ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر ماشین ظرفشویی در لاهیجان

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیرات انواع ظرفشویی در لاهیجان، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی‌های لازم جهت اعزام تکنسین در مدت کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد شد.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات ظرفشویی در لاهیجان

در هر نقطه از لاهیجان که باشید، می‌توانید خدمات نصب، سرویس و تعمیرات ظرفشویی را از مرکز تخصصی کاراباما دریافت کنید. این مرکز با برخورداری از تکنسین‌های باتجربه و ماهر، سال‌هاست که در نقاط مختلف استان گیلان خدمات باکیفیت لوازم خانگی را ارائه می‌دهد. مجموعه کاراباما با درک چالش‌های حاصل از خرابی لوازم خانگی، همواره تلاش کرده است خدمات مورد نظرتان را در سریع‌ترین زمان ممکن و با کیفیتی مطلوب ارائه دهد.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما از نگاه شما
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1آیا تکنسین‌های تعمیر ماشین ظرفشویی کاراباما در لاهیجان حضور دارند؟
2تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های تعمیرات ماشین ظرفشویی کاراباما در چه سطحی است؟
3هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
4گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

سرویس و تعمیرات ماشین ظرفشویی در لاهیجان

شاید ماشین ظرفشویی از لوازم خانگی ضروری نباشد اما با ورود به خانه‌ها آسایش زیادی به همراه آورده و بخش مهمی از کاراهای آشپزخانه را حذف کرده است.این دستگاه به ویژه برای افراد شاغل بسیار کمک کننده است و بروز مشکل و خرابی در آن می‌تواند با چالش‌هایی همراه باشد.

خوشبختانه کاراباما اینجاست تا شما مجبور به انجام هیچ کاری نباشید. بعد از ثبت درخواست توسط شما، هماهنگی‌ها انجام شده و در مدت زمان بسیار کوتاهی ماشین ظرفشویی خود را به همراه گارانتی معتبر 6 ماهه سالم و آماده به کار تحویل خواهید گرفت. ما برای کمک به شما در هر نقطه از لاهیجان که باشید آماده‌ایم.

برای ثبت درخواست خدمات دو راه دارید:

  • تماس با شماره تلفن این مرکز
  • پرکردن فرم آنلاین در وبسات کاراباما

تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی در لاهیجان

ال جی یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین ماشین های ظرفشویی موجود در بازار را تولید می کند. اگر دستگاه شما از این برند است و دچار مشکل شده، قطعا باید یک متخصص ال جی آن را بررسی و تعمیر کند.

بدون شک از ریسک خسارات وارده به دستگاه‌تان در صورت تعمیر آن توسط تعمیرکاری که دانش اختصاصی برند ال جی را نداشته باشد، اطلاع دارید. متخصصین ال جی کاراباما در لاهیجان با تجربه صدها تعمیر مختلف روی انواع مدلهای رومیزی و ایستاده ظرفشویی های این برند، خدمات نصب، سرویس و تعمیرات را در کوتاهترین زمان و به صورت استاندارد و تضمینی ارائه می نمایند.

با تکیه بر تخصص و تجربه ما، هرگونه مشکل پیش آمده برای دستگاه شما صرف نظر از مدل دستگاه و طول عمر آن قابل تعمیر است، بنابراین جای نگرانی نیست.

تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ در لاهیجان

کیفیت بالا چیزیست که از لوازم خانگی این برند انتظار دارید اما برند همیشه تضمینی بر خراب نشدن دستگاه نیست. اشتباه کاربر، استفاده زیاد و گذشت سال‌های زیادی از به کار بردن دستگاه به هر حال باعث خرابی آن می‌شود.

آنچه اهمیت دارد این است که در زمان بروز ایراد و خرابی، تکنسینی باید دستگاه شما را عیب یابی و در صورت لزوم تعمیر کند که متخصص برند سامسونگ باشد و در این زمینه آموزش دیده باشد.

کاراباما با ده‌ها متخصص سامسونگ در لاهیجان در همان روز یا فردای ثبت درخواست تان، نصب، سرویس و تعمیر ظرفشویی سامسونگ شما را انجام خواهد داد. نگران دستگاه خود نباشید، ما برای آسودگی خیال‌تان، دستگاه شما را تا چند ماه پس از تعمیرات آن نیز گارانتی می کنیم.

تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش در لاهیجان

برند آلمانی بوش یکی از بهترین‌های جهان است. انواع ظرفشویی بوش در ظرفیت ها و طراحی های زیبا در چند سری مختلف تولید شده اند که به واسطه مهندسی پیشرفته و تکنولوژی های به کار رفته در آنها، سرویس و تعمیرات اصولی آنها تنها توسط متخصصین برند بوش امکان پذیر است.

یافتن متخصص برند بوش در لاهیجان ممکن است دشوار باشد، اما کاراباما نگرانی موجود را رفع کرده است. بیش از دهها متخصص باتجربه و حاذق بوش در کاراباما در اقصی نقاط لاهیجان مشغول ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیرات ظرفشویی بوش به صورت حرفه ای و تضمین شده هستند.

در صورتی که دستگاه شما دچار مشکلاتی از قبیل کار نکردن دکمه ها، نچرخیدن بازوی آبپاش، کار نکردن پمپ تخلیه، گرم نشدن آب توسط هیتر، عمل نکردن شیر برقی یا موارد دیگری است، نگران نباشید. هر گونه مشکل دستگاه شما صرف نظر از مدل آن توسط متخصصین ما قابل تعمیر است.

تعمیرات ماشین ظرفشویی مجیک در لاهیجان

در میان انواع و اقصام برندهای ظرفشویی، مجیک هم توانسته طی سال‌های گذشته جای خود را در خانه های ایرانی باز کند. به همین دلیل تقاضا برای دریافت خدمات آن اعم از نصب، سرویس و تعمیر نیز افزایش یافته است.

در هر نقطه از لاهیجان که هستید، می توانید همین امروز از خدمات نصب، سرویس و تعمیرات ظرفشویی مجیک در کاراباما بهره مند شوید.

تعمیرکاران متخصص مجیک ما با تجربه هزاران تعمیرات گوناگون روی مدل‌های قدیمی و جدید این دستگاه، تسلط کامل بر آن داشته و با دانش تخصصی به روز، قادر به رفع هر گونه مشکل پیش آمده در کوتاهترین زمان ممکن هستند.

تعمیرات ظرفشویی مجیک در منزل و محل شما تنها با یک بار مراجعه متخصص مربوطه انجام می‌شود و تضمین کیفیت این خدمات، با ارائه گارانتی معتبر 6 ماهه از سوی شرکت انجام می‌شود.

غیر از برندهای ال جی، سامسونگ، بوش و مجیک، کاراباما متخصصان برندهای دیگری را اعم از ایرانی و خارجی در اختیار داشته و نصب، سرویس و تعمیرات را در اقصی نقاط لاهیجان برعهده می گیرد.

برخی دیگر از برندهایی که از سوی کاراباما خدمات دریافت می‌کند عبارتند از:

  • آاگ
  • ایندزیت
  • حایر
  • دوو
  • زیرووات
  • زیمنس
  • مدیا
  • ویرپول

نگران مدل، عمر و ظرفیت دستگاه‌تان نباشید، هر ایرادی که پیدا کرده باشد متخصین کاراباما توانایی برطرف کردن آن را دارند.

هزینه تعمیرات ظرفشویی به چه صورت محاسبه می‌شود؟

فهرست هزینه‌ای که کاراباما به تکنسین‌های خود برای خدمات درخواستی شما داده است بر پایه نرخ مصوب اتحادیه است. به علاوه، کاراباما به طور کامل بر هزینه‌های دریافتی نظارت دارد.

پیش از مراجعه تکنسین به منزل‌تان ممکن است بتوانید از هزینه حدودی تعمیر دستگاه‌تان مطلع شوید. با این حال قیمت دقیق تنها و تنها پس از بررسی و عیب یابی دستگاه مشخص می‌شود. تکنسین باید حجم خرابی، قطعه معیوب و بسیاری فاکتورهای دیگر را بررسی و بعد اعلام هزینه کند.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس