ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک
کولر گازی حاره ای یا تروپیکال چیست؟ + (راهنمای خرید)

کولر گازی حاره ای یا تروپیکال چیست؟ + (راهنمای خرید)

کولر گازی حاره ای یا تروپیکال یکی از مدل‌های کولر گازی است، که برای استفاده در مناطق گرمسیری طراحی شده است. کمپرسور این دستگاه متناسب با شرایط آب و هوایی مناطق گرمسیری طراحی شده و می‌تواند در دمای 21 تا 51 درجه نیز عملکرد مطلوبی داشته باشد. برای عملکرد بهتر دستگاه، افزایش طول عمر کولر گازی و همچنین کاهش مصرف برق، بهتر است هنگام خرید کولر گازی، شرایط آب و هوایی محل زندگی خود را مد نظر داشته باشید.

تأیید‌‌‌‌‌‌‌شده توسط تیم تخصصی کاراباما

اطلاعات این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام اساسی، با متخصصین مشورت نمایید.

ویژگی‌ها و مزایای کولرگازی حاره ‌ای، راهنمای خرید کولر گازی تروپیکال و بهترین مناطق برای استفاده از این نوع کولر گازی، به صورت کامل در این مطلب ارائه شده است.

درباره کولر گازی تروپیکال یا حاره ای

کسب اطلاعات کافی درباره کولر گازی تروپیکال یا حاره ای و ویژگی‌های این دستگاه، یکی از نکاتی است که لازم است هنگام خرید کولر گازی تروپیکال به آن توجه کرد. کولرگازی حاره ای یکی از انواع مدل‌های کولر گازی است که برای استفاده در مناطق گرمسیری طراحی شده است.

کمپرسور این نوع کولر گازی طراحی ویژه‌ای دارد به گونه‌ای که قادر است در شرایط آب و هوایی بسیار گرم به خوبی فعالیت کرده و اختلالی در عملکرد و کارکرد دستگاه وارد نشود.

هوای مرطوب و شرجی یکی از مسائلی است که در برخی از مناطق حاره‌ای وجود دارد. طراحی خاص این نوع کولر گازی به افزایش سطح کیفی دمای اتاق کمک کرده و باعث می شود دمای هوا همواره مطبوع باشد.

ویژگی های کولر گازی حاره ای

ویژگی های کولر گازی حاره ای

یکی از مهم‌ترین ویژگی های کولر گازی حاره ای، طراحی خاص کمپرسور دستگاه است. کمپرسور T3 مناسب آب و هوای حاره ای است و قادر است تا 57 درجه سانتی گراد دمای محیط را تحمل کند. لازم به ذکر است، در این نوع کولر گازی فقط از کمپرسورهای پیستونی و اسکرال استفاده می‌شود.

در صورت سرویس کولر گازی، این دستگاه دوام و طول عمر بالایی داشته و می‌تواند تا سال‌ها برای شما کارکرد مطلوبی داشته باشد. قدرت این دستگاه بالا بوده و در کنار آن مصرف انرژی بسیار مناسبی دارد.

کولر گازی تروپیکال علاوه بر مناطق گرمسیری، در مناطق معتدل نیز قابلیت استفاده دارد.

تعمیر تخصصی کولر گازی خود را به کاراباما بسپارید ثبت سفارش 24 ساعته در 7 روز هفته درخواست تعمیر

راهنمای خرید کولر گازی تروپیکال

برای آگاهی بیشتر، در ادامه نکاتی در مورد راهنمای خرید کولر گازی حاره ای، ارائه داده شده است:

  • بررسی شرایط جغرافیایی و آب و هوایی منطقه : آب و هوا یکی از مهم‌ترین مواردی است که در عملکرد کولر گازی تاثیر داشته و باید هنگام خرید دستگاه به آن توجه شود. کولر گازی تروپیکال یکی از انواع پرکاربرد کولر گازی است که در مناطق گرمسیری عملکرد بسیار خوبی دارد.
  • میزان مصرف انرژی کولر گازی : با توجه به اینکه در مناطق حاره ای لازم است سیستم های خنک کننده در 24 ساعت شبانه روز در حال کار باشند، هنگام خرید دستگاه حتما به میزان برق مصرفی کولر گازی توجه داشته باشید.

کولرگازی حاره ای در کنار قدرت بسیار بالا، از مصرف انرژی متعادلی برخوردار است.

  • کمپرسور کولر گازی : نوع کمپرسور به کار رفته در ساخت دستگاه اهمیت زیادی دارد که باید هنگام خرید کولر گازی به آن توجه شود. کمپرسور کولر گازی حاره‌ای به گونه ای طراحی شده که می‌تواند در شرایط آب و هوای حاره ای و بسیار گرم عملکرد مطلوبی داشته باشد.
  • مساحت محیط و محل نصب کولر گازی : کولرهای گازی دارای ظرفیت‌های متفاوتی هستند. هنگام خرید دستگاه حتما به مساحت فضای مورد نظر توجه داشته، کولر گازی با ظرفیت مناسب را انتخاب کنید.

خدمات پس از فروش، گارانتی، قیمت کولرگازی حاره ای، ارتفاع سقف، آفتاب گیر بودن محل نصب و … از دیگر مواردی است که لازم است هنگام خرید دستگاه به آن توجه شود.

بهترین راهنمای خرید کولر گازی (معرفی بهترین مارک کولر گازی ایرانی و خارجی)
بهترین راهنمای خرید کولر گازی (معرفی بهترین مارک کولر گازی ایرانی و خارجی)

آشنایی با انواع کولر گازی اگر کولر گازی شما دچار مشکل شده است و به […]

بهترین مناطق برای استفاده از کولرگازی حاره ای

معمولا شهرهایی که در مناطق گرمسیری وجود دارند، از کولرگازی حاره‌ای استفاده می‌کنند. امکان استفاده از کولر گازی تروپیکال در مناطق معتدل هم وجود دارد اما ضرورتی نخواهد داشت.

شهرهای مرکزی و جنوبی ایران مانند اهواز، بندرعباس، زاهدان و … جزء مناطق حاره ای محسوب شده و بهتر است از کولر گازی تروپیکال استفاده نمایند.

در مواقعی که موفق به عیب یابی آن نشدید پیشنهاد ما: خدمات فوری و تخصصی کاراباما پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته
10+

سال سابقه

+1100

تکنسین ماهر

180

روز گارانتی

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس