رایج

کدخطا یا ارورهای پکیج گلدیران

پکیج
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

تعمیرات پکیج گلدیران

بدون تردید پکیج ال جی (LG) یکی از بهترین‌هاست. همچنین تردیدی وجود ندارد که همه لوازم خانگی می‌توانند در اثر خطا یا دلایل دیگر دچار ایراد شوند، حتی اگر از بهترین‌های بازارهای جهانی باشند! اما اقدام درست در زمان بروز خرابی چیست؟ مسلما منطقی‌ترین اقدام کمک گرفتن از مراکز مجاز تعمیر لوازم خانگی است که از تکنسین‌های متخصص در حوزه تعمیر از جمله تعمیر پکیج ال جی برخوردارند.

ضمانت خدمات تعمیر، کیفیت بالا، سرعت عمل و هزینه منصفانه مواردی است که باید از یک مرکز تعمیرات معتبر بخواهید. خوشبختانه کاراباما، مرکز تخصصی تعمیرات، در تمام سال‌های فعالیت خود با علم به دغدغه‌ها و نیازهای مردم کوشیده است این موارد را به بهترین نحو ممکن ارائه دهد.

مدت کوتاهی پس از ثبت درخواست تعمیر از طریق پر کردن فرم آنلاین یا تماس با شماره تلفن شرکت، تکنسین متخصص تعمیر پکیج ال جی به منزل‌تان اعزام خواهد شد.

از آنجایی که تکنسین اعزامی در زمینه برند دستگاه شما تجربه و مهارت دارد، می‌تواند با صرف زمانی کوتاه ایراد دستگاه‌تان را متوجه شده، اقدام به تعمیر آن نماید. پس از تعمیر دستگاه و تست آن توسط تکنسین، می‌توانید هزینه تعمیرات را پرداخت کنید.

مشکلات رایج پکیج ال جی (LG)

خرابی و ایراد در تمام برندهای پکیج رخ می‌دهد. برخی از متداول‌ترین مشکلات پکیج ال جی عبارتند از:

  • گرم نشدن آب مصرفی پکیج
  • سر و صدای زیاد
  • روشن نشدن پکیج
  • خاموش شدن پکیج به طور مداوم
  • گرم نشدن رادیاتورها
  • نشت آب از پکیج

واقعیت این است که اگر سرویس دوره‌ای را به طور منظم و سالانه انجام بدهید، بسیاری از این ایرادات قابل پیشگیری هستند. به هر روی در صورتی که با مشکلات اینچنینی یا هر ایراد دیگری مواجه شدید حتما از یک تکنسین ماهر که در زمینه تعمیر پکیج تخصص دارد، کمک بگیرید.

تعمیر قطعات پکیج در مرکز تخصصی تعمیرات، کاراباما

تعمیر قطعه معیوب پکیج از هر برندی که باشد، اولین اقدام تعمیرکار پکیج بوتان است. تعویض قطعات پکیج تنها در صورتی انجام می‌شود که تعمیر به هیچ عنوان امکان پذیر نباشد یا فقط هزینه‌ای اضافی را به دوش خانواده تحمیل کند.

البته، جایگزین کردن قطعه معیوب با قطعه‌ای اورجینال نیز اهمیت زیادی دارد، امری که توسط تکنسین‌های کاراباما قطعا رعایت می‌شود. در غیر این صورت، هم عمر مفید دستگاه‌تان کاهش خواهد یافت و هم بارها و بارها دچار ایراد و خرابی خواهد شد.

هزینه تعمیرات پکیج ال جی (LG) چقدر است؟

هزینه تعمیرات همواره یکی از دغدغه‌های افرادی است که یکی از لوازم خانگی‌شان دچار ایراد و خرابی شده است، به ویژه اگر مدت خدمات پس از فروش دستگه‌شان تمام شده یا به هر دلیلی به آن دسترسی ندارند. باید بگوییم هزینه‌ای که بابت تعمیر پکیج ال جی به تکنسین می‌پردازید، به چندین عامل بستگی دارد، عواملی چون:

  • نوع و شدت خرابی
  • نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعه
  • قیمت قطعه‌ای که باید تعویض شود

از این رو پیش از بررسی و عیب یابی دستگاه شما توسط یک تکنسین ماهر و کاربلد نمی‌توان به طور قطع رقمی را بابت تعمیرات اعلام کرد. این احتمال وجود دارد که پکیج شما در اثر یک خطای ساده دچار مشکل شده است و نیازی نباشد تکنسین روی آن کار زیادی انجام دهد. ضرورت تعویض قطعه نیز بعد دیگری از قضیه است.

بنابراین توصیه می‌شود جهت اطلاع از هزینه تعمیر پکیج ال جی صبوری کنید تا تکنسین دستگاه‌تان را عیب یابی کند. ناگفته نماند امکان اعلام هزینه حدودی از سوی تکنسین و با توجه به توضیحاتی که خودتان می‌دهید وجود دارد.

کاراباما، متخصص تعمیرات پکیج ال جی (LG) در تهران

کاراباما، مرکز تخصصی تعمیرات، فعالیت خود را از استان تهران شروع کرد و دیری نپایید که به یکی از برترین مراکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران بدل شد؛ به ویژه که این مرکز بر خلاف بسیاری از مراکز خدماتی دیگر به طور تخصصی روی لوازم خانگی فعالیت می‌کند و تمام توان خود را برای بهبود ظرفیت خود در این زمینه به کار بسته است.

مجموعه تخصصی کاراباما با سختگیری‌های اولیه و پیش از استخدام تکنسین‌ها، از همان ابتدای راه قدم‌های بسیار استواری را برداشته است. در واقع تکنسین‌های این مرکز در تهران و تمامی استان‌های دیگر از یک سری فیلتر فنی مشخص عبور می‌کنند. به این ترتیب خدمات تعمیر پکیج ال جی در تهران کیفیتی فراتر از نمایندگی تعمیرات ال جی دارد.

در صورتی که ساکن تهران هستید و لازم است پکیج‌تان عیب یابی یا تعمیر شود، می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید و منتظر انجام هماهنگی‌های لازم بمانید. از آنجایی که تکنسین‌های کاراباما در نقاط زیادی از شهر حضور دارند، خدمات مورد نظرتان را در زمانی کوتاه دریافت خواهید کرد.

کاراباما در کدام مناطق کشور خدمات پکیج را ارائه می‌دهد؟

فرقی نمی‌کند که در کدام نقطه از کشور ساکن باشید، باور و هدف ما در کاراباما این است که همه خانواده‌ها در نقاط دور و نزدیک باید به خدمات باکیفیت لوازم خانگی دسترسی داشته باشند.

به همین دلیل تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا خدمات خود را به سایر استان‌های کشور برسانیم. در حال حاضر خدمات تعمیر لوازم خانگی از جمله پکیج در جزیره کیش و استان‌های قم، تهران، مازندران، البرز، گیلان، اصفهان و … ارائه می‌شود.

ساکن هر نقطه‌ای از این 5 استان هستید، می‌توانید درخواست خود را در وبسایت یا از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید. طی 15 دقیقه هماهنگی‌های لازم برای ارئه خدمات تعمیر پکیج ال جی در محل انجام خواهد شد. لازم به ذکر است به زودی مناطق دیگری از کشور نیز تحت پوشش خدمات کاراباما قرار خواهند گرفت.

ضمانت تعمیر پکیج ال جی (گلدیران)

چنانچه گفتیم، کاراباما برای همکاری با تکنسین‌ها فیلترهای فنی مشخصی دارد تا بتواند کیفیت خدمات خود را تضمین کند. از این رو تعمیر دستگاه شما توسط تعمیرکار پکیج ال جی در سطح مناسبی از کیفیت انجام خواهد شد و تا مدت‌ها دستگاه‌تان کارکرد نرمالی خواهد داشت.

با این حال، کاراباما با در نظر گرفتن احتمال هر گونه خطایی، تمامی خدمات تعمیر خود را به مدت 6 ماه تضمین می‌کند. ضمانت تعمیر پکیج ال جی به این صورت است که اگر طی مدت 180 روز یا 6 ماه پس از دریافت خدمات، مشکلی که توسط تکنسین ما برطرف شده، تکرار شود، دستگاه‌تان بدون دریافت هزینه تعمیر خواهد شد. کاراباما تا جلب رضایت کامل، در کنار مشتریان است.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام وقتی که درحال شوفاژ از آبگرم استفاده می‌شود خیلی دیر شعله گاز به آب منتقل میشه

مهدی مساوات
11 بهمن 1401

سلام ببخشید من پکج آل جی رو حود دو سال است خریدم امسال متاسفانه سیستم گرمایشی آن گویا ضعف عمل میکند و رادیاتور ها گرمای ضعیفی دارن علت چیست لطفآ راهنمایی بفرماید و درجات نمایشگر گرما روی چه درجه ای میباشد

فرخ سلیمی منصوری
7 دی 1397
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس