ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در رشت

به منظور برخورداری از خدمات نصب، سرویس و تعمیرات انواع ظرفشویی در رشت، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی‌های لازم جهت اعزام تکنسین در مدت کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات ظرفشویی در رشت

همواره توصیه می‌شود که برای دریافت خدمات نصب و تعمیرات ماشین ظرفشویی به مراکز دارای تکنسین‌های آموزش دیده مراجعه کنید. با این حال پیدا کردن مرکزی که خدمات باکیفیت را همراه با ضمانت ارائه دهد، امری دشوار است. خوشبختانه مجموعه تخصصی کاراباما خدمات خود را در استان گیلان و شهر رشت نیز ارائه می‌دهد. این مرکز با جذب تکنسین‌های ماهر تلاش کرده خدماتی را ارائه دهد که مطلوبِ ساکنین رشت باشد. در صورتی که به خدمات نصب یا تعمیر نیاز دارید، با یک تماس یا از طریق پرکردن فرم آنلاین، می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما از نگاه شما
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1آیا تکنسین‌های تعمیر ماشین ظرفشویی کاراباما در رشت حضور دارند؟
2تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های تعمیرات ماشین ظرفشویی کاراباما در چه سطحی است؟
3هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
4گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

نصب، سرویس و تعمیرات ماشین ظرفشویی در رشت

کاراباما خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی را به شهروندان ساکن رشت باکیفیتی بالا و در زمانی کوتاه ارائه می‌دهد. تکنسین‌های کاراباما دارای سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات هستند و پس از بررسی و عیب یابی دقیق دستگاه اقدام به رفع مشکلات آن خواهند کرد.

دستگاه شما هر ایرادی که داشته باشد توسط تعمیرکار کاراباما برطرف خواهد شد. برای دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر ظرفشویی در رشت، می‌توانید با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید یا فرم اینترنتی را تکمیل کنید.

به دلیل ضرورت انجام تعمیرات در زمانی کوتاه برای جلوگیری از آسیب به سایر قطعات، امکان ارائه خدمات به مشتریان در روز ثبت درخواست هم فراهم است. کاراباما با دارا بودن سال‌ها سابقه در زمینه تعمیرات و بهره‌مندی از تکنسین‌های متخصص، باکیفیتی چه بسا بالاتر، سرعت عمل بیشتر و قیمتی مناسب‌تر از نمایندگی آماده خدمت رسانی به مشتریان است.

سرویس ماشین ظرفشویی در رشت

با انجام سرویس لوازم الکترونیکی به طور منظم، ایرادات جزئی دستگاه تشخیص داده شده و در زمان مناسب برطرف می‌شود. از این رو، هم هزینه تعمیرات کاهش می‌یابد و هم به قطعات اصلی مانند موتور آسیب وارد نخواهد شد.

به منظور افزایش عمر مفید دستگاه و عملکرد صحیح آن، توصیه می‌شود دست کم یک بار در سال از یک مرکز مجاز خدمات لوازم خانگی برای انجام سرویس کمک بگیرید. تعمیرکار ظرفشویی که جهت سرویس دستگاه به منزل شما مراجعه می‌کند، اقدامات زیر را انجام خواهد داد:

  • بررسی شیلنگ تخلیه و رفع هرگونه انسداد و گرفتگی
  • بررسی قطعات اصلی و اطمینان از کارکرد صحیح آنها
  • تمیز کردن فیلتر
  • بررسی شیربرقی
  • بررسی پمپ تخلیه

مرکز مجاز تعمیر ظرفشویی در رشت

مرکز تعمیرات لوازم خانگی کاراباما امکان ارائه خدمات فوری و باکیفیت را به شهروندان ساکن رشت فراهم کرده است. ماشین ظرفشویی شما هر ایرادی که داشته باشد، توسط تکنسین ماهر کاراباما برطرف خواهد شد.

این مجموعه علاوه بر اعزام تکنسین متخصص هر برند، ارائه خدمات فوری و قیمت منصفانه، کلیه خدمات خود را با ضمانت نامه 6 ماهه ارائه می‌دهد. مراحل دریافت خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی در رشت از مرکز تخصصی کاراباما به صورت زیر است:

  • ثبت درخواست از طریق تماس تلفنی یا تکمیل فرم
  • انجام هماهنگی‌های لازم
  • تماس تکنسین با شما و هماهنگی روز و ساعت مراجعه
  • پرداخت هزینه تعمیرات پس از اتمام کار

خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی

تکنسین‌های کاراباما با قطعات اصلی این دستگاه آشنایی کامل دارند و می‌توانند انواع مدل‌های آن را به صورت اصولی تعمیر و راه اندازی کنند. با این حال به منظور آرامش خاطر مشتریان، کاراباما خدمات تعمیر ظرفشویی در رشت را با گارانتی 180 روزه ارائه می‌دهد.

بدین صورت که اگر در طی 6 ماه پس از دریافت خدمات، مجدد ایراد دستگاه تکرار شد می‌توانید با کاراباما تماس بگیرید تا مشکل پیش آمده را برطرف کند. ضمن اینکه برای تعمیر مجدد هیچ هزینه اضافی از شما دریافت نخواهد شد.

کاراباما کدام مشکلات ماشین ظرفشویی را برطرف می‌کند؟

برخی از مشکلات رایجی که توسط تکنسین ماهر کاراباما رفع می‌شوند، به صورت زیر است:

  • تخلیه نشدن آب دستگاه
  • صدای غیر طبیعی حین شستشو
  • باقی ماندن لک و کثیفی روی ظروف
  • حل نشدن قرص و شوینده
  • خاموش شدن ناگهانی
  • باز نشدن درب
  • کار نکردن دکمه‌ها

هزینه تعمیرات بر پایه نرخ مصوب اتحادیه است

هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی در رشت به مواردی از جمله شدت خرابی، مدل دستگاه، نوع قطعه آسیب دیده، هزینه قطعات جایگزین شده و … بستگی دارد. بنابراین لازم است ابتدا دستگاه شما توسط تکنسین مورد بررسی قرار بگیرد.

پس از آن هزینه نهایی تعمیرات ماشین ظرفشویی به شما اعلام می‌شود. البته هزینه‌ای که توسط تکنسین بابت سرویسی که به شما داده است مطالبه می‌شود به دقت از سوی کاراباما کنترل می‌شود. افزون بر این، فهرست قیمت خدمات کاراباما مطابق با نرخی است که اتحادیه تعیین می‌کند.

تعمیر قطعات ظرفشویی مستلزم تخصص است

در صورتی که شدت خرابی قطعه زیاد نباشد یا قطعه قابل تعمیر باشد، تکنسین کاراباما تعمیر قطعه را اولویت خود می‌داند تا هزینه‌های تعمیرات کاهش یابد. برخی از قطعات ماشین ظرفشویی که توسط کاراباما تعمیر و بنا به نظر تکنسین تعویض می‌شوند عبارتند از:

  • پمپ تخلیه
  • موتور
  • ترموستات
  • میکروسوئیچ
  • بازوی آبپاش

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

درب ماشین قسمت پایین سمت چپ بسته نمیشه احتمالا واشر یا..شکسته مانع بسته شدن درب میشه

فرشته صفری
16 آذر 1399
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس